Jump to content
FAS Euroauto Goran

bravosx1616

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About bravosx1616

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ZR

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6 16V 2002

Recent Profile Visitors

805 profile views
  1. Uskoro na oglasima, nov, nov, nov!!! [emoji23][emoji23][emoji23]
  2. Isti slučaj [emoji17], s tim što se solidno razumem u vozila, da primetim farbanja, cackanja, ali opet za sve to treba vremena da bi se pregledao kako treba a i živaca.
  3. Ja mislim da je drugi problem u pitanju, ako se u strartu da npr 2k eur više od proseka, za dobar primerak, to znači da kad se bude prodavao, pored vrednosti koju će izgubiti redovno u zavisnosti koliko će se zadržati, je u samom startu "izgubljeno" te 2k, a ko ce verovati da je baš taj primerak bolji od drugih?!? To je problem bas dobrih primeraka, što ih stavljaju u isti kos sa prosekom.To najbolje znaju oni koji su kupili nov auto, koji nisu vraćali km, koji su redovno odrzavani, i onda kada ga prodaju, porede ga sa morem drugih urnisanih i stavljaju u isti cenovni rang.
  4. Dule, kontam da si iz NS po nick-u, jel znas ovog prodavca, ako možeš da vidiš logo na tablicama. Ima fina vozila na oglasima, na slikama, kao i ovog Passat-a što sam hteo da odem da vidim, ali je prodat. Ti se baviš prodajom automobila dugo, jel ikako moguće da taj Rline, virtual, očuvan stvarno na slikama, izadje kod nas 13800 sa svim troškovima i zaradom a da ništa nije rađeno sa autom? Meni to deluje nemoguće, samo zato sam se i neckao da odem da ga vidim. Takav preko Rline je skuplji od tih 13800?!?
  5. Ne mogu da verujem za onu rdju na slikama, kao da ima 15 godina!!! Za oštećenja tacke, ogrebotine, ok, desi se, ali ona dubinska rdja koja izlazi... Cuo sam za taj carvertikal, svugde ga reklamiraju, vredi dati 10-15 eur, i ako se ne zna ima li auta u bazi. Nisam vozio B8, samo B6 koji je kupljen nov ovde, i dan danas služi sa pravih 305k km. I to onaj koga se svi plaše sa siemens diznama, nikad problem sa njima. Strasno je dati 13 i kusur hiljada što neko rece, a da bar u startu ne bude sve ok, ne računajući redovne servise. Evo kad uporedim tog B6, kupljen nov ovde, zetov kum ga kupio u Bg, highline, 38k eur plaćen. Prodao ga zetu sa 3.5 godine za nekih 13k, i predjenih 183k km. Utisak tada kad sam seo u taj auto, sa toliko km koji su 90% na auto putu po evropi, je bio kao nov auto. Ovo sto je neko opisao da je seo u par komada i da je svaki imao neki problem je zastrašujuće, ili je kvalitet otišao dođavola, ili se doteruju iznurena vozila, uzminkana dubinskim pranjem, poliranjem... Ovo nije auto za izbegavanje, ne znam nista o njemu, sem što sam hteo da odem da ga vidim, ali je skinut sa oglasa za par dana. R line oprema, virtual kokpit, na svim slikama kao nov, nekih 180k km, cena bila 13800. Za tako nešto mi to bilo malo, jer vidim neke Rline i za 20k eur. Neckao se par dana da odem, cena mi ok, ali mi sa druge strane ne uliva poverenje. Nama čovek ne može udovoljiti, kad je skup, što je skup, kad je cena povoljna, sta mu fali onda, u čemu je kvaka [emoji23]. Ali nažalost, situacija nas tako naučila da ne verujemo bar kad su polovna vozila u pitanju.
