neshaoct 9592 Posted February 1, 2020 AutoMarket.hr video: Test Hyundai i10 Juraj Šebalj zaputio se u Portugaliju kako bi isprobao novi Hyundai i10: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 3, 2020 LoveCars video: Test 2020. Hyundai i10 Najatraktivniji Hyundai automobili su danas oni sa oznakom N (sportske varijante), ali i10 neće imati N ediciju...već će ostati ono za šta je i pravljen - mali gradski auto, ali ono...baš za po gradu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 20, 2020 AutoservisEmisija video: Test novi Hyundai i10 Prostri se onoliko koliko si dug ponovo ekonomski dobija na snazi posle korona virusa, a u ovim našim krajevima ako se uopšte razmišlja o novom autu, ''dugački'' smo uglavnom samo do malog gradskog auta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 22, 2020 Hyundai i10 sa 67 KS prosečno trošio 4.25 l/100 km Hyundai i10 treće generacije, koji je upravo došao na tržište, prošao je zanimljiv test potrošnje u organizaciji portala Motor1.com. U osnovnoj 3-cilindarskoj verziji 1.0 sa 67 KS, na trasi državnim putevima u Italiji od Rima do Forlija dugoj 360 km, uz prosečnu brzinu od 82 km/h, zabeležena je prosečna potrošnja goriva od 4.25 l/100 km. Reč je o deonici koja je 65% brzi put (superstrada) sa ograničenjem 90 i 110 km/h, 25% autoputeva (autostrada) sa ograničenjem 130 km/h, 5% državnog puta sa ograničenjem 90 km/h i 5% gradski putevi. Time je Hyundai i10 1.0 postigao bolji rezultat nego Suzuki Ignis sa blago-hibridnim sistemom (4.40 l) i Fiat Panda 1.2 (5.00 l). Bolji su bili Suzuki Celerio (3.65 l) i Peugeot 108 PureTech 82 (3.70 l). Hyundai i10 je testiran i u ostalim uslovima. U gradskoj vožnji ulicama Rima je trošio okruglo 6 litara, na otvorenim putevima 4.5 litara, a na autoputu 5.7 litara. Zanimljivo je da je minimalna zabeležena potrošnja bila 3.1, a najveća čak 13.7 l/100 km. Tokom celog testa dugog 800 km izmeren je prosek od 4.8 l/100 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 30, 2020 Parkers video: Proba novi Hyundai i10 Najmanji i najjeftiniji Hyundai auto, napravljen da bude odličan kao svakodnevni auto za grad. U svojoj trećoj generaciji dolazi najpraktičniji i najmoderniji do sada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 20, 2020 CarBuyer video: Hyundai i10 U trećoj generaciji i10 nudi više prostora nego npr. VW up! ili Citroen C1, praktičniji je nego ikada, ''napunjen'' bezbednosnim sistemima... Pogledajte detaljnije sve dobre i loše strane novog malog Hyundai automobila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 17, 2020 CarGurus video: Test 2020. Hyundai i10 U ne tako popularnom segmentu malenih gradskih automobila kao pre, pojavio se novi takmac i ima šta da pokaže. Pogledajte: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 18, 2020 Cenovnik za novi Hyundai i10 u Srbiji Uvoznik Hyundaija za Srbiju je na svom sajtu objavio i kompletan cenovnik za novu generaciju najmanjeg modela u ponudi, dakle i10. Novi i10 po cenovniku u Srbiji startuje po ceni od 10.190 evra, koliko treba da se plati osnovna verzija sa 1.0 MPi benzincem od 67KS, manuelnim 5-stepenim menjačem i opremom Comfort. Kompletan cenovnik, spisak serijske opreme, kao i tehničke karakteristike za novi i10 pogledajte klikom OVDE. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 31, 2020 OSV video: Test Hyundai i10 Iako ćemo u budućim godinama videti manje automobila ovog segmenta jer sve više fabrika kaže da nije isplativo praviti male gradske automobile, Hyundai se ne slaže sa tim i predstavlja nam treću generaciju svog malog gradskog auta. Ustvari, možda se i slaže, ali svakako neće propustiti priliku da na, tom onda očigledno sve praznijem segmentu u narednim godinama, ''pokupi'' i deo kupaca drugih fabrika (kad one već neće imati svoje modele) barem sa još jednom generacijom i10: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 22, 2020 Hyundai Grand i10 sedan Hyundai