sknezevic09 66 Posted June 3, 2021 Meni se ovo dešava negde do 1500. Kad se baš lagano vozi. Ono,u koloni,prva lagano,kad prešaltam u drugu on bude tipa na 1100-200rpm, i to prvo pipanje gasa tu "proguta". Bukvalno štucne. Zakuca i opet povuče. Iz 3 u 2 ,ista stvar,skrećem,kvačilo tu sam na 30 kmh i manje,to je druga na 1500rpm i manje,i ono pipneš gas da održiš brzinu on zaštucne. Ali samo na vrhu gasa. Ako se potopi,pod opterećenjem uzbrdo ništa. Veći obrtaji ništa. Preticanja ništa. Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted June 3, 2021 Da, samo "na vrhu gasa" i na veoma malim obrtajima. Samo tada bi na veoma kratko štucnuo. Ja sam na dijagnostici otkrio da taj problem pravi EGR. 1 sknezevic09 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sknezevic09 66 Posted June 3, 2021 Znači,EGR OFF Hvala ti puno na informacijama. Da znam makar u kom pravcu da tražim.Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted June 7, 2021 On 4/20/2021 at 9:51 PM, sknezevic09 said: Jeste. Upisano je 7 u saobraćajnu. Međutim nemam ta dva dodatna sedišta. Pitanje, jel treba imati ta dva dodatna sedišta prilikom registracije? Možda @totti zna? 1 nitro reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sknezevic09 66 Posted June 7, 2021 Nemam pojma. Mislim da fizički ne,pošto je auto registrovan normalno u 2 mesecu 2021. Ostalo,po čemu se vidi da zaista ima 7 sedišta je tu,pojasevi,mesta gde se kače sedišta...Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted June 7, 2021 Već možda oko dve godine i ne traže da imaš svih tih 7 sedišta u kolima, ali, jedno vreme je baš bila ludnica oko toga i tada su i postojali oglasi za iznajmljivanje trećeg reda sedišta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted June 7, 2021 što znači da se to u svakom momentu može promeniti i opet početi da zezaju vlasnike takvih vozila ukoliko nemaju dodatna dva sedišta Quote Share this post Link to post Share on other sites
sknezevic09 66 Posted June 7, 2021 Pa verovatno da može doći do toga a i ne mora da znači. Ja svakako imam na AMSS uverenju da ima 7 mesta,da je registrovan na 7 a da fizički nisu bila tu. Tako da ,ako je AMSS konstatovao da je izašao iz fabrike tako, ni jedan tehnički to neće smeti da menja niti mogu da teraju da ih imaš jer ne moraš. Mada nikad se ne zna sa njima... Svakako meni ni ne trebaju ta sedišta zato što taj auto nije za 7 osoba. Na ta sedišta eventualno možda dečica da sednu i to je to. Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted June 7, 2021 Ja sam izvorno kupio 308SW sa 6 sedišta ( uzeo sam samo jedno dodatno ), na računu je pisalo za prevoz 6 osoba, u saobraćajnoj isto. Tako je to pisalo godinama. Bez problema uvek, pa i pri produženju registracije. Onda sam pre oko 2-3 godine imao problem, jer su rekli da mora saobraaćjna da se menja na 7 osoba, a da ne mogu da produžim registraciju bez zaista 7 sedišta u vozilu. Imao sam "lom" sa njima, a, na kaju sam dobio saobraćajnu na 7 osoba, ali i produžio registraciju ( i prošao tehnički ) sa samo 5 faktičkih sedišta u kolima. Više nikada nisam imao problem. Ali, totalno luda zemlja u svakom slučaju. 4 minutes ago, sknezevic09 said: Pa verovatno da može doći do toga a i ne mora da znači. Ja svakako imam na AMSS uverenju da ima 7 mesta,da je registrovan na 7 a da fizički nisu bila tu. Tako da ,ako je AMSS konstatovao da je izašao iz fabrike tako, ni jedan tehnički to neće smeti da menja niti mogu da teraju da ih imaš jer ne moraš. Mada nikad se ne zna sa njima... Svakako meni ni ne trebaju ta sedišta zato što taj auto nije za 7 osoba. Na ta sedišta eventualno možda dečica da sednu i to je to. Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока Nisi u pravu. Moja supruga ima 173 cm i mislim da je na tom sedištu trećeg reda sedela hiljade kilometara. Kao i deca bezbroj godina (sve dok ona nisu prerasla tu visinu, pa je tako supruga i "došla u gepek"). Ali, ta putovanja sa 6 osoba u kolima ( i preko 1.000 km) su bila 2-3 puta godišnje 1 sknezevic09 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 7, 2021 Koliko puta sam se samo vozio pozadi u CRX-u, sa sve čekanjem na granici Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sknezevic09 66 Posted June 8, 2021 Onda pričam napamet. Ovako na oko mi deluje skučeno, nisam nikad video taj prostor kad su sedišta u njemu.Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted June 8, 2021 Ja sam najviše voleo da u treći red sedišta "bacim" moju taštu. Ta žena bukvalno "usta ne zatvara". A kada tamo sedi, ja u unutrašnjem retrovizoru jasno vidim da ona "otvara i zatvara usta", ali, ništa je ne čujem, jer obično tada još malo dodatno odvrnem radio ... Često me je supruga znala grditi zbog takvog akta nepoštovanja njene majke, ali, prosto, sa tom ženom se nije moglo drugačije i hvala pežou što mi je na deceniju podario jedno takvo dobro vozilo 6 5 debelizmaj, djomla, Dale and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 194 Posted June 16, 2021 (edited) Postoji jedna greška koja se često javlja na 308. Samo ukucaj "308 rear belt problem' i broj strana i klipova sve ti kaže. I ja sam imao isti problem. Zbog vlage u kontaktu ili prašine, događalo se da se tokom vožnje uključi upozorenje za nevezani pojas, koji onda iritira koliko pišti, 5-10 minuta. I tako, povremeno. NA netu preporučuju da se džekovi ili očiste ili fizički raskače. Imaš i uputstva kako. Mene je to mrzelo, pa sam trpeo teror neko vreme. Pitao majstore u AS Krstevski(gde održavam auto), ali nisu znali kako da reše. Na kraju, to je rešeno softverskim isključivanjem zvučnog signala u Peugeot Expert servisu na Vidikovcu. Za 1000 dinara, za maks pola sata Edited June 16, 2021 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
keš 0 Posted July 29, 2021 Pazario sam Pežo 308 1.6 hdi iz 2012. Auto je generalno ok, sve radi, lepo vuče itd. Pitanje glasi gde se nalaze dugmići za prskalice šoferke i zadnjeg stakla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted July 29, 2021 pa obično se poluga brisača blago povuče prema vozaču i trebalo bi da prska a kad istu ručicu odmakneš, onda ide na zadnje staklo. Drugi sistemi su da imaš neki prekidač na ručici brisaca koji kad okreneš do kraja, onda prska. Ako imaš nešto slično, a ne prska ili ne čuješ pumpicu da radi, moguće da je ona u problemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted July 29, 2021 2 hours ago, keš said: Pazario sam Pežo 308 1.6 hdi iz 2012. Auto je generalno ok, sve radi, lepo vuče itd. Pitanje glasi gde se nalaze dugmići za prskalice šoferke i zadnjeg stakla? Ako nisam već zaboravio ... Za pranje prednjeg stakla - povuci ručicu sebi (tada posle početnog prskanja sam upali i brisače) Za pranje zadnjeg stakla - najpre upališ ("Intervalno") zadnji brisač ( zakretanjem ručice "u prvi položaj " ), a ako "zakreneš" ručicu još malo ( u "drugi položaj" ), tada istovremeno prska i brisač radi ). Ako imaš i pranje farova, pranje se uključi automatski pri pranju prednjeg stakla, ali, smao ako su već upaljena oborena ili duga svetla ) 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
keš 0 Posted July 29, 2021 Nije bilo tečnosti u posudi. To bi prvo proverio da juče na tehničkom nije prskalo na sve strane i nazad i napred, inače ne bi ni prošao tehnički. Zadnji nikako da uspem pokrenuti a lično sam se uverio da radi juče dok sam tražio kako da uključim prskalicu, više puta sam ga onako slučajno upalio dok sam se igrao sa ručicom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 29, 2021 Isti princip:Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sknezevic09 66 Posted September 14, 2021 Takođe i Pežo je na prodaju Teška srca U međuvremenu zamenjeni prednji diskovi i pločice. Cena negde oko 4000€Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovo123 2 Posted October 31, 2021 Dobar dan svima , javljam se sa specifičnim problemom peugeota 308 sa motorom 1.6 dizel i 68kw. Auto u četvrtoj brzini oko 80km/h trese i podrhtava a ide oko 2000o/min, to jeste nije u niskim obrtajima. Tako je i u petoj brzini isto. Stalno oko 80-90km/h. To traje sve dok se ne poveca gas. Sve sam provjerio sto se tiče točkova , reglaze, kočnica, zglobova i osovina. Nije do toga. Molim vas pomagajte Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted October 31, 2021 Gume.Pozajmi druge od nekog da probas i mislim da ces resiti problem. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sknezevic09 66 Posted November 1, 2021 Ja mislim da glavi egr. To se i meni dešava. Mada je meni skoro u svakoj brzini neka knedlica na 1200-300 rpm posle ne. Takođe se dešava neravnomeran rad recimo u 4 na 50kmh trza. Ugasim,upalim,nestane.Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted November 1, 2021 23 hours ago, Jovo123 said: Dobar dan svima , javljam se sa specifičnim problemom peugeota 308 sa motorom 1.6 dizel i 68kw. Auto u četvrtoj brzini oko 80km/h trese i podrhtava a ide oko 2000o/min, to jeste nije u niskim obrtajima. Tako je i u petoj brzini isto. Stalno oko 80-90km/h. To traje sve dok se ne poveca gas. Sve sam provjerio sto se tiče točkova , reglaze, kočnica, zglobova i osovina. Nije do toga. Molim vas pomagajte Probaj možda još jednom najpre da proveriš balansiranost točkova. Da najpre njih pouzdano isključiš kao mogući uzrok. Ja bih krenuo tim putem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted November 1, 2021 Imao sam slican problem na libri pre x godina.Sve je bilo ok,ali sara na gumama je postala testerasta (tako je rekao vulkanizer) zamenio sam gume i problem resen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted November 1, 2021 Ima li na tih 80-90 km/h (kada vec krecu problemi) razlike kada je auto u brzini ili izbaci u ler? Ako je u brzini (stepenu prenosa), ima li razlike da li je konstantna voznja ili se desava samo na dodavanje gasa? Vidim da niko ne pominje, a prilicno moze da usmeri potragu (motor/prenos ili sami tockovi). Quote Share this post Link to post Share on other sites