Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Hyundai i10

 

Juraj Šebalj zaputio se u Portugaliju kako bi isprobao novi Hyundai i10:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Test 2020. Hyundai i10

 

Najatraktivniji Hyundai automobili su danas oni sa oznakom N (sportske varijante), ali i10 neće imati N ediciju...već će ostati ono za šta je i pravljen - mali gradski auto, ali ono...baš za po gradu: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test novi Hyundai i10

 

Prostri se onoliko koliko si dug ponovo ekonomski dobija na snazi posle korona virusa, a u ovim našim krajevima ako se uopšte razmišlja o novom autu, ''dugački'' smo uglavnom samo do malog gradskog auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i10 sa 67 KS prosečno trošio 4.25 l/100 km

 

hyundai i10 test potrosnje.jpg

 

Hyundai i10 treće generacije, koji je upravo došao na tržište, prošao je zanimljiv test potrošnje u organizaciji portala Motor1.com. U osnovnoj 3-cilindarskoj verziji 1.0 sa 67 KS, na trasi državnim putevima u Italiji od Rima do Forlija dugoj 360 km, uz prosečnu brzinu od 82 km/h, zabeležena je prosečna potrošnja goriva od 4.25 l/100 km. Reč je o deonici koja je 65% brzi put (superstrada) sa ograničenjem 90 i 110 km/h, 25% autoputeva (autostrada) sa ograničenjem 130 km/h, 5% državnog puta sa ograničenjem 90 km/h i 5% gradski putevi.

Time je Hyundai i10 1.0 postigao bolji rezultat nego Suzuki Ignis sa blago-hibridnim sistemom (4.40 l) i Fiat Panda 1.2 (5.00 l). Bolji su bili Suzuki Celerio (3.65 l) i Peugeot 108 PureTech 82 (3.70 l). Hyundai i10 je testiran i u ostalim uslovima. U gradskoj vožnji ulicama Rima je trošio okruglo 6 litara, na otvorenim putevima 4.5 litara, a na autoputu 5.7 litara. Zanimljivo je da je minimalna zabeležena potrošnja bila 3.1, a najveća čak 13.7 l/100 km. Tokom celog testa dugog 800 km izmeren je prosek od 4.8 l/100 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: Proba novi Hyundai i10

 

Najmanji i najjeftiniji Hyundai auto, napravljen da bude odličan kao svakodnevni auto za grad. U svojoj trećoj generaciji dolazi najpraktičniji i najmoderniji do sada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer video: Hyundai i10

 

U trećoj generaciji i10 nudi više prostora nego npr. VW up! ili Citroen C1, praktičniji je nego ikada, ''napunjen'' bezbednosnim sistemima...

Pogledajte detaljnije sve dobre i loše strane novog malog Hyundai automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Hyundai i10

 

U ne tako popularnom segmentu malenih gradskih automobila kao pre, pojavio se novi takmac i ima šta da pokaže.

Pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenovnik za novi Hyundai i10 u Srbiji

 

hyundai i10 osnovni.jpg

 

Uvoznik Hyundaija za Srbiju je na svom sajtu objavio i kompletan cenovnik za novu generaciju najmanjeg modela u ponudi, dakle i10.

Novi i10 po cenovniku u Srbiji startuje po ceni od 10.190 evra, koliko treba da se plati osnovna verzija sa 1.0 MPi benzincem od 67KS, manuelnim 5-stepenim menjačem i opremom Comfort. Kompletan cenovnik, spisak serijske opreme, kao i tehničke karakteristike za novi i10 pogledajte klikom OVDE.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Hyundai i10

 

Iako ćemo u budućim godinama videti manje automobila ovog segmenta jer sve više fabrika kaže da nije isplativo praviti male gradske automobile, Hyundai se ne slaže sa tim i predstavlja nam treću generaciju svog malog gradskog auta. Ustvari, možda se i slaže, ali svakako neće propustiti priliku da na, tom onda očigledno sve praznijem segmentu u narednim godinama, ''pokupi'' i deo kupaca drugih fabrika (kad one već neće imati svoje modele) barem sa još jednom generacijom i10:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai Grand i10 sedan

 

207052-hyundai i10 grand04.jpg

 

Hyundai je najavio da će u Južnoj i Srednoj Americi uskoro početi sa prodajom modela i10 Grand sedan, koji je inače već neko vreme u Indiji poznat kao Hyundai Aura (bez obzira na ime ovde je u pitanju novi i10 u limuzinskoj verziji).

