srdjos 1602 Posted October 2, 2018 (edited) Na sta treba obratiti paznju kod pazara jednog e60 Jel ima mana, boljki? Edited August 27, 2022 by neshaoct split Topic / update naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 2, 2018 Mnogo da iscitas, mnogo da se vozis...i najbitnije da znas ili imas nekoga ko zna da gleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted October 2, 2018 @zunto Ma sto vise citas, sve ti je mutnije. Ispadne da ni jedan auto ne valja. Ovo da treba imati coveka koji zna sta gleda, to ej uvek pun pogodak. @dellas Sta ti je sa porukama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 2, 2018 20 minutes ago, zunto said: Mnogo da iscitas,mnogo da se vozis...i najbitnije da znas ili imas nekoga ko zna da gleda. Čitam već neko vreme i ono što sam pročitao za 2.0d i šta sve treba gledati oko trapa, elektronike i automatskog menjača mi se i ne sviđa baš ali bih i ovde da pročitam koji redak Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 2, 2018 E60 je prvo pin elektronike koja je jako sklona bagovanju, automatski menjaci poudani ako su servisirani kako valja, trap opet od modela do modela. O motorima, dizeli m/n47, m57 tu itd...gledaj da usisna grana alo uzimas sestaka bude gusana a ne plasticna, obrati paznju na dizne...iskreno jeste bila najprodavanija i najavangardnija serija 5 ali...majstori od nje dobro zive. Ako bas ne moras da je kupis izbegni je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 3, 2018 Izuzetno kvalitetan automobil, f10 je problematicniji i skuplji za održavanje pa nije nikakav bauk. Što se tiče 2.0d gledaj 150 i 163ks jer je to stara garda. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 4, 2018 BMW autimatici su se pokazali kao odlicni menjaci i kod njihovog automatskog menjaca je ista prica kao i kod svih, ako je redovno odrzavan, dobar je. N47 motor je noviji i ima 177 ks, mislim da je i to malo za ovu mrcinu od auta, kako su se stariji modeli motora, slabiji, pokazali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 4, 2018 Pa pazi ovako sa najslabijim motorom ide malo bolje od Alfe 147 1.9mjet 16v 150ks, a za taj auto niko nikad nije rekao da je slab ili kilav.Dalje naravno da je 3.0d najbolja opcija pogona uz malo veće troškove održavanja i potrošnje, glavna mana je registracija i postprodaja, tako da ako gledaš 3.0 ubijaj cenu.N47 177ks su neki imali problema sa blokom motora ili radilicom, nije prevelik rizik ali je realan, dalje ono što je bitno i realno jeste zamena lanca i vađenje motora i izadje jedno 800e, ako spojis uz to i ulje i filtere ili nešto na menjaču koji je tada na izvolte, pa zamenis Karter/filter i ulje u automatiku ili kvačilo ili nešto cifra se penje na preko 1000e ako sredjujes za sebe sve.Automatici su svi potencijalno problematični jer su uglavnom neodrzavani jer je tako BMW propisao, tako da je mačka u džaku, možeš da ga uzmeš da nikad nije menjano ulje i da predjes još 100k bez problema, a možeš i da promeniš ulje i da se pokvari nakon 10k.Rizik koji ne možeš potpuno eliminisati.P.s. zf6 automatik u ristajlingu navodno nosi neku drugu internu oznaku i kvalitetniji od prvih verzija, on ima i onu lepšu moderniju "kobra" ručicu menjača i bolje se ponaša mnogo brže odrađuje kickdown i rekao BiH manje troši .Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 4, 2018 ovo su korisne informacije, prema ono sto sam video na placevima, jako je tesko provaliti stanje jer unutrasnjost je sjajno napravljena, jako kvalitetno i habanje se jedva pozna. po stranim forumima uglavnom nalazim zamerke na elektroniku, dizne i trap. Nisam uopste u svetu premium auta pa ce ovo potrajati ako se uopste i ostvari ali za sada skupljam i raspitujem se a i ja bih rado sestaka ali ne bih bas da prelazim 2000 kubika, fakat je da ne bih bas da izdasno finansiram ovaj nas drzavni budzet jer .