Jump to content
FAS Euroauto Goran
Madra

Fiat 500L - karakteristični problemi ovog modela

Recommended Posts

Ne znam da li može ovakva tema o tehničkim problemima. S obzirom da je većina vlasnika nacionale fiata 500L već pune tri godine u eksploataciji, možda mogu da se nađu neki karakteristični problemi ovog modela.

 

Ja sam prešao 50 hiljada. Tri vanredne posete servisu uz asistenciju ciao fiat, jer kola nisam mogao da pokrenem. Prvi put, na 28k zamenjen senzor sa papučicom gasa, o trošku fiata u garanciji. Drugi put, zbog svećica na 35k, zaboravili da ih zamene na redovnom servisu. Treći put zbog akumulatora, zamenjen posle 3 godine na 49k.

 

U garanciji zamenjen amortizer petih vrata i rešen problem prskalice za pranje stakla na petim vratima. Od ostalih uslovno rečeno problema, konstatno potrošnja ulja oko pola litra na 3,4 hiljade kilometara. Brzo trošenje kočionih pločica, zamenjene prednje na 30 hiljada, zadnje na 45 hiljada na redovnim servisima. Što se mene tiče, potvrđena reputacija brenda da na sitnicima kvare ukupan utisak.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Uconnect problem sa zvukom kada je volume ispod 15. podeoka, (i ne, nisu zice u pitanju -servis potvrdio) od prvih hiljada km i dalje.....:angry:

-akumulator crko u 24. mesecu, zamenjen u garanciji (hvala majstoru koji se zeznuo za 15 dana :whistle:)

-zupcanici 5. i 6. brzine na 39,000km -zamenjeni u produzenoj garanciji. :thumbdown:

-prskalica zadnjih vrata, otkacilo se crevce kod vozacevog brisaca-sam sredio i obezbedio. B)

-sve plocice zamenio na 28k km , od tada piste ubijaju narednih 13k km....sad su prestale. :ermm:

-

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno na 48000 km

Na 40kkm zamenjene sve pločice. Prednje bile na izdisaju, zadnje mogle joiš par hiljada.

Na 38kkm zamenjena desna kugla.

Kilavi dugme za pojačavanje zvuka na volanu.

Čudno ponašanje serva na većim brzinama. Nekako se ukruti i kao da ima zub na kom zapinje. Moguće da je potrebna kalibracija nakon promene kugle i štelovanja trapa. Moguće i da je letva zveknula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouupsss... nimalo bezbolne sitnice za automobile stare 3-4 godine i sa manje od 50k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

70000 kilometara

 

Bez problema: 

 

Pločice i diskovi -- fabrički još uvek traju, 

Volan -- radi za sad kako treba, komande na volanu rade kao prvog dana,

Uconnect -- Bez problema, nisam ga ni update-ovao, 

Amortizer petih vrata, prskalica -- radi sve ok, 

 

Ono sa čime sam ja imao probleme za ovih 70000 km:

 

- Akumulator koji je oslabio negde oko 25. meseca :unsure: Zamenio o svom trošku pre nego što je skroz crkao. 

- Bravica petih vrata se blokirala. Zamenjena u garantnom roku o trošku fiata, 

- Senzor spoljašnje temperature // konektor gubio kontakt, problem rešen uz pomoć kontakt spreja o trošku servisa, 

- Ručica menjača teže "upadala" u rikverc i šestu // problem rešio servis o svom trošku (štelovanje neko brzinsko je bilo u pitanju)

 

Sve u svemu, sa ovog spiska akumulator mi bio trošak i to mi je najveća zamerka -- što su ugradili bzvz akumulatore. Sve ostalo je ok i ja sam zadovoljan Fijatom i njihovim ovlašćenim servisom u Nišu. 

 

I to je to. Imao sam naravno par fizičkih oštećenja (grebanja branika, lomljenje antene...) ali za to smo krivi žena, ja, viša sila i vandali sa parkinga, tako da to nećemo ni da spominjemo u ovom kontekstu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj presao do sada 72000km.

 

Problem samo sa grejacima, zamenjeni jos u garanciji.

I promenjen onaj ''hromirani'' okvir oko zadnjeg desnog stop svetla zbog potkoruzivanja isto u garanciji.

 

Na autu je sve ostalo fabricki ( plocice, diskovi I td... ).

 

U pitanju je više gradska vožnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

66.666 Danas zaista nije šala

1.4 na plin 95% kilometraže.

Menjano u roku

Amortizer 5ih vrata

Brava 5ih vrata

Akumulator na 35 mesecu.

Trenutno mi volan na nižim temeraturama nešto žvaće... samo zvuk...

Pločice nisu menjane

Potrošnja plina u proseku 55.000 km sve... grad , Grčka 4 puta, Nemacka 3000 km, bez štednje prosek 102 na sat na 14h   8.2 litra TNGa

 

Generalno zadovoljan , ali realno tek predstoji prava provera kvaliteta...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 000km 
Uradjena je zamena motora u garanciji,ima jedna tema koju sam zapoceo u vezi toga,sve je pokussano i na kraju je ubacen novi,sad je sve ok 
 I evo sad se cuje neko cvrcanje iz ventilacije 
Sa puntom sam bio prezadovoljan,sa ovim kolima ne bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenim da je L suviše mlad da bismo znali karakteristične probleme. Vidite da svako ima nešto svoje.

