nstyner 171 Posted December 12, 2017 Lep bravac,svaka čast na izboru !Priču o dizel-gas varijanti prvi put sad konkretno čujem na koji fazon radi 1 *IvanT* reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted December 12, 2017 Lep bravo, nista tu ne treba ugradjivati, samo vaditi napolje ( egr, dpf ) i milina 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 12, 2017 1 hour ago, andreja.micovic said: Mene interesuje koliko izadje kupovina u Italiji i dovoz za Srbiju? Na gore pomenuto, evo ti i info iz prve ruke posto sam se interesovao za jedan iz Italije . Bas za 2.0 MultiJet 165, kompletni troškovi carinjenja iznose cca 950 EUR (EUR1, PDV, ocitavanje brojeva, skladiste i usluga speditera). Na to ide i AMSS pregled, preko speditera je to dodatnih 120 evrica. Za carinjenje ne mora da bude odjavljen, a za registraciju je potrebna odjavljena saobracajna. Racunaj minimum somic za papirologiju + dovoz, to su moje informacije. 4 darkman14, gorank82, dekirs and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
*IvanT* 8 Posted December 12, 2017 (edited) Upravo tako...troskovi dovoza oko 500 plus ostali oko 1200 Edited December 12, 2017 by *IvanT* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 12, 2017 Pa na to prva registracija oko 300 evrica za 2.0 165 i to je to od papirologije. Onda opusteno moze da se predje na veliki servis, EGR/DPF off, picaj*zlisanje i uzivanje . 2 *IvanT* and gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 12, 2017 (edited) Cena auta + 2.000,00 da papirološki i fizički uvezeš i dovezeš auto. I registruješ. Onda tek kreće igranka sa servisiranjem radi voznje. Minimum 500, a mož' da bude i tauzendka. Onda ga malo dubinski opereš, nalickaš i kupiš gume. A možda i felne. Deder derane da ti razmisliš i da uzmeš dobar, proveren i poznat primerak kod nas. Ovo je priča informativnog i edukativnog karaktera, a svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna. Molimo ne pokušavajte ovo u vašoj zemlji. Edited December 12, 2017 by PremieRacing 3 *IvanT*, dekirs and gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted December 12, 2017 Ovaj opis mi deluje kao crna rupa bez dna Što i nije tako daleko od realnosti Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted December 12, 2017 Sto bi tekli da se ovi Bravarci kod nas na oglasima uzimaju za 1500 - 2000€ preko. Sta reci za slabija vozila. verovatno jos nama placaju da izvozimo govna od njih. Sent from my SM-J710F using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 12, 2017 Usrasmo čoveku temu al' zato sam ja kupio dobar i proveren auto kod nas, ali model (ili bolje reći pogonska jedinica) koji u Srbiji nije interesantan. Auto koji je nov plaćen 45heur sam dobio daleko jeftinije ovde nego što košta tamo 'preko' zato što oni tamo realno vrednuju neke stvari. A ovde ga niko neće. Osim par budala 1 *IvanT* reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted December 12, 2017 2 minutes ago, PremieRacing said: Usrasmo čoveku temu Da te parafraziram, prebacice Nesa na Markovu temu 1 1 PremieRacing and Markobgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 12, 2017 20 minutes ago, DraganUS said: Sto bi tekli da se ovi Bravarci kod nas na oglasima uzimaju za 1500 - 2000€ preko. Na kilo . A dobar Sport sa opremom, star 4-5 godina itekako kosta preko, zato ih ovde jos uvek nikako nema. Stidljivo se kod nas pojavljuju maltene iskljucivo samo verzije pre restyle (07-09), a krecu i od ispod 3000 tamo za lomine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 12, 2017 1 hour ago, PremieRacing said: Cena auta + 2.000,00 da papirološki i fizički uvezeš i dovezeš auto. I registruješ. Onda tek kreće igranka sa servisiranjem radi voznje. Minimum 500, a mož' da bude i tauzendka. Onda ga malo dubinski opereš, nalickaš i kupiš gume. A možda i felne. Deder derane da ti razmisliš i da uzmeš dobar, proveren i poznat primerak kod nas. Ovo je priča informativnog i edukativnog karaktera, a svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna. Molimo ne pokušavajte ovo u vašoj zemlji. Kad si promenio plocu? Ja kad sam uzimao kola proglasiste me ludim sto ne idem u Svajcarsku po onu deltu... ... ... Pravis univerzalno pravilo a nema univerzalnog pravila. Jel sam kod nas pregledao za 2 meseca svaki moguci auto koji me je zanimao u Ns i u Bg i sta se desilo...kupim auto kod nas u stanju "nov nov nov vredi pogledati" kojem posle 6 meseci se raspadne zamajac + prikriveni problem sa protokomerom i egr. Isto tako mozes da uzmes primerak iz inostranstva kao sto je mozda ovaj beli debeli i da godinama menjas ulje i filtere. Mozda samo neko bude mirniji jer kupi kola iz CH ili Austrije ili Nemacke...kruze price da odrzavaju kola kako treba...a mozda ima preko i veci izbor ili je bas mozda izbor pao na primerak iz...okoline Minhena/Berna/Bolonje itd Pravilo je da nema pravila. @*IvanT* - svi se izvinjavamo na offu...ali da ne prekidamo konstruktivnu raspravu vec bice sve prebaceno gde treba 3 gorank82, dekirs and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 12, 2017 Ovo je ionako jedina aktivna tema danas, sutra cemo kod nekog drugog u goste . 1 gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2017 (edited) 6 hours ago, *IvanT* said: TNG Izvini ali iz mog ugla gledanja težak promašaj.... Imao plin jednom u autu, benzincu inače pa sam i tada rekao nikada više. O dizelu i gasu ne bih dalje komentarisao šta mislim. Inače lep auto, odlična oprema i želim ti puno bezbrižnih kilometara. Edited December 12, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
*IvanT* 8 Posted December 12, 2017 Hvala...nego ako već diskutujemo, ja volim da to bude argumentovano. Koji su tvoji razlozi protiv Dizel-TNG uređaja? Ja sam jednom davno imao devojku u koju sam se razočarao, pa to ne znači da sam postao gay... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2017 "Od gotovog veresija".... Lično se ježim prepravki, dorada, budženja i kod stvari koje su daleko manje od pomenute ugradnje gasa u vozilo. Gašenja, vađenja, dodavanja provlačenja onoga što fabrika nije instalirala u vozilo. (ovde ne mislim na elemente koje nedostaju u opremi a mogu se dodati po principu plug&play) Obaška što ne vidim loguku u kupovini 2.0 motora sa 165ks (pa još dizela koji je inače poprilično štedljiv za svoju snagu) i onda jurenju niže potrošnje za par dl na 100km. Ako ti to ne odgovara predmetno onda gledaš manji motor sa manjom potrošnjom. Ne znam tvoje razloge zato sam naveo da je sve to "iz moga ugla gledanja budalaština" Gore koliko vidim i nije neki naročit dobitak u snazi sa prelaskom na TNG + chip a vidim da se spominjalo da "nešto zbog nečega što na tom dodatom ne može da se kontroliše se razletelo" Hvala ali ne hvala! Ti naravno kako ti volja i želim ti uspeh! 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted December 12, 2017 Ne znam koliko kilometara ces prelaziti da bi video znacajniju ustedu, ali po meni nije vredno petljanja.. Taj 2.0 nije neki potrosac a fino ide. Opet, ako je ugradnja plina radi promovisanja toga sto radis u tom slucaju go for it..Mada, mogao si uzeti neki klot bravo za tako nesto a ovaj ostaviti fanaticima i ljubiteljima da ga lickaju i slikaju Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 12, 2017 (edited) 2 hours ago, dekirs said: Opet, ako je ugradnja plina radi promovisanja toga sto radis u tom slucaju go for it... Tačno tako! Šta se više čudite, Ivan radi ugradnju tng-a i jedan je od boljih u tome. Naravno da će u svoj auto ugraditi tng pogotovo kao poligon za testiranje... A Bravo u ovoj opremi je slučajno kupio što je detaljno i opisao na samom početku tako da možemo da budemo srećni što je još jedan dobar primerak došao na forum. 