bojankov 36 Posted November 28, 2015 Dajte iskustva od 2006+ godista jer su valjda tada rijesili taj problem kod delphija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 28, 2015 Poznanik vozi onog klia 3, cini mi se, 2007god, skoro remontovao dizne, sad ponovo...1.5dci Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted November 28, 2015 Au. A koliko kosta taj remont? Je li dizne pumpa ili samo dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 28, 2015 Pa ljudi remontuju i na JTD Postoje li neke otporne na remont? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 28, 2015 I pumpa i dizne su odlazile. Mislim da je cak i mladji, 2009 ili 2010god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted November 28, 2015 Ali se zale na cest problem kod delphija prije 2006 da pumpa pravi opiljke i nagrdi i dizne i steta pumpa+dizne...ispadne velika cifra. Citao sam da su taj problem rijesili posle 2006...izgleda da ipak ima i toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 28, 2015 600e je remont. Kao, razlog je gusto gorivo, sipao je evro dizel iz inostranstva, koje je sam kupovao, posto je autoprevoznik. Ko zna, mozda i jeste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 28, 2015 Bojane, ko garantuje da taj Clio nije prešao 300-400000 km... Pitaj nekog dobrog majstora/poznavaoca tih motora, pusti forumaške priče Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted November 28, 2015 Ma znas kako 600e i nije neka velika cifra da covjek boljoglava i razmislja toliko. Ako sta bude puknem 600e i ceraj dalje :-) da smo mi zdravo. Samo se dvoumim da li uzeti onaj 63kw bez plivajuceg ili 78kw sa plivajucim...s obzirom da 90% idem u gradu a i ocu malo da se smirim jer sa bravom ludujem bukvalno. Da imam kameru imalo bi snimaka ludackih i slaloma bulevarima. Makse... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 28, 2015 Ja sam uvek za jace Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 28, 2015 @bojankov: i ja bih uvek kupio jači nego slabiji motor. Plivajući zamajac treba da traje koliko traje motor ako se iole normalno koristi motor i kvačilo. A smirivanje u saobraćaju, ako smem da primetim, nema veze sa autom ili motorom već sa stanjem uma. Motor 1.5dCi (K9K): da taj motor ne valja ne bi ga Mercedes kupovao od Renaulta i ugrađivao u Citana. Definitivno od 2006 godine nema problema sa Delphi elementima ubrizgavanja koji su bili do 2006 na kilometražama iznad 200.000 km (na prve dve generacije ovog motora). Ja trenutno vozim službenog Dustera 4x4 sa 1.5dCi motorom 110KS (81kW, 6-ta generacija) i što se mene tiče - odličan je u svakom pogledu. Isto kao i 1.9JTD kojeg vozim na rođakovom Stilu ponekad. Naravno, vidi se generacijska i tehnološka razlika ali po kvalitetu i performansama su rame uz rame. Tako da šta god da izabereš mislim da nećeš pogrešiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 1, 2015 Imas pravo ali tjesim se :-)Koliko je znacajna kilometraza 200k km za ovaj motor? Znam za vw tdi da je to nista ako se redovno odrzava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 @totti sta mi imas reci onda za 407 pezo? Koji motor koliko je izdrzljiv je li skupo odrzavanje koliko trosi itd...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 3, 2015 Neke je 407 istres'o iz gaća, a mene je super služio. Gledaj 2.0 hdi, 1.6 je jednostavno preslab za njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 Na kraju cu passata b5.5 kupit a najmanje bi ga zelio...znaci skup je za odrzavanje pezo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 3, 2015 Meni nije bio Ali se drugi žale da jeste. Mada, mislim da preteruju i da je to bilo samo zbog neinformisanosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 Dobro...ja cu ga zaobici :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 3, 2015 Reko ti ja, neki B5.5 highline i gotovo. Mani se litre goriva vise, a i uvek u svakom momentu mozes da ga zamenis za sta pozelis Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 A ima ih dosta u oglasima samo mi zao uzeti passata 2003-4 po cijeni megana 2008 :-) a jos stedljiviji megan i meni ljepsi :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 3, 2015 A mislim da ima razloga za to. Sta ti mislis ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 (edited) A znas kako. Cale i kum imaju b5.5 i to 96kw obojica...motor je kao traktor u odnosu na moju bravu a kod megana je jos tisi. U passatu jeste bolja izolacija i kvalitetnije izrade je ali brate i kumu i ocu oko 7.5l kombinovana. Meganu je kombinovana oko 5 sto je 2.5l goriva kombinovane a gledajuci moju voznju dje je vecinom gradska voznja passat ide na 9 a megan ne moze preci 6l...nekako sve to kad saberem i jos planiram zeni uzeti auto...dva auta registracije i odrzavanje i potrosnje...jes da imam dobru platu ali ono...zasto ne bi ustedio 3e na 100km :-) i 70e na registraciju :-)Moze pola zenine registracije i potrosnje da placam od razlike samo :-) Edited December 3, 2015 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted December 3, 2015 Jesi li siguran da Megan 1.5 ne moze preci 6l u gradu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 (edited) Svi od kojih sam dobio feedback sa vise strana su mi isto rekli. Mozda moze preci ako ga bas stisnes i drzis u pod ali prosjek gradske je do 5.5-6l normalne gradske voznje. Edited December 3, 2015 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted December 3, 2015 Ja bih na tvom mestu uzeo Renoa. Pasat koliko god da je kvalitetniji opet ti se ne isplati zbog potrosnje a realno je stariji auto, skuplja registracija a pritom nije gradski auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 3, 2015 Upravo tom logikom se i vodim. 90% sam u gradu i treba mi malolitrazni motor male potrosnje...Opet povremeno ce mi trebati za duza putovanja gdje otpadaju ova mala auta sto zbog neudobnosti sto zbog komfora. Megan je bukvalno kompromis toga i zato njega i trazim. Udoban i komforan za porodicu u sedan i karavan varijanti a za grada super. Quote Share this post Link to post Share on other sites