Jump to content
FAS Goran
Madra

Fiat 500L - karakteristični problemi ovog modela

Recommended Posts

Pozdrav svima, nadovezujem se na svoj prethodni post.

Posto posle vise od dva meseca nista nisu uradili iz automig-a, po drugi put sam se zalio ciao fiatu, i sledeceg dana su mi javili da ce me u najskorije vreme kontaktirati iz auto mig-a i zakazati mi kad da se javim u servis, sto se i dogodilo. za utorak ujutru je zakazana kao neka dijagnostika preko interneta direktno sa Torinom(?).u ponedeljak treba da odvezem auto i ostavim, dace mi zamenski dok ne rese problem. pa videcemo.

 

Inace auto je u prethodnom hladnom talasu bez problema palio iz prve na -16, i desetak dana se nije palila chek engine lampica, da bi se onda opet upalila par puta pri prvom paljenju, pa sam onda opet zvao. pa videcemo, al to mi nesto cudno, kao direktno sa Torinom!? Da li je imao neko slicno iskustvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da ,tako je bilo i samnom. Pokusali su par puta sami da rese problem i na kraju su kontaktirali Torino. Oni su im odgovorili da bregasta nije u fazi pa su to namestili . Auto je posle lepo palio ,ali ove zime su opet poceli problemi pa mi je motor zamenjen . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/21/2017 at 7:37 PM, Nesavr said:

al to mi nesto cudno, kao direktno sa Torinom!?

 

Tehnički to može da se izvede, rade to. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preuzet auto nakon tri dana, kao to bi trebalo da je reseno, odradjeno neko azururanje softvera i sad ostaje samo da se "prati"pa videcemo. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U garantnom roku (2 godine) prešao oko 18000km

- prokišnjavala vozačka vrata, rešeno u garantnom roku podešavanjem vrata

- otkazao sinhron 4. brzine na oko 16000, zamenjen u garantnom roku, nisu hteli da menjaju celi menjač ali su po mom zahtevu na račun Fiata zamenili ulje:D

- neće uvek da uđe u rikverc, navodno su podesili menjač, mislim da se ređe pojavljuje problem, čekam leto da onda vidim

- ponekad neće da radi daljinska komanda ključa, vrlo retko se dešava, nisam ni prijavio servisu

Da nije bilo problema sa sinhronom 4. sve ostalo su sitnice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ti se manifestovao problem sa sinhronom? Da li je od jednom crkao, ili je postepeno? Meni se pre mesec dana promenio osecaj pri prebacivanju izmedju 3. i 4. Nista ne struze, radi sve, samo je za nijansu drugaciji osecaj, ne znam ni kako bih opisao. I nije uvek izrazeno (trenutno na nivou gremlina). Ako se poveca br. postova na ovu temu, neka admin prebaci u novu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kakvi su prvi simptomi ali po gradu se ništa ne oseća, tek kada se prilikom preticanja uđe u obrtaje oko 4000 tada zakrči, ako sačekaš da padnu (sporije prebacuješ u 4.) normalno menja. S vremenom je sve izraženije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 35.000 otisao mi nosac amortizera (bilo bi lepo kad bi mogao da prefakturisem to JKP Put Novi Sad po cijim oranicama vozim svaki dan).

 

E sad, ono sto mi je onako bezveze i malo cudno sto ovaj 1.4 benzinac trosi ulje (ok svaki motor "trosi" ulje ali ovo mi se cini previse). Godisnje predjem nekih 7-8.000, prosli servis radio u julu a evo sad mi ulje bilo na minimumu, tj. malo ispod. Nasuli i rekli da kontrolisem na 3-4.000 i dosipam po potrebi. Nikad ni na jednom prethodnom autu nisam dosipao, redovni servisi su bili ok za to. Drugar sto je uzeo isto 500L imao isti slucaj. Njemu su isto rekli da je to onako normalno, i da proverava i dosipa po potrebi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je shell ulja potrošio skoro litar za sličnu kilometražu, dok je seleniu trošio skoro duplo manje. Ima tu dosta i do moje vožnje. Naravno kad ga vozim u višim obrtajima, više troši

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja pomalo dosipam. Inace jedan drugar koji radi terenski posao,imaju 500L ,i kaze da i oni dosipaju . Tako da je to norm. U puntu npr nikad nisam ni gram dosuo,skoro da uopste nije trosio,inace motor je 1.3mjet. Verovatno su takvi motori,to nije za brigu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što je bilo i sa drugim modelima koji imaju taj 1.4 16v :) 

Npr:

 

Quote

Prije 4 godine sam kupio Fiat Stilo 1.4 16V i u uputama sam pročitao da je normalno da troši 4 decilitra ulja na 1000 kilometara dok se motor ne razradi (prvih 8000 km). I auto je stvarno toliko trošio, ali problem je što on i dalje troši ulje. Auto sada ima 43.000 km i u zadnjih 5000 km (od servisa koji je bio na kojih 38.000 km) je potrošio 1 litru ulja. Izvukao sam šipku za provjeru ulja i na njoj nije bilo ni kapi. U ovaj auto stane 3 litre ulja, tako da ja moram od servisa do servisa dodatno doliti 1 litru ulja, ako ne i više. Moj brat ima Chevrolet Lacetti i njemu nije potrošio ni kapi ni u početnoj razradi. Pa mene sada zanima je li stvarno normalno da moj auto potroši toliko ulja? Unaprijed zahvaljujem.

 

Quote

Osnovni je problem što ste zanemarili redovitu kontrolu i dolijevanje motornog ulja, te je motor nepotrebno ostao s manjkom ulja. To je vrlo štetno i ne bi se smjelo ponoviti. Inače litra potrošenog ulja na pet tisuća kilometara je razmjerno malo, jer se tolerira i do pola litre na tisuću kilometara. Ako želite dobro svom automobilu, tada jedanput tjedno provjerite razinu motornog ulja i po potrebi ga dolijte. Svaki motor mora trošiti malo ulja jer treći klipni prsten (strugač ulja) ne smije potpuno ostrugati ulje sa stjenke, kako klip ne bi zaribao i neminovno dolazi do izgaranja male količine ulja. Tako je nemoguće da Lacetti u servisnom intervalu nije potrošio "ni kap ulja". Potrošnja ulja ostala je unutar područja između maksimuma i minimuma na mjernoj šipki.

http://www.auti.hr/magazin/doktore-pomozite/stilo-trosi-previse-ulja/3087

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde sam procitao ,cini mi se u u uputstvu za Punto,da se tolerise  do 900gr/1000km. Sto zaista i jeste previse,ali fabrika je na taj nacin sebe ogradila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u tom slucaju ne mora ni da menjamo ulje na redovnom servisu? mislim zasto bi kada sipnes vise nego sto je zamena

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Zhorz said:

u tom slucaju ne mora ni da menjamo ulje na redovnom servisu? mislim zasto bi kada sipnes vise nego sto je zamena

Slazem se sa tobom. Ali evo sad sam nalo pretrazio za 500L Sta kazu za potrosnju. Ovde pise da je normalna potrosnja do 400g/1000km ,i to u periodu kad je motor vec razradjen . 

Screenshot_20170316-215030_1.jpg

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koristim 10 dana burazerov 500 l 1,4 sve radi ok ali ima neki cudan miris u zadnjem delu auta kad se zavrsi voznja ne u kolima vec napolju kao paljevina prvo sam pomislio da je katalizator zbog vrucina ali vozio sam ga i proslo leto i nije bilo mirisa a ni na drugim kolima nista slicno nisam osetio,nemogu tacno da definisem miris ali najblize kao da je auspuh pregrejan pa odatle dolazi taj cudan miris ili da je naslonjen na neki deo karoserije i svi koje sam vozio kad izadju napolje primete nesto im cudno mirise

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dach@

 

On beše ima diskove pozadi, ili doboše? Ako su diskovi pogledaj im boju, ako vidiš bilo šta što ti izgleda neuobičajeno, oni se pregrevaju.

Ali, to ne bi trebalo na tako mladim automobilima, nego tek kada onako solidno ostare, pa kočiona klješta krenu da ne vraćaju baš skrooooz do kraja i onda eto trenja pločice o disk i kada ne treba. :)

 

Može da se dogodi i da se nešto zakačilo za izduvni sistem (za neki od lonaca ili katalizator), npr. dešavalo se ljudima da im danima tako kesa koju su negde usput zakačili odgoreva i eto mirisa.

Može da se pogleda i zadnji lonac, tj. koliko je daleko od lima koji štiti rezervoar od toplote...da se tu nešto nije poremetilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobosi,Hvala pogledacu a zakazo sam u cetvrtak kod koleta pa javljam

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par godina ,osetim ja u puntu miris misa. Postavljao ja u kola razne lepkove,al jok nista da se uhvati. Nekih mesec dana kasnjje,imao sam servis redovan. Kad su tamo otvorili filter vazduha motora,a uspod njega gomila kostica od vocki i filter izgrickan . Tako da je moguce da se i tebi nesto negde uvuklo,jos ako je uginuo pa od toplote se oseca smrad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da je dimljen ,mozda bude i prsuta :D:D Zvuci cudno ali je moguce,pogotovo kad su ove vrucine ,zmije ,misevi,pacovi,traze da se sklone u hlad i mrak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, dach@ said:

Koristim 10 dana burazerov 500 l 1,4 sve radi ok ali ima neki cudan miris u zadnjem delu auta kad se zavrsi voznja ne u kolima vec napolju kao paljevina prvo sam pomislio da je katalizator zbog vrucina ali vozio sam ga i proslo leto i nije bilo mirisa a ni na drugim kolima nista slicno nisam osetio,nemogu tacno da definisem miris ali najblize kao da je auspuh pregrejan pa odatle dolazi taj cudan miris ili da je naslonjen na neki deo karoserije i svi koje sam vozio kad izadju napolje primete nesto im cudno mirise

Kad zavrsis voznju ako se oseti pozadi pipni felnu. Ako je vruca greje ti se zadnja kocnica. Meni ostane zalepljena kad podizem rucnu a auto stoji duze. Zato je sad ni ne podizem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...