je najavio da će u Južnoj i Srednoj Americi uskoro početi sa prodajom modela i10 Grand sedan, koji je inače već neko vreme u Indiji poznat kao Hyundai Aura (bez obzira na ime ovde je u pitanju novi i10 u limuzinskoj verziji). Što se dimenzija tiče, i10 Grand sedan je dugačak 3.995 mm, širok 1.680 mm, visok 1.520 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.450 mm, dok je zapremina prtljažnika prtljažnika 402 litra. Kupcima će i10 Grand sedan biti na raspolaganju sa 1.2 benzinskim motorom sa 83KS i 114 Nm, standardno u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim menjačem, a opciono i sa 4-stepenim automatskim menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 24, 2020 Automotovision.hr video: Hyundai i10 Hyundai je uspeo sa prvom generacijom da zaradi pare na tržištu malih automobila gde dosta treba da se proda kako bi se to uspelo, pa se nada da će i sa drugom generacijom to moći. Na testu je 1.0 u ''Premium'' paketu opreme sa manuelnim menjačem sa 5 brzina...i ne, ona prednja LED dnevna svetla nije niko naknadno stavio, već su tako nameštena fabrički Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 10, 2020 AutoShopMagazin video: Test Hyundai i10 Ljudi obično nemaju visoka očekivanja od ovog segmenta, pa svaki izlet po kojem fabrike daju malo više opreme izgleda ''wow'' u odnosu na konkurenciju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 23, 2020 PolovniAutomobili video: Test Hyundai i10 Najmanji Hyundai u najnovijoj generaciji predstavlja veoma zanimljivo spakovan automobil. Korejski proizvođači su nas odavno naučili da treba da očekujemo dosta opreme u njihovim automobilima, a i10 nas je oduševio najnonivijim sistemima aktvne bezbednosti koje ipak nismo očekivali u ovoj klasi. Na prvi pogled, motor od ''samo'' 84 konjske snage ne obećava mnogo, ali se i10 zapravo vozi veoma žustro. Kako se vozi i šta to sve ima od opreme - pogledajte u najnovijem testu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 14, 2021 Emisija SAT: Test Hyundai i10 U ovom segmentu Hyundai je davno počeo sa modelom Atos. Ali, tada je glavni adut Hyundaija bio odnos niske cene i kvaliteta koji se dobija. Prošlo je mnogo godina od tada, stiglo se do i10, ali i Hyundai je daleko stigao jer mu više uloga nije da bude najjeftiniji auto sa dalekog istoka: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 5, 2021 VreleGume: Hyundai i10 Dizajnerski atraktivan, predstavljen na sajmu u Frankfurtu 2019. - kako se dizajn drži posle dve godine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 27, 2023 Hyundai i10 restajling Hyundai je danas prikazao doterani gradski model i10 koji se u ovoj generaciji pojavio 2019. godine. Hyundai i10 sada odlikuju blage vizuelne promene, uključujući nove kombinacije boja i dodatne karakteristike unutar kabine, a u ponudi ostaje i estetski najatraktivniji i10 N Line. Modifikovani i10 se međutim ne razlikuje mnogo od dosadašnje verzije. Primećuju se dnevna svetla u obliku saća koja zamenjuju prethodne okrugle jedinice, a tu su i nova šara na maski i donjem ulazu branika, kao i drugačija grafika za zadnja svetla. Osim toga, u paleti će se naći i dve nove boje (nazvane Lumen Grey i Meta Blue), zajedno sa novim 15-inčnih aluminijumskim točkovima. Hyundai i10 N Line i dalje karakterišu aero body kit, kao i doterana svetla i novi 16-inčni alu točkovi. Za unutrašnjost je predviđeno plavo ambijentalno osvetljenje i ''trostruka crvena linija'' za naslone sedišta kod modela i10 N Line koji se razlikuje i po crvenim akcentima i značkama N Line. Uz standardni i10 dolazi novi ''ljubičasti paket'' koji dodaje ljubičastu aromu sedištima, šavovima, otvorima za vazduh i ljubičastim sjajem na sivim tačkama. Treba pomenuti i novu digitalnu instrument tablu od 4.2 inča i 8.0-inčni infotainment ekran osetljiv na dodir koji je sada kompatibilan sa bežičnim Apple CarPlayom i Android Autom. Pominju se i zadnja kamera, OTA ažuriranja