neshaoct 9584 Posted December 16, 2016 Pa, ono jes'...stvaaarno je smešno da vi bolje znate od njega da li se zajebao ili nije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nesavr 2 Posted January 21, 2017 Pozdrav svima, nadovezujem se na svoj prethodni post. Posto posle vise od dva meseca nista nisu uradili iz automig-a, po drugi put sam se zalio ciao fiatu, i sledeceg dana su mi javili da ce me u najskorije vreme kontaktirati iz auto mig-a i zakazati mi kad da se javim u servis, sto se i dogodilo. za utorak ujutru je zakazana kao neka dijagnostika preko interneta direktno sa Torinom(?).u ponedeljak treba da odvezem auto i ostavim, dace mi zamenski dok ne rese problem. pa videcemo. Inace auto je u prethodnom hladnom talasu bez problema palio iz prve na -16, i desetak dana se nije palila chek engine lampica, da bi se onda opet upalila par puta pri prvom paljenju, pa sam onda opet zvao. pa videcemo, al to mi nesto cudno, kao direktno sa Torinom!? Da li je imao neko slicno iskustvo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted January 21, 2017 Pa da ,tako je bilo i samnom. Pokusali su par puta sami da rese problem i na kraju su kontaktirali Torino. Oni su im odgovorili da bregasta nije u fazi pa su to namestili . Auto je posle lepo palio ,ali ove zime su opet poceli problemi pa mi je motor zamenjen . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 23, 2017 On 1/21/2017 at 7:37 PM, Nesavr said: al to mi nesto cudno, kao direktno sa Torinom!? Tehnički to može da se izvede, rade to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nesavr 2 Posted January 27, 2017 Preuzet auto nakon tri dana, kao to bi trebalo da je reseno, odradjeno neko azururanje softvera i sad ostaje samo da se "prati"pa videcemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1811 Posted February 15, 2017 U garantnom roku (2 godine) prešao oko 18000km - prokišnjavala vozačka vrata, rešeno u garantnom roku podešavanjem vrata - otkazao sinhron 4. brzine na oko 16000, zamenjen u garantnom roku, nisu hteli da menjaju celi menjač ali su po mom zahtevu na račun Fiata zamenili ulje - neće uvek da uđe u rikverc, navodno su podesili menjač, mislim da se ređe pojavljuje problem, čekam leto da onda vidim - ponekad neće da radi daljinska komanda ključa, vrlo retko se dešava, nisam ni prijavio servisu Da nije bilo problema sa sinhronom 4. sve ostalo su sitnice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted February 17, 2017 Kako ti se manifestovao problem sa sinhronom? Da li je od jednom crkao, ili je postepeno? Meni se pre mesec dana promenio osecaj pri prebacivanju izmedju 3. i 4. Nista ne struze, radi sve, samo je za nijansu drugaciji osecaj, ne znam ni kako bih opisao. I nije uvek izrazeno (trenutno na nivou gremlina). Ako se poveca br. postova na ovu temu, neka admin prebaci u novu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1811 Posted March 4, 2017 Ne znam kakvi su prvi simptomi ali po gradu se ništa ne oseća, tek kada se prilikom preticanja uđe u obrtaje oko 4000 tada zakrči, ako sačekaš da padnu (sporije prebacuješ u 4.) normalno menja. S vremenom je sve izraženije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolap 14 Posted March 5, 2017 Na 35.000 otisao mi nosac amortizera (bilo bi lepo kad bi mogao da prefakturisem to JKP Put Novi Sad po cijim oranicama vozim svaki dan). E sad, ono sto mi je onako bezveze i malo cudno sto ovaj 1.4 benzinac trosi ulje (ok svaki motor "trosi" ulje ali ovo mi se cini previse). Godisnje predjem nekih 7-8.000, prosli servis radio u julu a evo sad mi ulje bilo na minimumu, tj. malo ispod. Nasuli i rekli da kontrolisem na 3-4.000 i dosipam po potrebi. Nikad ni na jednom prethodnom autu nisam dosipao, redovni servisi su bili ok za to. Drugar sto je uzeo isto 500L imao isti slucaj. Njemu su isto rekli da je to onako normalno, i da proverava i dosipa po potrebi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted March 5, 2017 Meni je shell ulja potrošio skoro litar za sličnu kilometražu, dok je seleniu trošio skoro duplo manje. Ima tu dosta i do moje vožnje. Naravno kad ga vozim u višim obrtajima, više troši Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted March 5, 2017 I ja pomalo dosipam. Inace jedan drugar koji radi terenski posao,imaju 500L ,i kaze da i oni dosipaju . Tako da je to norm. U puntu npr nikad nisam ni gram dosuo,skoro da uopste nije trosio,inace motor je 1.3mjet. Verovatno su takvi motori,to nije za brigu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted March 16, 2017 jedino je glupo sto svaki L trosi ulje a onda kazu Pa to je normalno za 1.4 1 svetislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 16, 2017 Kao što je bilo i sa drugim modelima koji imaju taj 1.4 16v Npr: Quote Prije 4 godine sam kupio Fiat Stilo 1.4 16V i u uputama sam pročitao da je normalno da troši 4 decilitra ulja na 1000 kilometara dok se motor ne razradi (prvih 8000 km). I auto je stvarno toliko trošio, ali problem je što on i dalje troši ulje. Auto sada ima 43.000 km i u zadnjih 5000 km (od servisa koji je bio na kojih 38.000 km) je potrošio 1 litru ulja. Izvukao sam šipku za provjeru ulja i na njoj nije bilo ni kapi. U ovaj auto stane 3 litre