Jump to content
FAS Goran

*IvanT*

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About *IvanT*

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Bravo 2.0 Mjet Super Sport

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. plavo je odsjaj od dizalice a crveno je tuning, dodaje celih 10 konja dovoljno da bude brži od ovih sa crnim
  2. najbitnije od svega je preko naci dobar auto....kupovina kod nas sa poznatom istorijom stoji kao opcija i zna da bude bolji izbor, kako ne bi dolazilo do ovakvih slucajeva
  3. https://www.nytimes.com/2016/01/03/opinion/sunday/the-dirty-truth-about-clean-diesel.html
  4. Ono što je generalno ogroman problem je činjenica da su motori bez euro normi pravili manju štetu od novih motora standarda Euro 6. Čestice ugljenika koje su stari motori emitovani su bile toliko krupne i teške da su padale na tlo. Novi motori emituju jako sitne čestice koje su u vazduhu nalaze na visini od metar do metar i po i mi ih udišemo, A prvi su tu činjenicu pokrenuli Francuzi još 2014 i zato je Pariz jedan od prvih gradova u svetu u kojem će biti potpuno zabranjeni dizel motori
  5. Da, što se tiče emisije čestica ugljenika, o kojima smo pisali, međutim standardi za emisiju izduvnih gasova uzimaju u obzir i dosta drugih parametara pomoću kojih se određuju norme Eliminacija nekih drugih štetnih izduvnih gasova jednostavno Nije moguće bez ugradnje dvpstepenih ,trostepenih, četvorostepenih katalizatora
  6. To cemo na nekom skupu uz kaficu, ne pisem ja ovo zbog reklame @totti pa da...bas su glupi, sta je to auto industrija, jedna smesna grana ....daj budi ozbiljan
  7. @PremieRacingNaravno...Kod dizel motora gas se dozira u usisnu granu, gde se mesa sa vazduhom i takva smesa dolazi u cilindar gde sagoreva sa naftom. Problem dizel motora je svakako emisija izduvnih gasova, iz razloga nepotpunog sagorevanja nafte. Zato imamo EGR, DPF, AdBlue...i ostala s...nja, kako bi se cestice cadji vratile na dodatno sagorevanje u motor ili sagorele u izduvu pri visokim temperaturama (regeneracija ili dodavanje adblue aditiva). Dodavanjem gasa u smesu, nafta sagoreva skoro potpuno, nema cadji, nema garezi, nema ostataka sagorevanja. Samim tim sto nafta u potpunosti sagoreva, imamo vecu snagu motora i visi moment, usled lakseg sagorevanja. Kod CR motora, uredjaj ima vezu sa senzorom pritiska CRa i emulira se pritisak za odredjeni procenat, tj. tacno znam procenat dizel goriva koji sam skinuo i dodaje se tolika kolicina gasa, tako da se zna usteda. Uredjaj poseduje dodatnu WB sondu, EGT, Knock, kao zastite za pravilan rad. eto, ukratko
  8. Baš tako....Naravno da ću ugraditi, bez obzira što će taj auto prelaziti možda do 5.000km/god (obično 3-4 ), i kao i svaki moj auto može da bude sve bolji i bolji, mažen i pažen @Markobgd da bi na autu od oko 200ks i 400Nm dobio zdravih 20ks i 70-80Nm nekada je bilo potrebno mnoooogoooo keša, a i sada je, tako da ja takve dobitke ne zanemarujem. Što se uštede tiče, sa mojim pređenim kilometražama na sva 3-4 auta koja su uvek u porodici imam, ja bih od registracija mogao da plaćam RaC, ali zar to zadovoljstvo može da se meri sa zadovoljstvom rada na svom autu?
  9. Hvala...nego ako već diskutujemo, ja volim da to bude argumentovano. Koji su tvoji razlozi protiv Dizel-TNG uređaja? Ja sam jednom davno imao devojku u koju sam se razočarao, pa to ne znači da sam postao gay...
  10. Upravo tako...troskovi dovoza oko 500 plus ostali oko 1200
  11. Ukoliko ti neko dovozi auto, troskovi su ti oko 500€, a ako odes sam, mozes da prodjes nesto jeftinije u slucaju da odgovarajuci auto pronadjes u danu
  12. Moja bivša 159-ka je u BGDu i nije imala gas...jedina koja je imala je 2.4 iz Beograda, ali je to projekat Novaspeed-ai radjen je gas zbog tuninga. U toj varijanti nema kontrole tacne kolicine ubrizganog gasa pa to svakako nije dobro i tesko je ocekivati da motor moze da traje u tom slucaju. Fabricki uredjaji koji su napravljeni za dizel motore se prvenstveno prave zbog ustede i ekologije. Dodtakom gasa od 30-40% i redukcijom kolicine dizela za isti procenat usteda je oko 15-20% u novcu, a za vozilo koje trosi 40l/100km i predje 150.000km godisnje to je mnogo para... Uz sve to snaga moze da se podigne 20%, a moment i do 30, iz razloga kompletnog sagorevanja dizela. Stepen iskoriscenja novih dizel motora je max 80-85%, dok u kombinaciji sa TNGom to bude preko 98%. Kod putnickog programa je za sada neisplativo, zbog manje potrosnje i manjih kilometrza, a skupe ugradnje, dok je vec kod lakog teretnog programa ogomna usteda...jos kada firma ima veliki broj vozila, cifre se vrtoglavo penju
  13. Dizel-TNG nije više tolika novost... Još uvek preskupo rešenje za putnički program, ali meni je jeftinije nego drugima

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...