 

Sa druge strane, na primer, 80% vozača Stila je menjalo termostat, dosta nas je imalo problema sa senzorom radilice, 1.9 150ks je imao problema sa usisnom granom kod pola foruma i tako dalje.

 

Odlična stvar je što vi ima ihaaj da se navozate dok dodjete do karakterističnih problema :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, VladaG9 said:

Uradjena je zamena motora u garanciji,ima jedna tema koju sam zapoceo u vezi toga,sve je pokussano i na kraju je ubacen novi,sad je sve ok 

 

Je l ova tema...ono zbog gašenja auta:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/69742-fiat-500l-gašenje-pri-hladnom-startu/

 

@VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo ta. Prosle zime su posle 3-4 odlaska u servis rekli da bregasta nije bila u fazi. I posle toga je sve bilo ok. I onda je problem opet poceo kad je krenula zima,hteli su da zamene karike,ja sam odbio i zahtevao sam novi motor. To je sve odradjeno. Kostalo me puno zivaca . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam slican problem kao @VladaG9.

Ujutru pri prvom paljenju, otkako je pocelo hladno vreme, auto se ceo trese, trokira, obrtaji se dizu i spustaju, variraju i upali se chek engine lampica, par puta se i ugasio. Ugasim auto, opet upalim, motor radi normalno i nadalje je sve ok. prijavljen problem mig autu nis, bio u servisu, napravljen izvestaj, evo vec mesec dana ne resavaju nista. kao poslato fiatu, cekaju odgovor, ne smeju nista da diraju dok im fiat ne odobri. problem se javio na oko 2500km, sad ima 3 i nesto, auto jun 2016. god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nesavr

 

Pa da i ja sam imao sve to. Kontaktirali su Torino,pa je tad receno da bregasta nije u fazi. To su kao sredili i posle je auto isao ok. Preko leta se to skoro ne pojavljuje. I onda cim su pocele niske temperature sve ispocetka. Tako da su mi u oktobru zamenili motor . Koliko sam shvatio da nj oni nemaju pojma o cemu se radi . Meni se cak nije ni palila check engine,tj samo jednom . Na dijagnostici je sve bilo ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

check engine lampica se upali zato sto obrtaji padnu mnogo nisko...skoro da se ugasi auto pa sigurnomu to javi neki problem.

 E sad zasto tako trokira na hladnom a nije dizel to je pitanje koje tesko da neko moze da resi a da radi u Fiatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mojih dozivljaja za 500l za 60000km:

 

pogresno ulje sipano u ovlascenom servisu

hromirana lajsna oko stop svetla - reseno garancija

servo sa kardanom na 20000 - reseno garancija

curenje semeringa na levoj poluosovini - reseno garancija

korozija na hromiranoj lajsni praga gepeka - reseno garancija

skripanje motora pri prvom paljenju ujutru kada je hladno - nije reseno, kazu to je tako normalno

skripa zadnjih plocica - nije reseno, ne prihvatam objasnjenje to je zbog starih diskova, pobogu menjao sam i ranije plocice...

crkao akumulator bez upozorenja posle 3 god - reseno o mom trosku

otkazao levi amortizer petih vrata - reseno garancija

lezaj na zadnjem tocku - reseno garancija

potorsnja ulja oko 1l na 18000km koliko sam prelazio godisnje, po meni previse

curenje ulja na menjacu, otisao i desni amortizer petih vrata- trebalo da bude reseno ali u medjuvremenu menjao auto...

 

Da ne bude da se samo zalim: prelep auto,putovao po evropi i svuda je privlacio paznju ovako crvene boje... komotan, pregledan, udoban, za porodicu savrsen, lenj ali interesantan za voznju

Share this post


Link to post
Share on other sites

20.000 km 1.4 

 

ventilator skripi na "1", na "2"radi normalno...

plastika na  desnom izduvu na komadnoj tabli u sredini, tj krilca se istopila

ulje oko 1l na 10.000 km.  kazu dok ne legne motor onda ce se smanjiti da ne mora da se dosipa...

Da li mislite da je 500x nasminkaniji 500l ili je to drugi auto posto se lomimo, a ne ide mi dva 500l

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, dr.dexy said:

Da li mislite da je 500x nasminkaniji 500l ili je to drugi auto posto se lomimo, a ne ide mi dva 500l
 

 

Koliko ja znam 500X ti je potpuno druga prica "iznutra". Uostalom drugi motor, prenosi, aerodinamika,..definitivno ne mogu da ostave isti dozivljaj na kolima :)

Meni je cak potpuno drugaciji osecaj voziti npr Leon od Octavie iako su, skoro, ista platforma, isti menjaci i motori.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dr.dexy said:

Da li mislite da je 500x nasminkaniji 500l ili je to drugi auto

 

Drugi auto, drugi segment automobila.

Platforma mu je zajednička sa modelom Jeep Renegade, odnosno ta dva auta su blizanci al' sa različitim limom preko. :)

Fiat 500X nije toliko praktičan kao Fiat 500L, manje mesta unutra naročito po pitanju gepeka. Moglo bi se reći, ali veeeoma uprošćeno, da je 500X kao još dodatno našminkaniji 500L Trekking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored platformi, dovoljno govore i klase kojima pripadaju - 500X je trenutno prilicno aktuelna Mini Crossover SUV varijanta, fancy, sa manjom ponudom prostora, narocito pozadi. Btw, mnogi ga proglasavaju za mozda i najbolje uradjen Fiat do sada.

Dok je 500L klasicni Mini MPV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...