  6. To onda znači da su prešla dosta više od tih km kako se kreću po oglasima 150-200k km. Na prvu deluje ok za auto od 4-5 godina da ima od 150- 200k km, tj za privatno lice je puno, pa se pomisli ovo je prava km, ali firme znaju da prelaze i više. Jedino dobra stvar sto su redovno održavana u ovlašćenim servisima zbog garancije, bar bi tako trebalo.
  7. Gledam Passat B8 po našim oglasima, razlike od min - max cene modela sa istim paketom opreme znaju da budu bas, bas velike! Na slikama što se može videti, i ti jeftiniji primerci izgledaju ok, sedišta, enterijer, exterijer, kao što kažem na slikama. Km pitaj Boga. Onda odem da pogledam preko, vrlo često lošije izgledaju na slikama, ili tamo bas ne pridaju značaju lickanju, dubinskom pranju, slikanju, a cene iste ili jače. Nameće se samo jedan zaključak, koji znamo svi. Tada se razočaram i odustanem da gledam neko vreme, dok me ne prodje i tako u krug.
  8. Koji onda prodajes, ispravan koji ne curi, ili tvoj stari, gde je pumpa ispravna, ali curi gorivo na regulatoru pritiska, kad kazes da si svašta probavao [emoji4]. Ovako izgleda naliveno super lepkom i sodom bikarbonom. Potrošio sam 8 super lepkova [emoji16]. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  9. Evo mene opet, da javim rezultate, mesec dana je trajalo ono što sam nalio toplim lepkom, ili ti, plastičnim pištoljem. Juce počelo opet da se oseti gorivo, skinem poklopac iz gepeku, a ono plastika koju sam nalio razgradjena, pretvorila se u pirinač kuvani . Cisto da kazem, da to ne vredi, da ne bi neko pokušavao na taj način. Sad sam primenio nesto sto je neko napisao, super lepak i soda bikarbona u slojevima onako. Nalio sam skroz, pa cemo videti jel to radi posao. Usput sam primetio kad otvaram čep od rezervoara, izadje dosta vazduha, znaci da se stvara pritisak u istom, a čep, tj mehanizam koji liči na termostat u samom cepu ne ispušta to. Na pritisak srafcigerom, pomera se relativno lako, ali izgleda je to jak otpor, a solidan pritisak, tj vazduh izadje kad se skine čep. Imam drugog benzinca, BMW, reko da proverim kod njega, nije čep skidam mesec dana, otvorim ga, ni trunku vazduha ne izbaci, znaci da sam čep ispušta. Moze li neko proveriti kako je kod njega, što ima fiat bravo, brava, da li kad odvrne čep, izbaci dosta vazduha, ili ne? Kontam da to može da bude uzročnik što je procurelo tamo. Sad sam rasturio čep, tj termostat na cepu, i izvadio gumeni dihtung, praktično sad dihtuje metal na plastiku, što nije idealno, ali to bi trebalo da pomogne da se ne stvara pritisak u rezervoaru. Znaci sad testiram to i lepljenje super lepkom i sodom, ako ne uspe, onda ne preostaje ništa drugo nego uzeti neki polovan plovak. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Jel kao na slici koju sam okačio? Ako jeste, a ovo sto sam napisao u prethodnom postu ne uspe, cujemo se.Samo mi kaži, kad je skinuta, koliko stoji, posto bas ne valja kad dugo stoji suva, dešava se da se stavi, da radi malo, i vrlo brzo prestane, kao posledica što je bila suva dugo. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  10. Hvala na info, jednu od tih tema sam pročitao, drugu nisam našao gde je neko lepio sa super lepkom i sodom bikarbonom. Probaću to. Inače, osim tog curenja na kućištu kod regulatora pritiska, nemam nikakvih drugih problema, prvo paljenje nakon što pumpa odradi svoje par sekundi, pali praktično odmah. Rezervoar mi je uvek pun, tako da sam "čuvao" pumpu da se hladi i podmazuje kako treba. Zato se bojim da uzmem polovno gde je pumpa dugo suva, pa će možda crci brzo. Doduše uvek postoji šansa da prebacim moju pumpu na drugo kuciste, samo je problem sa crevima crnim koja su dosta tvrda i pasentno stoje na sisicama, kao da su vruća navlacena, pa se ne mogu skinuti lako bez nekog oštećenja. Jedino da probam malo da ugrejem, da lakše sidje sa sisica od same pumpe do izlaza na kućištu. Ako neko ima predlog, ili je skidao ta creva, kako je uspeo? Možda da se odseku, pa da se stavi neko novo crevo, koje, od kod materijala? Da li moze ono providno, koja se koriste za vagres, jesu za vodu, ali nekad davno sam na golf 1 koristio za dovod goriva, od pumpe, do karburatora, trajalo je jako dugo, jedino sto se posle nekog vremena stvrdnu, ali to ovde nije problem i ovo original je tvrdo. Na ovo crno rebrasto crevo mislim. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  11. Društvo, počeo da smrdi benzin u kabini, vozim tako jedno vreme, potrošnja 17 lit , ne vidim nigde da curi u motornom prostoru, iz kanala gledao, nista. Rešim da skinem poklopac pumpe rezervoara i vidim da curi kod regulatora pritiska. Jedno pitanje, jel vredi uzeti polovno komplet za 30 tak eur, pitanje u kakvom je stanju, ili sta raditi najbolje? Probao sam da nalijem vrućom plastikom, ali je odmah procurelo opet. Inace skinuti I vratiti je takav sex, kao da nisu mogli da bolje centriraru rupu na sasiji, da bude odmah iznad pumpe, a ne da se otelis dok skineš.
  12. Da nije tužno bilo bi smešno . Kum vozio službeni na servis, Daciu je tada vozio, i terao u Reno servis u NS, jer oni rade i Daciu. Bilo neko kišno jesenje vreme, on taj dan dolio do max tečnost za stakla, nije potrošio deci, završe oni servis, on iz radoznalosti pogleda fakturu, kad ono stavka dosuto 2 lit tečnosti za stakla po nekoj ludoj ceni . Kontaju firmin auto, trgovački putnik, boli ga uvo, što u principu u 99% slučajeva jeste. On pita radnika, kazi mi molim te gde si sipao ove 2 lit tečnosti, kad sam je danas napunio punu? On se samo nasmejao. Tako da vladaju zablude da je u ovlašćenim servisima sve top, pošteno, korektno...
  13. Toliko naplate, da mozes bar 2 zamene ulja uraditi u svojoj režiji i jos da doliju samo. Samo da im glavu rascopas ako primetis. Edit : kad razmislim, evo primera o tome što pricas Oterao ja passat-a starog 3 godine u ovlašćen servis u Temerinu, da ga ne imenujem, a kupljen nov ovde u Porsche Bg, do tada sve radjeno u Bg, oni završe servis i nigde nista ne upisu?!? Ja reko, hoćete li upisati u servisni knjigu, ima je od prvog dana? Reakcija kao da sam došao kod nekog majstora iz komšiluka, aha, evo sad ćemo. Upisu, nigde pečata?!? Gde je pečat, evo sad ćemo da ga nadjemo?!? Ja u čudu. Pa nisam došao u ovlašćeni servis što vas volim mislim se, nego da vozilo ima original istoriju. Nakon toga, nikad vise u ovlascen servis, nego kod ortaka, gde je provereno, gde neće doliti ili nesto zasrati. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  14. Pa kontam kad je još pod garancijom, da hoće i oni da budu sigurni da se nešto ne mulja, kako bi ti tu istu garanciju ukinuli.
  15. Pa zar ovi iz ovlašćenog servisa neće iscitati kilometrazu kad ga prikopcaju na dijagnostiku, ako se samo vraća na tabli, pa da pitaju o čemu se radi, što je razlika? Ili ih boli uvo, samo prepisu sa kontrolne table .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...