MS PK 7735 Posted May 22, 2021 pa znaci oni rade u talu sa direkcijom!Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted May 22, 2021 Ako je tebi nestalo, imam ja jednu antenu viska (originalnu) za Brava, vuce mi se po terasi pa javi ako treba. 2 djomla and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted May 22, 2021 Imam ja rezervnu ali se ocigledno ne isplati da se stavljaSent from my Redmi 6 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6810 Posted May 22, 2021 Stavi joj alkicu pa kao privezak za kljuceve. Dodjes do auta, zasrafis antenu, sedas i vozis. Ugasis auto, zakljucas, skines antenu... Slicno kao zeder Meni ukrali na libri nekada iako je bila stara, pobelela, matora. Debilcici neki klinci verovatno. 2 stex_pb and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted May 23, 2021 Uh dobro je dok je samo antena. Na prošlom autu mi se neko "potpisao" srafcigerom na haubi do metala...Sent from my Redmi 6 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted July 3, 2021 (edited) Izolir traka je obavezni komplet svakog automobila, ispred prve pomoći, rezervne gume i sajle za šlepanje. Dok sam vozio golfa 2, sve je bilo zalepljeno i savršeno radilo Ostao sam u defektu na putu, danima nisam mogao da auto pomerim sa parkinga. Popalio lampice, greške MAF, MAP, Senzor temperature usisa... neće da primi gas, ne reaguje na pedalu gasa, trokira, turira... Sve ispitao, menjao senzore, pomaka nema. Ostala još samo klapna gasa da se proveri. Ja elektroničar sa jedne strane, sa druge preko telefona auto elektroničar iz servisa. A problem crevo za iberlauf koje je puklo sa donje strane i ne vidi se. Odozgo perfektno. Ne mogu da verujem koliko smo otišli u drugom pravcu gledajući samo elektroniku. Do ne stigne novo crevo, izolirka radi posao. A mozda ga i ostavim tako za uspomenu Edited July 3, 2021 by stex_pb 4 shuxx, ISV_01, Dzimbo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10890 Posted July 3, 2021 Ima to da drzi duze nego original. I ja sam na Z10 jedno takvo crevo "privremeno" zavio onom crnom trakom za bandaziranje, crevo oko 700din. Nisu pare u pitanju. Ali evo 2 godine ono tako zamotano. Crno na crno, i ne prepoznaje se Sent from my SM-A525F using Tapatalk 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted July 3, 2021 Ipak sam bolji. Ja sam na Golf 2 stavio umesto kratkog prelaza za vakum komad baštanskog creva koje je inače bilo izvedeno za iberlauv ispod auta, al sam ga skratio za 10 cm, da premostim taj vakum. 6 godina bilo kod mene i tako sam ga prodao Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10890 Posted July 3, 2021 Iznemađuje me da je baštensko izdržalo. Temperatura kod motora je visoka. Dobro neko baštensko crevo Sent from my SM-A525F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1009 Posted July 3, 2021 Je l si ti muzicar? 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10890 Posted July 3, 2021 OdličnooooTipično majstorski, WD ili traka, a tu negde je i silikon....Sent from my SM-A525F using Tapatalk 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted July 3, 2021 @Dzimbo jesam, kako si pogodio ? 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted August 9, 2021 (edited) Moje prevozno sredstvo je danas počašćeno novim setom kvačila i uljem u menjaču. Iako je lamela bila dobra, kvačilo je bilo tvrdo ko kamen. Moj majstor uvek preferira zamenu ulja u menjaču pri zameni kvačila iako se i dalje mogu čuti teorije "da se ulje ne menja". Radio je i ravnjanje zamajca na strugu da bi lamela lepše nalegla. To do sada nisam nikad čuo da je iko radio. Ovako logički ima smisa. Da li je još neko radio ravnjanje? Takođe čišćena je i kalibrisana klapna gasa. Simptomi pri šaltanju brzina su bili kao kad ode nosač motora ali još gore. Auto je imao brutalno motorno kočenje kada obrtaji padnu ispod 2000 , bukvalno cimne i uspori kao da si stisnuo kočnicu. Nisam imao pojma da mogu tavki simptomi da budu zbog klapne gasa. Eto ako neko ima sličan problem može da pokuša. Gas je posle čišćenja precizan u milimetar i nema ni trunke neprijatnih usporenja. Edited August 9, 2021 by stex_pb 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 9, 2021 Radi to po neko sa zamajcem , cuo sam vise puta Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10890 Posted August 9, 2021 Daj neke cifre, troskove, delovi, ruke...Sent from my SM-A525F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted August 9, 2021 (edited) SACHS Set oko 11000 Ulje oko 780 po litru Zamajac na strugu 1300 Ruke 6000 Kalibraciju je uracunao u sve to. Servis ne znam smem li da reklamiram Edited August 9, 2021 by stex_pb 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 9, 2021 Možeš naravno, nego što se tiče struganja/obrade zamajca. Podtoji neka tolerancija koju ako se pređe kvačilo će ranije "ispasti" iz upotrebe što će reći pre će proklizati. Siguran sam da majstor zna svoj posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted August 9, 2021 Logično, kao i obrada diskova. Majstor tvrdi da je ovo originalno kvačilo sa prve ugradnje tako da verujem da ima još "mesa" na zamajcu. A i preziva se isto kao ti 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 9, 2021 Pazi ti Mijailovica sto se diskretno namece... Prvo servisi digitalne klime, pa sad obrada zamajca. Zrenjaninski kraj vec pocinje da lici na Indjiju, steciste ljubitelja Fiat grupacije. 2 stex_pb and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 837 Posted September 16, 2021 (edited) Razglednica sa Tasosa. Oko 2000 km u oba pravca, potrosnja 7.3. Edited September 16, 2021 by Ivan Sredjena slika, skinut TT potpis 5 djomla, Dzimbo, shuxx and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stereo 7 Posted September 21, 2021 (edited) Pozdrav svima Još jedan multiair se kotrlja ulicama Bg Edited September 21, 2021 by Ivan Sredjen format 2 shuxx and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10890 Posted September 21, 2021 @Stereo Dobrodosao, otvaraj svoju temu, neces valjda na jednoj fotki da stanes....Sent from my SM-A525F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted September 21, 2021 (edited) @Stereo Pozdrav i dobrodoslica na forum. MultiAir je atmo ili turbo verzija? PS: Ovo je predstavljanje koleginog auta. Ako zelis sopstvenu temu u kojoj ces predstaviti i vremenom pisati o autu, kaciti fotke, caskati na tu temu sa ostalima - mozemo da izdvojimo u tvoju zasebnu temu? Sve je naravno opciono i dobra volja, samo napisi, da znamo sta da radimo sa ovih par postova. Edited September 21, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stereo 7 Posted September 22, 2021 @Ivan Atmo Izvinjavam se kolegi na spamu samo sam hteo da se predstavim;neću dalje dodavati,molim boga da je bogati Švajcarac zamenio taj multiair unit u mom slučaju. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10890 Posted September 22, 2021 @Stereo Aj ne zezaj, imas i ti sta da pises, fotkas, treba i tebe forumasi da "oprave", nego otvaraj svoju temu pa da svima bude lepo Sent from my SM-A525F using Tapatalk 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites