Jump to content
FAS Euroauto Goran
Laserb

Ime Punto odlazi u istoriju

Recommended Posts

@ nesha

Ne trolujem forum, ako upozoravam šta Markione planira.

Ako je istina ono što govori...

S druge strane, pričao sam sa 1 Italijanom iz Napulja,

sve više počinju da negoduju jer Markione spasava Lanciju

parama od FIATA.

Medjutim Lancia ima jak sindikat, pa ne smeju da zatvore

fabrike LANCIA!

Sve nade se polažu u Alfu i Maserati.

Tako bi višak profita prebacivali u Fiat.

Kineza se ne plaše, jer je Toyoti i Mazdi trebalo 30 god

da u Evropi naprave prodaju kakva je danas, a takva je da

nema razloga za brigu.

Dečje bolesti, tako se čovek izrazio i dalje prate Hyundai-Kia

vozila, napreduju, ali još uvek imaju mnogo nedostataka.

Toliko od mene, ako smatrate da sam TROL, slobodno me

izbacite sa foruma.

Ja volim Fiat i Alfu, ali ne mogu da ćutim kada neko donosi

pogrešne odluke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Laserb

U debelom smo off-topicu. No je ti znaš da Lancia kao i Alfa nije nezavisna tj. da je dio FIAT-a i da financijska izvješća se prikazuju kroz FIAT? To je suprotno od recimo Ferraria i Maseratia. Tako da nema tu nikakve priče o prebacivanju novca sa jednih na druge, bar ne u slučaju Lancie. I isto tako svaka FCA tvornica u Europi je zasebno poduzeće, imaj i to na umu kada ovako pričaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li igde podatak koliko je komada Grande Evo Punta prodato?

10 godina se proizvodi.

U Italiji, Brazilu, Indiji, Australiji...

Interesuje me ukupan br bez obzira na deo planete i bez obzira

da li je Grande, Evo ili samo Punto.

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet su svetski mediji preneli apsurdnu izjavu Markionea o spajanju FCA grupe

sa Fordom ili GM-om. Prosli brak sa GM-om se pokazao kao totalna greska.

GM je pokupio JTD i MJT tehnologiju, kao i savrsenu platformu za vozila do

4m duzine.

Sta je Fiat dobio iz tog braka?

Nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Činjenica je da FIAT iz tog braka tehnički nije dobio skoro ništa osim nekih mjenjača, na pamet mi padaju M32 i M40. Možemo reći da je FIAT dobio keš kod razvoda. Isto možemo reći da je to kod FIAT-a(mislim na grupu) usporilo ili do kraja umrtvilo razvoj novih tehnologija. Imam baš neke suhoparne brojke na primjeru Alfe 159 što je značio povratak na FIAT tehniku. Motor 2.2 JTS sa aluminijskim GM je imao 185 KS pri 6500 o/min i 230 Nm pri 4500 o/min. Kasnije ga je zamijenio FPT (FIAT Powetrain Technologies) 1.75 TBi (blok kao JTD motori) koji ima gusani blok, koji je 20-ak kg lakši, a koji je davao brojke od 200 KS pri 5000 o/min i dizelskih 320 Nm pri 1400 o/min.

 

Nego da se vratim na priče o braku. Kada je riječ o GM-u i Fordu tu ne bi bio nikakav brak nego čista suradnje tipa ej treba nam mjenjač sa 10 brzina ajmo ga skupa razviti da podijelimo troškove. Inače taj primjer je suradnje samih Forda i GM-a iako osim toga veze jedni sa drugim nemaju. Apsurdni samo mogu biti zaključci koji se vade iz izjava.
Ako je riječ o spajanju tj. pravom braku tu su kandidati Mazda i Suzuki.

 

Molim moderatore da sve premjeste u neku odgovarajuću temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podela troskova znaci veci profit.

Podela troskova ne znaci snizenje cene!

Umesto da podelom troskova smanje cenu i tako

postanu konkurentni, oni zadrze cenu i gube konkurentnost.

To je ono sto dovodi do propasti.

Pa posle Markione kaze, ne moze da se proizvede konku-

rentan auto.

Moze, podelom troskova razvoja.

Nego nece.

Samo hoce sto vecu zaradu.

Menadzeri su pohlepni i misle samo kako sto vise da zarade

a ne da ponude konkurentnu cenu i oteraju konkurenciju.

Valjda treba biti konkurentan na trzistu i valjda za to sluzi

udruzivanje.

Ili sam ja debil ili su oni saboteri?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi kao da još nije jasno da dobar dio masovnih proizvođača radi na pozitivnoj nuli ili u minusu. 

EDIT: Sergio je rekao riječ feasible. E sada to u tom kontekstu znači moguće. Nema priče o tome da je rekao da, surađivat ćemo, ili nešto tome slično.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni su se sada fokusirali na aziju i tu im je jedan od kandidata Mitsubishi (sa kojim već imaju saradnju).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, svi oni posluju na pozitivnoj nuli, a vamo 5 vodećih menadžera

primaju plate u milionima Evra!

Kažu, razvoj jedne platforme košta Milion dolara?

Pa šta? Dovoljnoje da prodaju 200.000 vozila da im se uloženo vrati.

Zar ne? A oni posle tu platformu koriste za 3-4 modela i štancaju je u

5-6 miliona primeraka. Znači vrati im se 30x više.

Muka mi je od onog posluju na nuli. Imao sam prilike da vidim račun

kupovine novog vozila, kupe za 5.000€, a prodaju na akciji za 9.990€.

5.000+20%pdv = 6.000€

9.990€-6.000€=3.990€

Baš je to poslovanje na nuli. Ne mogu više da čitam gluposti.

Ne prodaju oni mesečno 1 auto, nego bar 250, sa maržom od 3.990€.

Direktorka Delte Auta ogranak Fiat ima 3.000€ platu, njen zamenik 2.500€

Radio sam u Delti i znam.

To što je njoj zinulo .... trpe kupci i radnici Delte.

A koliko se još ugradi od svakog prodatog primerka u vidu procenta.

Kad kažem da ima platu 3.000€, mislim na redovnu platu bez procena.

I kaže, sram je bilo: ,,Ko nema da izdvoji 100€ msečno, ne treba ni da vozi!

ONA NEK IZDVOJI OD NJENE PLATE I 300€, NE OSETI RATU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au prijatelju...odmori malo. :D

Kakav Delta auto, kakve plate od 3.000 evra...oni ne postoje, kad su italijanski auti u pitanju, već godinama, ne rade...zatvoren i prodat salon i servis na Novom Beogradu, kao i onaj servis na Banovom Brdu.

Plus, plate u dilerskoj mreži nemaju veze sa ovim što ti ljudi pričaju oko zarade samih proizvođača. Imaš njihove finansijske izveštaje, odvoj vreme ako te već zanima i čitaj koje su im stope profita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...