Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Drugari, da li je neko imao prilike da dijagnosticira Punta 1,2  8V  97god., sa racunarom IAW 16F .EB    / 2A30 - 42

Punto e   Y  1.1  SPI  ECE  FASE2 , nisam mogao na MES-u da nadjem takav model punta sa tim racunarom. Sta mi predlazete, da li na MES-u ima model Punta sa tim racunarom, kako sa kkl i topinskim kablom mogao da odradim dijagnostiku. Ovaj pumto ima centralno ubrizgavanje ( SPI ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledao sam novu verziju MES 1.9  i nema da fali:

 

19/03/2014 - MULTIECUSCAN 1.9 - Fixed "scan for interfaces" function to avoid false recognition of KKL interface
- Support for PROXI deactivation/activation of TPMS function
- Support for PROXI deactivation/activation of Stop@Start system in body computer (Grande Punto, Evo, 500, Mito, Giulietta)
- Added new actuators for Siemens Instrument Panel (159/Brera)
- Support for Magneti Marelli IAW 18FD Injection (Punto, Lancia Y)
- Support for Magneti Marelli IAW 18F Injection (Palio, Punto, Tempra, 145, 146, Dedra, Delta)
- Support for Magneti Marelli IAW 16F Injection (Cinquecento, Seicento, Punto, Panda, Palio, Uno)
- Support for Magneti Marelli IAW 06F Injection (Cinquecento, Panda)
- Support for Magneti Marelli IAW 08F Injection (Punto, Tempra, Tipo, 145, 146, Dedra, Delta)
- Support for Magneti Marelli IAW 06F Evoluta Injection (ECO) (Cinquecento, Panda, Punto)
- Support for Magneti Marelli IAW G7.XX Injection (Fioriono, Uno, Tempra, Premio)
- Support for Magneti Marelli IAW 1G7 Gasolina Injection (Fioriono, Uno, Palio)
- Support for Bosch EDC17CP52 CF5/EOBD Diesel Injection (3.0) (Ducato 250 Facelift).

 

Sad nastaje igranka bez prestanka, u registrovanoj verziji moguce je dijagnostikovati vozila sa tim racunarom. Da li ima sanse da se besplatna verzija namesti kao puna registrovana verzija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo, pratim forum neregistrovan s vremena na vreme i uglavnom nadjem sve sto me interesuje, ali ovde ima mnogo da se cita, pa kad neko dobre volje koji zna odgovor ima vremena neka ukratko napise. Znam da je ovakvih pitanja bilo na stotine, ali ponovicu ga :(. Imam Bravo 1.6 16V u saobracajnoj stoji 2002 godiste, hteo bih da uzmem nesto za dijagnostiku pa da krenemo redom.

 

1. Da li ovaj model ima OBD2 ili samo 3 pin u motornom prostoru kod osiguraca? ( gledao i gledao i nista nisam nasao ispod volana, ni kod osiguraca od 16 pin, u motornom prostoru ima 2 kom od 3 pin-a kod osiguraca, jedan je ECU a drugi? Mozda ABS? A gde mu dodje onda treci za Airbag? Ovo pitam iz razloga da znam da li mi treba adapter 3 pin na 16 ili ne.

 

2. Skinuo sam sa zvanicnog sajta MES 1.9 free, pa jel bi mi neko poslao na PP odakle da skinem "narodni" exe file :) a da nije virus.

 

3. Sta se najbolje u praksi pokazalo, razmisljam se izmedju  ELM 327 ver. 1.4 - USB i ELM 327 BT ver. 1.5, pre bih uzeo BT zbog mogucnosti povezivanja i na LapTop koji mi ima BT pa i na Android telefon. Pre svega pitam zbog stabilnosti veze, ako je BT ok, onda bih pre njega, ili mozda savetujete neki drugi? Sto se tice cene, prvi sam nasao za 25eur, BT za 30 a adapter ako je potreban za 10eur, jel su to ok cene?

 

To bi bilo to, pa ko zna a ima volje, to je 2 min da odgovori :).

 

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konektor za airbag je iza ladice ispred suvozaca,izvadi se "dno" ladice i mislim da se vidi konektor (zuti  kabal).

Ako imas abs onda i treba da imas 2 konektora u motornom prostoru.

Narodni mes 1.9 mislim da se jos uek nije pojavio.

Par strana unazad imas linkove za mes 1.7.

Cene koji si nasao su ok za nase trziste kod kineza direktno je dosta jeftinije.

Po meni bi ti bolje bilo uzeti KL interfejs nego elm jer elm ne moze da se spoji na airbagove a kl moze sve da radi i ne postoji u bluetooth varijanti,zica je zica. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i mislio da nema OBD2 nego samo 3 pin. Nasao sam na par prethodnih strana 1.7, pa cu nju koristiti. Danas sam bas video 3 pin konektor za AirBag, jer sam skidao ladicu da bih dosao do motorcica koji otvara i zatvara klapnu za recirkulaciju vazduha, btw koji je to sex skinuti a tek staviti :(...Kao i vecini, pukao je mali zupcanik jer je vremenski interval isuvise dug kad se pritisne dugme, pa su onda ti mali plasticni zupcanici pod operecenjem.

