Jump to content
FAS Goran
*IvanT*

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Super Sport

Recommended Posts

1 hour ago, andreja.micovic said:

Mene interesuje koliko izadje kupovina u Italiji i dovoz za Srbiju?

Na gore pomenuto, evo ti i info iz prve ruke posto sam se interesovao za jedan iz Italije :) .

Bas za 2.0 MultiJet 165, kompletni troškovi carinjenja iznose cca 950 EUR (EUR1, PDV, ocitavanje brojeva, skladiste i usluga speditera).
Na to ide i AMSS pregled, preko speditera je to dodatnih 120 evrica. Za carinjenje ne mora da bude odjavljen, a za registraciju je potrebna odjavljena saobracajna. Racunaj minimum somic za papirologiju + dovoz, to su moje informacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa na to prva registracija oko 300 evrica za 2.0 165 i to je to od papirologije.

Onda opusteno moze da se predje na veliki servis, EGR/DPF off, picaj*zlisanje i uzivanje :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena auta + 2.000,00 da papirološki i fizički uvezeš i dovezeš auto. I registruješ. 

Onda tek kreće igranka sa servisiranjem radi voznje. Minimum 500, a mož' da bude i tauzendka. 

Onda ga malo dubinski opereš, nalickaš i kupiš gume. A možda i felne.

 

Deder derane da ti razmisliš i da uzmeš dobar, proveren i poznat primerak kod nas. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovo je priča informativnog i edukativnog karaktera, a svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna. 

Molimo ne pokušavajte ovo u vašoj zemlji. 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi tekli da se ovi Bravarci kod nas na oglasima uzimaju za 1500 - 2000€ preko. Sta reci za slabija vozila. verovatno jos nama placaju da izvozimo govna od njih.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usrasmo čoveku temu al' zato sam ja kupio dobar i proveren auto kod nas, ali model (ili bolje reći pogonska jedinica) koji u Srbiji nije interesantan. Auto koji je nov plaćen 45heur sam dobio daleko jeftinije ovde nego što košta tamo 'preko' zato što oni tamo realno vrednuju neke stvari. A ovde ga niko neće. Osim par budala  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, DraganUS said:

Sto bi tekli da se ovi Bravarci kod nas na oglasima uzimaju za 1500 - 2000€ preko.

Na kilo :) .

A dobar Sport sa opremom, star 4-5 godina itekako kosta preko, zato ih ovde jos uvek nikako nema.

Stidljivo se kod nas pojavljuju maltene iskljucivo samo verzije pre restyle (07-09), a krecu i od ispod 3000 tamo za lomine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PremieRacing said:

Cena auta + 2.000,00 da papirološki i fizički uvezeš i dovezeš auto. I registruješ. 

Onda tek kreće igranka sa servisiranjem radi voznje. Minimum 500, a mož' da bude i tauzendka. 

Onda ga malo dubinski opereš, nalickaš i kupiš gume. A možda i felne.

 

Deder derane da ti razmisliš i da uzmeš dobar, proveren i poznat primerak kod nas. 

 

Ovo je priča informativnog i edukativnog karaktera, a svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna. 

Molimo ne pokušavajte ovo u vašoj zemlji. 

 

 

Kad si promenio plocu? Ja kad sam uzimao kola proglasiste me ludim sto ne idem u Svajcarsku po onu deltu... ... ...

Pravis univerzalno pravilo a nema univerzalnog pravila.

Jel sam kod nas pregledao za 2 meseca svaki moguci auto koji me je zanimao u Ns i u Bg i sta se desilo...kupim auto kod nas u stanju "nov nov nov vredi pogledati" kojem posle 6 meseci se raspadne zamajac + prikriveni problem sa protokomerom i egr. 

Isto tako mozes da uzmes primerak iz inostranstva kao sto je mozda ovaj beli debeli i da godinama menjas ulje i filtere.

