knezevic76 7020 Posted March 19, 2018 Pa valjda kad je thermostat onda temperatura na otvorenom pada a u gradu se diže!?Tako je bar kod mene bilo. U gradu sve normalno, čim izađem na auto put počne padati temperatura.Leti se manje primećivalo ali čim je zahladnelo, drastična razlika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Biba 0 Posted March 19, 2018 22 minutes ago, Zvezdo said: nema šta drugo da bude osim termostata ali da si baš potrefio dva neispravna mi je veoma čudno. testiraj ih. možeš i ovo rešenje sa termostatom u crevu ali iskreno ja radije ne bih! Na dijagnostici pokazuje da termostat otvara kada treba. Ali ne znam da li se može proveriti da li termostat uopšte zatvara kada temperatura počne da pada. Ima li drugog načina da se proveri osim dijagnostikom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted March 19, 2018 Pa kad dodje do radne to jest kada upali ventilator hladnjaka jednom znas da je ugrejen propiano. Posle toga ukljuvi grejanje na max sa otvorenom klapnom da usisava vazduh spolja. Temperatura mora da opada i termostat da se zatvara. Prati diag vrednosti i videcea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 19, 2018 termometar i vruća voda i jasno vidiš kako radi. promitivno ali efikasno. kod Fiata prvi simptomi otkazivanja termostata su da ne zatvara. dobra stvar jer se nemože pregrijati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miki.Zvrk 22 Posted March 20, 2018 Gp 1.3 90ks Potrebno mi je oko 3km da bi temp krenula da se dize, kada se podigne nema problema posle. Kada prebacim da duva samo u noge npr ispred menjaca mi probija nesto hladno( procitah da se nesto mozda pomerilo pa zato probija, a nisam skapirao sta?). Potrosnja po gradu mi je sada oko 6.3, na otvorenom (bg-ub) 70km prosek je bio 46km/h potrosnja je bila 3.6l/100km. Al nije mi jasno kako 1.3mjet 75ks sad po gradu trosi 4.2l . Malo pre bio covek i nisam mu poverovao dok nisam seo u auto da pogledam plus mi kaze da njegovom kolegi u 1.9 ne prelazi 5.5l a od dobanovaca do bg a ide autoputem pa zatim sve po grd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted March 20, 2018 Bord laze bar za litar(pokazuje manje) bar meni na mom puntu(benzinac) i to govorim na uzorku od 4500km. Ne znam za 1.3 ali kod drugara mog 1.9 isto polako dize temp i posle je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 20, 2018 Kao netko tko dugo vozi GPa usudjujem se reci da su te brojke naucna fantastika! Bord moze pokazivati sta hoce ali realna stedljiva voznja ispod 4 litre je NEMOGUCA! Moze se proci i sa mozda 3 i nesto preko ali na autoputu u zavetrini nekog kamiona. Bilo kakav ulazak u naseljeno mesto sa saobracajem i po kojim semaforom dize znatno potrosnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 21, 2018 Ja imam i GP 1.3 mjt i Punta 2b sa istim motorom ali 71 ks. Bord na GP je relativno tačan, možda pokazuje za 0,5 do 0,3 l veću potrošnju dok je kod ovog "malog" punta situacija obrnuta. To znam zato što sipam uvek pune rezervoare i auta se voze kombinovano. Rezervoari potraju 700 - 800 km, dok se ne upali lampica. Što se tiče zagrevanja, tako ti je to sa 1.3 mjt motorima. Na oba punta apsolutno treba identično vreme da se zagreju. Prijatelj je na poslu skorije dobio nove florina i dobla, oba mjt. Za oba, iako imaju svega par hiljada km na satu, isto treba dosta vremena da se zagreju, pogotovo ako je napolju baš hladno. Ovo što ti duva kod menjača je ispao ili se polomio gornji držač poklopca (jezičak) filtera klime. Tako je i kod mene bilo. Ima majstora džulova koji ne vode računa prilikom zamene filtera klime pa čupaju i polome jezičak na poklopcu (ti su najčešće u servisima gde je besplatna zamena ulja i filtera ako ih kupiš u njihovoj prodavnici). 1 Pluto reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 21, 2018 veliko iskorištenje motora znači i manje otpadne topline pa samim tim i sporije zagrevanje. dobra stvar bi bio el grejač kao što ima stilo za neka tržišta ili šta već drugo... 1 vladag reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 21, 2018 (edited) U pravu si kolega za grejač. Imao sam Citroen Picasso 2.0 HDI i on je imao taj grejač. Na njega ide kablina za struju gotovo kao na akumulator ... Jednom prilikom mi majstor samo što nije zapalio auto. Rađen je veliki servis i menjan antifriz a majstor nije dobro izbacio vazduh iz sistema. Samo da ste videli kako je bilo kada je počela da se pali guma ... E to bi bila prava stvar za ova naša sokoćala... Svako jutro nam barem 10 minuta sledi smrzavanje (ukoliko je minus spolja)... Edited March 21, 2018 by vladag Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted July 20, 2019 Evo najpribližnije teme. Imam problem sa ventilatorom hladnjaka neće da se pali i izbacuje gresku. Zamenjen reostat međutim ista stvar. Sreća sto ne dize temperaturu ni u najvećoj guzvi tj sve se najnormalnije ponaša sem što izbacuje grešku. Moze neka pomoć sta bi moglo da bude. Послато са SM-A320FL уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted July 20, 2019 Da nije kontakt (osigurac / napon u zici) problem ? Eventualno crkavanje ventilatora ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted July 20, 2019 Na kraju bi instalacija ali rešeno. Ispade tipičan problem kod fiata ta pusta instalacija..