4 hours ago, Milutin-NS said: Kad si promenio plocu? Ja kad sam uzimao kola proglasiste me ludim sto ne idem u Svajcarsku po onu deltu... Totalno, ali totano si promasio poentu. I pomesao babe i zabe. Nikakvu plocu ja nisam promenio, sta vise - ista je kao i tada! Samo razmisli... Tebe smo skroz drugarski molili da odes za Svicu i kupis auto kakav si zeleo, kakav si trazio, i kakav si maltene sanjao mesecima... Sam si rekao da je auto savrsen. Takav kod nas nisi mogao da nadjes, nisi ga ni nasao pa si napravio kompromis. OGROMAN kompromis i uzeo si dizela. Seti se sta si pisao i kako si razmisljao PRE nego si prihvatio taj kompromis u glavi. Ja i dalje savetujem svakoga ko hoce da kupi nesto sto ne moze da nadje kod nas, da ide preko. Ali ne da obilazi placeve vec da trazi auto od fizickog lica, vlasnika. Kao sto si ti nasao. Da si imao 5 takvih ovde da pogledas, i da smo znali da je neki od tih pet odlican, odrzavan, ja bi ti prvi rekao da NE ides preko. Da kupis ovde proverenu i poznatu stvar. Edited December 12, 2017 by PremieRacing 1 *IvanT* reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2017 12 minutes ago, PremieRacing said: Ivan radi ugradnju tng-a i jedan je od boljih u tome. Naravno da će u svoj auto ugraditi tng pogotovo kao poligon za testiranje... Ovo je podatak koji vas nekolicina zna tako da nemojte zameriti što se povela priča oko ugradnje u dizela. Možda je neko i spomenuo negde ali ja nisam video. 2 PremieRacing and *IvanT* reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 12, 2017 (edited) Marko - Sorry, u pravu si. A da se nadovezem na moj filozofski post oko uvoza, to sam napisao kolegi sa foruma, korektnom momku koji nema iskustva sa takvim stvarima i kojem zelim samo iskreno da pomognem. Njemu cu uvek da savetujem da novce od prodaje da kao ucesce i da na kredit kupi Markovu Deltu posto je to 101% auto za njega. Nikakve kerefeke oko uvoza neproverenog polovnjaka mu ne trebaju... Edited December 12, 2017 by PremieRacing 2 Markobgd and *IvanT* reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 12, 2017 Ma sve 5! Sad sve ima drugačiju konotaciju kada je taj podatak na "izvolte". 1 *IvanT* reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
*IvanT* 8 Posted December 12, 2017 Baš tako....Naravno da ću ugraditi, bez obzira što će taj auto prelaziti možda do 5.000km/god (obično 3-4 ), i kao i svaki moj auto može da bude sve bolji i bolji, mažen i pažen @Markobgd da bi na autu od oko 200ks i 400Nm dobio zdravih 20ks i 70-80Nm nekada je bilo potrebno mnoooogoooo keša, a i sada je, tako da ja takve dobitke ne zanemarujem. Što se uštede tiče, sa mojim pređenim kilometražama na sva 3-4 auta koja su uvek u porodici imam, ja bih od registracija mogao da plaćam RaC, ali zar to zadovoljstvo može da se meri sa zadovoljstvom rada na svom autu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 12, 2017 Da se vratimo na konkretno. Meni je mnogo interesantan onaj podatak o iskoriscenju goriva. Da se tako dramaticno povecava stepen iskoriscenja mi je prosto nvrvtn i moraces da me ubedis. To jest da mi objasnis. Kako izgleda smesa vazduha, nafte i gasa i kako se gas ubrizgava? Svoje posebne brizgaljke ima? Gde se nalaze? I ostalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
*IvanT* 8 Posted December 12, 2017 @PremieRacingNaravno...Kod dizel motora gas se dozira u usisnu granu, gde se mesa sa vazduhom i takva smesa dolazi u cilindar gde sagoreva sa naftom. Problem dizel motora je svakako emisija izduvnih gasova, iz razloga nepotpunog sagorevanja nafte. Zato imamo EGR, DPF, AdBlue...i ostala s...nja, kako bi se cestice cadji vratile na dodatno sagorevanje u motor ili sagorele u izduvu pri visokim temperaturama (regeneracija ili dodavanje adblue aditiva). Dodavanjem gasa u smesu, nafta sagoreva skoro potpuno, nema cadji, nema garezi, nema ostataka sagorevanja. Samim tim sto nafta u potpunosti sagoreva, imamo vecu snagu motora i visi moment, usled lakseg sagorevanja. Kod CR motora, uredjaj ima vezu sa senzorom pritiska CRa i emulira se pritisak za odredjeni procenat, tj. tacno znam procenat dizel goriva koji sam skinuo i dodaje se tolika kolicina gasa, tako da se zna usteda. Uredjaj poseduje dodatnu WB sondu, EGT, Knock, kao zastite za pravilan rad. eto, ukratko 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 12, 2017 Ako sam dobro razumeo, kažeš da se ugradnjom gasa u npr Euro4 dizel motore postiže norma koja je u najmanju ruku kao Euro6?Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites