Jump to content
FAS Goran
saledelagano

Fiat Stilo 1,8 16v 133 ljutih konjeva !

Recommended Posts

Eto resenja protiv kradje poklopaca ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis na deo unutra?

 

DSC02505.jpg

 

Ma felne su u fileru nisu jos ofarbane, boja ce biti bela 99% nego se jos neckam izmedju mat i sjajnog laka .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto resenja protiv kradje poklopaca ;) .

Jeftino resenje, sl stvarno uzivo jos bolje izgleda moze da se napravi i za par mm veci stiker neki abart ovo ono...

 

E sad ne znam dal bi bas na svakoj stilovoj felni bilo ok, na ovoj moji je sasvim ok jer krakovi ne idu i preko poklopca.

 

 

 

abuqazub.jpg

ovako,ja sam ovo na brzinu......

...poslato iz Grande Punta...

 

aha razmisljao sam o tome, pisao sam na nekoj od predhodnih stranica bilo bi to ok felna bi izgledala mnooogo vece ali ima jedan probelem :2guns:

 

Ovaj deo (oznacio sam na slici deo izmedju krakova)  je bas sex zastititi

 

DSC02505.jpg

 

A drugi deo koji sam oznacio, i taj deo tj celokupni deo unutrasnjeg dela felna pa sve do linije koju si i ti predlagao sam razmisljao da to radim tipa u crno mat a felna u sivo, ali sam se nesto predomislio...

 

Bem li ga moram jos da razmislim :laughing:

 

Razmisljao sam i ovarijatni belo kao sad u fileru, a taj deo unutra do te linije u neku VRISTACU boju kako kaze kolega beli

Share this post


Link to post
Share on other sites

A unutrasnji deo felne ? Belo, sivo ,crno mat, neka vristaca ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se radilo na autu :

 

-Felne ofarbane u belo ( bela baza pa bezbojni mat lak )

-Kljesta u vristece fluo pomarandzasto :)

-Stavljene napred gume 225/45/17 nazad i dalje 215/40/17

-Zatamnjena stakla, bocna ista sve lumar folijom, zadnju sajbnu cu cim nabivim fen

-Tempomat od alfe, to sam uradio jos pre mesec-dva, ne znam dal sam pisao ovde

 

Sledece sto planiram i to ovih dana, ugradnja zedera ili klina za svaki slucaj :)

 

I sto se tice izgleda imam neku koroziju dole gde se spaja krilo i sajtna pa bas na krilu,

zato sto je prosli vlasink bio debil pa dizao auto na tom mestu od ispod ulazi ceo prst jer je probijen lim, pa se tu skuplja blato i voda koji tesko odlaze odatle jer ima onih plastika oko tockova, i to je tako verovatno godinama, al da se srediti :)

 

Eo neka slicka:

 

DSC02513.jpg  DSC02518.jpg

 

DSC02522.jpg  DSC02521.jpg

 

Slike auta kacim kad prvo operem auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno ovo izgleda, jedva cekam da vidim sada sliku kada je montirana bela felna na ovu vristecu boju, mora da izgleda brutalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji sprej si koristio za farbanje klješta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis na prozivodjaca neki hepi color... (akrilna je boja)

 

Prvo sam ocistio odmastio dobro, zatim stavio na brusalicu onu mrezu sto glumi celicnu cetku, i ismirglao lepo

a onda ofarbao prvo nekom sivom koja je otporna na temeraturu, pa beli akrilna (imao sam je od felni) jer fluo mnogo lepse i doalzi do izrazaja na beloj podlozi sto i pise na samom spreju...

 

Boja bukvalno vristi :laughing:

 

_______________

 

 

Odlicno ovo izgleda, jedva cekam da vidim sada sliku kada je montirana bela felna na ovu vristecu boju, mora da izgleda brutalno.

 

Brutalno izgleda i bela felna na ovu plavu boju, iskreno mnogo bolje nego sto sam ocekivao :)

 

Nego razmisljam da nabacim neki stiker, da promenim ono plavo FIAT al da ostane venac, dal je truba uraditi abart ?

