Dezurni 399 Posted February 10, 2018 2 hours ago, Ivan said: Jbt, sa ovim 2.0 nikad dosadno . Opet ti udario po 2.0 hahahhaha @Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted February 10, 2018 Gledao sam i stanje podvoza ispod, stvarno bez ikih sledova rđe, uopšte ne pokazuje toliko km zdravo sve i lepo. Jedino po motoru mnogo soli, ide prstom dole kad potegneš pa kontam kako to oprati vapom i megliom ali trebala bi biti otvorena plastika ispod. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted February 10, 2018 (edited) 3 hours ago, Dezurni said: Opet ti udario po 2.0 hahahhaha @Milutin-NS Najjace ce biti ako i ja zavrsim sa 2.0 . Edited February 10, 2018 by Ivan 1 Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted February 10, 2018 Bar ces imati jos neki hobi. 🤣 Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted February 10, 2018 Vise njih . Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted February 10, 2018 Muke, muke Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted February 10, 2018 (edited) evo još jedan oglas Sporta kod nas i to 1.9 mjet (150) za sve one koji ne vole 2.0 . Spoortovi baš retko izlaze, ovaj ima i malo km. https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=12857749&show=1 Edited February 10, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted February 17, 2018 (edited) Danas smo počeli sa skidanjem usisne grane i več na početku može da se vidi očekivano loše stanje. Nismo još stigli do klapni ali tamo zna biti iznenađenja. Ako ovo uspijemo očistiti Bravu će se pisati bolje . Edited February 17, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 10, 2018 (edited) Evo osvanuo je i dan istine kad se stiglo sa radovima do usisa i njegovih zlo čuvenih klapni. To šta smo videli ostavilo nas obojicu sa majstorom bez teksta . Jedna klapna izvadita izgleda kad je prvi put uništilo turbinu, drugo sve ostavito, sad kod mog drugog slučaja otrgalo pola jedne klapne, pola klapne sa druge strane osovine ostalo. Ostale 2 u groznom stanju, plus to da poluga koju pomera elektro motorič fiksirana je sa 4 mala torx šarapa na osovine koje pomeraju klapne, od te 4 bile su samo 2 zašrafite druge tamo gde je izvadijo klapnu sa osovine nije ni stavijo šarafa na polugu izgleda da ne bi pomeralo osovinu klapne, uglavnom šta reći, koja budala je to radila i da je ostavila ostale klapne a da jih nije povadila vani ne znam..... Slike če kazati više... uglavnom smesta smo počeli vaditi klapne, kanali za zrak možda izgledaju veliki ali uživo kad jih vidiš jako su maleni i te klapnice brzo se mogu zamašiti od sveg smoga koji ide tamo mimo. Samo dajem jedan veliki savet: klape čim prije povaditi vani iz usisa !!! Koju funkciju one igraju ne znam, ali znam da mi je davno nazad 8 god. kod Bmw 525d kolega to povadijo na e39 i auto je išlo mnogo bolje kad si popustijo papučicu gasa i primalo gas dosta absolutno odzivnije . Edited March 10, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 10, 2018 CcccПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 10, 2018 C c c kakva katastrofa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 10, 2018 (edited) pošto daljni radovi kreću tek sledeći petak i subotu imam do tad vremena da: - očistim usis, nabavim blende za blindiranje osovina klapni (sad jih više nema), čišćenje Egr-a, nabavka jedne plastične cevke za vodu iza motora koja je tokom skidanja usisa pukla, nabavka novih šarafa (9 kom) sa glavom bez matica koji drže usis na sistem ( da se ne nabada usis na 9 šarafe odjednom, šerafi su dugački, a iza motora ima jako malo placa, pa ćemo uraditi da se prvo stavi usis pa onda u njega jedan po jedan šeraf i zateže, da bi se usis puno lakše namontirao nazad i sledeći put puno lakše skinuo ako bi opet zatrebalo. Stari remen bijo je opet neke leve marke (nije bijo original) jasno dotrajao več, a vodenica vodne pumpa bila je plastična, sad stavljamo pumpu sa alu vodenicom od firme sa slike (vodena pumpa več je bila namontirana pa je nisam mogao slikati fizički). Edited March 10, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted March 10, 2018 to sto cistis agr je FIKS ideja,samo sam kod Marka vidio dpf cist ko dukat....inace je cistio usis...ugasi agr softwerom i blindiraj jednostavno ne pravi od gotovog veresiju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 10, 2018 Kakav sledeci put, dokle vise Neces na svakom v.servisu i granu i klapne da vadisПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 11, 2018 (edited) ovaj video kako je američkoj vladi napravljeno novo iz tvornice dizel pickup vozilo bez ikakvih dpf, egr-a i ostalih nepotrebnih stvari govori dosta o tome koliko je to stvarno potrebno. Edited March 11, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 11, 2018 klapne povađene, usisna očistita, malo kemikalije, malo vrućim vapom a unutra nema šta svega nije bilo. Usis kako izgleda posle zahvata : Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted March 12, 2018 Čudi me da je taj auto uopšte išao.Sad posle ovih slika, ima svi da povede leptire/klapne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 12, 2018 Nece bogami... 1 Markobgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 12, 2018 Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 12, 2018 Nov kolektor je 350 € original a štetu koju napravi makar na turbini je najmanje tolika. Izgleda da je ovaj motor doživeo več 2. put isti scenarij - otrgalo pola leptira, delić odleteo u motor malo prolupalo kad ga stukao ga bacijo dalje kroz turbinu i napred u dpf ostao verovatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 12, 2018 (edited) Drugi put se desilo jer prvi put nije uradjeno kako treba. Kako su mogli granu bez jednog leptira/klapne da uzmu i samo tako da vrate? To je bila bomba koja je samo kucala i bilo pitanje kada ce i drugi put... Edited March 12, 2018 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 12, 2018 Nije se hteo zajebavati jer je planirao tog gospodina sledeći put oderati opet. Turbinu novu je platijo 750 € i taj rad 250 € samo da je izvadijo drugu polovicu klapne a ostalo namerno ostavijo. Polugu ostavijo bez šerafa da ne pomera više tu osovinicu. Tako se to radi u Sloveniji kod majstora, cele istine sigurno nije ni rekao vlasniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted March 12, 2018 Pa ti sad kad središ ovo, ne vidim računicu da ga se rešiš, a i greota bi bila. Ponovo bi uzeo nekog sportaka i možda te čeka isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 12, 2018 Žao mi auta i sve te malomarnosti, gluposti oko servisera. Biću ja taj dobri koji bi auto da sredim da ga vozim nadam se da će mi povratiti. Kontam nešto ima malene te kanale zraka u usisu i klapnice isto miniaturne da su neke veće veličine kao kod bmw 3.0d motora ne bi jih ni mogao ispljunuti vani. Samo da kažem još da se osovina unutra i klapne jedva vrtelo i ručno bez polugice koju smo odklopili koliko je čađ okolo a i u ležaju osovine zapekla. Možda su ostale i u fiksiranom položaju, pitanje koliko je zraka i prolazilo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted March 13, 2018 On 3/12/2018 at 10:57 AM, knezevic76 said: Pa ti sad kad središ ovo, ne vidim računicu da ga se rešiš, a i greota bi bila. Ponovo bi uzeo nekog sportaka i možda te čeka isto. verovatno. Sad posle svih zahvata auto če mi biti još draži. Zahtevnost ovog motora može se porediti samo još sa bmw-om R6 a i po vožnji sam se osećao kao da vozim bmw Quote Share this post Link to post Share on other sites