Послато са SM-A320FL уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 268 Posted January 8, 2020 (edited) Jedno glupo pitanje.. Ako pri hladnom startu ubacuje vodu u cantru znaci da je otvoren termostat? Treba mu poprilicno da se zagreje (nekih 3-4km) i greje se samo kad je opterecen, pri motornom krece da pada temperatura (juce niz bubanj npr.). Grejanje je dobro, kad dodje na radnu temperaturu. Sluzbena fiesta se zagreje jako brzo, bukvalno vezem pojas izadjem iz firme ona je na radnoj temperaturi tako da kapiram da nesto nije ok. Edited January 8, 2020 by Nikola 1.6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 8, 2020 Termostat sigurno. 1 Nikola 1.6 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos ue 2 Posted January 14, 2020 I ja sam kod mene zamenio termostat i nista nisam dobio osim bacanja para.Onaj preliv u conju pocinje cim se startuje motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted January 14, 2020 Treba ispravan da se ubode... Deaavalo se to ljudima... Ako je prodavac fer zameniće, a u suprotnom bice po dzepu vlasnika ta avantura... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos ue 2 Posted January 15, 2020 On 14.1.2020. at 4:09 PM, alfini0507 said: Treba ispravan da se ubode... Deaavalo se to ljudima... Ako je prodavac fer zameniće, a u suprotnom bice po dzepu vlasnika ta avantura... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Nisam svatio.Da li treba antifriz da ide preko malog crevceta u conju kad je tek upaljen motor.Odatle ide u veliki hladnjak i ladi se.Tako je bilo sa starim i sad sa novim termostatom.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 15, 2020 Ma sta te briga dal ide ili ne ide. Ako postize radnu temperaturu ( kazaljka dodje do polovine) i ne obara je , drzi je tu jednom kada je postigne, sve je ok.Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 268 Posted January 16, 2020 @Milos ueOterao sam auto juce na servis, danas ga kupim pa cu videti kakva je situacija sa cantrom dal vraca kad je hladan ili ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos ue 2 Posted January 17, 2020 On 16.1.2020. at 12:09 AM, MS PK said: Ma sta te briga dal ide ili ne ide. Ako postize radnu temperaturu ( kazaljka dodje do polovine) i ne obara je , drzi je tu jednom kada je postigne, sve je ok. Послато са SM-J330F помоћу Тапатока pa napisao sam da obara zato i pitam Tecnost ide u conju a odatle u hladnjak de se ladi.Ako mu zadam automatsko odmrzavanje stakala.Imam osecaj da bi ceo dan mogao da radi a da ne digne temperaturu.Debelo povratno crevo je ledeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slobostanusic 0 Posted March 16, 2021 Prelistao sam temu, ali nisam našao nešto slično mom problemu, pa možda može neko da pomogne. Nedavno sam kupio Fiat Ideu 1.3 mjt, 2004. god. Auto se super ponaša, ali temperatura ne prelazi 1/4 na tabli. Kad izadjem na otvoreno, dešava se i da padne skoro do minimuma. Ono što je interesantno je da grejanje radi vrhunski, nikakav problem sa tim nemam. Da li da menjam termostat, ili da krenem od neke druge varijante? Ovo mi je prvi dizel u životu, i sad čujem razne teorije, kao dizel zimi ne podiže temp na 1/2, tj na 90 stepeni. Meni to po svoj logici ne pije vodu, iako sam laik. Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted March 16, 2021 3 minutes ago, slobostanusic said: Ovo mi je prvi dizel u životu, i sad čujem razne teorije, kao dizel zimi ne podiže temp na 1/2, tj na 90 stepeni Istina ako ga vozis na ler nizbrdo i na - 15 neko vreme (ili intervalno) , jos ce ti i duvati ladno Desilo se meni u putu za CG u kanjonu Morace, bilo neizmerno hladno i spustio temp negde oko 1/4-1/5. Ali... U normalnim okolnostima i voznji potpuno netacno osim ako je sistem zapusen negde, slabo radi pumpa ili termostat je los. Da li je sistem ozracen i menjana rashladna mozda? 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted March 16, 2021 Pozdravi te koji imaju tu teoriju, neka je drže za sebe. Verovatno je termostat, neko strucniji će ti potvrditi. Pravac majstor i resavaj. Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
slobostanusic 0 Posted March 16, 2021 Istina ako ga vozis na ler nizbrdo i na - 15 neko vreme (ili intervalno) , jos ce ti i duvati ladno Desilo se meni u putu za CG u kanjonu Morace, bilo neizmerno hladno i spustio temp negde oko 1/4-1/5. Ali... U normalnim okolnostima i voznji potpuno netacno osim ako je sistem zapusen negde, slabo radi pumpa ili termostat je los. Da li je sistem ozracen i menjana rashladna mozda? Oko rashladne još uvek ništa nisam dirao, a ni prethodni vlasnik mi nije pomenuo da je to skorije menjao. Pretpostavio sam da tu nešto nije baš kako treba, ali sam hteo da čujem iskustva iskusnih vlasnika. Hvala na brzim odgovorimaSent from my Redmi Note 9S using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites