Buca_Tipo 31 Posted August 2, 2015 Conti je kava Dayco i ja lose iskustvo! Nov a pisti. Zamenio ga sa Contijem, druga prica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 2, 2015 (edited) Ma plastika, ali polako, sve dodje sa iskustvom... Ako nemas priliku da uporedis, ne mozes ni da znas.Pricam bas danas na skupu, doduse zupcasti kais je u pitanju... Kada sam radio drugi veliki servis, uzeo od Baneta original (OEM) Fiat komplet sa vodenom pumpom. Odneo kod majstora i poredimo originalni "FPT" kais koji sam ja doneo, sa nekim "Dayco" koji je on imao na stanju... Kao nebo i zemlja, ovaj prvi je vec na oko vidno materijalom kvalitetniji, gibljiviji, bolje prosiven, a ovaj drugi plastikaner. Isto iskustvo sam imao i sa PK kaisom koji sam menjao 2 puta i propistao posle nekog vremena zato sto je plastican, na kraju sam maltene nov zavrljacio u djubre.To je dok sam bio dupeglava za Fiat jer sam ga tek kupio. Od tada, a ima 6-7 godina iskljucivo originalni i kvalitetni delovi. A evo i Axic je imao priliku da oslusne kako prede tako odrzavan dizel motor. Edited August 2, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted August 2, 2015 Stari PK je pistao, pogotovo je pistanje bilo izrazeno na prvom paljenju nekih minut - dva. S toga sam iz predostroznosti sa majstorom pregledao stari, ustanovili da je ispucao i zamenio. Stari je isto bio Dayco Made in PRC, novi isto Dayco made in Italy. Sad vise nema pistanja i videcemo da li ce novi propistati i kad. Sto se tice Ivanovog Stila, jos uvek nisam cuo da neki dizel tako mekano i tiho radi (tottimobil a la France ne racunam ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 2, 2015 Stari PK je pistao, pogotovo je pistanje bilo izrazeno na prvom paljenju nekih minut - dva.Tvoj kais je bio verovatno dotrajao, ali to je to... Ili pistanje kad milis drugom, na masi dizela je tako, samo cujes kako cvrkucu kad skrecu u raskrsnicu. Sve od lose odrzavanog PK kruga, ili kais ili neka od remenica najcesce...Za kais ima ona laicka fora da provalis da li je do njega, da ga trunku naprskas vodom ili WD-om . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted August 2, 2015 Kad vec pomenu remenicu majstor mi rece da je kod 1.3 motora neka plivajuca remenica i trebalo bi da se menja na 50 - 60k. E sad, kako sam citao problem sa njom se manifestuje tako sto pocne da se cuje kao da su kanarinci ispod haube ali kod mene za sad nista od tog zvuka. Za sad sve radi tiho i mirno od promene PK kaisa pa verovatno ne bih trebao da brinem oko te remenice ? A taj WD se upotrebljava svugde i za svaki problem je resenje da se naprska WD-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 2, 2015 Proveri se, ne ceka se da cvrci, a bas i ne mora da pocne da cvrci. Mom drugaru kad je kupio stilo cula se samo pri paljenju i polasku, sto sam mu i odmah i rekao da je ona. Posle mesec dana se raspala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted August 2, 2015 Meni cvrci to jest zvizdi jedino uz upaljenu klimu i prati obrtaje zvuk na GP. Kapiram da je kompresor ali sada moze da bude i ovo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted August 3, 2015 Meni je cvrčalo ili su se čuli kanarinci (lol) zbog remenice alternatora koja je blokirala.Inače, čest problem na Stilu a najviše se čuje kada voziš u drugoj na niskim obrtajima.Dosta Stilića ima taj zvuk, često me preseku kada ih čujem dok ja vozim, u fazonu, nisam valja opet ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 3, 2015 nisam valja opet ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 3, 2015 Inače, čest problem na Stilu a najviše se čuje kada voziš u drugoj na niskim obrtajima.Nije to nikakav problem, nego ljudi trpaju najjeftinije bofluk delove i sta da ocekujes... Ili jos gore i ne menjaju nego teraju tako, nije ni cudo sto onda masa njih skripi, kucka, purnja, a u autu uvek novogodisnja atmosfera (tabla sljasti kao jelka) i sl.Mene samo "nervira" sto se onda to generalizuje na sve vozace Stila , ali generalno jeste tendencija (new Golf Mk2). Axicu, izvini za malu digresiju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted August 3, 2015 Ma slobodno Ivane. Ionako me zanima oko remenice kako se manifestuje njen zvuk i do cega moze dovesti ako se odlozi njena zamena pa nije zgoreg da kolege prenesu iskustva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted August 3, 2015 (edited) Detaljno smo pisali o tome i na temama o Stilu, tj. temama o dizelasima, mozes i tamo da pogledas.Najgore sto moze da se desi je da se remenica raspadne ili da kais ode u aut, a dalje znas sta sve to povlaci.Mene je nerviralo cim pocne da cvrkuce, a kamoli da pisti... Rade i ti jeftini kaisevi posao neko vreme, ali nije to to... Kad sam shvatio sta je sta sto se kvaliteta tice, skoro ceo PK krug je nabavljen OEM preko Baneta, izmenjano i vozim se u tisini vec godinama. Edited August 3, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted September 20, 2015 (edited) Pre neki dan pazario filter goriva Muller i sredstvo za odrzavanje koznih sedista a juce zadnje gasne amortizere KYB Shock Absorber Excel-G - 343828 u Gazeli komercu. Za kolegu Vicenta info za amortizere, zadnji 2.780 dinara po komadu (2 godine garancije), prednji 4.750 po komadu. Stanje motora sa Syntium 3000AV posle 1.000 i vise km je da na sipci i dalje stoji gde je bilo nakon zamene, nije jos uvek pocrnilo ali je tamnije boje. Edited September 20, 2015 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 20, 2015 Hvala Axicu, baš mi je drago da je cena pala. Jesi li pitao za tvrđe 343329 (sport suspenzion) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted September 20, 2015 Nazalost nisam. Videcemo kakva ce razlika biti u odnosu na sadasnje uljane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 20, 2015 Ajd kad budeš prolazio kraj toplane da se vidimo i da uporedimo. Poslaću ti tel na pp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted October 29, 2015 Stavljen zimski set. Bez ikakvih problema su namontirane celicne felne ET43 (napred) sa gumama 175/70 i ET48 (pozadi) 165/70. Nigde nista ne kaci, ne grebe iako su felne malo uvucenije zbog veceg ET. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 29, 2015 Sad će da se vozi kao po oblacima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted October 29, 2015 Nece biti neka razlika jer je i letnji set alu felni isto 14". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 238 Posted October 29, 2015 Sire gume napred ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted October 29, 2015 Da, sire napred. Razlog, bolja je sara na tim sirim gumama pa su samo iz tog razloga stavljene napred. Sledece godine 175 idu pozadi a napred ce biti 165. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 29, 2015 A da kupiš za sledeću godinu dve istih dimenzija.....istih sa bilo kojim parom od ovih Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted October 29, 2015 Naravno nove sam i mislio da uzmem ali još uvek ne znam da li nove 175 i onda da budu sve 4 iste širine ili da uzmem uže tj. 165. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 29, 2015 Ma uzmi te šire...mjet je to....snaga bajo moj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted October 29, 2015 Ne možeš ga obuzdati :laughing: Quote Share this post Link to post Share on other sites