Jump to content
FAS Euroauto Goran
Nuova Delta

1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

Recommended Posts

Ja verujem da tad ne bi izbacio ovaj fabricki momenat.
Tebi snaga od 4750 obrtaja stagnira, a treba da nastavi da raste, kao da ne drzi boost.
Cudi me da oni to nisu videli.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da, i te oscilacije su mi malo previse izrazene. Ako je to tako na valjku, zamisli sta je tek na MAP-u sa izmerenim pritiskom? 

 

A to za pritisak posle 4500, moguce da oprugica wastegate-a popusti? 

 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas kod majstora, pogledao je dijagram i rekao da je sve u najboljem redu sa autom, a ukoliko je "Hirsch" Stage1 taj odnos KS i NM je sasvim ok i ono sto je i bilo karakteristicno za njih, kao i uopsteno ti "mali chipovi". Poslusao rad motora, dodao gas, sve je u najboljem redu, povezao na dijagnostiku, sve brojke, pritisci i sl. su u apsolutno najboljem redu, jedino sa svecicama nije bilo sve najbolje, pa je stavio iridijumske i to je to..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudno, Hirsch navodi 230ks / 340nm, tako da ti imas manje konja a vise obrtnog momenta. Ali dobro, najbitnije je da si ti zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton Da ide odlicno, zaista ide, da sam zadovoljan...hmm...ne bas :D Kad se stvore raznorazni uslovi verovatno cu mu stavljati sve ono sto sam u startu i hteo, tj. veci turbo, interkuler, dizne i sve sto ide uz to :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Nuova Delta said:

@Bingodalton Da ide odlicno, zaista ide, da sam zadovoljan...hmm...ne bas :D Kad se stvore raznorazni uslovi verovatno cu mu stavljati sve ono sto sam u startu i hteo, tj. veci turbo, interkuler, dizne i sve sto ide uz to :D 

Kad sednes u 500ks i nekih 800kg onda donekle shvatis sta je brzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DraganUS Apsolutno se slazem, zato mi je uvek smesno kad cujem price o autima, uglavnom tu oko 200ks, tipa: "Auuu, ide ko nevreme", "ko metak", "ko zmaj" i sl. :D Mada sam sa ovim Saabom najzadovoljniji, barem za sada... Recimo jedini jaci auto od Saaba koji sam imao bila je cipovana Delta 1.9 TT, tu negde oko 240ks i najiskrenije nije brza od ovoga, ali dobro, Saab je turbo benzinac, pritom je laksi za oko 200kg..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...