joshibeast 74 Posted December 3, 2015 Bojane a da uzmeš ti Stila? Uzmeš nekog 2005-06 godište, središ ga full a ostatak para u džep Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 Stila mw jtd koga sam prvo trazio kao naslijednika brave nije moguce naci u dobrom stanju sa dosta opreme kako ja trazim :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted December 3, 2015 A da uzmes Cromu, 2008-2010. za 5000-5500? Jos 500eur registracija i sitnice-servis, i vozis se kao gospodin. Jak i pouzdan motor, relativno mlad auto, pun opreme.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 I trosi 10l kroz grad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted December 3, 2015 Zavisi, koji grad i vozac. Ja sada sa Cromom 88kw u odnosu na proslog Stila 85kw trosim tacno 1 litar vise u bilo kom rezimu voznje. I mislim da je to sasvim OK s obzirom na klasu i vise kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted December 3, 2015 Croma pa tek nije gradski auto Megan taj lepo i gotovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted December 3, 2015 Covek pominje Stila MW pa zato pomenuh i Cromu, s obzirom na moje pozitivno iskustvo. Inace, Megan je sasvim OK auto. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 20, 2015 Sutra idem ako se dogovorimo da gledam jedan scenic 2008 1.5 78kw 140 000 presao a cijeni ga 4700...malo puno ali je na slikama bas dobar..uradjen veliki servis 4 nove gume i registrovan prije nedjelju dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos542 0 Posted January 10, 2018 Renault 1.5 dCi dizel motor upotrebljavaju takođe Dačija , Nissan , Suzuki i Mercedes. 1.5 dCi motor ima više od 20 tipova . Postoje tri generacije i mnoge varijanti snage. Najmanji dizel kodne oznake K9K debitovao je na tržištu 2001. Turbo četvorocilindrični motor sa Common Rail sistemom se nudi u nekoliko različitih nivoa snage od 64 – 110 KS. Razlike između verzija su ograničene na opremu ( druge brizgaljke, turbo punjači , zamajac itd ). Prednosti motora je visoka kultura rada , niska potrošnja goriva ( prosečno oko 6 litara na 100 km ) i za jače varijanti pristojne performanse. 1.5 dCi motor se može naći prvenstveno u širokom spektru automobila Renault , Dacia i Nissan. Sa ove jedinice za period 2003. – 2010. takođe koristi Suzuki Jimny, a nakon početka saradnje Renault i Mercedes, motor 1.5 dCi se može naći ispod haube najnovije klase A i Citan. K9K motori se proizvodi sa različitim nivoima snage. Najslabiji, sa snagom od 65 KS, nemaju plivajući zamajac, turbinu promenljive geometrije i interkuler. Sistem ubrizgavanje je izveden iz Delphija i radi na pritisku od 1400 bara. 1,5 dCi sa 82 KS se razlikuje od slabijeg motora ima interkuler, podignut pritisak punjenja turbine od 1,0 do 1,2 bara. http://mlfree.com/renault-1-5-dci-dizel-motor/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 10, 2018 Glup tekst. Autor pominje gomilu problema sa ubrizgavanjem koji su iskorenjeni pre 10 godina, a nigde u tekstu se nije ogradio da je to davno prošlo vreme. Sporadičnih kvarova naravno i dalje ima, ali kod koga ih nema...Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 11, 2018 Na kraju teksta vlatko pita ostale vozace: " dali imate dizne za nisan micra k12 i koliko su vam " Vrrrrrrhunski 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted January 11, 2018 13 hours ago, milos542 said: Renault 1.5 dCi dizel motor upotrebljavaju takođe Dačija , Nissan , Suzuki i Mercedes. 1.5 dCi motor ima više od 20 tipova . Postoje tri generacije i mnoge varijanti snage. Najmanji dizel kodne oznake K9K debitovao je na tržištu 2001. Turbo četvorocilindrični motor sa Common Rail sistemom se nudi u nekoliko različitih nivoa snage od 64 – 110 KS. Razlike između verzija su ograničene na opremu ( druge brizgaljke, turbo punjači , zamajac itd ). Prednosti motora je visoka kultura rada , niska potrošnja goriva ( prosečno oko 6 litara na 100 km ) i za jače varijanti pristojne performanse. 1.5 dCi motor se može naći prvenstveno u širokom spektru automobila Renault , Dacia i Nissan. Sa ove jedinice za period 2003. – 2010. takođe koristi Suzuki Jimny, a nakon početka saradnje Renault i Mercedes, motor 1.5 dCi se može naći ispod haube najnovije klase A i Citan. K9K motori se proizvodi sa različitim nivoima snage. Najslabiji, sa snagom od 65 KS, nemaju plivajući zamajac, turbinu promenljive geometrije i interkuler. Sistem ubrizgavanje je izveden iz Delphija i radi na pritisku od 1400 bara. 1,5 dCi sa 82 KS se razlikuje od slabijeg motora ima interkuler, podignut pritisak punjenja turbine od 1,0 do 1,2 bara. http://mlfree.com/renault-1-5-dci-dizel-motor/ http://pmlautomobili.com/2015/06/11/367/ Kako se kradu tekstovi ccc... Kako se kopira ceo sajt Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 11, 2018 TestAutomobila video: Renault Clio 1.5 dCi Grandtour Renault Clio 4 Grandtour sa motorom 1.5 dCi snage 55 kW/75 KS iz 2014. godine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted December 8, 2020 ima li neko iskustva sa 1.5dci 50kW ( 68ks ), potrosnja /odrzavanje/problemi? Auto stepway mk1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted December 8, 2020 1 hour ago, Rile_bg said: ima li neko iskustva sa 1.5dci 50kW ( 68ks ), potrosnja /odrzavanje/problemi? Auto stepway mk1 @Rile_bg Ja licno. U firmi imamo jedan eno bije 267.000 kao off road vozilo. Peri-deri motor, odlicno podnosi off road jer je lagan, ide zadovoljavajuce, menjac hoce da (na ovoj km, u iskreno ne bas normalnim uslovima eksploatacije) da teze ulazi iz 1.u 2.brzinu (dal hebla, sinhron, stagod, ali nije strasno), motor veoma elastican. Klima kad se upali na 130 leti ume da dize temperaturu preko pola (vrti se na oko 3000+ rpm). Samo redovni servisi i teraj. Nas nije nigde ostavio a isao je gde i Niva skoro. Ima metalni suspleh (ne limeni tanak) izuzetno dobar i ako ga nasadis, pretrpece. Upaljac potrosnja. Doslovno. Inace kada ti izbaci pistolj na punom tankanju, glat staje 5-7L preko ako dolivas na oko. Mi ubijemo off road tipa Mokra Gora po cukama (30-40km) pa nocimo i sl dan Zlatibor i tek treci tocimo. Izdrzljiv je auto ali sigurnost putnika meni je prilicno upitna jer auto jako odzvanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted December 8, 2020 bas ovaj 68ks, najslabiji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 8, 2020 Biser rumunske auto-industrije! BISER! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted December 8, 2020 52 minutes ago, Rile_bg said: bas ovaj 68ks, najslabiji? Uh, mislim da je od 90Ks (mislim da jeste, nisam angažovan sa tim autom trenutno). Zvaću kolegu da pitam, al mislim da je ovaj malo jači. @Milutinac You can't believe it bro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 8, 2020 Ni ne želim...NI. NE. ŽELIM! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 8, 2020 Mi imamo dva Clia 4 sa 1.5 dci, ali od 75 ks. Sve najlepše o njima... i za motor i za prenos u menjaču. Čista desetka.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites