Jump to content
FAS Goran
sknezevic09

Peugeot 308 SW 1.6 HDI

Recommended Posts

Meni se ovo dešava negde do 1500. Kad se baš lagano vozi. Ono,u koloni,prva lagano,kad prešaltam u drugu on bude tipa na 1100-200rpm, i to prvo pipanje gasa tu "proguta". Bukvalno štucne. Zakuca i opet povuče.

Iz 3 u 2 ,ista stvar,skrećem,kvačilo tu sam na 30 kmh i manje,to je druga na 1500rpm i manje,i ono pipneš gas da održiš brzinu on zaštucne. Ali samo na vrhu gasa. Ako se potopi,pod opterećenjem uzbrdo ništa. Veći obrtaji ništa. Preticanja ništa.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, samo "na vrhu gasa" i na veoma malim obrtajima. Samo tada bi na veoma kratko štucnuo.

Ja sam na dijagnostici otkrio da taj problem pravi EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 9:51 PM, sknezevic09 said:

Jeste. Upisano je 7 u saobraćajnu. Međutim nemam ta dva dodatna sedišta.

 

Pitanje, jel treba imati ta dva dodatna sedišta prilikom registracije?

Možda @totti zna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma. Mislim da fizički ne,pošto je auto registrovan normalno u 2 mesecu 2021. Ostalo,po čemu se vidi da zaista ima 7 sedišta je tu,pojasevi,mesta gde se kače sedišta...

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već možda oko dve godine i ne traže da imaš svih tih 7 sedišta u kolima, ali, jedno vreme je baš bila ludnica oko toga i tada su i postojali oglasi za iznajmljivanje trećeg reda sedišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

što znači da se to u svakom momentu može promeniti i opet početi da zezaju vlasnike takvih vozila ukoliko nemaju dodatna dva sedišta

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa verovatno da može doći do toga a i ne mora da znači. Ja svakako imam na AMSS uverenju da ima 7 mesta,da je registrovan na 7 a da fizički nisu bila tu. Tako da ,ako je AMSS konstatovao da je izašao iz fabrike tako, ni jedan tehnički to neće smeti da menja niti mogu da teraju da ih imaš jer ne moraš. Mada nikad se ne zna sa njima... Svakako meni ni ne trebaju ta sedišta zato što taj auto nije za 7 osoba. Na ta sedišta eventualno možda dečica da sednu i to je to.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam izvorno kupio 308SW sa 6 sedišta ( uzeo sam samo jedno dodatno ), na računu je pisalo za prevoz 6 osoba, u saobraćajnoj isto.

Tako je to pisalo godinama. Bez problema uvek, pa i pri produženju registracije.

Onda sam pre oko 2-3 godine imao problem, jer su rekli da mora saobraaćjna da se menja na 7 osoba, a da ne mogu da produžim registraciju bez zaista 7 sedišta u vozilu.

Imao sam "lom" sa njima, a, na kaju sam dobio saobraćajnu na 7 osoba, ali i produžio registraciju ( i prošao tehnički ) sa samo 5 faktičkih sedišta u kolima.

Više nikada nisam imao problem.

Ali, totalno luda zemlja u svakom slučaju.

4 minutes ago, sknezevic09 said:

Pa verovatno da može doći do toga a i ne mora da znači. Ja svakako imam na AMSS uverenju da ima 7 mesta,da je registrovan na 7 a da fizički nisu bila tu. Tako da ,ako je AMSS konstatovao da je izašao iz fabrike tako, ni jedan tehnički to neće smeti da menja niti mogu da teraju da ih imaš jer ne moraš. Mada nikad se ne zna sa njima... Svakako meni ni ne trebaju ta sedišta zato što taj auto nije za 7 osoba. Na ta sedišta eventualno možda dečica da sednu i to je to.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 

Nisi u pravu. Moja supruga ima 173 cm i mislim da je na tom sedištu trećeg reda sedela hiljade kilometara. Kao i deca bezbroj godina (sve dok ona nisu prerasla tu visinu, pa je tako supruga i "došla u gepek"). Ali, ta putovanja sa 6 osoba  u kolima ( i preko 1.000 km) su bila 2-3 puta godišnje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji jedna greška koja se često javlja na 308. Samo ukucaj "308 rear belt problem' i broj strana i klipova sve ti kaže. 

