Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ja dok sam vozio benzince nisam imao obrtaljku ni na jednim tako da ne znam šta da vam kažem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao na duze staze cipovanog 2.0 tdi-ja sa fabrickih 170ks, jednostavno nisam uzivao ni u cemu osim u obrtnom momentu... Probao pre toga i Nissan 240sx turbo benzinca sa 170ks sa zadnjom vucom, e u tim performansama i mogucnostima vec nalazim sebe ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, totti said:

Ne treba niko da tebi priča šta ti najviše leži i šta ti se sviđa emoji106.png

Apsolutno, ovo treba staviti u podnaslov one cuvene (za mene) sprdacine od teme "Benzinci vs Dieseli".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto uspešno prešao oko 1500km, pred odmor zamenio svećice čisto radi predostrožnosti da i sa te tačke budem miran. Par puta opet pištao check engine pri većim brzinama, tako da će u ponedeljak opet na dijagnostiku. Obzirom da se dešavalo samo sa gorivom u Srbiji i to oba puta odmah nakon što sam sipao, sumnjam na lambda sondu.. Uglavnom se desi kad na preko 4.500 obrtaja oseti uzbrdo..

636bc0673404eb2015aea033d8695ef7.jpge28067c0dc261ae2c734260c8f3f0630.jpg3c776fe8912a633514cbf7b87e0e6996.jpgcaf10a32836a26fd8249f680d6c31c11.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike su bas lepe, ali moram da pitam..

Brate kako ti se nisu smucili benzinci sa plinom?

Sent from my LG G4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slike su bas lepe, ali moram da pitam..

Brate kako ti se nisu smucili benzinci sa plinom?

Sent from my LG G4

Jeftino brate

Imao sam za iste pare u tom momentu i 1.9 8v isto godište u nešto lošijem vizuelnom stanju, ali nisam hteo da eksperimentišem.

Službeno često menjam 3 dizela i dopada se meni taj obrtni moment, da se ne lažemo, pogotovo kada krene uzbrdo, ali kao što rekoh, izlazak iz krivine u većim obrtajima ne može nijedan dizel da mi zameni.. Nisam od vozača koji jure na pravcima, više sam od onih koji vole da u krivini malo zapišti i zabaci dupe...

Odlučio sam se za benzinca sa plinom iz razloga jer se vozim nešto jeftinije da mi razlika u ceni plin-benzin plati dve kirije za stan godišnje i jer mi razlika u registraciji plati zamenu ulja i filtera.. Dakle čisto ekonomičnosti radi, ali ne kažem da možda neki sledeći agregat neće da bude neki JTD ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam hteo da pricam o tome sta se kome vise dopada, vise pricam o tome kako bi mi preselo da svaku voznju zavrsim sa upaljenom lampicom check engine, eventualnim gubitkom snage ili nelogicnom povecanom potrosnjom plina/benzina.

Ima benzinski motor svoju čar, ali ta čar nestaje kad krene da se razmislja o sto ekonomicnoj voznji, posto se onda javljaju problemi koje ti skoro svaki put imas posle neke voznje. Onda ti i ta mala razlika u ustedi presedne, ako si svakodnevno opterecen mislima sta bi moglo da bude ovaj put, zasto je upalio lampicu... I nisi jedini, otprilike sve ljude koje poznajem koji se hvale jeftinom voznjom benzin plin, otprilike je sve to super, ali sa druge strane ne mogu nikako da se rese gresaka, cudne potrosnje, gubitaka snage...

Konkretno, ne bih mogao da smatram svoj auto pouzdanim sa kombinacijom benzin/plin, sto znaci da bi svaki duzi put predstavljao stres i samim tim neka sigurnost ne postoji, a takav auto ne treba nikome.

Svaki put se smorim kad procitam da si imao problem, pa sam samo zato postavio pitanje, a sto se tice registracije, uvek postoje i manji dizeli sa pribliznom konjazom.

Sent from my LG G4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovo četvrti lični auto i četvrti sa plinom. Prvi mi nije pravio problem (Daihatsu, 4 godine u mom vlasništvu, 2 godine vožen na plin), Punto takođe nije pravio problem nikada na plin, preko 4 godine je bio kod mene. Stilo je počeo da pravi probleme sa plinom samo što sam ga ugradio, sredio to čim sam uhvatio slobodnog vremena i narednih godinu dana vozio bez problema. Ovog sam uzeo sa plinom, problematičan je zadnjih mesec dana, ali u nekim uslovima malo žustrije vožnj i kada idem uzbrdo preko 4.000 obrtaja. Iskreno kada je počeo da zeza, posumnjao sam na svećice i zamenio ih pred more, jer je izbacio grešku paljenja na 3 i 4 cilindru, posle zamene bobina opet upalio iste greške, najlogičnije mi je bilo da zamenim svećice. Prešao od zamene nekih 200km bez problema i prvi put kada sam ga izvezao na autoput i izbio na 140km/h, počeo je da treperi posle dva minuta takve vožnje. Prebacio sam na benzin i malo oduzeo gas, vozio par kilometara na benzin 120km/h i kada sam vratio na plin, nastavio da vozim 120km/h i tako stigao do Makedonije, sipao njihovo gorivo i posle sam vozio kroz MK i GR na njihovo gorivo i do 130-140km/h i nije bilo problema... Tamo sam prešao nešto manje od 200km, par puta išao i preko 4.500 obrtaja, nije palio grešku. Kako sam ušao u Srbiju, vozio sam kroz klisuru normalno, čim sam izašao na ovaj novi auto put, do Niša nisam spustio ispod 150km/h, najbrže do 170km/h. E onda sam u Nišu sipao plin na Gazpromu i kako sam krenuo i izbio na 140km/h on je počeo da pišti, prebacivao sam ga na benzin, pišti i na benzinu, tako da najverovatnije da to što pišti, nije od plina. 

Danas sam bio do Kraljeva, i vozio ga malo žustrije u većim obrtajima i sad je lampica upaljena konstantno, ne prekida da svetli, tako da će u ponedeljak na djagnostiku da vidimo šta je u pitanju. Moje mišljenje je da je lambda sonda, eventualno neka glupost, pošto samo svetli, ne gubi snagu, ne dešava se ništa sa njim..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri ti računar, on zna da zajebava zbog plina, proveri sve pa ako nije nosi računar da se sredi, znam mnogo ljudi koji su imali probleme zbog plina pa sve živo izmenjali i nista i na kraju komp

Послато са E5603 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem se dalje nije javljao, mada nisam nešto ni silio auto od onda.. Burazer uzeo Cactusa, pa se malo družili, skroz interesantna vozilica.

 

_MG_5585a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da pitam. Ces li da menjas ove felne? Ove 16" su mi tolko ocajne(bez uvrede) a i ne leze joj. Juri multispoke neke zivota ti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostaće sa njima za sada, pošto su mi gume dobre, možda tamo iduće zime razmislim na tu temu, mada i meni su multispoke najlepše na njoj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...