Jump to content
neshaoct

Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing

Recommended Posts

180220_Alfa_Romeo_saluber_HP.jpg

 

U susret šampionatu Formule 1 za sezonu 2018. godine, tim Alfa Romeo Sauber predstavio je svog novog izazivača, model C37.

 

Bolid C37 izgleda drugačije od prošlogodišnjeg modela C36 - jedan razlog jesu nove tehničke uredbe, dok drugi razlog jeste novi tehnički pristup tima. Kako sezona za 2018. godinu samo što nije počela, vođa tima Frederik Vaser (Frédéric Vasseur) rekao je: ''Radujem se početku sezone za 2018. godinu i tome što ću gledati Markusa Eriksona (Marcus Ericsson) i Šarla Leklerka (Charles Leclerc) na stazi. Uložili smo mnogo truda i napornog rada u model C37 tokom poslednjih nekoliko meseci i sjajno je što danas predstavljamo novi automobil. Siguran sam da su Markus i Šarl savršen duo, od kojih je jedan iskusan vozač, a drugi je naša mlada nada. Markusu će ovo biti četvrta sezona sa nama. On je važan član tima i mi dobijamo mnogo toga od njegovog iskustva i preciznih tehničkih povratnih informacija. Što se tiče Šarla, on je dokazao svoj talenat u nižim kategorijama takmičenja i zaslužuje da se ove sezone nađe u postavci Formule 1. Imamo jasan cilj pred početak sezone za 2018. godinu: moramo da idemo u korak sa ostalima na ovom polju i da nastavimo da beležimo sve bolje rezultate tokom sezone. Posvetili smo mnogo energije i posvećenosti razvijanju bolida C37. Želeo bih da se zahvalim našim partnerima i navijačima na neprestanoj podršci. Povratak brenda Alfa Romeo u Formulu 1 predstavlja još jedan važan događaj u istoriji tima i ponosan sam što nas je jedan takav legendarni brend izabrao za svoj povratak ovom sportu. Sa nestrpljenjem čekamo početak sezone za 2018. godinu kao tim Formule 1 Alfa Romeo Sauber'', dodao je Vaser. 

 

Povratak Alfa Romea jeste povratak jednog od velikih imena zapisanih u istoriji Formule 1 kao vrhunskog šampionata automobilizma, kao i povratak legendarne oznake Quadrifoglio na stazu. Quadrifoglio je oznaka koja je krasila automobile Alfa Romeo koji su beležili vrhunske rezultate još od 1923. godine. Smeštena na haubi novog bolida C37, ova čuvena amajlija ima zadivljujuću istoriju, čvrtso povezanu sa trkačkim svetom. Model RL bio je prvi automobil Alfa Romeo koji je poneo oznaku Quadrifoglio, a vozač Ugo Savoći osvojio je s njim petnaesto izdanje trke Targa Florio 1923. godine. Isti amblem koji donosi sreću pojavio se i na Brilji-Perijevom modelu P2 kada je pobedio na prvom Svetskom prvenstvu u automobilskim trkama u Monci 1925. godine i tako osvojio prvu od pet titula svetskog prvaka brenda Alfa Romeo. Oznaka je ponovo viđena i 1950. i 1951. godine, kada su Đuzepe Nino Farina i Huan Manuel Fanđo vozili svoje automobile Alfa Romeo 158 i 159, čuvene ''Alfete'', do titule u prva dva takmičenja Svetskog šampionata Formule 1. Danas, legendarni simbol se vraća samom vrhu automobilskih trka da čitavom svetu pokaže neprestanu snagu i uspeh filozofije brenda Alfa Romeo, beskrajne potrage za trkačkom nadmoćnošću, koja se u potpunosti prenosi na način na koji brend proizvodi automobile. Legenda se nastavlja.

 

Tehnički direktor Jorg Zander (Jörg Zander), objašnjava: ''Odlično je što smo danas konačno otkrili model C37. Izazivač za sezonu 2018. predstavlja rezultat napornog rada koji su svi u fabrici uložili u poslednjih nekoliko meseci. U pogledu modela C37, pristup automobilu razlikovao se veoma od onog za C36. Aerodinamični koncept promenio se značajno i C37 sadrži nekoliko novih odlika u poređenju sa svojim prethodnikom. Sigurni smo u to da nam novi koncept nudi više mogućnosti i da će nam omogućiti da se unapređujemo tokom sezone. Ferarijev motor za 2018. sezonu nam takođe pruža podstrek u smislu uspeha. Nadamo se da ćemo napredovati sa modelom C37 i da ćemo biti konkurentniji u takmičenju u odnosu na sezonu 2017.''