I ja sam imao isti problem. Zbog vlage u kontaktu ili prašine, događalo se da se tokom vožnje uključi upozorenje za nevezani pojas, koji onda iritira koliko pišti, 5-10 minuta. I tako, povremeno. 

 

NA netu preporučuju da se  džekovi ili očiste ili fizički raskače. Imaš i uputstva kako. Mene je to mrzelo, pa sam trpeo teror neko vreme. Pitao majstore u AS Krstevski(gde održavam auto), ali nisu znali kako da reše. Na kraju, to je rešeno softverskim isključivanjem zvučnog signala u Peugeot Expert servisu na Vidikovcu.  Za 1000 dinara, za maks pola sata 

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazario sam Pežo 308 1.6 hdi iz 2012. Auto je generalno ok, sve radi, lepo vuče itd. Pitanje glasi gde se nalaze dugmići za prskalice šoferke i zadnjeg stakla? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa obično se poluga brisača blago povuče prema vozaču i trebalo bi da prska a kad istu ručicu odmakneš, onda ide na zadnje staklo. Drugi sistemi su da imaš neki prekidač na ručici brisaca koji kad okreneš do kraja, onda prska.

 

Ako imaš nešto slično, a ne prska ili ne čuješ pumpicu da radi, moguće da je ona u problemu. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, keš said:

Pazario sam Pežo 308 1.6 hdi iz 2012. Auto je generalno ok, sve radi, lepo vuče itd. Pitanje glasi gde se nalaze dugmići za prskalice šoferke i zadnjeg stakla? 

Ako nisam već zaboravio ... :)

 

Za pranje prednjeg stakla - povuci ručicu sebi (tada posle početnog prskanja sam upali i brisače) 

 

Za pranje zadnjeg stakla - najpre upališ ("Intervalno") zadnji brisač ( zakretanjem ručice "u prvi položaj " ), a ako "zakreneš"  ručicu još malo ( u "drugi položaj" ), tada istovremeno prska i brisač radi ).

 

Ako imaš i pranje farova, pranje se uključi automatski pri pranju prednjeg stakla, ali, smao ako su već upaljena oborena ili duga svetla )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bilo tečnosti u posudi. To bi prvo proverio da juče na tehničkom nije prskalo na sve strane i nazad i napred, inače ne bi ni prošao tehnički. Zadnji nikako da uspem pokrenuti a lično sam se uverio da radi juče dok sam tražio kako da uključim prskalicu, više puta sam ga onako slučajno upalio dok sam se igrao sa ručicom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan svima , javljam se sa specifičnim problemom peugeota 308 sa motorom 1.6 dizel i 68kw.

Auto u četvrtoj brzini oko 80km/h trese i podrhtava a ide oko 2000o/min,  to jeste nije u niskim obrtajima. Tako je i u petoj brzini isto. Stalno oko 80-90km/h.

To traje sve dok se ne poveca gas. Sve sam provjerio sto se tiče točkova , reglaze, kočnica, zglobova i osovina. Nije do toga.

Molim vas pomagajte 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da glavi egr. To se i meni dešava. Mada je meni skoro u svakoj brzini neka knedlica na 1200-300 rpm posle ne. Takođe se dešava neravnomeran rad recimo u 4 na 50kmh trza. Ugasim,upalim,nestane.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Jovo123 said:

Dobar dan svima , javljam se sa specifičnim problemom peugeota 308 sa motorom 1.6 dizel i 68kw.

Auto u četvrtoj brzini oko 80km/h trese i podrhtava a ide oko 2000o/min,  to jeste nije u niskim obrtajima. Tako je i u petoj brzini isto. Stalno oko 80-90km/h.

To traje sve dok se ne poveca gas. Sve sam provjerio sto se tiče točkova , reglaze, kočnica, zglobova i osovina. Nije do toga.

Molim vas pomagajte 

Probaj možda još jednom najpre da proveriš balansiranost točkova. Da najpre njih pouzdano isključiš kao mogući uzrok.

Ja bih krenuo tim putem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam slican problem na libri pre x godina.Sve je bilo ok,ali sara na gumama je postala testerasta (tako je rekao vulkanizer) zamenio sam gume i problem resen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li na tih 80-90 km/h (kada vec krecu problemi) razlike kada je auto u brzini ili izbaci u ler?

Ako je u brzini (stepenu prenosa), ima li razlike da li je konstantna voznja ili se desava samo na dodavanje gasa?

Vidim da niko ne pominje, a prilicno moze da usmeri potragu (motor/prenos ili sami tockovi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...