za mape, prednji i zadnji USB-C portovi, plus izdašniji ADAS paket (Hyundai Smart Sense). Hyundai za sada ne saopštava informacije o pogonskim agregatima, ali dosadašnja verzija je bila na raspolaganju sa atmosferskim 1.0 MPi trocilindričnim motorom od 67KS, 1.2 agregatom sa 84KS i turbo 1.0 TGD-i jedinicom sa 100KS. Potonji se dobija uz Hyundai i10 N Line koji takođe standardno ima sportskije podešeno oslanjanje. Proizvodnja obnovljenog Hyundaija i10 će startovati aprilu, u Hyundaijevoj fabrici u Turskoj, dok se prve isporuke na evropsko tržišto očekuju u drugoj polovini godine. preuzeto sa - Auto Blog 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted January 28 Imao sam prilike nedavno da malo provozam redizajnirani i10. Bio je sa 1,2 MPI od 84 ks. Fascinirao me je po više osnova. Najpre time da u njega (mada ima samo 367 cm) bez problema mogu sesti 4 odrasle dosta visoke osobe. Pozadi i od 190 cm. Potom, oprema vozila je baš dobra. Svake vrste. Pa i ona aktivno bezbednosna. Čak i u osnovnoj opremi (kao "klotara") ima i sistem za aktivno centriranje u sredinu saobraćajne trake koji radi na način da je to čista perfekcija. Motorizacija mu od 84 ks je sasvim ok. Ide on dosta korektno. Osnovni ima 67 ks, a što je opet više nego li i aktuelni Clio 1,0 SCe. A ko hoće "da besni", taj ima i 1,0 T-GDI sa 100 ks. Najpre mi se učinio da je i10 skup i preskup. Ali, to su cene u toj klasi. Ovaj je bio u top opremi (16.090 + 400 za metalik). Manje on košta nego Aygo X ( 16.890 do 20.090 (sa metalik bojom )) ili Ignis 2WD ( 16.500 do 18.800 (sa metalik bojom)). Prosto, cene A segmenta su potencijalno jako blizu cena nekih verzija B segmenta. 5 igor0511, PremieRacing, italiano and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22984 Posted January 28 Kod tog i10 se meni svojevremeno najviše svidelo ležanje na putu koje mi je bilo fascinantno za auto tih gabarita. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 29 Odlican je taj i10, cak mi je i simpatican u odnosu na stariji. Pre poskupljenja, za taj novac se uzimao i20 doduse prethodne generacije u visem paketu opreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2215 Posted January 29 (edited) kakva suprotnost, prethodni i10 mi bio bas nikakav a i20 odlican, sad obrnuto Edited January 29 by OMP 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted January 30 Za moj ukus, sadašnji i10 ima lepši enterijer od sadašnjeg i20. Prosto, centralni deo, tablet i ispod njega (pa i oko komandi klimatizacije), nekako mi bolje izgleda kod i10. Dok kod i20 oko komandi klima uredjaja oblik same armature i tekstura plastike u enterijeru mi deluju "na oko" nekako jeftinije nego kod i10. Evo kako je enterijer kod i10. "Kao lutka" Barem meni. 5 Decak Iz Vode, Ivan, igor0511 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 30 Bas simpatican autic, za tu klasu pogotovo. Stigla nam za po gradu dva nova i20 u firmu nedavno, neka osrednja oprema (znaci nije klot)... Delim identican utisak sa @moron. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 30 Svojevremeno sam arcio i20 1.4 motor ( poslednji model ), sluzio kao test vozilo i mogu reci da sam bio prijatno iznenadjen kako se taj auto ponasa i vozi. Uz brdo pored Sumarskog fakulteta ( u Bg ) je lagano isao 40ak na sat u cetvrtoj brzini. Prosek potrosnje po Bg je bio oko 6l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2215 Posted January 30 (edited) Ja sam letos prodao jednog takvog i20 i stvarno lepo ide i lepo se vozi a enterijer u novom i10 je odlican deluje da je iz nekog auta 2 klase iznad Edited January 30 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted January 30 (edited) I20 trece generacije, model od 2020 pa na vamo? Svetlosnu godinu je ispred prethodnog modela po svemu iako je i stari bio ok, ali je bio uzasno kilav u voznji u odnosu na noviji.. Edited January 30 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites