Jump to content
FAS Goran
Nuova Delta

1999. Saab 9-3 2.0T Aero 205KS

Recommended Posts

Dobrodosli u devedesete :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Neke novosti za Saaba i tjuning, u servisu mi ne preporucuju nikakav tjuning, jer:

1) Gubim garanciju na motor koju imam sa mehanickim prepravkama.

2) Remap, sa ili bez mehanickih prepravki, niko u Srbiji ne zna da radi kako treba.

3) Motor nije razradjen jos.

4) Najverovatnije je autu vec odradjen ChipTunning, tipa Stage1 samo, pretpostavljaju negde preko.

 

- Uradice se sledece stvari: 

1) Probusice turbinu i usisnu granu.

2) Veca izduvna cev.

 

Javljam sve kad sve bude gotovo, sto bi trebalo vec sledece nedelje da bude.

Edited by Nuova Delta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rađen je motor , generalka,piše gore...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Nuova Delta said:

1) Probusice turbinu i usisnu granu.

@neshtry

 

Mislim da se na ovo odnosilo. I mene bi zanimalo na sta se tu misli tacno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rupice moraju biti konusne, to je obavezno. Tako se vazduh ubrzava i postize efekat vece turbine. A sto kazes, ako motor vec ima ugradjen Stage 1, onda ce on to uzeti u obzir i snaga ce biti jos veca.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bingodalton said:

Rupice moraju biti konusne, to je obavezno. ...

 

Da, da, kao golf loptica. Dinamika fluida. 

 

 

5 minutes ago, vagenovac said:

Da li neko u srbiji zna da izbusi te rupe ili se i za to mora ici preko? 

 

Jbmlg, čuo sam za to ali nisam radio... Bušio sam sve ostalo do sada sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DraganUS Ako si mislio na stavku 1 konkretno vezano za busenje turbine, otprilike kao sto su ljudi i napisali ovde. Ja ne mogu nista precizno i sa sigurnoscu da tvrdim i pisem, jer sam za to prvi put cuo upravo juce kad sam pricao sa majstorom. On je na svom Saabu isto to uradio (identican motor kao u mom autu), a efekat je takav, kako on kaze, da se ukloni turbo lag, ima vise snage na manjim obrtajima i prosto bolje "dise" auto..

Generalno, pored njegovog auta, coveku svakako nije prvi put da to radi, a i da kazemo imam poverenja u njih, pa cu im i prepustiti to.

Sto se tice one druge stavke 1 vezano za garanciju na motor, konkretno sam mislio na garanciju iz MR-a gde su radjeni blok motora, glava motora, turbina i sve ostalo, pa tu gubim garanciju ako budem radio ozbiljnije mehanicke prepravke ili na kraju krajeva obican ChipTunning..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nuova Delta

Koji je to majstor u pitanju?
Vidim da si pokusao da dodjes do Boost-a, bezuspesno, poslednja poruka od njega mislim 2016. god.
Iscitaj malo sledece teme, mozes dosta nauciti:
https://cbc.rs/threads/2877-SAAB-900-B23xGTR

https://cbc.rs/threads/128-Boost2Boost-B203R-SAAB-engine?highlight=

https://cbc.rs/threads/19793-SAAB-9-3-totalna-havarija-motora-(niskofrikcioni-S-)?highlight=

https://cbc.rs/threads/19582-SAAB-9-5-totalna-havarija-motora-(niskofrikcioni-S-)?highlight=

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saab servis Trnavac, majstor Viktor.

Moram da naglasim, MOZDA sam JA napravio pometnju, da se ne ospe paljba odma na coveka, jer mozda nisam preneo lepo o cemu se tacno radi, jer kao sto sam i rekao, za to sam saznao tek juce, pa eto, verovatno pisem nebulozno i nejasno.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako je prabljenje hibrida od turbine ako si gore napisao da je i turbina radjena kad i motor gubis garanciju. Jesino sto neces izgubiti garanciju je downpipe koji bi trebao da uradis kako god, a isyo da ulozis u FMIC.  Samo na tome ces videti poboljanje bez da diras mapu i turbinu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DraganUS Nije pravljenje hibrida, jedino sta sam i kako razumeo da se pravi veca rupa, verovatno i na usisnom i na izduvnom delu turbine, ali ponovo naglasavam, ne mogu nikome sa 100 posto sigurnoscu da tvrdim sta i kako, jer nisam upucen u to, svakako da cu saznati vise detalja, a i videti licno kad se bude radilo, pa cu sve prenositi ovde, mozda i napravim neke fotke..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sve mislim da je veća rupa u novčaniku...

