Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

Gledao sam i stanje podvoza ispod, stvarno bez ikih sledova rđe, uopšte ne pokazuje toliko km zdravo sve i lepo. Jedino po motoru mnogo soli, ide prstom dole kad potegneš pa kontam kako to oprati vapom i megliom ali trebala bi biti otvorena plastika ispod.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dezurni said:

Opet ti udario po 2.0 hahahhaha @Milutin-NS

Najjace ce biti ako i ja zavrsim sa 2.0 :lol: .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas smo počeli sa skidanjem usisne grane i več na početku može da se vidi očekivano loše stanje. Nismo još stigli do klapni ali tamo zna biti iznenađenja. Ako ovo uspijemo očistiti Bravu će se pisati bolje .

 

 

 

28170977_1925703791076050_928946951_o.jpg

28208512_1925703781076051_1000476421_o.jpg

28217217_1925703787742717_334820582_o.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo osvanuo je i dan istine kad se stiglo sa radovima do usisa i njegovih zlo čuvenih klapni. To šta smo videli ostavilo nas obojicu sa majstorom bez teksta :o.

Jedna klapna izvadita izgleda kad je prvi put uništilo turbinu, drugo sve ostavito, sad kod mog drugog slučaja otrgalo pola jedne klapne, pola klapne sa druge strane osovine ostalo. Ostale 2 u groznom stanju, plus to da poluga koju pomera elektro motorič fiksirana je sa 4 mala torx šarapa na osovine koje pomeraju klapne, od te 4 bile su samo 2 zašrafite druge tamo gde je izvadijo klapnu sa osovine nije ni stavijo šarafa na polugu izgleda da ne bi pomeralo osovinu klapne, uglavnom šta reći, koja budala je to radila i da je ostavila ostale klapne a da jih nije povadila vani ne znam.....

Slike če kazati više...

 uglavnom smesta smo počeli vaditi klapne, kanali za zrak možda izgledaju veliki ali uživo kad jih vidiš jako su maleni i te klapnice brzo se mogu zamašiti od sveg smoga koji ide tamo mimo. Samo dajem jedan veliki savet: klape čim prije povaditi vani iz usisa !!! Koju funkciju one igraju ne znam, ali znam da mi je davno nazad 8 god. kod Bmw 525d kolega to povadijo na e39 i auto je išlo mnogo bolje kad si popustijo papučicu gasa i primalo gas dosta absolutno odzivnije .

 

28951842_1938224156490680_7133148029556621312_o (1).jpg

29025544_1938224416490654_7756962793458237440_o.jpg

29027162_1938224953157267_1145523822871445504_o.jpg

29028026_1938224089824020_3261563220728479744_o.jpg

29063652_1938224289824000_1855126916378394624_o.jpg

29067148_1938224446490651_1448024382482939904_o.jpg

29067243_1938224796490616_6656610365704503296_o.jpg

29101505_1938224239824005_3485363495392772096_o.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

pošto daljni radovi kreću tek sledeći petak i subotu imam do tad vremena :D da:

- očistim usis, nabavim blende za blindiranje osovina klapni (sad jih više nema), čišćenje Egr-a, nabavka jedne plastične cevke za vodu iza motora koja je tokom skidanja usisa pukla, nabavka novih šarafa (9 kom) sa glavom bez matica koji drže usis na sistem ( da se ne nabada usis na 9 šarafe odjednom, šerafi su dugački, a iza motora ima jako malo placa, pa ćemo uraditi da se prvo stavi usis pa onda u njega jedan po jedan šeraf i zateže, da bi se usis puno lakše namontirao nazad i sledeći put puno lakše skinuo ako bi opet zatrebalo. Stari remen bijo je opet neke leve marke (nije bijo original) jasno dotrajao več, a vodenica vodne pumpa bila je plastična, sad stavljamo pumpu sa alu vodenicom od firme sa slike (vodena pumpa več je bila namontirana pa je nisam mogao slikati fizički). 

 

 

 

28951361_1938389326474163_8674617555937132544_o.jpg

28951440_1938224739823955_2325383821920305152_o.jpg

29025398_1938224916490604_2668262846550245376_o.jpg

29027930_1938388879807541_8952481500238970880_o.jpg

29025708_1938389256474170_8916051677828612096_o.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sto cistis agr je FIKS ideja,samo sam kod Marka vidio dpf cist ko dukat....inace je cistio usis...ugasi agr softwerom i blindiraj jednostavno ne pravi od gotovog veresiju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav sledeci put, dokle vise :D Neces na svakom v.servisu i granu i klapne da vadis

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovaj video kako je američkoj vladi napravljeno novo iz tvornice dizel pickup vozilo bez ikakvih dpf, egr-a i ostalih nepotrebnih stvari govori dosta o tome koliko je to stvarno potrebno. 

 

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov kolektor je 350 € original a štetu koju napravi makar na turbini je najmanje tolika. Izgleda da je ovaj motor doživeo več 2. put isti scenarij - otrgalo pola leptira,  delić odleteo u motor malo prolupalo kad ga stukao ga bacijo dalje kroz turbinu i napred u dpf ostao verovatno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi put se desilo jer prvi put nije uradjeno kako treba.
Kako su mogli granu bez jednog leptira/klapne da uzmu i samo tako da vrate? To je bila bomba koja je samo kucala i bilo pitanje kada ce i drugi put...

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije se hteo zajebavati jer je planirao tog gospodina sledeći put oderati opet. Turbinu novu je platijo 750 € i taj rad 250 € samo da je izvadijo drugu polovicu klapne a ostalo namerno ostavijo. Polugu ostavijo bez šerafa da ne pomera više tu osovinicu. Tako se to radi u Sloveniji kod majstora, cele istine sigurno nije ni rekao vlasniku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žao mi auta i sve te malomarnosti, gluposti oko servisera. Biću ja taj dobri koji bi auto da sredim da ga vozim nadam se da će mi povratiti. Kontam nešto ima malene te kanale zraka u usisu i klapnice isto miniaturne da su neke veće veličine kao kod bmw 3.0d motora ne bi jih ni mogao ispljunuti vani. Samo da kažem još da se osovina unutra i klapne jedva vrtelo i ručno bez polugice koju smo odklopili koliko je čađ okolo a i u ležaju osovine zapekla. Možda su ostale i u fiksiranom položaju, pitanje koliko je zraka i prolazilo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/12/2018 at 10:57 AM, knezevic76 said:

Pa ti sad kad središ ovo, ne vidim računicu da ga se rešiš, a i greota bi bila. Ponovo bi uzeo nekog sportaka i možda te čeka isto.

verovatno. Sad posle svih zahvata auto če mi biti još draži. 

Zahtevnost ovog motora može se porediti samo još sa bmw-om R6 a i po vožnji sam se osećao kao da vozim bmw :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...