Jump to content
FAS Goran
bojankov

Renault motor 1.5 dCi - iskustva

Recommended Posts

Znam da nije renault forum ali sigurno ima ljudi koji znaju.
Naime posto treba da mjenjam auto a ne mogu da nadjem stila MW u opremi i stanju koji ja zelim trazim alternativu. Zbog niske registracije i potrosnje razmisljam o reno meganu grandtour 1.5dci 2006-2008g. E sad iskreno posto vecinu vremena provodim po gradu idealan bi mi bio 63kw koji nema plivajuci ali ima delfi ubrizgavanje koje moze biti problematicno ali kazu da su nakon 2006 rijesili taj problem, a da je 78kw sa boljim ubrizgavanjem. Siemens-bosch. Pa sta mislite o tom autu itd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dva slabija motora su sa Delphijem, a dva jača sa Siemensom.

Izbegni Delphi ako možeš, Siemens je ok.

E sad, ne znam da li su od '06 rešili taj problem, ili tek od Megana 3.

A opet, drugi odozgo po snazi ima gomilu nekih specifičnih, skupih i teško nalazećih delova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima drug u taksiju dva megana 1.5 dci, jedan je 2004 godiste, drugi 2006 godiste i kaze da su se odlicno pokazali, ovaj sto je 2004 godiste je presao oko 500 000km i nista nije radjeno i on je bas odavno u taksiju, a ovaj 2006 goste je presao oko 300 000km i on je od pre godinu dana u taksiju i nema problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane znas li koje verzije su ti megani? Koliko kw?

Toti citah da je valjda problem sa cementacijom osovine pumpe koja je od 2006 pojacana i nema problem da opiljci odu i zeznu dizne pa remont pumpe vp i dizne ispadne velika suma...rado bi tu verziju bez plivajuceg :-) em jos manje trosi 0.5-1 kroz grad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi zaobisao taj motor. Ko prvo to nije motor koi moze da istera 400.000km bez remont dizne ili turbo. Drugo delovi su skupji nego kod JTD, simensovi dizni su trajniji ali oni nemogu da se repariraju a nove su papreno skupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prelazim malo km godisnje ~10k a to mi auto treba koju godinu, bitno je da nisu sa nekom serijskom greskom pa zelim u vezi toga da se raspitam da vidim iskustva. A najradije bi stila mw bogatog opremom i dobro ocuvanog. Ne zalim da platim ali nema :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 dci od 2006 je generalno dobar, potrosnja smesna, tih, miran sve to super, ali ide kao mrtav konj. Drugar ima belog 2007g, kupio ga sa pravih 190K, redovno odrzavan i sad posle 4 godine ima 270K i sve extra i dalje, samo redovno odrzavanje. Ali jtd ga jede za dorucak, doduse jtd je za moj ukus dosta bucan i neugladjen ali ide za sve pare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno vreme pre par godina sam zamalo kupio Megana 2 ili Clia 3. Uglavnom, kad sam se tada rapitivao nekoliko majstora i prijatelja koji su vozili te automobile su mi potvrdili da definitvno treba gledati DCI Renoe od 2007 pa na gore (zbog delfija) i najbolji je onaj od 105-6 ks. Ne samo zbog snage i 6 brzina, vec je i sklopljen od najkvalitetnijih komponenti i ima najmanji broj kvarova. Doduse on ima plivajuci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet taj plivajući zamajac, velika strava u srba. Pre će zamajac da salomi neki 1.9Jtd u Cromi koja je teška ko tuč, nego taj anemmični 1.5Dci u Klići.

Ja lično nemam iskustva sa tim motorima, znam samo da sam jednom otišao do majstora u kraju da uradim nešto, na dizalici mu je bio neki Clio 2 1.5dci. Kaže on: ne mogu sada, moram da završim ovo đubre. Pitao sam ga da li je taj odvaljen od života pa je đubre. Kaže svi su đubre :D Taj je bio neki slabiji, onaj od 65ks ili slično, a verovatno mu samo takvi dolaze.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jači, da da. Sada nije sigurno, ali nije važno, bitno je da se dođe do pravih informacija, jer ko zna, možda kupim renola nekada :p

Znaci zakljucak: je*es plivajuci uzmi 78kw i ne gazi ga iz malih obrtaja :-)


+1
Ni jedan auto ne treba tako mučiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas gledah i probah jednog scenic-a..78kw 1.5dci pravih 205k km presao dosta opreme,dobro je ocuvan bas ali kad sam ga upalio kao blago bijelkasto sivkasti dim baca...ali kad sam ga probao utegnut i bas fino vuce...tih rad itd ali kao da blagi dim izbacuje hladan...a bas mi se svidio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim. '06-'08god mislim da bi trebao da pali, pogotovo francuz :D Il bar dijagnostika da vidi :))

Dijagnostikom da, ali lampicu većina ne pali. Nije ni moj 407. 

Ja sam do sada od svih kola jedino na Vagenu i žabarima video da se ta lampica pali, a da ne valja neki grejač. Mnogo je mala verovatnoća da su na ostalim kolima uvek svi grejači ispravni  :D

Kod Focusa se ni na dijagnostici ne vide grejači. A kad mu se u vožnji upali lampica i treperi, onda je bolje da nađeš prvu vrbu pored puta  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ujak je za 50k km 2x menjao dizne i promenio pumpu na Cliu 1.5 dci, godiste je bio koliko se secam 2002. E sad za te druge verzije dci motora sa vise kw ne znam kakve su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...