Jump to content
FAS Goran
Laserb

Ime Punto odlazi u istoriju

Recommended Posts

Taj model veze nema sa Fiatom. U pitanju je samo rad jednog dizajnera sa viškom slobodnog vremena i želje za reklamom (kako bi možda nekome ''zapao'' za oko). Ima na tom sajtu gde je on objavio ovaj svoj radi još dosta drugih radova za sve moguće marke automobila, ali im je zajedničko da nemaju nikakve veze za zvaničnom politikom tih kompanija.

 

Bolje je čitati forum i uzimati ga kao izvor informacija nego razne opšte sajtove, portale koji tako...svašta pišu. :D

Petgodišnji plan Fiata:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64379-petogodi%C5%A1nji-biznis-plan-za-fiat/

 

Naslednik Grande Punta je ono što piše B segment.

Naslednik Punta Classic (A segment) nije ni planiran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ nashaoct

Naprotiv, 600 izlazi kao koncept do aprila 2015.

Možda ne ovakav, ali pre će se zvati 500+ , nego 600

Jer tada pada jubilej 60 godina modela Fiat 600, tj seat 600

Punto Classic je isto B segment, ali iz vremena kada je izašao 206 i Clio II, koji su još kraći od njega.

Grande Punto je 18cm duži i dalje je B segment.

Za tvoju informaciju Punto nikad nije bio A klasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je tačno da je ovo što vidimo rad čoveka koji se zove David Obendorfer? Koja je njegova pozicija u Fiatu? ;)
Da li je tačno da je svoj rad, koji vidimo, objavio na sajtu designboom.com? Kakve veze taj sajt ima sa Fiatom?
http://www.designboom.com/design/david-obendorfer-fiat-600-60th-anniversary-concept-tribute-dante-giacosa-11-11-2014/
 
Taj isti David je na istom sajtu objavio i ovo:
 
bmw.jpg
http://www.designboom.com/technology/bmw-cs-vintage-concept-1968-e9-series-tribute-03-26-2014/
 
Hoće li BMW da pravi ovo? Naravno da neće jer nema veze sa njihovim planovima.
Isti David je objavio i svoj rad oko Renault 4 koncepta, hoće li možda i to da se pravi? ;)
Isti David je objavio i Fiat 127 koncept, hoće li Fiat i to praviti?
Itd, itd...
http://www.youtube.com/channel/UCq7--pAzCVbpYr5JC8BlifA/videos
 
-----------------------------
 

Naprotiv, 600 izlazi kao koncept do aprila 2015.
Možda ne ovakav, ali pre će se zvati 500+ , nego 600

 
Fiat je svojim akcionarima predstavio plan za narednih 5 godina. Link ka planu je gore.
U njemu piše da novi B segment dolazi 2016. godine, ništa ranije. Kako će ga nazvati, videćemo. Možda opet Grande Punto (najmanje verovatno), možda opet iskoriste neku povezanost sa porodicom modela 500 pa izvedu još jedan naziv iz toga, a možda ga nazovu i 600 (bilo je već ranije vesti o tome na forumu).
Koncepti se prave uglavnom kad su skuplji modeli u pitanju, maloserijski, ili kao najava za ulazak neke fabrike u segment tržišta gde do tada nije imala svoj model pa konceptom ustvari ''opipava'' tržište, a pre svega kao tehnološki demonstratori. Onda u godinama nakon koncepta pojedine tehnologije sa njega nađu primenu u serijskim modelima koji se prave, a pojedine ne. Ovo je jedan tipičan koncept:
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63522-maserati-alfieri-koncept/
 
-----------------------------
 

Za tvoju informaciju Punto nikad nije bio A klasa

 
Fiat Punto Classic (mk.2a/mk.2b) je A segment.
Isto kao što je bio i njegov prethodnik Fiat Punto mk.1.
Isto kao što je bio i njegov prethodnik Fiat Uno.
Isto kao što je bio i njegov prethodnik Fiat 127...

 

Kao što znamo, automobili rastu. Iz generacije u generaciju su uglavnom sve veći.

Treba gledati koja je pozicija tog modela u okviru određene fabrike. Ne mogu svi njegovi prethodnici biti A segment, a onda odjednom njihov naslednik bude B segment. To što je svaka sledeća generacija rasla je samo dokaz da generalno rastu svi automobili određenog segmenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nije Fiat 600 ustvari Seicento kako su ga prekrstili od 2006 godine?

Ja sam imao 9 komada i na svakom je nazad stojala oznaka 600 u fabrickoj izvedbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ime PUNTO ima jos za Fiat da bude znacajno ime koje ce se i dalje nositi na njihovim automobilima

koliko je miliona automobila prodano i proizvedeno pod nazivom punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ neschoct,  Plan je predstavljen, slažem se, ali kod njih se plan uvek menja. Aj se samo priseti, Prvo su najavili 500 za 2010., pa za 2011., pa..., sada i Đulija, najavljuju je 3 godine. A sada i Punto, hoće da ga prave u Turskoj i Brazilu, a za EU uveliko rade na modelu 600, koga će sklapati u Poljskoj.

Katastrofa. Gde si u planu video Stilo, Linea i Croma 2016? NIGDE, a sad svi mediji pišu o rimejku ovih modela

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Gde si u planu video Stilo, Linea i Croma 2016? NIGDE, a sad svi mediji pišu o rimejku ovih modela

 

Kako misliš ''nigde''?

Pa, novi model C segmenta je naveden u planu. ;)

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65323-novi-fiat-c-segmenta/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64379-petogodi%C5%A1nji-biznis-plan-za-fiat/

 

Piše u njemu Compact sedan do kraja 2015. godine, a onda tokom 2016. godine i Compact hatch, kao i Compact SW. Pogledaj plan još jednom.

To što novinari već barataju sa nazivima je malo iz neznanja, ali i iz potrebe da pojednostave vest prosečnom korisniku njihovih infomacija. Mnogo je lakše reći stiže novi Stilo, ili novi Stilo karavan, nego im objašnjavati Compact hatch i Compact SW. ;) Ko zna kako će se zvati novi Fiatov predstavnik u C segmentu, možda Stilo, možda Bravo, možda vrate ime Tipo, a možda bude neko potpuno novo, nikada do sada upotrebljavano. Međutim, to ne menja činjenicu da će biti tih modela.

 

Isto tako, novi auto B segmenta je takođe naveden u planu. To je naslednik Grande Punta i Lineee, do kraja 2016. godine, kao čak i SUV na C segmentu do kraja 2017. godine.

Slažem se da se ne treba uvek držati navedenih vremenskih okvira kao pijan plota jer je tu dolazilo do odstupanja za određene modele, ali nema razloga zbog toga sumnjati da li će uopšte biti jer iskustvo koje pominješ nas baš uči da modeli ili budu na vreme, ili kasne po godinu, dve...ali ipak budu proizvedeni na kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam  na FB na stranici G.Punto fun club , postavio pitanje, kako misle da nazovu taj 500 koji će zameniti Grande Punta, Fiat 600 ili Fiat 500+

4 meseca kasnije , FIAT najavljuje da će se kajem 2015. pojaviti model sa imenom 500+. Kome da naplatim kumstvo i autorska prava :D na krštenje?


http://www.dodaj.rs/?3B/vX/2uCAfSCW/141411229651133882.jpg

Edited by Laserb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi moji, bejah u pravu, Punto se gasi, prvo su hteli 500 sa pet vrata (500 plus), a da zadrže i ime Punto.

Pritom, 500+ bi koštao oko 12.000€, a Punto bi sa cenom nastavio da bude kao i sada.

Međutim, uprava FIATA, kako sam tvrdio, menja strategiju iz dana u dan, pa onaj plan do 2020. za koji ste

tvrdili da je konačan, nema veze sa životom. Elem, uprava FIATA je procenila da je čista zarada od budućeg Punta

samo 1020€ po 1 prodatom automobilu, a da sa isto  toliko uloženog novca 500+ može doneti i do 2.300€.

Ista količina uloženog gvoždja, čelika, plastike i stakla za proizvodnju 1 komada ( u kilogramima ) može da se naplati 

mnogo više ako mu je imidž premijumski.

A pored toga paralelna proizvodnja oba modela je opet. šta? Nerentabilna.

Kanibalizam u samoj kući.

Sada je zvanično i potvrđeno. Proizvodiće se 500+, a Punto ostaje samo u Indiji i Brazilu.