Mozda samo neko bude mirniji jer kupi kola iz CH ili Austrije ili Nemacke...kruze price da odrzavaju kola kako treba...a mozda ima preko i veci izbor ili je bas mozda izbor pao na primerak iz...okoline Minhena/Berna/Bolonje itd

Pravilo je da nema pravila.

 

 

@*IvanT* - svi se izvinjavamo na offu...ali da ne prekidamo konstruktivnu raspravu vec bice sve prebaceno gde treba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je ionako jedina aktivna tema danas, sutra cemo kod nekog drugog u goste :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, *IvanT* said:

TNG :)

Izvini ali iz mog ugla gledanja težak promašaj....

Imao plin jednom u autu, benzincu inače pa sam i tada rekao nikada više. O dizelu i gasu ne bih dalje komentarisao šta mislim.:X

 

Inače lep auto, odlična oprema i želim ti puno bezbrižnih kilometara. :thumbup:

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala...nego ako već diskutujemo, ja volim da to bude argumentovano. Koji su tvoji razlozi protiv Dizel-TNG uređaja? Ja sam jednom davno imao devojku u koju sam se razočarao, pa to ne znači da sam postao gay...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Od gotovog veresija".... 

 

Lično se ježim prepravki, dorada, budženja i kod stvari koje su daleko manje od pomenute ugradnje gasa u vozilo. Gašenja, vađenja, dodavanja provlačenja onoga što fabrika nije instalirala u vozilo. (ovde ne mislim na  elemente koje nedostaju u opremi a mogu se dodati po principu plug&play)

Obaška što ne vidim loguku u kupovini 2.0 motora sa 165ks (pa još dizela koji je inače poprilično štedljiv za svoju snagu) i onda jurenju niže potrošnje za par dl na 100km. Ako ti to ne odgovara predmetno onda gledaš manji motor sa manjom potrošnjom. 

Ne znam tvoje razloge zato sam naveo da je sve to "iz moga ugla gledanja budalaština"

Gore koliko vidim i nije neki naročit dobitak u snazi sa prelaskom na TNG + chip a vidim da se spominjalo da "nešto zbog nečega što na tom dodatom ne može da se kontroliše se razletelo" Hvala ali ne hvala!

 

Ti naravno kako ti volja i želim ti uspeh!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko kilometara ces prelaziti da bi video znacajniju ustedu, ali po meni nije vredno petljanja.. Taj 2.0 nije neki potrosac a fino ide.
Opet, ako je ugradnja plina radi promovisanja toga sto radis u tom slucaju go for it..
Mada, mogao si uzeti neki klot bravo za tako nesto a ovaj ostaviti fanaticima i ljubiteljima da ga lickaju i slikaju :)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dekirs said:

Opet, ako je ugradnja plina radi promovisanja toga sto radis u tom slucaju go for it...

Tačno tako! Šta se više čudite, Ivan radi ugradnju tng-a i jedan je od boljih u tome. Naravno da će u svoj auto ugraditi tng pogotovo kao poligon za testiranje...

A Bravo u ovoj opremi je slučajno kupio što je detaljno i opisao na samom početku tako da možemo da budemo srećni što je još jedan dobar primerak došao na forum.

 

4 hours ago, Milutin-NS said:

Kad si promenio plocu? Ja kad sam uzimao kola proglasiste me ludim sto ne idem u Svajcarsku po onu deltu...

 

Totalno, ali totano si promasio poentu. I pomesao babe i zabe. Nikakvu plocu ja nisam promenio, sta vise - ista je kao i tada! Samo razmisli...

 

Tebe smo skroz drugarski molili da odes za Svicu i kupis auto kakav si zeleo, kakav si trazio, i kakav si maltene sanjao mesecima... Sam si rekao da je auto savrsen. Takav kod nas nisi mogao da nadjes, nisi ga ni nasao pa si napravio kompromis. OGROMAN kompromis i uzeo si dizela. Seti se sta si pisao i kako si razmisljao PRE nego si prihvatio taj kompromis u glavi. 