 

207054-hyundai i10 grand03.jpg

 

Što se dimenzija tiče, i10 Grand sedan je dugačak 3.995 mm, širok 1.680 mm, visok 1.520 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.450 mm, dok je zapremina prtljažnika prtljažnika 402 litra.

 

207053-hyundai i10 grand02.jpg

 

Kupcima će i10 Grand sedan biti na raspolaganju sa 1.2 benzinskim motorom sa 83KS i 114 Nm, standardno u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim menjačem, a opciono i sa 4-stepenim automatskim menjačem.

 

207055-hyundai i10 grand01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Hyundai i10

 

Hyundai je uspeo sa prvom generacijom da zaradi pare na tržištu malih automobila gde dosta treba da se proda kako bi se to uspelo, pa se nada da će i sa drugom generacijom to moći.

Na testu je 1.0 u ''Premium'' paketu opreme sa manuelnim menjačem sa 5 brzina...i ne, ona prednja LED dnevna svetla nije niko naknadno stavio, već su tako nameštena fabrički :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Hyundai i10

 

Ljudi obično nemaju visoka očekivanja od ovog segmenta, pa svaki izlet po kojem fabrike daju malo više opreme izgleda ''wow'' u odnosu na konkurenciju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Test Hyundai i10

 

Najmanji Hyundai u najnovijoj generaciji predstavlja veoma zanimljivo spakovan automobil. Korejski proizvođači su nas odavno naučili da treba da očekujemo dosta opreme u njihovim automobilima, a i10 nas je oduševio najnonivijim sistemima aktvne bezbednosti koje ipak nismo očekivali u ovoj klasi. Na prvi pogled, motor od ''samo'' 84 konjske snage ne obećava mnogo, ali se i10 zapravo vozi veoma žustro. Kako se vozi i šta to sve ima od opreme - pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg Emisija SAT: Test Hyundai i10

 

U ovom segmentu Hyundai je davno počeo sa modelom Atos. Ali, tada je glavni adut Hyundaija bio odnos niske cene i kvaliteta koji se dobija.

Prošlo je mnogo godina od tada, stiglo se do i10, ali i Hyundai je daleko stigao jer mu više uloga nije da bude najjeftiniji auto sa dalekog istoka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Hyundai i10

 

Dizajnerski atraktivan, predstavljen na sajmu u Frankfurtu 2019. - kako se dizajn drži posle dve godine?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i10 restajling

 

Hyundai i10 2023 6.jpg

 

Hyundai je danas prikazao doterani gradski model i10 koji se u ovoj generaciji pojavio 2019. godine. Hyundai i10 sada odlikuju blage vizuelne promene, uključujući nove kombinacije boja i dodatne karakteristike unutar kabine, a u ponudi ostaje i estetski najatraktivniji i10 N Line.

 

Hyundai i10 2023 5.jpg

 

Modifikovani i10 se međutim ne razlikuje mnogo od dosadašnje verzije. Primećuju se dnevna svetla u obliku saća koja zamenjuju prethodne okrugle jedinice, a tu su i nova šara na maski i donjem ulazu branika, kao i drugačija grafika za zadnja svetla.

 

Hyundai i10 2023 4.jpg

 

Osim toga, u paleti će se naći i dve nove boje (nazvane Lumen Grey i Meta Blue), zajedno sa novim 15-inčnih aluminijumskim točkovima. Hyundai i10 N Line i dalje karakterišu aero body kit, kao i doterana svetla i novi 16-inčni alu točkovi.

 

Hyundai i10 2023 3.jpg

 

Za unutrašnjost je predviđeno plavo ambijentalno osvetljenje i ''trostruka crvena linija'' za naslone sedišta kod modela i10 N Line koji se razlikuje i po crvenim akcentima i značkama N Line.

 

Hyundai i10 2023 2.jpg

 

Uz standardni i10 dolazi novi ''ljubičasti paket'' koji dodaje ljubičastu aromu sedištima, šavovima, otvorima za vazduh i ljubičastim sjajem na sivim tačkama. Treba pomenuti i novu digitalnu instrument tablu od 4.2 inča i 8.0-inčni infotainment ekran osetljiv na dodir koji je sada kompatibilan sa bežičnim Apple CarPlayom i Android Autom.

 

Hyundai i10 2023 1.jpg

 

Pominju se i zadnja kamera, OTA ažuriranja za mape, prednji i zadnji USB-C portovi, plus izdašniji ADAS paket (Hyundai Smart Sense). Hyundai za sada ne saopštava informacije o pogonskim agregatima, ali dosadašnja verzija je bila na raspolaganju sa atmosferskim 1.0 MPi trocilindričnim motorom od 67KS, 1.2 agregatom sa 84KS i turbo 1.0 TGD-i jedinicom sa 100KS. Potonji se dobija uz Hyundai i10 N Line koji takođe standardno ima sportskije podešeno oslanjanje. Proizvodnja obnovljenog Hyundaija i10 će startovati aprilu, u Hyundaijevoj fabrici u Turskoj, dok se prve isporuke na evropsko tržišto očekuju u drugoj polovini godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam prilike nedavno da malo provozam redizajnirani i10. Bio je sa 1,2 MPI od 84 ks.

Fascinirao me je po više osnova.

Najpre time da u njega (mada ima samo 367 cm) bez problema mogu sesti 4 odrasle dosta visoke osobe. Pozadi i od 190 cm.

Potom, oprema vozila je baš dobra. Svake vrste. Pa i ona aktivno bezbednosna. Čak i u osnovnoj opremi (kao "klotara") ima i sistem za aktivno centriranje u sredinu saobraćajne trake koji radi na način da je to čista perfekcija.

Motorizacija mu od 84 ks je sasvim ok. Ide on dosta korektno. Osnovni ima 67 ks, a što je opet više nego li i aktuelni Clio 1,0 SCe.  A ko hoće "da besni", taj ima i 1,0 T-GDI sa 100 ks.

Najpre mi se učinio da je i10 skup i preskup. Ali, to su cene u toj klasi. Ovaj je bio u top opremi (16.090 + 400 za metalik). Manje on košta nego Aygo X ( 16.890 do 20.090 (sa metalik bojom )) ili Ignis 2WD ( 16.500 do 18.800 (sa metalik bojom)).

Prosto, cene A segmenta su potencijalno jako blizu cena nekih verzija B segmenta.

 

 

viber_image_2024-01-28_20-35-19-299.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican je taj i10, cak mi je i simpatican u odnosu na stariji. Pre poskupljenja, za taj novac se uzimao i20 doduse prethodne generacije u visem paketu opreme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakva suprotnost, prethodni i10 mi bio bas nikakav a i20 odlican, sad obrnuto

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za moj ukus, sadašnji i10 ima lepši enterijer od sadašnjeg i20.

Prosto, centralni deo, tablet i ispod njega (pa i oko komandi klimatizacije), nekako mi bolje izgleda kod i10. Dok kod i20 oko komandi klima uredjaja oblik same armature i tekstura plastike u enterijeru mi deluju "na oko" nekako jeftinije nego kod i10.

Evo kako je enterijer kod i10. "Kao lutka" :) Barem meni.

viber_image_2024-01-30_10-00-25-008.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas simpatican autic, za tu klasu pogotovo. Stigla nam za po gradu dva nova i20 u firmu nedavno, neka osrednja oprema (znaci nije klot)... Delim identican utisak sa @moron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svojevremeno sam arcio i20 1.4 motor ( poslednji model ), sluzio kao test vozilo i mogu reci da sam bio prijatno iznenadjen kako se taj auto ponasa i vozi. Uz brdo pored Sumarskog fakulteta ( u Bg ) je lagano isao 40ak na sat u cetvrtoj brzini. Prosek potrosnje po Bg je bio oko 6l. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam letos prodao jednog takvog i20 i stvarno lepo ide i lepo se vozi a enterijer u novom i10 je odlican deluje da je iz nekog auta 2 klase iznad

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

I20 trece generacije, model od 2020 pa na vamo?

 

Svetlosnu godinu je ispred prethodnog modela po svemu iako je i stari bio ok, ali je bio uzasno kilav u voznji u odnosu na noviji..

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...