ulja, tako da ja moram od servisa do servisa dodatno doliti 1 litru ulja, ako ne i više. Moj brat ima Chevrolet Lacetti i njemu nije potrošio ni kapi ni u početnoj razradi. Pa mene sada zanima je li stvarno normalno da moj auto potroši toliko ulja? Unaprijed zahvaljujem. Quote Osnovni je problem što ste zanemarili redovitu kontrolu i dolijevanje motornog ulja, te je motor nepotrebno ostao s manjkom ulja. To je vrlo štetno i ne bi se smjelo ponoviti. Inače litra potrošenog ulja na pet tisuća kilometara je razmjerno malo, jer se tolerira i do pola litre na tisuću kilometara. Ako želite dobro svom automobilu, tada jedanput tjedno provjerite razinu motornog ulja i po potrebi ga dolijte. Svaki motor mora trošiti malo ulja jer treći klipni prsten (strugač ulja) ne smije potpuno ostrugati ulje sa stjenke, kako klip ne bi zaribao i neminovno dolazi do izgaranja male količine ulja. Tako je nemoguće da Lacetti u servisnom intervalu nije potrošio "ni kap ulja". Potrošnja ulja ostala je unutar područja između maksimuma i minimuma na mjernoj šipki. http://www.auti.hr/magazin/doktore-pomozite/stilo-trosi-previse-ulja/3087 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted March 16, 2017 Negde sam procitao ,cini mi se u u uputstvu za Punto,da se tolerise do 900gr/1000km. Sto zaista i jeste previse,ali fabrika je na taj nacin sebe ogradila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted March 16, 2017 u tom slucaju ne mora ni da menjamo ulje na redovnom servisu? mislim zasto bi kada sipnes vise nego sto je zamena Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted March 16, 2017 (edited) 19 minutes ago, Zhorz said: u tom slucaju ne mora ni da menjamo ulje na redovnom servisu? mislim zasto bi kada sipnes vise nego sto je zamena Slazem se sa tobom. Ali evo sad sam nalo pretrazio za 500L Sta kazu za potrosnju. Ovde pise da je normalna potrosnja do 400g/1000km ,i to u periodu kad je motor vec razradjen . Edited March 16, 2017 by VladaG9 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted March 17, 2017 Naravno, piše lepo. Ja sam baš juče dosuo ulje iako za nekih 1500 km sledi zamena ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted July 4, 2017 Koristim 10 dana burazerov 500 l 1,4 sve radi ok ali ima neki cudan miris u zadnjem delu auta kad se zavrsi voznja ne u kolima vec napolju kao paljevina prvo sam pomislio da je katalizator zbog vrucina ali vozio sam ga i proslo leto i nije bilo mirisa a ni na drugim kolima nista slicno nisam osetio,nemogu tacno da definisem miris ali najblize kao da je auspuh pregrejan pa odatle dolazi taj cudan miris ili da je naslonjen na neki deo karoserije i svi koje sam vozio kad izadju napolje primete nesto im cudno mirise Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 4, 2017 @dach@ On beše ima diskove pozadi, ili doboše? Ako su diskovi pogledaj im boju, ako vidiš bilo šta što ti izgleda neuobičajeno, oni se pregrevaju. Ali, to ne bi trebalo na tako mladim automobilima, nego tek kada onako solidno ostare, pa kočiona klješta krenu da ne vraćaju baš skrooooz do kraja i onda eto trenja pločice o disk i kada ne treba. Može da se dogodi i da se nešto zakačilo za izduvni sistem (za neki od lonaca ili katalizator), npr. dešavalo se ljudima da im danima tako kesa koju su negde usput zakačili odgoreva i eto mirisa. Može da se pogleda i zadnji lonac, tj. koliko je daleko od lima koji štiti rezervoar od toplote...da se tu nešto nije poremetilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted July 4, 2017 (edited) Dobosi,Hvala pogledacu a zakazo sam u cetvrtak kod koleta pa javljam Edited July 4, 2017 by dach@ Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted July 4, 2017 Pre par godina ,osetim ja u puntu miris misa. Postavljao ja u kola razne lepkove,al jok nista da se uhvati. Nekih mesec dana kasnjje,imao sam servis redovan. Kad su tamo otvorili filter vazduha motora,a uspod njega gomila kostica od vocki i filter izgrickan . Tako da je moguce da se i tebi nesto negde uvuklo,jos ako je uginuo pa od toplote se oseca smrad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 4, 2017 Misliš roštilj ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted July 4, 2017 Obzirom da je dimljen ,mozda bude i prsuta Zvuci cudno ali je moguce,pogotovo kad su ove vrucine ,zmije ,misevi,pacovi,traze da se sklone u hlad i mrak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted July 5, 2017 17 hours ago, dach@ said: Koristim 10 dana burazerov 500 l 1,4 sve radi ok ali ima neki cudan miris u zadnjem delu auta kad se zavrsi voznja ne u kolima vec napolju kao paljevina prvo sam pomislio da je katalizator zbog vrucina ali vozio sam ga i proslo leto i nije bilo mirisa a ni na drugim kolima nista slicno nisam osetio,nemogu tacno da definisem miris ali najblize kao da je auspuh pregrejan pa odatle dolazi taj cudan miris ili da je naslonjen na neki deo karoserije i svi koje sam vozio kad izadju napolje primete nesto im cudno mirise Kad zavrsis voznju ako se oseti pozadi pipni felnu. Ako je vruca greje ti se zadnja kocnica. Meni ostane zalepljena kad podizem rucnu a auto stoji duze. Zato je sad ni ne podizem. Quote Share this post Link to post Share on other sites