Bingodalton 738 Posted October 26, 2016 Moj GP nakon ciscenja geometrije turbine izbacio 161ks, naspram prethodnih 174-5. Bice da vise ne prepunjava kao pre, ali je ostao problem lose krive. Auto ostavljen da se mapa ispegla i rezultat je sledeci: Nepunih 178ks na nesto vise od 3850 obrtaja i 383nm na oko 2850 obrtaja. Razlika se oseti u voznji. Tecnije je sve i snagu drzi duze. Videcemo da li ce se ekonomija promeniti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 26, 2016 Aj napisite za sve pomenute automobile koju su snagu izbacili i da li su u granicama fabrickih ks. Jedini Borko i ja fabrika. Ovi ostali svi neki felerični Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 27, 2016 12 hours ago, Markobgd said: Delta je aktuelna... 9000 nakon ovih dešavanja. Neeeee, dobar je bravac, konektovali smo se samo da ga vratimo na fabricka podesavanja i bice cool Evo papira...neka ga tu pa da uporedimo za neko vreme Hemijskom je na papiru obelezeno gde je trebala da bude kriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 27, 2016 Imas na motoru dugme hard reset, pa pokusaj i tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted October 27, 2016 2 hours ago, Milutin-NS said: Verovatno je samo fingirano kako treba da izgleda oblik krive - ali na mestu gde je kod tebe pik, tj. na oko 3500rpm treba da bude jos 60-ak Nm u plusu. Max torque na 2.0 MultiJet je pomenutih i deklarisanih 360Nm @1750rpm i odatle maltene konstantno pada, dok je u podrucju maksimalne snage (4000rpm) negde oko 290 Nm. Naravno sve ovo je po fabrickim specifikacijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 27, 2016 (edited) Vraticemo ih bilo bi nam dosadno da nemamo nesto da cackamo, cak je i zanimljivo sada kada imamo dyno pa da vidimo koliko i sta donosi... A kada se sve privede na tih 165...mislim da nece dugo ostati tu...oduvеk sam zeleo da vozim kola sa 200+ KS Edited October 27, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 27, 2016 Evo ga debeli na valjcima Da sam snimao jos 5 sekundi duze i okrenuo kameru ka zadnjem delu auta video bi se crni oblak od glupog ciscenja... Kako dobro felna izgleda kada se vrti mmm Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted October 27, 2016 U kojoj brzini Safe radi merenje? Sent from my F3311 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 27, 2016 Ne znam u kojoj je bravo bio, ali kaze Nenad da je punta vrteo do 170 u trecoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted October 27, 2016 Sva sreća pa je Punto navikao tako da se vrti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted October 27, 2016 3 hours ago, Milutin-NS said: Vraticemo ih bilo bi nam dosadno da nemamo nesto da cackamo, cak je i zanimljivo sada kada imamo dyno pa da vidimo koliko i sta donosi... Sa zadovoljstvom cu ispratiti radove i rezultate. Kada sam svojevremeno razmatrao Nuova Bravo, kao ljubitelj turbo-dizela bio sam odusevljen pojavom novog 1956ccm bloka, performansama tog motora na papiru i planirao ga kao naslednika mog UniJet-a. Ali sto sam vise saznavao i probao automobile u razlicitom stanju, sve mi je bila racionalnija druga 1.6 (120) MultiJet opcija koja je na papiru pandan "legendarnom" 1.9 8v. Ili sam jednostavno previse ocekivao od tih silnih brojki za 2.0. Zato i kazem da cu sa zadovoljstvom ispratiti radove koje planirate i kakav ce boljitak to sve doneti. Drzim vam palceve, a u uspeh ne sumnjam . Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted October 27, 2016 15 hours ago, Dezurni said: Jedini Borko i ja fabrika. Ovi ostali svi neki felerični moj dijagram...: Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted October 27, 2016 Debeli na valjcima ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 27, 2016 Evo i moj. Mislim na dijagram Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted October 28, 2016 Znaci Milutine, Vile bi te opet oplevio kao mače muškatlu 😂😂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 8, 2016 On 10/27/2016 at 8:42 AM, Milutin-NS said: Hemijskom je na papiru obelezeno gde je trebala da bude kriva... Nađoh fabrički dijagram za 2.0mjet....ako je "pravi" uopšte... Kako se ovo čini znalcima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 