Jump to content
FAS Goran
oktopod

Oktopodov ''mali šestak'' BMW... - split Topic

Recommended Posts

Zamisli situaciju dolazi 10 direktora na vazan sastanak, 3 dolaze meckama, 3 u bmwima, a vas 3 u audijima a6 ... i ja kao deseti u Maseratjiu Quattroporte ... odnosim pobedu cim se pojavim, ne moram ni da dolazim na sastanak, jer sam vam upropastio dan i vama i vasim limuzinama :D

Kaf kaf, nebih se bas slozio ako smo kod toga    :smoke: Nije stvar u spoljasnjem izgledu nego u unutrasnjem. Kada bi bio direktor ili neko ko ima para to bi znao. Jer kao i svaki direktor bi gledao da je tvojoj guzi udobno i savrseno bi ti se j...lo sta drugi misle.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pomenuo si Mercedesa a ja da izbacim jednog mercedesa za tu namenu. U poredjenju sa maseratijem slozices se da nema dileme sta je bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to dzabe, kada se vise ne proizvodi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A za delove kod Pere u Sabac... :laughing:  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je za seike i RnB zvezde,a oni su inace poznati po istancanom ukusu :D

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slučajno sam naletio na ovaj forum, temu sam čitao dok je kupovao taj BMW i ovo sad ovdje. Kad se sve zbroji razumijem Oktopoda, no...

 

BMW inače vozim godinama i znam ih u dušu, a bavim se i prodajom rabljenih (sve marke)

 

Pošto sam dugo godina vozio 320i vjerujem ti za onu potrošnju jer na otvorenim rutama auto jako malo troši.

 

BMW je auto koji ima puno komponenti, osjetljivih senzora i traži po tom pitanju nešto više ulaganja. Ti si imao tu nesreću da su ti se zaredali problemi u kratkom vremenu. Ventilator koji je tebi otišao rijetko ode, ali eto desi se, a može biti i gore ako ode kiler za grijanje. Posla da se ubiješ.

 

Nakon nekog vremena shvatit ćeš da je svaki auto veliki trošak, naročito ovi današnji koji su konstruirani da traju 5-7 godina, a onda počne kao i sa tvojim bivšim bimerom.

 

Od novijih bimera na firmi imam jednog iz 2010. i dva iz 2012. i na svakom ima kvarova. Za gušt imam e46 330i iz 2000. koji je kod mene od 2005. i sa original 270 000 km. Desi se da i po godinu dana nema ništa, a onda dođem na servis da mi promijene desni podizač i vide da uskoro treba selene, amortizere, puko jedan zadnji feder, pušta semering birača brzina, treba nova brtva poklopca ventila i letva volana malo pušta, ta priča je koštala 1200€ i dalje je sve tip top. Nakon par tisuća km ode senzor ASC-a pa kad se upalila kontrolka za ABS i ASC auto nije vukao, sredim to, za koji mjesec pali se kontrolka nivoa ulja, novi senzor i ruke 100€

Nakon toga par mjeseci bio mir pa se opet po 105456585 put upalila kontrolka air baga i  opet novu sic matu suvozačkog sjedala, isto 100€ sa rukama, sad je već zadnjih godinu dana mir, sve radi možda će još koju godinu.

Uglavnom ima trenutaka da ga i po 40-50 000 km ne uložim ni eura, izuzev redovnih servisa, a onda se zareda, to je tako.

 

Hoćeš nekog Fiata, uzmeš kredu i kupiš novoga, no što si napravio, gubiš na vrijednosti, plaćaš bankarima kamate i taman kad ga otplatiš postat će onakav kakav si prodao ranije.

 

2007. sam za potrebe firme izeo mali Grande Punto 1.3 mjt, plaćen 15 000€ Danas takav auto sa 240 000 km vrijedi max 4000€ kod nas u HR. Pošto sam nekada imao punto 2 sa 1.2 motorima činilo mi se da će bez kvarova izuzev servo volana biti i sa novim Grande Puntom, no i na njemu je kvaliteta izrade po pitanju kvarova dosta pala.

Nakon manje od mejsec dana promijenjena letva volana, nekoliko puta stražnje kvake na vratima, dva puta prednji farovi, mjenjač prije 50 000 km...  srećom imao sam garanciju prve dvije godine i nekih 80 000 km pa me to osim živaca nije ništa koštalo.

Nakon garancije i kad se približavao 100 000 km otišo senzor turbine, pa propustio hladnjak na nekom spoju, pa kasnije turbina, vjerojatno komadić leda došao iz nekog crijeva i savio pero turba, pa nakon 200 000 km na red došao komplat ovjeses i kočnice, no to su potrošni dijelovi, promijenjeno je sve redom, amortizeri, vilice i prednji federi jer je jedan puknuo.

 

Prošle godine počeo malo dimiti i nemirno raditi na leru, otišla dizna, reparirali sve 4 kod bošiste i plaćeno 700€.

Na zadnjem servisu su utvrdili da treba novi lanac, isto potrošni dio, 300€ lanac set i ruke.

Na 240 000 km počeo opet nemirno raditi, dijagnostika pokazuje da je sve u redu pa su odlučili mjeriti kompresiju, treći cilindar ima manju kompresiju i trebalo bi reparirati motor....

 

Da napomenem da prijašnji punto 2 1.2 8V je 250 000 odradio bez greške na motoru, jedan prodan sa cca. 200 000 km, drugi sa 25x xxx km.

