Jump to content
FAS Goran
Axic

Punto 1.3 Multijet Dynamic

Recommended Posts

Ma plastika, ali polako, sve dodje sa iskustvom... Ako nemas priliku da uporedis, ne mozes ni da znas.

Pricam bas danas na skupu, doduse zupcasti kais je u pitanju... Kada sam radio drugi veliki servis, uzeo od Baneta original (OEM) Fiat komplet sa vodenom pumpom. Odneo kod majstora i poredimo originalni "FPT" kais koji sam ja doneo, sa nekim "Dayco" koji je on imao na stanju... Kao nebo i zemlja, ovaj prvi je vec na oko vidno materijalom kvalitetniji, gibljiviji, bolje prosiven, a ovaj drugi plastikaner. Isto iskustvo sam imao i sa PK kaisom koji sam menjao 2 puta i propistao posle nekog vremena zato sto je plastican, na kraju sam maltene nov zavrljacio u djubre.

To je dok sam bio dupeglava :) za Fiat jer sam ga tek kupio. Od tada, a ima 6-7 godina iskljucivo originalni i kvalitetni delovi. A evo i Axic je imao priliku da oslusne kako prede tako odrzavan dizel motor.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari PK je pistao, pogotovo je pistanje bilo izrazeno na prvom paljenju nekih minut - dva. S toga sam iz predostroznosti sa majstorom pregledao stari, ustanovili da je ispucao i zamenio. Stari je isto bio Dayco Made in PRC, novi isto Dayco made in Italy. :whistle: Sad vise nema pistanja i videcemo da li ce novi propistati i kad. :)

 

Sto se tice Ivanovog Stila, jos uvek nisam cuo da neki dizel tako mekano i tiho radi (tottimobil a la France ne racunam :D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari PK je pistao, pogotovo je pistanje bilo izrazeno na prvom paljenju nekih minut - dva.

Tvoj kais je bio verovatno dotrajao, ali to je to... Ili pistanje kad milis drugom, na masi dizela je tako, samo cujes kako cvrkucu kad skrecu u raskrsnicu. Sve od lose odrzavanog PK kruga, ili kais ili neka od remenica najcesce...

Za kais ima ona laicka fora da provalis da li je do njega, da ga trunku naprskas vodom ili WD-om :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vec pomenu remenicu majstor mi rece da je kod 1.3 motora neka plivajuca remenica i trebalo bi da se menja na 50 - 60k. E sad, kako sam citao problem sa njom se manifestuje tako sto pocne da se cuje kao da su kanarinci ispod haube ali kod mene za sad nista od tog zvuka. Za sad sve radi tiho i mirno od promene PK kaisa pa verovatno ne bih trebao da brinem oko te remenice ?

 

A taj WD se upotrebljava svugde i za svaki problem je resenje da se naprska WD-om. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri se, ne ceka se da cvrci, a bas i ne mora da pocne da cvrci. Mom drugaru kad je kupio stilo cula se samo pri paljenju i polasku, sto sam mu i odmah i rekao da je ona. Posle mesec dana se raspala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni cvrci to jest zvizdi jedino uz upaljenu klimu i prati obrtaje zvuk na GP. Kapiram da je kompresor ali sada moze da bude i ovo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je cvrčalo ili su se čuli kanarinci (lol) zbog remenice alternatora koja je blokirala.

Inače, čest problem na Stilu a najviše se čuje kada voziš u drugoj na niskim obrtajima.

Dosta Stilića ima taj zvuk, često me preseku kada ih čujem dok ja vozim, u fazonu, nisam valja opet ja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, čest problem na Stilu a najviše se čuje kada voziš u drugoj na niskim obrtajima.

Nije to nikakav problem, nego ljudi trpaju najjeftinije bofluk delove i sta da ocekujes... Ili jos gore i ne menjaju nego teraju tako, nije ni cudo sto onda masa njih skripi, kucka, purnja, a u autu uvek novogodisnja atmosfera (tabla sljasti kao jelka) i sl.

Mene samo "nervira" sto se onda to generalizuje na sve vozace Stila :D , ali generalno jeste tendencija (new Golf Mk2). Axicu, izvini za malu digresiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma slobodno Ivane. ;) Ionako me zanima oko remenice kako se manifestuje njen zvuk i do cega moze dovesti ako se odlozi njena zamena pa nije zgoreg da kolege prenesu iskustva. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detaljno smo pisali o tome i na temama o Stilu, tj. temama o dizelasima, mozes i tamo da pogledas.

Najgore sto moze da se desi je da se remenica raspadne ili da kais ode u aut, a dalje znas sta sve to povlaci.

Mene je nerviralo cim pocne da cvrkuce, a kamoli da pisti... Rade i ti jeftini kaisevi posao neko vreme, ali nije to to... Kad sam shvatio sta je sta sto se kvaliteta tice, skoro ceo PK krug je nabavljen OEM preko Baneta, izmenjano i vozim se u tisini vec godinama.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan pazario filter goriva Muller i sredstvo za odrzavanje koznih sedista a juce zadnje gasne amortizere KYB Shock Absorber Excel-G - 343828 u Gazeli komercu.  Za kolegu Vicenta info za amortizere, zadnji 2.780 dinara po komadu (2 godine garancije), prednji 4.750 po komadu.

 

19092015885.jpg IMG_20150912_130455.jpg

 

 

Stanje motora sa Syntium 3000AV posle 1.000 i vise km je da na sipci i dalje stoji gde je bilo nakon zamene, nije jos uvek pocrnilo ali je tamnije boje.

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Axicu, baš mi je drago da je cena pala. Jesi li pitao za tvrđe 343329 (sport suspenzion) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost nisam. Videcemo kakva ce razlika biti u odnosu na sadasnje uljane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavljen zimski set. Bez ikakvih problema su namontirane celicne felne ET43 (napred) sa gumama 175/70 i ET48 (pozadi) 165/70. Nigde nista ne kaci, ne grebe iako su felne malo uvucenije zbog veceg ET.

 

9578d36288812f895c8640987649d1ef5c37bc44 c10d64ad15b47086a3c8f9c781d88511e6350a9c ed9592f69cd006f29c521a8abe99f4d5c943318d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece biti neka razlika jer je i letnji set alu felni isto 14". :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sire napred. Razlog, bolja je sara na tim sirim gumama pa su samo iz tog razloga stavljene napred. Sledece godine 175  idu pozadi a napred ce biti 165.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno nove sam i mislio da uzmem :) ali još uvek ne znam da li nove 175 i onda  da budu sve 4 iste širine ili da uzmem uže tj. 165. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...