8, 2016 Milutineeeeeeeeeee!!! http://vukajlija.com/reakcije/171994?utm_source=Viber&utm_medium=Chat&utm_campaign=Private Neću ti reći odakle mi ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted November 8, 2016 To je otprilike ono sto pise da ima najvise Nm na 1750rpm, ali mi je to malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 8, 2016 Šta znam, ja baš mislim da je tu gde i treba da bude. U svakodnevnoj upotrebi po gradu najviše si u rasponu oko 2000o/min odnosno uvek ti je na raspolaganju sav obrtni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted November 9, 2016 (edited) Po fabrici i jeste tako - sto kaze Marko, nista sporno. A slazem se da je dosta njih zaguseno (bar ovo sto sam ja vozio ili jos gore probao po placevima), tako da ni blizu ne ostavljaju utisak motora koji ima 50% vise snage i torque-a u odnosu na onaj koji vozim, pisao sam vec. 19 hours ago, Markobgd said: Nađoh fabrički dijagram za 2.0mjet....ako je "pravi" uopšte... To je otprilike to. Posto me je taj motor cim se pojavio izuzetno zainteresovao kao potencijalni naslednik 1.9 mazgetine, upio sam kao sundjer sve sto me zanimalo : On 27.10.2016. at 10:55 AM, Ivan said: Verovatno je samo fingirano kako treba da izgleda oblik krive - ali na mestu gde je kod tebe pik, tj. na oko 3500rpm treba da bude jos 60-ak Nm u plusu. Max torque na 2.0 MultiJet je pomenutih i deklarisanih 360Nm @1750rpm i odatle maltene konstantno pada, dok je u podrucju maksimalne snage (4000rpm) negde oko 290 Nm. Naravno sve ovo je po fabrickim specifikacijama. Edited November 9, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 9, 2016 I meni je sve to, a i u voznji sve deluje sasvim ok, samo jednostavno imam gubitak snage zbog trojstva protokomer/dpf/usisna... Problem sa diznama uopste nije problem sa diznama, naime...dizna koja je bila problematicna prvi put kada je stucao je bila na cilindru 4, dizna ode na sredjivanje, majstor malo nasteluje, ocisti, sredi i kaze dizna je dobra, nema greske...Nenad vrati diznu, ali zamenimo mesta dizni 3 i 4. Sada je "problematicna" dizna na cilindru 3 Kad eto pre 10-ak dana opet pocelo stucanje, izbacuje neke cudne greske na tabli...odem kod Nese na dijagnostiku, problem na cilindru 4! Dakle, problem nije u samoj dizni vec u konektoru bas na njoj... Sutra stizu 4 konektora, mada evo i sada radi bez problema jer smo malo sredili taj konektor, kontakt sprej itd...ali ipak stigne novo, zamenim i valjda je resen problem zauvek... Zatim, cekam protokomer jos uvek da stigne, da vidimo to da se resi za trajno, usisna grana na tusiranje, i resavanje dpf/egr, a onda vatra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted November 9, 2016 Pa nećeš ga valjda zapaliti kada sve to uradimo???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted November 9, 2016 Nemoj mu na muku stajati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 9, 2016 Kazem ja, dizel i igre bez granica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted November 9, 2016 On 27.10.2016. at 2:50 PM, Ivan said: Sa zadovoljstvom cu ispratiti radove i rezultate. Kada sam svojevremeno razmatrao Nuova Bravo, kao ljubitelj turbo-dizela bio sam odusevljen pojavom novog 1956ccm bloka, performansama tog motora na papiru i planirao ga kao naslednika mog UniJet-a. Ali sto sam vise saznavao i probao automobile u razlicitom stanju, sve mi je bila racionalnija druga 1.6 (120) MultiJet opcija koja je na papiru pandan "legendarnom" 1.9 8v. Ili sam jednostavno previse ocekivao od tih silnih brojki za 2.0. Zato i kazem da cu sa zadovoljstvom ispratiti radove koje planirate i kakav ce boljitak to sve doneti. Drzim vam palceve, a u uspeh ne sumnjam . Baš sam se nedavno družio s tim 1.6 u Giulietti i osobno mi je i više nego dovoljan za svakodnevnu vožnju, ne znam je li me osjećaj vara ili auto stvarno ima većinu snage na niskim okretajima. I auto je strašno povozit, na običnim 16" kotačima i standardnom ovjesu mi je bio jako dobar za vožnju, mjenjač se super šalta, reakcija na gas je instantna, na volanu ima osjećaja unatoč električnom servu, možda je i to pridonijelo kompletnom dojmu. Sa 2.0 motorom situacija može biti samo bolja. Quote Share this post Link to post Share on other sites