 

Ja i dalje savetujem svakoga ko hoce da kupi nesto sto ne moze da nadje kod nas, da ide preko. Ali ne da obilazi placeve vec da trazi auto od fizickog lica, vlasnika. Kao sto si ti nasao. Da si imao 5 takvih ovde da pogledas, i da smo znali da je neki od tih pet odlican, odrzavan, ja bi ti prvi rekao da NE ides preko. Da kupis ovde proverenu i poznatu stvar.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, PremieRacing said:

 

Ivan radi ugradnju tng-a i jedan je od boljih u tome. Naravno da će u svoj auto ugraditi tng pogotovo kao poligon za testiranje...

 

Ovo je podatak koji vas nekolicina zna tako da nemojte zameriti što se povela priča oko ugradnje u dizela.

 

Možda je neko i spomenuo negde ali ja nisam video. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko - Sorry, u pravu si.

 

 

A da se nadovezem na moj filozofski post oko uvoza, to sam napisao kolegi sa foruma, korektnom momku koji nema iskustva sa takvim stvarima i kojem zelim samo iskreno da pomognem. Njemu cu uvek da savetujem da novce od prodaje da kao ucesce i da na kredit kupi Markovu Deltu posto je to 101% auto za njega. Nikakve kerefeke oko uvoza neproverenog polovnjaka mu ne trebaju...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako....Naravno da ću ugraditi, bez obzira što će taj auto prelaziti možda do 5.000km/god (obično 3-4 :) ), i kao i svaki moj auto može da bude sve bolji i bolji, mažen i pažen

@Markobgd da bi na autu od oko 200ks i 400Nm dobio zdravih 20ks i 70-80Nm nekada je bilo potrebno mnoooogoooo keša, a i sada je, tako da ja takve dobitke ne zanemarujem. Što se uštede tiče, sa mojim pređenim kilometražama na sva 3-4 auta koja su uvek u porodici imam, ja bih od registracija mogao da plaćam RaC, ali zar  to zadovoljstvo može da se meri sa zadovoljstvom rada na svom autu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vratimo na konkretno. Meni je mnogo interesantan onaj podatak o iskoriscenju goriva. Da se tako dramaticno povecava stepen iskoriscenja mi je prosto nvrvtn i moraces da me ubedis. To jest da mi objasnis. Kako izgleda smesa vazduha, nafte i gasa i kako se gas ubrizgava? Svoje posebne brizgaljke ima? Gde se nalaze? I ostalo...  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacingNaravno...Kod dizel motora gas se dozira u usisnu granu, gde se mesa sa vazduhom i takva smesa dolazi u cilindar gde sagoreva sa naftom. Problem dizel motora je svakako emisija izduvnih gasova, iz razloga nepotpunog sagorevanja nafte. Zato imamo EGR, DPF, AdBlue...i ostala s...nja, kako bi se cestice cadji vratile na dodatno sagorevanje u motor ili sagorele u izduvu pri visokim temperaturama (regeneracija ili dodavanje adblue aditiva). Dodavanjem gasa u smesu, nafta sagoreva skoro potpuno, nema cadji, nema garezi, nema ostataka sagorevanja. Samim tim sto nafta u potpunosti sagoreva, imamo vecu snagu motora i visi moment, usled lakseg sagorevanja. Kod CR motora, uredjaj ima vezu sa senzorom pritiska CRa i emulira se pritisak za odredjeni procenat, tj. tacno znam procenat dizel goriva koji sam skinuo i dodaje se tolika kolicina gasa, tako da se zna usteda. Uredjaj poseduje dodatnu WB sondu, EGT, Knock, kao zastite za pravilan rad. eto, ukratko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam dobro razumeo, kažeš da se ugradnjom gasa u npr Euro4 dizel motore postiže norma koja je u najmanju ruku kao Euro6?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...