Pa eto kad si direktor debil, pa gasiš model koji te devedesetih spasio propasti.

Gase model prodat u preko 8 miliona primeraka. Alal im ku*ac za odluku.

Ništa im nije sveto sem da po 1 komadu zarade koji evro više.

A ova linija 500 će pojesti samu sebe. Kao i kod Minija , sada gase Mini kupe, Clubvan i Paceman.

Kome treba Mini na 100 načina? Kome treba 500 na 100 načina? NIKOM

Ne može u autoindustriji isti recept primenjivati kao u kuhinji. Opet su ispali kreteni.

Direktori zaslepljeni milionskim platama, ne mogu da osete šta je potrebno radničkoj i srednjoj klasi.

Izgubili su osećaj za NORMALNOST. Samo se takmiče u profitu, praveći sve gluplje poteze.

Videćete kako će se završiti čitava ova fama, gde mejnstrim proizvođači izbacuju svoje premijum podklase.

Citroen sa DS-om, Fiat sa linijom 500, itd... Jedno vreme bude hit, a posle...

Što mnogo veći i jači ne kopiraju taj recept? Neće, nisu ludi, drže se proverenog recepta i modifikuju modele

SAMO ONOLIKO koliko je potrebno da auto ne bude ni najgori, ni najbolji.

Još ćemo se čuti i pisati. Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Međutim, uprava Fijata, kako sam tvrdio, menja strategiju iz dana u dan, pa onaj plan do 2020. za koji ste

tvrdili daje konačan, nema veze sa životom.

 

U tom planu NIGDE ne piše da će se praviti novi Punto. Gde si video da to piše, pa su sada kao odustali od onoga što nigde nije ni pisalo? :)

Evo opet linka ka planu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64379-petogodi%C5%A1nji-biznis-plan-za-fiat/

 

Ovo pod EMEA smo mi, tj. Evropa.

Kao što vidiš, tu im je 500X, novi B segment (naslednik Grande Punta), novi C segment u verziji hatch, kao i karavan i limuzina (sedan), tu je i budući SUV na tom C segmentu, kao i nova Panda pri kraju tog vremenskog perioda.

 

Sada je zvanično i potvrđeno. Proizvodiće se 500+, a Punto ostaje samo u Indiji i Brazilu.

 

Ništa nije sada potvrđeno kako kažeš, opet...to sve već stoji u planu koji pominjemo, a koji su predstavili javnosti još u maju prošle godine. Pogledaj opet.

LATAM je Južna Amerika i srednja Amerika, i tu piše New Punto.

APAC je Indija, i tu isto tako piše New Punto, samo malo kasnije u odnosu na tržište Južne Amerike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što mnogo veći i jači ne kopiraju taj recept? Neće, nisu ludi, drže se proverenog recepta i modifikuju modele

SAMO ONOLIKO koliko je potrebno da auto ne bude ni najgori, ni najbolji.

 

:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Videćete kako će se završiti čitava ova fama, gde mejnstrim proizvođači izbacuju svoje premijum podklase.

Citroen sa DS-om, Fiat sa linijom 500, itd...

DS je Citroenov luksuzniji sub-brand, dok su 500 regularni modeli iz Fiatove proizvodne linije, jedino sto ovi "nasi" besomucno forsiraju to ime i pravac u dizajnu.

Licno mislim da je smesno porediti 500 sa DS, bar ono sto sam ja imao priliku da vidim do sada.

A videcemo ubrzo kako ce se pozicionirati i pokazati 500X...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2015/03/06/markione-fiat-vise-nikada-nece-biti-konkurentan-u-evropi

 

Punto je predugo na sceni. Punih 10 godina, konkurencija menja model na 7 godina.

Bravo je već 7 godina na tržištu.

Svi nude B sedan ili B karavan, da bi opstali, Fiat nudi Lineu, Grande Punto sedan.

Sada će 1 model u 3 oblika karoserije da sklapaju u Turskoj i nudiće ga kao Stilo, Lineu i Kromu.

Zašto Fiat ne ponudi novi Palio ili Uno kao udarac na Dačiju i Škodu, nego ga čuva za Brazil i Tursku.

Guraju se u premijum sa porodicom 500, umesto da ponude jeftinog konkurenta Dačiji.

Markione, pusti me 1 dan da vodim Fiat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...