DisplayName 1 Posted November 26, 2019 Da pokusam ja sutra da ih upalim na kablove od komsije, obrnem neki krug, i da pocnem da gasim svetlo na prekidac a ne samo da ih ostavim, mislim da je to uzrok svega ovoga, postoji li sansa da je tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 26, 2019 A sto ne bi lepo odneo akumulator u radnju i da ga zakace na tester? Ako je u redu, a verovatno nije, ostavis da napune i to je to. Ali verovatnije je da ces morati da ga menjas. Koliko je star akumulator uopste? Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted November 26, 2019 Da pokusam ja sutra da ih upalim na kablove od komsije, obrnem neki krug, i da pocnem da gasim svetlo na prekidac a ne samo da ih ostavim, mislim da je to uzrok svega ovoga, postoji li sansa da je tako?Ma jok, taj je gotov verovatno, nema to veze samo sa svetlima.Akumulatori su jako osetljivi na totalnu ispražnjenost, ako se ne napune u roku od odmah, uglavnom su bye-bye Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka 1 BGMilos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted November 26, 2019 36 minutes ago, DisplayName said: Da pokusam ja sutra da ih upalim na kablove od komsije, obrnem neki krug, i da pocnem da gasim svetlo na prekidac a ne samo da ih ostavim, mislim da je to uzrok svega ovoga, postoji li sansa da je tako? Ne znači skoro pa ništa to što ostaviš svetla upaljena kad ugasiš auto. Kod tebe je problem što ga ne voziš po nedelju dana pa ga to isprazni a veruj mi da je to moglo da ti se desi i u sred leta. Ne bacaj pare na dopunjavanje,testiranje nego pravac u neku radnju i uzimaj nov. Moguce da ce taj stari oni u radnji uzeti i da ti umanje racun za 600-700 dinara pa ti nov izadje mozda i 3500-4000 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DisplayName 1 Posted November 28, 2019 On 26.11.2019. at 9:37 PM, Axic said: Ne znači skoro pa ništa to što ostaviš svetla upaljena kad ugasiš auto. Kod tebe je problem što ga ne voziš po nedelju dana pa ga to isprazni a veruj mi da je to moglo da ti se desi i u sred leta. Ne bacaj pare na dopunjavanje,testiranje nego pravac u neku radnju i uzimaj nov. Moguce da ce taj stari oni u radnji uzeti i da ti umanje racun za 600-700 dinara pa ti nov izadje mozda i 3500-4000 dinara. Upravo će tako i biti. Danas sam zvao komšiju koji je tako neki nazovi majstor, takođe se i bavi prodajem ulja, akumulatora i sl. i rekao je da akumulator. Priznaće i stari, odnosno smanjiće cenu. Samo recite imate li neki savet za marku akumulatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted November 28, 2019 @DisplayName najjeftiniji veruj mi jer ti ionako slabo vozis auto. Ako imas Metro u bliIni uzmi kod njih onaj Biloxxi, izadje ti oko 4.000 za jacinu od 45Ah sto ti je sasvim dovoljno. Ukoliko nemas Metro blizu pitaj u radnji koji je najjeftiniji, uglavnom su Mustang,Firecell ... I naravno gledaj datum na njim da budu "taze" tj. skoro izbaceni u prodaju, da ne uzmes neki sto je stajao duze vreme u radnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted December 3, 2019 Da li se nekome desava da pali bolje kad je napolju hladno nego kad je toplo, pod toplo mislim kad je iznad 7-8 stepeni? Mislim pali on dobro u svakom slucaju, recimo kad je toplo treba mu jedno sekund, sekund ipo verglanja da upali ujutru, a sada kad je oko nule pali cim okrenem kljuc. U toku dana dok je jos topao motor pali na pola kljuca. Aku je nov, kupljen pre 4-5 meseci, kablovi i svecice novi. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted December 3, 2019 To može da bude iz raznih razloga... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted December 3, 2019 Recimo? Daj bar jedan, dva Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted December 3, 2019 Fluidi i gasovi su drugačije strukture na hladnom. Gorivo je zimi kvalitetnije, itdPoslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted December 3, 2019 Aha, dobro, znaci sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sheriff 38 Posted December 3, 2019 2 hours ago, snebojsa said: Da li se nekome desava da pali bolje kad je napolju hladno nego kad je toplo, pod toplo mislim kad je iznad 7-8 stepeni? Mislim pali on dobro u svakom slucaju, recimo kad je toplo treba mu jedno sekund, sekund ipo verglanja da upali ujutru, a sada kad je oko nule pali cim okrenem kljuc. U toku dana dok je jos topao motor pali na pola kljuca. Aku je nov, kupljen pre 4-5 meseci, kablovi i svecice novi. Meni na Pandi auto brže startuje kada je napolju hladno npr. ispod 10. Najsporiji start mi je kada je temperatura oko 15-16 stepeni. Nakon 20 je ponovo brz start. To nije neka sada veoma primetna razlika tj. ona se kreće između 2 i 4 okretaja pre paljenja što je sve u rasponu sekund ili dva, ali se ipak primeti. Nisam siguran, ali ja lično mislim da je to do baždarenja samog kompjutera koji reguliše smešu goriva i vazduha. Senzori šalju određene informacije kompjuteru, a on prema tim informacijma prilagođava tu smešu. Iz tog razloga kada je napolju veoma hladno, smeša je bogatija i ja bih rekao da zbog toga auto brže upali. Kada je malo toplije on pravi siromašniju smešu, ali izgleda da kod tih nekih graničnih temperaturnih vrednosti može doći do nešto dužeg verglanja. Možda i nije zbog toga, ne znam, nisam siguran. Ono što takođe može uticati na brzinu starta je sam analser, jer postoje brži i sporiji anlaseri. Na nekima možete brojati obrtaje, a na nekima teško. Npr. na staroj Škodi sam imao duplo brži anlaser nego na Pandi i start je bio momentalan, ali bukvalno čim se okrene ključ. Kod Pande već mogu brojati obrtaje anlasera, a pri tome je isti kompletno servisiran, a akumulator je praktično nov. Naravno, daleko od toga da se dugo verga, sve je to sekund ili dve, ali ja primetim razliku. Par puta sam bio prisutan kada su vozači startovali nove skupe autoobile i isto sam primetio da im mogu izbrojati obrtaje analasera i to mi je bilo baš čudno (2-3-4 brza okretaja pre starta), jer sam vljda sebi dok sam vozio Feliciju postavio takav standard da auto mora bukvalno odmah da upali, čim se okrene ključ i tu ne mislim na odmah posle sekund ili dva nego u stotinki. 1 snebojsa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DisplayName 1 Posted December 21, 2019 Jel imao neko iskustva sa "Top Mechanic" akumulatorima. Planiram da uzmem jednog od 45 za Punta MK2 1.2. Kosta samo 3900 kad mi odbiju stari, (uzimam kod komsije). Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 21, 2019 Ko zna ko sve danas pravi akumulatore i kakvog su kvaliteta..Top mehanics,magnum,biloksi,ovaj,onaj...Pitaj kolika je garancija i teraj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14869 Posted December 21, 2019 Ma to na puntu radi, jedino za dizelke malko bolji treba Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites