Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Moj GP nakon ciscenja geometrije turbine izbacio 161ks, naspram prethodnih 174-5.

Bice da vise ne prepunjava kao pre, ali je ostao problem lose krive.

Auto ostavljen da se mapa ispegla i rezultat je sledeci:

5d59f5614e6276b880f9381876d926dc.jpg

Nepunih 178ks na nesto vise od 3850 obrtaja i 383nm na oko 2850 obrtaja.

Razlika se oseti u voznji. Tecnije je sve i snagu drzi duze.

Videcemo da li ce se ekonomija promeniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aj napisite za sve pomenute automobile koju su snagu izbacili i da li su u granicama fabrickih ks. default_smile.png

Jedini Borko i ja fabrika. Ovi ostali svi neki felerični

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Markobgd said:

Delta je aktuelna...

9000 nakon ovih dešavanja.:thumbup:

 

 

 

Neeeee, dobar je bravac, konektovali smo se :D samo da ga vratimo na fabricka podesavanja i bice cool :)

Evo papira...neka ga tu pa da uporedimo za neko vreme

Hemijskom je na papiru obelezeno gde je trebala da bude kriva...
 

bravo mjet 26.10.2016.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Milutin-NS said:

 

bravo mjet 26.10.2016.jpg

Verovatno je samo fingirano kako treba da izgleda oblik krive - ali na mestu gde je kod tebe pik, tj. na oko 3500rpm treba da bude jos 60-ak Nm u plusu.

Max torque na 2.0 MultiJet je pomenutih i deklarisanih 360Nm @1750rpm i odatle maltene konstantno pada, dok je u podrucju maksimalne snage (4000rpm) negde oko 290 Nm.

Naravno sve ovo je po fabrickim specifikacijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraticemo ih :) bilo bi nam dosadno da nemamo nesto da cackamo, cak je i zanimljivo sada kada imamo dyno pa da vidimo koliko i sta donosi...
A kada se sve privede na tih 165...mislim da nece dugo ostati tu...oduvеk sam zeleo da vozim kola sa 200+ KS :D

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Evo ga debeli na valjcima :)

Da sam snimao jos 5 sekundi duze i okrenuo kameru ka zadnjem delu auta video bi se crni oblak od glupog ciscenja...

Kako dobro felna izgleda kada se vrti mmm :wub:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Milutin-NS said:

Vraticemo ih :) bilo bi nam dosadno da nemamo nesto da cackamo, cak je i zanimljivo sada kada imamo dyno pa da vidimo koliko i sta donosi...

Sa zadovoljstvom cu ispratiti radove i rezultate.

Kada sam svojevremeno razmatrao Nuova Bravo, kao ljubitelj turbo-dizela bio sam odusevljen pojavom novog 1956ccm bloka, performansama tog motora na papiru i planirao ga kao naslednika mog UniJet-a. Ali sto sam vise saznavao i probao automobile u razlicitom stanju, sve mi je bila racionalnija druga 1.6 (120) MultiJet opcija koja je na papiru pandan "legendarnom" :) 1.9 8v. Ili sam jednostavno previse ocekivao od tih silnih brojki za 2.0.

Zato i kazem da cu sa zadovoljstvom ispratiti radove koje planirate i kakav ce boljitak to sve doneti. Drzim vam palceve, a u uspeh ne sumnjam ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci Milutine, Vile bi te opet oplevio kao mače muškatlu 😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/27/2016 at 8:42 AM, Milutin-NS said:

 

Hemijskom je na papiru obelezeno gde je trebala da bude kriva...
 

bravo mjet 26.10.2016.jpg

Nađoh fabrički dijagram za 2.0mjet....ako je "pravi" uopšte...

2.0mjet.png

Kako se ovo čini znalcima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta znam, ja baš mislim da je tu gde i treba da bude. U svakodnevnoj upotrebi po gradu najviše si u rasponu oko 2000o/min odnosno uvek ti je na raspolaganju sav obrtni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po fabrici i jeste tako - sto kaze Marko, nista sporno. A slazem se da je dosta njih zaguseno (bar ovo sto sam ja vozio ili jos gore probao po placevima), tako da ni blizu ne ostavljaju utisak motora koji ima 50% vise snage i torque-a u odnosu na onaj koji vozim, pisao sam vec.

 

19 hours ago, Markobgd said:

Nađoh fabrički dijagram za 2.0mjet....ako je "pravi" uopšte...

2.0mjet.png

 

To je otprilike to. Posto me je taj motor cim se pojavio izuzetno zainteresovao kao potencijalni naslednik 1.9 mazgetine, upio sam kao sundjer sve sto me zanimalo :):

On 27.10.2016. at 10:55 AM, Ivan said:

Verovatno je samo fingirano kako treba da izgleda oblik krive - ali na mestu gde je kod tebe pik, tj. na oko 3500rpm treba da bude jos 60-ak Nm u plusu.

Max torque na 2.0 MultiJet je pomenutih i deklarisanih 360Nm @1750rpm i odatle maltene konstantno pada, dok je u podrucju maksimalne snage (4000rpm) negde oko 290 Nm.

Naravno sve ovo je po fabrickim specifikacijama.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je sve to, a i u voznji sve deluje sasvim ok, samo jednostavno imam gubitak snage zbog trojstva protokomer/dpf/usisna...

Problem sa diznama uopste nije problem sa diznama, naime...dizna koja je bila problematicna prvi put kada je stucao je bila na cilindru 4, dizna ode na sredjivanje, majstor malo nasteluje, ocisti, sredi i kaze dizna je dobra, nema greske...Nenad vrati diznu, ali zamenimo mesta dizni 3 i 4. Sada je "problematicna" dizna na cilindru 3

 

Kad eto pre 10-ak dana opet pocelo stucanje, izbacuje neke cudne greske na tabli...odem kod Nese na dijagnostiku, problem na cilindru 4!

Dakle, problem nije u samoj dizni vec u konektoru bas na njoj...

Sutra stizu 4 konektora, mada evo i sada radi bez problema jer smo malo sredili taj konektor, kontakt sprej itd...ali ipak stigne novo, zamenim i valjda je resen problem zauvek...

Zatim, cekam protokomer jos uvek da stigne, da vidimo to da se resi za trajno, usisna grana na tusiranje, i resavanje dpf/egr, a onda vatra :pirate:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎27‎.‎10‎.‎2016‎. at 2:50 PM, Ivan said:

Sa zadovoljstvom cu ispratiti radove i rezultate.

Kada sam svojevremeno razmatrao Nuova Bravo, kao ljubitelj turbo-dizela bio sam odusevljen pojavom novog 1956ccm bloka, performansama tog motora na papiru i planirao ga kao naslednika mog UniJet-a. Ali sto sam vise saznavao i probao automobile u razlicitom stanju, sve mi je bila racionalnija druga 1.6 (120) MultiJet opcija koja je na papiru pandan "legendarnom" :) 1.9 8v. Ili sam jednostavno previse ocekivao od tih silnih brojki za 2.0.

Zato i kazem da cu sa zadovoljstvom ispratiti radove koje planirate i kakav ce boljitak to sve doneti. Drzim vam palceve, a u uspeh ne sumnjam ;) .

 

Baš sam se nedavno družio s tim 1.6 u Giulietti i osobno mi je i više nego dovoljan za svakodnevnu vožnju, ne znam je li me osjećaj vara ili auto stvarno ima većinu snage na niskim okretajima. I auto je strašno povozit, na običnim 16" kotačima i standardnom ovjesu mi je bio jako dobar za vožnju, mjenjač se super šalta, reakcija na gas je instantna, na volanu ima osjećaja unatoč električnom servu, možda je i to pridonijelo kompletnom dojmu. Sa 2.0 motorom situacija može biti samo bolja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...