 

Sto se tice interfejsa, nasao sam KKL, jel si na taj mislio? Nasao sam ga u dve varijante KKL Interface USB sa prekidacima za laksi pristup modulima koji nisu na pinu 7 ( kod Fiata airbag,abs itd... ) za 35 eur i za 25 bez prekidaca. U svakom slucaju bolje je dodati jos 10 eur i imati opciju za sve. Jos jedno pitanje, da li je potrebna neka modifikacija kao kod ELM i vidu vadjenja nekih otpornika ili ne?

 

Sto se tice narucivanja preko neta od kineza, znam da su jeftiniji, ali mi se bas ne ceka mesec dana da dodje i da rizikujem da me ovi nasi carinici oderu, kako znaju i umeju, pa da na kraju izadje skuplje nego kod preprodavaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,mislio sam na KKL.

Modifikacija kao na elm nema ali je skoro bilo na forumu tema da nije hteo kkl da radi dok se nije spojio pin 5 na masu,mada ja sam prvi put tad cuo za taj problem na KKL.

Ja odavno imam KKL i 3 pin adapter i nisam imao taj problem,sve zavisi iz koje kineske supe izadje interfejs :)

A kad malo bolje razmislim tebi i ne treba taj sa prekidacem interfejs jer su ti 3 pinski konektori pa nema sta da se prebacuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izasao je MES 1.9 , probao sam da ga uz kljuceve za MES 1.7 pretvorim u punu registrovanu verziju. Ali, bezuspesno, pa sam se ponovo vratio na verziju 1.7 registrovanu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ovo o čemu pričate i ja čitam ima smisla za Punto 55 1.1 "96 ?

Koliko se ja razumem on ne spada u OBD2 ili se varam_*??On ima tro pinski džek ?

Može li varijanta FiatEcuScan+ELM ili KKL + pa kablić OBD2 na 3pin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nesto posebno upucen, ali ako moj 2002 nema OBD2 vec 3-pinski, onda tvoj nema sigurno. A to sto si nabrojao je resenje, tako cu i ja da resim sa OBD2 na 3-pin adapterom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vidis Dovla i meni je to palo na pamet.

Cini mi se da svi posle 1999 bi trebali biti obd,stariji imaju 3 pin konektor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000/2001 godina je prelazna. Po broju šasije se odmah vidi. Modeli sa OBD-om moraju imati CF3 oznaku u ePER-u. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U saobracajnoj stoji 2002, to je verovatno datum prve registracije, e sad koje je godiste stvarno ne znam. Gde bih to mogao da proverim? I da li je moguce da ima i 3-pin i negde jos OBD2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://eper.fiatforum.com/

 

Ukucaš tu broj šasije i izbaciće ti tačan datum proizvodnje. 

 

Bojim se da 2002. nije godina prve registracije... previše je to vremena da stoji u salonu. 

 

Može da ima samo 3-pinski ili OBD. Nema ih sa oba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A bravo je inace auto koji se masovno podmladjivao, kao sto rece Dovla, proveri u eperu i znas tacan dan kada ti je auto napravljen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusavam, ali izgleda da nesto sajt ne radi. Probacu kasnije. Kad kazete podmladjivao, mislite da su prepravljali godiste na original dokumentima prilikom uvoza kako bi ga skuplje prodali, ili nesto vise? I koliko je takvo vozilo bezbedno, mislim sto se tice prelazaka granice a i voznje kod nas, da li moze doci do oduzimanja?

Nasao sam sta koji broj predstavlja od tih 17 koliko ih ima u VIN broju, kazu da 10 po redu predstavlja godinu proizvodnje, a kod mene je on nula. Da je 2002 bila bi 2, znaci da nije, jel to znaci da je 2000?

Odosmo u off, ali necemo vise :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala napomena vezano za Eper,pokusaj da otvoris iz Internet explorera,trebalo bi da radi,mene je dosta puta zezalo sa Firefox-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao i sa IE i sa Mozilom i Chrome-om, ali ne radi. Ne samo da ne mogu da proverim vin broj, nego i kad trazim neki deo, u jednu grupu delova udje, dok npr u podgrupu izbaci error. To je do njih problem, samo nikad da rese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj VIN ovde ili na PP pa ću ti ja proveriti. 

 

Ako se stvarno godište i ono u dokumentaciji ne slažu može doći do carinskog postupka i oduzimanja vozila. Mada ja nisam čuo da se tako nešto dogodilo skoro... suviše je mator auto i jeftin da bi se neko sada bavio time. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...