 

Čovek nikada nije dovoljno pametan, na novom gubiš dosta na vrijednosti, ne daj bože ako još uzimaš kredit, a na strom uvijek nešto, ali kad sve zbrojiš manje me koštaju starija vozila, kako u komercijalnom prijevozu tako i osobna vozila.

 

Kad mi je na fiatovom ducatu 2.3 na 470 tkm puko ventil i probio klip za 2000€ sam kupio motor sa 50 000 km sa razbijenog kombija i ide još dan danas, a većina bi tada kupila novi jer se ovaj davno otplatio.

 

Da si na ovom to sve napravio vjerojatno bi neko vrijeme bio miran, dok ćeš za nmovi ako kupiš plaćati kredu i taman kad ga otplatiš opet si na istom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam temu do momenta kad je prodao auto, vise nisam mogao jer je onda kreno da pljuje po samom sebi, tj pojeo je svoja go*na sto bi narod rekao... Citao sam i one postove sa bmw foruma gde se prepire sa masom isto ko i ovde sa vama kad je uzeo auto. Kilometraza bese "prava" 150.000 pa onda "prava prava" 240.000 a na kraju se pominje "prava prava prava" 330.000... Decko, kupio si bukvalno les od auta, na kraju silom prilika uvalio taj les nekom drugom.. Ali ti si i dalje ubedjen da si kupio dobru, proverenu e46-icu :) doduse, nisam procitao temu do kraja, mozda si posle i to shvatio, izvinjavam se ako si sam priznao da si kupio los auto u startu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma oprostio mu je Đura što ga je tukao. A beše E46 povoljniji za održavanje od punta MK2 1.2 16v :D

Nekako mi prazno bez Oktopoda ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da se svaki put zaleti nepromisljeno sa svakom svojom tvrdnjom i onda na kraju fazon "jbg, pogresio sam"... Cekaj, uspori malo, razmisli triput pre nego sto nesto kazes jer ocigledno je da nekako svaki put ispadne da nisi u pravu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mešajte druge likove sa foruma po celom forumu. Ne mora se na svakoj temi pisati o dejici i ciletu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto mu je crklo na autu je skroz normalno za te godine i kilometre, a covek je kako sam razumeo kupio registrovan auto nije ulozio ni dinar i prodao ga posle 10 meseci kad je istekla reg. za 700e manje, pa to je prosto milina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, tu je najveci problem sto je on bio ubedjen da je uzeo auto sa 150.000 na satu a auto vise nego duplo vise presao... I pri tom ko zna kako je odrzavan.. A svo vreme ide prica, malo presao, redovno odrzavan, bla bla bla. I sto kazes, na kraju je super prosao kako je moglo da bude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, i svaka cast na tome, ali odakle ti tolika doza samopouzdanja da uvek tako cvrsto stojis iza svega sto pricas kada (veoma) cesto ispadne da nisi u pravu. Ja bi sledeci put dobro razmislio pre neg sto bi iznosio neke argumente

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je ubedjen u to sto pise. Dok te ne klepi ne znas ni sam. Oktopod je veliki covek, priznao je svoju gresku i svoje iskustvo podelio sa drugima. Nesto slicno se i meni desilo, bio sam ubedjen u suprotno od onog sto su mi govorili, jbg na zalost morao sam da saznam na tezi nacin.

Inace, svako ima svoj nacin odrzavanja, oktopoda je ubilo ono sto i mene ubija, da svaki cas dajes novac, nije bitno koliki i uvek ima jos i nikad ne vozis auto koji je skroz ispravan. Meni je lakse ako treba da ne vozim mesec dana, da platim kvar koji se desio, iako ne kosta 10€ vec 100-200-300€, ali da tu zavrsim sa popravkama na neki period.

Oktopoda je snasao takav primerak da se brze kvario nego sto je mogao da ga popravi.

I sve oko tog auta je bilo naopako. Ako se dobro secam bilo je problema i oko prenosa.

Nije mu pruzio dovoljno zadovoljstva posedovanja takvog auta i jednostavno ga je omrzeo.

Posle 2.5god i dalje se radujem da sednem u Stila i odem na posao. Sa proslim autom je ta radost nestala posle 20ak dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koju grešku da je Punto skuplji u explataciji ili da se zajebao i kupio kantu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma poucna tema :D ,saznali smo sledece:

 

Da na BMW-u '99 godiste i predjenih 300k Km ima svasta nesto da se zameni,

Da se BMW kvari kao i svaki drugi auto,

Da je odrzavanje BMW prilicno skupo kao i za svaki premium brend,

Da BMW nije jeftiniji za odrzavanje od Punta vec visestruko skuplji.

 

Korisna stvar je ono sto je lalic1709 napisao.I hvala mu na tome.Covek je napisao sta znaci imati jedan nov Merc i koliko to zadovoljstvo kosta...

Upravo je on izneo argumente i bacio u lice svim mitomanima,"strucnjacima"...  :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar auto sa malom kilometrazom za male pare :laughing:

 

Sto je najjace auto je bio ok za nekog ko ima realna ocekivanja,kao sto rece dellas:

 

Sve sto mu je crklo na autu je skroz normalno za te godine i kilometre, a covek je kako sam razumeo kupio registrovan auto nije ulozio ni dinar i prodao ga posle 10 meseci kad je istekla reg. za 700e manje, pa to je prosto milina :)


Evo uzeo je on isti auto,samo drugi pogon,videcemo kakva ce situacija kod njega biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...