 

posle bušenja turbine i usisa idu na red gefufna i cincilator, i za kraj interplanetarnidezintegrator. Onda ima da leti. Da se pridruži svojoj sabraći međ' oblake. SAAB Vigen fly, fly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj Saab ide i više nego pristojno i jako je elastičan i konforan za voznju fabrički, po meni nema potrebe drndati nešto dobro, sem ako ne želiš da to odradiš kako treba i uloziš još 5000e

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK Kako ne bih komentarisao dalje ono u cemu nisam strucan i pravio dalje nesporazume i slicno, ja cu lepo sledece nedelje u utorak uvece ovde napisati sta sam uradio tog dana i mozda postaviti neku fotku.. 

@PremieRacing Viggen je prica za sebe, rupa u novcaniku je ogromna, ali bih pre odvojio za lickanje auta kojeg volim nego za hranu, koja je druga stvar koju volim najvise na svetu :D Na nekom skupu cu vam doneti iz N. Pazara cevape, pod uslovom da me pustite na skup sa Saabom, ali valjda cevapi mogu da prodju kao karta za ulaz. 

@Bule Da ne budem skroman uopste..nijedan GTI ne moze da me pretekne :D A jos bolje rezultate (za nijansu) ocekujem sa tim famoznim busenjem turba i vecim izduvom :D A bicu iskren i sa troskovima, sve ukupno, zakljucno sa prvim sledecim utorokom Saab me je izasao oko 7.000e. 

Evo jos jednom da sumiram sta je uradjeno na autu, medju ovim stavkama je i ono sto cu uraditi sledece nedelje, kao i limarija koja je zavrsena danas:

Radjena je full generalna na 238.347km: Veliki servis, svi filteri, ulje u motoru, ulje u menjacu, servo ulje i sve ostale tecnosti u automobilu, lezajevi balansera, nov set letecih i lezecih lezajeva 2spec, nov set dihtunga i semeringa, karike, 4 klipa (drugi stavljeni), nov set creva za vodu, nov termostat, nove bobine, nove svecice, ociscene dizne, limarija patosa, "busenje" turbine i usisa, veci izduv i SAVA Intesa HP2 205/55/R16 letnje gume DOT 2020.

 

U MR Group DOO je radjeno sledece: Obrada glave motora, obrada i trnovanje bloka motora, obrada radilice i remont turbine.

Edited by Nuova Delta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne očekuj ništa specijalno sem nijansi, više će biti subjektivni osećaj, a pitanje koliko dobro to neko kod nas radi. 

O saab-ovim serviserima kod nas ne bi komentarisao,kao ni o tunning majstorima i jedni i drugi kao da su od ranog jutra na vijagri, a pri tom sve znaju. Budi mudar i uči na iskustvu drugih i uživaj u onom što imaš, uvek  je zelenija trava sa druge strane reke

Share this post


Link to post
Share on other sites




[mention=22743]Bule[/mention] Da ne budem skroman uopste..nijedan GTI ne moze da me pretekne A jos bolje rezultate (za nijansu) ocekujem sa tim famoznim busenjem turba i vecim izduvom A bicu iskren i sa troskovima, sve ukupno, zakljucno sa prvim sledecim utorokom Saab me je izasao oko 7.000e. 



Ne samo sto nisi skroman uopste, nego bukvalno ne mozes ti da preteknes nijednog GTI osim 2/3/4 i to jedva, vec je 5ica malo brza, a 6 i 7 mnoooogooo brzi.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac Sto si se bre uvredio odma..? :D Tako i ove 5-ice koje preteknem, pa im svo ulje iscuri dok pokusaju da me stignu :D Javi se slobodno u porukama ako hoces da provozas Saaba, slobodan sam do srede, pa mozemo da se dogovorimo :D

 

 

 

Edited by Nuova Delta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako si u NS, svi cemo rado doci da ga vidimo.

Tako mene tu majstori prekoputa kuce pitaju jedno jutro:
On: Trkao si se juce, izgubio?
Ja: Kad?
On: Pa sinoc?
Ja: Sa kime?
On: Sa Saab-om od sina kolege. Kocio si, zaneo ti, pa te pustio prvo, a posle stigao.
Ja: Kakvim Saabom?
On: Neki karavan, ne znam tacno.
Ja: Recite malom od kolege da je pogresio Superb. :) Kad me sretne nece se hvaliti.

Meni se svidja taj 9-3, Viggen je dobar.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...