BMW_E30
Members-
Content Count
28 -
Joined
-
Last visited
About BMW_E30
-
Rank
Il Nuovo
Profile Information
-
Location
Lazarevac
Previous Fields
-
Garage
BMW E30
Recent Profile Visitors
921 profile views
-
aktuelno
-
aktuelno
-
Aktuelno...
-
Aktuelno
-
Aktuelno...
-
Aktuelno...
-
Na prodaju Eibach crvene sportske opruge za Fiat 500C. Stanje kao na slikama, odlicno su ocuvane deluju kao nove. Cena 12800 dinara, kontakt na 064 29 40 696 Marko Fiat 500C 0.9 1.2 1.3 D Multijet 1.4
-
Ma sjebali sve, majstor kad je skinuo i video poludeo. Sutra idem da jurim glavu i da ostavim na obradu pa da se sklapa auto. A sve je ovo vec radjeno pre 3 godine i sjebalo se opet zbog nestrucne ugradnje.
-
Otisao kod drugog majstora, dijagnostika pokazuje misfire cilindar 1 i 2, kompresija na ova dva cilindra 0. Skine glavu, izgoreo dihtung izmedju ova dva klipa. E sad sve bi bilo ok da neko ko je radio glavu ranije nije sjebao navoje na glavi gde se srafi nosac motora i poklopac na glavi. Ukupno sjebano 7 navoja, obrada glave 50e, sredjivanje navoja 7x10e. Tako da cu verovatno traziti polovnu glavu sa dobrim navojima pa nju da obradim.
-
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
BMW_E30 replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Koliko vidim ovde svi imaju problema sa 8v, a moj Punto je 16v. Prvo je imao problem sa kompom koji je stalno drzao upaljen ventilator hladnjaka, taj komp mi je majstor zamenio drugim(drugi bsi i kljuc) radilo sve ok 10 dana i auto poceo da trokira ne rade dva klipa. Majstor kaze da je i taj komp otisao, jer ne daje signal bobini. Jel moguce da je nesto zajebano prilikom zamene? Koji mi je bolje i jeftinije komp da sredjujem od ova dva? -
Bio sam kod majstora, kaze auto radi na dva klipa ili je bobina ili kompjuter. Probao je drugu bobinu nije do nje, tako da kaze da je kompjuter sto posto. Motor bas cvakuce kad radi i ler mu pada na 500 obrtaja, da li je moguce da tako cvakuce zato sto radi na dva klipa?
-
Punto je odjednom poceo slabo da prima gas, trokira i da cvakuce, upalio je check engine. Ulja skoro da nema na meracu ali nije palio lampicu za ulje. Jel moguce da je motor prolupao a da nije palio lampicu za ulje? Upaljen je check engine.
-
Fiat Punto mk.2 1.2 16v - problem sa paljenjem
BMW_E30 replied to BMW_E30's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ne verujem, nije problem do kljuca vec auto nema struje. Sad je upalio na kablove. -
Alternator ispravab, anlaser ispravan akumulator ispravan i svake godine problem sa paljenjem. Nekad upali, nekad ne. Samo pogasi sve lampice i nece da upali, danas cak ni na gurku nije hteo da upali. Auto je bio tri puta kod majstora i uvek se javlja problem. Rekao je da je bila losa masa i da je to bio problem, ali auto i dalje ima problem. Zna li neko gde traziti kvar?
-
Fiat Punto mk.2 1.9 D / JTD - problem sa paljenjem
BMW_E30 replied to MarkoFaca's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Imam problem sa paljenjem na Puntu 1.2 16v, alternator i anlaser uradjeni prosle godine, akumulator kupljen prosle godine. Cim auto duze stoji nece da upali, a posle toga kad se vozi odmah pali. Punjenje oko 14V, kada se pali auto napon na akumulatoru ne pada ispod 10.7 V, proveravao sam sa unimerom da li vuce struju i to mi sad nije jasno kad povezem unimer na klemu i stubic kad tek stavim pokazuje 200 mA a posle par sekundi dok drzim unimer padne na oko 0,03 ili na 0 a kad opet stavim unimer sekund posle toga opet pokaze 200 mA pa za par sekndi opet spusti na 0,03-4. Sta mislite jel to znak da vuce struju ili ne?
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".