Zvanični nastup modela C37 biće prvi zimski testovi na stazi Katalunja u blizini Barselone od 26. februara do 1. marta, 2018. godine.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kimi Raikonen će od 2019. godine voziti za tim Alfa Romeo Sauber F1

 

alfa sauber.png

 

Tim Alfa Romeo Sauber F1 sa oduševljenjem najavljuje da će im se u 2019. godini pridružiti Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen). Šampion Formule 1 iz 2007. godine, koji dolazi iz grada Espo (Espoo) u Finskoj, potpisao je ugovor na dve godine.

Kimi Raikonen je do sada u svojoj karijeri zabeležio 20 pobeda na trkama Formule 1 kao i 100 pojavljivanja na pobedničkom podijumu, što ga svrstava među najcenjenije vozače u istoriji ovog sporta. Tim Alfa Romeo Sauber F1 se raduje dolasku finskog vozača, sa kojim ekipa deli zajednički cilj, a to je ostvarivanje ambicioznih rezultata.

Frederik Vasur (Frédéric Vasseur), generalni direktor kompanije Sauber Motorsport i direktor tima Alfa Romeo Sauber F1: ''Potpisivanje ugovora sa Kimijem Raikonenom predstavlja važan deo našeg projekta, i približava nas našem cilju - ostvarivanju značajnog napretka našeg tima u skorijoj budućnosti. Kimijev neosporni talenat i ogromno iskustvo u Formuli 1 će doprineti ne samo razvoju našeg bolida, već će takođe  ubrzati i rast i razvoj čitavog našeg tima. Zajedno ćemo započeti sezonu 2019. godine na jakim temeljima, odlučni da se borimo za značajne rezultate''.

 

Ovim putem, tim Formule 1 Alfa Romeo Sauber upućuje čestitke Šarlu Lekleru (Charles Leclerc) zbog njegove fantastične odluke da se pridruži timu Scuderia Ferrari u sezoni 2019. godine i želi mu sve najbolje u budućnosti koju ima u našem sportu. Tokom svoje prve sezone u Formuli 1, dvadesetogodišnji vozač iz Monaka doneo je mnogo zadovoljstva švajcarskom timu. Zajedno će nastaviti da napreduju kroz poslednji deo sezone. Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), generalni direktor kompanije Sauber Motorsport i vođa tima Formule 1 Alfa Romeo Sauber: ''Bilo nam je veliko zadovoljstvo što smo bili podrška Šarlu Lekleru tokom njegove prve godine u Formuli 1. Od svog dolaska, pružio je veliku motivaciju timu, kao i mnogo zadovoljstva. Neprestano smo se usavršavali i vredno ćemo raditi do kraja ove sezone, kako bismo zajedno postigli najbolje moguće rezultate. Dobro smo upoznati sa Šarlovim talentom i sigurni smo da će imati svetlu budućnost. Nastavićemo da ga pomno pratimo i želimo mu sve najbolje na njegovom putu''.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Đovinaci uz Raikonena u Zauberu

 

giovinazzi.jpg

 

Italijanski vozač Antonio Đovinaci će od sledeće sezone biti deo tima Saubera u šampionatu Formule 1. Njegov klupski kolega će biti slavni Finac Kimi Raikonen, koji na kraju ove sezone napušta Ferari i dolazi u švajcarsku ekipu. Sauber se dvoumio da li će drugi vozač u narednoj sezoni biti Đovinaci ili Markus Erikson, ali se odlučio sa 24-godišnjeg Italijana. ''Ovo je ostvarenje sna, veliko je zadovoljstvo voziti za ovaj tim'', rekao je Đovinaci, koji je u Formuli 1 već vozio dve trke za ovu ekipu. Italijan je u timu Saubera bio zamena za povređenog Paskala Verlena, dok je u najbržem cirkusu na svetu bio i test vozač za Ferari i Has. Markus Erikson neće napustiti Sauber, već će ostati angažovan kao treći vozač i ambasador brenda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen u bolidu Saubera, prvi put od 2001.

 

kimi sauber.jpg

 

Kimi Raikonen je ponovo u bolidu Zaubera, prvi put od 2001. godine! To se dogodilo rano jutros na testovima ''Pirelija'' u Abu Dabiju. Finac je vozio nebrendiranu Formulu, a nosio je kacigu, koju je koristio u Lotusu 2012. godine. Kao što je poznato, ''ledeni Finac'' se pre nekoliko dana rastao sa Ferarijem, čiji je poslednji svetski šampion, još iz 2007. godine. Kimi nije jedini pilot, koji je nešto ranije ''debitovao'' u novoj ekipi.

 

Šampion Formule 2, Džordž Rasel, već se pojavio na pisti u bolidu Vilijamsa, baš kao i njegov dojučerašnji rival iz istog Šampionata, Lando Noris, koji je odvezao nekoliko krugova sa Meklaren Renoom.