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 5, 2018 A valjda mozes da prezalis jis tih 200e vise na godisnjem nivou nego da kupujes takav auto a 2.0cm3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 5, 2018 Sest je sest a pogotovu u seriji 5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 5, 2018 On 10/5/2018 at 10:55 AM, MS PK said: A valjda mozes da prezalis jis tih 200e vise na godisnjem nivou nego da kupujes takav auto a 2.0cm3 uglavnom su 3.0 motori u ponudi za restayle varijantu a to nije 200e razlike Kao sto rekoh, za sada se samo informisem, ne kupujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted October 5, 2018 (edited) Kao jednog od mogucih buducih automobila, ja gledam seriju 3 u karavanskoj varijanti, sa automatskim menjacem (o njemu citam dobre stvari). Nikad se ne bih odlucio za varijantu bilo kog auta preko 2.0 Nema sanse da bih platio registraciju 80k. Ne radi se o tome imam/nemam, nego NE DAM! Edited October 5, 2018 by Smireni 4 srdjos, neshaoct, Grafit and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 7, 2018 On 10/6/2018 at 12:03 AM, Smireni said: Nema sanse da bih platio registraciju 80k. Ne radi se o tome imam/nemam, nego NE DAM! Ista stvar. 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted October 8, 2018 Cenim i poštujem vaše mišljenje ali ja, sa druge strane, neću da mi to kvari gušt vožnje ozbiljnog auta sa motorom kakav treba da bude u njemu i nikada ne bi napravio kompromis da vozim takav auto sa malim motorom... Mnogo mi smeta taj namet za šišanje ovaca, ali jbg, više volim jake automobile i motore od tog nameta. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 9, 2018 Ako imas viska para, sto da ne. Ja i da imam taj visak, svakako bi ga preusmerio u jedno dobro, porodicno letovanje i ko zna sta jos 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 17, 2018 Novi @vagenovac auto je izdvojen u novu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/77849-bmw-serije-5-f10/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2018 Kako se kaže u klipu evo ''nekoliko činjenica oko N47 BMW motora koji je namjerno napravljen loše'': Porez na budale BMW N47 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 8, 2019 Na prodaju BMW M5 E60 sa manje od 16.000 pređenih kilometara BMW je M5 Serije E60 proizvodio od 2005. do 2010. godine, a jedan od 19.523 proizvedena primerka se trenutno prodaje u Nemačkoj. Budući vlasnik koji je spreman da izdvoji skoro 59.000 evra može da računa na izuzetno očuvani i opremljeni primerak iz 2005. godine koji je minhenska kompanija koristila u svojim promotivnim press materijalima, a koji je od tada do danas prešao manje od 16.000 kilometara. M5 E60 pokreće 5.0 V10 motor koji posredstvom 7-stepenog automatskog menjača na zadnju osovinu šalje 507 konjskih snaga pri 7.750 obrtaja i 520 Nm obrtnog momenta pri 6.100 rpm, a inspirisan je motorima koje je BMW koristio u Formuli 1 i razvijen je ekskluzivno za M5. Pomenuti brojevi su dovoljni da 485 cm dug automobil od 0 do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi i razvije elektronski ograničenih 250 km/h. Vreme je da neko konačno počne da ga vozi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 22, 2020 Da ne otvaram novu temu za ovaj sjajni video u kojem je predstavljen: - BMW M5 E60 sa 5.0 V10 atmosfercem (oznaka motora S85), prvi i jedini do sada BMW V10 motor, prva limuzina na svetu koja je ispod haube imala atmo-benzinac V10, koji je davao 500 konja na 7.500 obrtaja i 520 Nm na 6.100, a crveno polje mu je kretalo na 8.250 obrtaja. Sa svojih 100 konja na svakih hiljadu kubika je jedan od najjačih atmobenzinaca koji su se ikada pravili. Pored modela E60/E61 M5, ugrađivao se i u E63/E64 M6: WoyshnisMedia video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 6, 2021 Testosteeron: BMW E60 M5 V10...nema potrebe još nešto drugo pisati: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 4, 2021 AutoAnaliza: BMW E60 535d Ko kaže da dizel (3.0 sa 6 cilindara) ne može biti zabavan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 21, 2022 AutoTopNL: BMW M5 E60 5.0 V10 na Autobanu, u fabričkom stanju sa 507KS/520Nm obrtnog momenta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 31, 2022 PolovniAutomobili: BMW 520d (E60) Najvažniji model iz Minhena i posle 16 godina i dalje pleni svojim dizajnom, a proverenom i pouzdanom tehnikom. Iako je na testu bio najslabiji dizelaš, opremljen manuelnim menjačem - već nakon prvih nekoliko kilometara vožnje postaje jasno zbog čega je ''petica'' popularna među vozačima. Kako se vozi i koliko je praktična - pogledajte u najnovijem testu: Quote Share this post Link to post Share on other sites