Dule 021 660 Posted March 13, 2018 Prodajem Opel Mokku u izuzetno dobrom stanju,potpuno ispravnu i jako lepo sacuvanu. Motor je 1,4 Turbo koji jako lepo ide a malo trosi a tu je i metanski uredjaj koji je tek atestiran a za one koji ne znaju sta je metan to je slicno sto i plin samo jos jeftinije pa tako sa 400-500 dinara se vozite 100 km. Naravno ako negde nemate da ga sipate vozite potpuno normalno na benzin a ovaj auto ce vam trositi od 5 do 7,5L benzina sto je extra mala potrosnja. Presla je garantovanih 175000 km sa originalnom servisnom knjizicom kao dokazom i odrzavana je u Opel ovlascenom servisu tako da se po broju sasije moze sve proveriti. Auto je kompletno u prvoj boji i to se vidi na svakom delu i pored toga je jako lepo sacuvan lak i nema ostecenja i ogrebotina. Takodje su i sva stakla na autu originalna sa GM znakom. U voznji je apsolutno bez zamerki a motor radi perfektno. Auto ide na ime kupca sa placenim troskovima i homologacijom tako da vam preostaje registracija. Vredi videti jer auto je u predivnoj metalik perla beloj boji i verujte da uzivo izgleda lepse nego na slikama a u to cete se uveriti kad dodjete da pogledate auto. Uz auto se dobijaju dva kljuca. Kontakt telefon je 063-10-20-110 a sto se tice cene ona je 12999 na PA a ovde mogu da kazem da je najniza moguca 12600 i to je dobra cena jer Metan sam kosta da se ugradi 1200€. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5901 Posted March 14, 2018 (edited) Dule, mora li uredjaj za metan da se atestira iako je fabricki? Malo mi nelogicno, pogotovo sada, gledao sam te automobile na metan ima ih sve vise, a ovi nasi traze atest za fabricki uredjaj. Nekako mi se svede na to da traze atest i na rezervoar za gorivo. Zar nije ideja da atest ide na nesto sto je naknadno uradjeno, ne kao fabrika? Edited March 14, 2018 by andreja.micovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted March 14, 2018 Kad bi samo znali da je gore imati fabricki metan nego naknadno ugradjen. Kad je naknadno ugradjen onda se plati atest 10000 dinara a ako je fabricki onda 9000 ali se mora dobiti i potvrda proizvodjaca koj kosta oko 5000-6000 dinara. Plus na sve to ima nasa Agencija za Saobracaj zamerku na bilo kakvu ugradnju pa cak i kad je fabricki moraju da se menjaju creva koja su bakarna u celicna i jos neke prepravke. Mene je na ovoj Mokki prepravka kostala 10000 dinara iako je sve savrseno uradjeno i u skladu sa EU. Sad je bar kupac miran a boce vaze do 2034. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted March 14, 2018 dobra stvar kod metana je sto je jeftina voznja,losa... ima samo dve pumpe u bgu, barem sto se bga tice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted March 14, 2018 Tako je nekad bilo i sa plinom ako se neki stariji clanovi secaju a danas nema pumpe maltene na kojoj nema i plina. Kako god se okrene ova Mokka i na benzin ne trosi mnogo tako da je svakako dobra kupovina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted March 14, 2018 Slazem se, srecna prodaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted March 19, 2018 On 3/14/2018 at 10:04 PM, Rile_bg said: dobra stvar kod metana je sto je jeftina voznja,losa... ima samo dve pumpe u bgu, barem sto se bga tice Ima 4 pumpe: http://cngeurope.com/countries/serbia/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 19, 2018 Kad sam ja vozio na plin, u Bg-u je slovima i brojkama bila jedna (1) pumpa i to u Ovči (kolovoz do plinare-bože sačuvaj). Rezervoar sam punio ručnom pumpom ili na vruću vodu, iz butan boca.Egzotika !Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted March 19, 2018 (edited) Boca naopacke pa zalivanje vrelom vodom. A pumpa za pretakanje, sa "levo-desno" stanglom je u ono crno vreme vec bila advanced tehnologija, za cedjenje sadrzaja : Edited March 19, 2018 by Ivan 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 19, 2018 Ma de luxe. Išao stojadin za Minhen svakih 15 dana. Krenem punih rezervoara iz Bg-a (plin 80 lit), u Mariboru dopunim benzin i okrećem na plin. Taman Maribor- Minhen-Maribor, oko 1000km. Put bio džabe, sve za dinare.Lepa vremena !Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted October 1, 2018 Moze katanac! Ode Mokka za Beograd. Idemo dalje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted October 2, 2018 7 meseci ?!? Za malo malu Mookicu da ti rodi... Dobar prosek, jel' ti trgujes ili se vencavas sa kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted October 3, 2018 Ta Mokka je bila perfektna i bez i jedne jedine zamerke i eto dokaza da najbolja kola stoje ponekad dugo jer ima jeftinijih koja nisu bas tako dobra. Imam ja jos vecih koski od ove Mokke za koju se i nisam nervirao jer bi je ostavio sebi uskoro. Brzo se prodaju uglavnom ona kola koja su jeftina i nema veze u kakvom su stanju. Dobar auto ne moze da bude tako jeftin i samim tim je skup i to srpskom kupcu ne odgovara i radije ce da kupi krs nego da da koju stotku vise i kupi dobar auto. Eto npr Bravo koji prodajem je dolazilo da gleda nekoliko kupaca i svi se oduseve stanjem ali nece da daju te pare jer imaju na drugom mestu jeftinije i sad taj sjajan primerak stoji dok ne naidje razumna osoba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kroki23 3 Posted October 3, 2018 (edited) Dule, primetio sam da ti svaki drugi auto koji prodajes razmisljas da ostavis sebi. Edited October 3, 2018 by kroki23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted October 3, 2018 Pa sta cu kad volim kola a ova moja su realno u stanju da ih ostavim sebi. Sam moj stav prilikom kupovine je takav da uzimam ono sto bih ostavio za sebe i otud imam sasvim lepu ergelu i cesto mi je zao sto neka kola moram da prodam jer imam vec registrovan auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted October 3, 2018 Dule, primetio sam da ti svaki drugi auto koji prodajes razmisljas da ostavis sebi.Lepo si primetio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 3, 2018 Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted October 3, 2018 Kolekcionar u dusi Sent from my E2105 using Tapatalk 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted October 10, 2018 Dule, primetio sam da ti svaki drugi auto koji prodajes razmisljas da ostavis sebi.Da malo i branim duleta, znam jednog koji isto prodaje auta, ali na sitnije 2 po 2 i uvek kaze isto, ovo sam za sebe i ne prodajem, da ga ne znam, rekao bih trgovacka posla, ali on zaista pomisli eto konacno imam auto koji mi odgovara...cak ni ne ide na oglase sa njim vec ga prisvoji i vozi..A ljudi znaju da prodaje auta i bas taj hoce, a para je cudna burgija kod vecine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1073 Posted October 11, 2018 Sličan poriv za zadržavanje/kupovinu automobila i ja osetim kad obiđem drugara da vidim šta ima u ponudi od polovnjaka. Drugar obično ima 5-6 automobila za prodaju. I bar 2 poželim da kupim. A zamislite da ste i stvarno vlasnik tih automobila, zar ne bi pomislili da neki zadržite za sebe. Naravno neki na to ne gledaju tako, već samo kao robu na kojoj će zaraditi. Takvi ne idu na forume... Quote Share this post Link to post Share on other sites