Za ekipu Hasa, debitovao je Pjetro Fitipaldi, unuk dvostrukog svetskog šampiona Emersona Fitipaldija, koji je dobio ulogu rezervnog vozača, a u opremi Mercedesa pojavio se Esteban Okon.

Šon Gelel će danas voziti bolid Toro Rosoa, pošto njegov timski kolega Aleksandar Alban nije planiran za testove u Abu Dabiju, iako je prisutan na pisti ''Jas Marina''. Na stazu su izašli Valteri Botas, a Sebastijan Fetel je imao jedno izletanje. Tu su i Maks Ferstapen, Serhio Peres i Niko Hulkenberg. Sutra se očekuju Pjer Gasli u Red Bulu, Antonio Džovinaci u Zauberu i Karlos Sainc u Meklarenu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sauber i Alfa Romeo nastavljaju da se bore za ambiciozne rezultate kao tim Alfa Romeo Racing

 

rsz_new_logo_high_res.jpg

 

Na Svetskom šampionatu Formule 1 za 2019. godinu dva brenda koja su među onima sa najdužom istorijom u motosportu - Sauber i Alfa Romeo -  će se vratiti na staze širom sveta sa svetskim šampionom iz 2007. godine Kimijem Raikonenom (Kimi Räikkönen) i mladim Italijanom Antonijom Đovinacijem (Antonio Giovinazzi) koji će voziti za tim Alfa Romeo Racing, prethodno poznat kao tim Alfa Romeo Sauber  F1. 

 

Samo godinu dana nakon svog osnivanja 24. juna 1910. godine, Alfa Romeo je debitovao na zvaničnom takmičenju, osvojivši prvu trku na vreme u Modeni. Od tada, sportska legenda brenda gradila se kroz niz pobeda i plasmanima u prva tri na mnogim međunarodnim šampionatima, uključujući i Formulu 1. U 2019. godini, bolidi tima Alfa Romeo Racing poneće detelinu sa četiri lista, oznaku koja je stekla svoj ugled kroz istoriju i koja je od 1923. simbol najbržih Alfa Romeo modela.  Dugoročno partnerstvo između kompanije Sauber i brenda Alfa Romeo kao glavnog sponzora pokrenuto je 2018. godine. Tokom proteklih godinu dana, tim je neprestano napredovao i završio šampionat na 8. mestu. Period saradnje je produžen, pri čemu su vlasnici i rukovodioci kompanije Sauber ostali nepromenjeni i nezavisni. Kao tim Alfa Romeo Racing, cilj je i dalje postizanje ambicioznih rezultata na takmičenju koje predstavlja vrhunac motorsporta. 

 

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), direktor tima Alfa Romeo Racing: ''Imam to zadovoljstvo da najavim da krećemo na Svetski šampionat Formule 1 2019. godine pod nazivom Alfa Romeo Racing. Nakon pokretanja saradnje sa našim glavnim sponzorom, brendom Alfa Romeo, 2018. godine, naš tim je fantastično napredovao u tehničkom, komercijalnom i sportskom smislu. Ovo je povećalo motivaciju svakog člana tima, bilo da se nalazi u pit-stopu ili u sedištu u Švajcarskoj, jer smo videli kako se vredan rad koji smo uložili odrazio kroz naše rezultate. Nastavljamo sa namerom da razvijamo svaki segment našeg tima, istovremeno omogućavajući da nas naša strast koju gajimo prema trkama, tehologiji i dizajnu gura napred.''

 

Majk Menli (Mike Manley), izvršni direktor FCA: ''Alfa Romeo Racing predstavlja novo ime sa dugom istorijom u Formuli 1. Ponosni smo što sarađujemo sa kompanijom Sauber na donošenju tradicije tehničke izvanrednosti i italijanskog elana koje Alfa Romeo poseduje u sam vrh motosporta. Ne dajte se zavarati: sa Kimijem Raikonenom i Antoniom Đovanacijem s jedne strane pit-stopa i stručnjacima iz kompanija Alfa Romeo i Sauber sa druge, mi smo ovde da se takmičimo.''

 

Od osnivanja u Milanu,  u Italiji, 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila i one koji su odisali sa najvišim stilom u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastvlja i danas, kako Alfa Romeo nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila. U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračina i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja privlačnosti istog na najviši mogući nivo jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj više od jednog veka dugoj istoriji, koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. 

Danas, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja kojima grupa raspolaže. Prvo sa modelom Giulia, a onda i ne tako davno sa modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - onaj koji se odmah prepoznaje kroz njihov karakter. Ovi modeli predstavljaju potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi sada očekuju od ovog prestižnog brenda. Alfa Romeo osvaja srca nove generacije i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premijum brendova. Brend je ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, ikona italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.  


Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering  AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte. Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, brendom Alfa Romeo, 2018., a u sezoni šampionata 2019. godine takmičiće se pod nazivom tima Alfa Romeo Racing.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što jači bude bio Ferrari, više će te snage moći da se ''prelije'' na Alfin tim.

Na njih gledam kao na odnos između Red Bull-a i Toro Rosso. Oni su trenutno viđeni kao Ferrari junior tim. :D Alfa, koja se trkala u F1 pre nego je postojao Ferrari, sada je defakto postala njegov B tim, tako su karte sada promešane. Polovinom prošle godine Simone Resta je prešao iz Ferrarija i zauzeo mesto tehničkog direktora. Sami kažu da ove godne ciljaju četvrto mesto u šampionatu timova...videćemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba se iznenaditi  sa još boljim rezultatima nego prošle godine.

Ne očekujem u samom startu neki rezultat, ali dok se stari lav malo privikne, a Giovinazzi ga podrži, siguran sam da mogu do solidnih rezultata.

Prošle godine su imali, naročito Leclerc, dobar tempo u trci, i znali su da ostave veće timove iza sebe. 

Ove godine mislim da će velika borba biti na sredini grida, i da će tu Alfa svakako imati šta da kaže. 

Kako god, prejak je osećaj što se Alfa vratila u ovakav šampionat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat želi da potpuno kupi Sauber?

 

fiat_sauber_ar.jpg

 

Italijanska kompanija želi da u svom vlasništvu doda i tim iz Hinvila. Iako je samo pre nekoliko dana i zvanično potvrđeno da se Sauberovo ime neće naći u Formuli 1, po navodima nemačkog ''Auto Bilda'' ovaj tim čeka još veća promena. Ako su ove informacije tačne, prvi čovek Fiata John Elkeann ima klauzulu u ugovoru sa Sauberom, pošto su već zakupili njegovo ime preko brenda Alfa Romeo, da otkupe tim do leta 2019. Ukoliko se ova stvar i obistini, tako bi Ferrari imao isti ili sličan model poslovanja kao što trenutno ima Red Bull sa Toro Rossom. Da ovi navodi budu još jači ukazuje i činjenica da je bivši inžinjer Ferrarija Simone Resta sada tehnički direktor Alfa Romea, dok je jedan od vozača Antonio Giovinazzi, a tim koristi agregate iz Maranela.

 

preuzeto sa - pole-position.rs

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Racing pokazao bolid za novu sezonu

 

alfa romeo f1 1.jpg

 

Tim koji je do ove godine bio poznat pod imenom Sauber, na društvenim mrežama je predstavljanje svog bolida okarakterisao ''ljubavnom pričom'' kakva je bila ona između Romea i Julije. Alfa Romeo je pokazao svoj bolid prvim izlaskom na stazu ove godine.

 

alfa romeo f1 11.jpg

 

Prvi se za volanom Alfe našao Kimi Raikonen, koji se vratio u tim u kojem je i započeo karijeru u Formuli 1. Za sada nije poznato ime ovogodišnjeg modela, koji će zvanično biti predstavljen narednog ponedeljka, pred početak testiranja na Katalunji.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 17. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda bude i drecavo zuti,vidis da skoro svi promenili boje,a mozda i zbog uroka,mozda budu super brzi:D,pogotovu Vetelinka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je znao da me iznervira u Ferrariju, samo njemu karakteristicnim odnosom prema svemu - toliko ove godine od srca navijam za Kimija & Alfu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikkonen: Prvi utisak o novom bolidu je dobar
 

kimi_test_ar.jpg

 

Alfa Romeo odradio je svoj filmski dan u sredu kada su bolid provozala oba vozača. Tim je pre zvanične prezentacije bolida, koja je zakazana za prvi dan testa, imao promotivnu vožnju na stazi u Fjoranu, gde se bolid Alfa Romea po prvi put prikazao na stazi. Pažnju javnosti privuklo je drugačiji dizajn prednjeg krila kao i nova specijalna kolor šema koje je oduševila skoro sve ljubitelje najbržeg cirkusa. Bolid je prešao 33 krugova što je bilo dovoljno da Kimiju Raikkonenu ostavi pozitivan utisak:

''Bolid je bio dobar i uspeo sam da steknem prvi utisak za ovo dosta kratko vreme. Mi ćemo nastaviti da radimo na detaljima kada budemo bili u Barseloni. Jedva čekam da krenemo sa radom.'' I tehnički direktor tima Simone Resta je takođe bio zadovoljan: ''Posle duge zima veoma smo srećni što smo se vratili na stazu. Fokus je bio na aerodinamici, setupu i proveru rashladnog sistema. Izvezli smo 33 krugova i želećemo da iskoristimo ove podatke kako bi profitirali sa novim propisima.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×