Edited by saledelagano

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam da li je truba, ali sta god da uradis uradi u boju kandzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sredu je jedan isti kao tvoj išao iza mene na putu Kg-Kv ista boja, isto lajsne u boji, ne videh koje su mu tablice bile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSC02521.jpg

Deco, ala se vi igrate sa ovim dizalicama, pa da li znate koje je to sr*anje? Moj je dobronamerni savet poturiti bar neku klocnu i osigurati iz vise razloga.

Covek koji radi u Citroenu mi je svojevremeno rekao da su njima dizalice i bukvalno projektovane za odredjen broj podizanja. Ostadoh bez teksta kada sam cuo, slagacu vas za broj podizanja, da se ne frljam sa ciframa, davno bese...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje kao da mu je neko ukrao točkove pa mu bilo žao i onda mu je ofarbao  čeljusti da se ne smori mnogo  :laughing:

Inače, ja od kad mi je jedna dizalica legla samo po jedan točak skidam  i prvo stavim 2 debele klocne pa posle radim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis ovako:

IMG_20140213_131841.jpg

Dobro, ne bas tako :) . Imam utisak da je ovde bilo dovoljno da gurnes prstom i da sve ode kao kula od karata u 3 lepe :) . Jos na zemlji, Srebrni nam ima 00 do kolena :laughing: .

 

Inače, ja od kad mi je jedna dizalica legla samo po jedan točak skidam  i prvo stavim 2 debele klocne pa posle radim

Upravo o tome pricam, znam za nekoliko slucajeva sa ne bas srecnim ishodom po vlasnike. I dobronamerno savetujem... Dizalica samo za tap-tap, brzinsku zamenu i spustaj. Za sve ostalo nista te ne kosta da poturis bar klocnu, pogotovo ako radis nesto dole.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje i da može vetar da dune i poruši sve, a posle bi bilo veselo podići auto iz trave sa diskova..

 

Inače, ja sam uzeo neku malo snažniju dizalicu koja radi na istom principu kao i ova naša i stvarno je odlična. Ali piše na uputstvu da je SAMO za podizanje automobila dok se ne stave klocne i da je zabranjena upotreba kada se ulazi ispod kola.

Po meni je ovo najbolje rešenje, ali mi  nešto previše da za komad gvožđa dam skoro 20e

 

http://www.wobyhaus.co.rs/proizvod_detaljno.aspx?item=76100403

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

DSC02521.jpg

Deco, ala se vi igrate sa ovim dizalicama, pa da li znate koje je to sr*anje? Moj je dobronamerni savet poturiti bar neku klocnu i osigurati iz vise razloga.

Covek koji radi u Citroenu mi je svojevremeno rekao da su njima dizalice i bukvalno projektovane za odredjen broj podizanja. Ostadoh bez teksta kada sam cuo, slagacu vas za broj podizanja, da se ne frljam sa ciframa, davno bese...

 

 

 

ahhah matoori pa ti si kralj :)

 

Verovao ili ne to je bilo poslednje dizanje sa tom dizalicom vise ne radi CRKLA JE skroz vrti u mesu oblajznuo navoj :)

 

Inace znam i podrzavam sve sto pricas, cale se dosta razume u mehaniku i dosta toga oko auta i znam kako se pravilno dize auto i tako to nego reko nisam bas toliki bakzus da mi padne auto, inace kad god radim nesto ozbiljnije stavljam neki panj !

 

A imam barem 2 ozbiljnije dizalice u garazi, a od ove stilove vise nema nista !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam kralj ;) , nego samo nesto savetujem iz iskustva. Dodatno, kazem ti da sam ostao bez teksta kada mi je inzenjer rekao za koliko je podizanja projektovana.

 

nego reko nisam bas toliki bakzus da mi padne auto

Od ovakvog stava se naprave raznorazna sr*nja, znas i sam. Eto toliko od mene po tom pitanju, da ne offujem vise.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...