Jump to content
FAS Goran
underground79

Merenje snage i obrtnog momenta na Dyno mašini

Recommended Posts

a za clanove foruma moguc dogovor i lep popust na kolicinu :D ako imate predstavnika, organizatora ili slicno javite se na 0606671336 Uros, sa ostalim auto-forum klubovima smo napravili dobar dogovor i redovni su gosti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je proslog vikenda organizovano merenje snage kod Bobo-a u organizaciji Arcs-a.

Ja, nazalost, nisam bio u Sd-u, ali je merenje bilo 15e. Tako da ako ima zainteresovanih, verovatno bi cena bila ta za grupnu posetu :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprilicno je tacan dyno u bobo-u, ali uvek ce biti hejtera koji ce da pustaju rovca po forumima. Kad neko kaze da je chipovao auto i da je dobio xy ks, odmah ih napadate kako to nije tacno jer nije izmereno, a kad izmere onda ne valja dyno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=29&t=58566

Ja sam svoje dokazao... I mogu da dam jos primera gde se dijagrami poklapaju kad nekima mere samo snagu/moment, a kad cipuju onda odmah dolazi do ne slaganja i moment u srednjim obrtajima sto se svi pale danas je veci od realnog... Treba samo malo znati kako funkcionisu dijagrami da se vidi da li je diagram pravi ili ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu nase jedinice ali ta je poenta:

Ukratko, dijagrami momenta i snage su uzajamno povezani kroz obrtaje... Ako imas 100Nm na 3000 obrtaja, onda na 3000 obrtaja ce da ima ~43ks bez obzira na auto koji imas...

Formula za racunanje:

T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm]

T - moment

P - snaga

n - obrtaji pri kojima se ostvaruje ta snaga

Potrebno je samo KS pretvoriti u kW... 1.36*kW=ks

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su valjci poprilicno tacni tamo.

Izmerena je jedna jtd 16v fabricka i izbacila je oko 137 konja, a fabricki je 140.

Ostale Alfe su bile cipovane lepo, sve su bile jtd 8v. Od njih jedna sa ubacenim turbom od 16v i ona je imala negde oko 162-163 konja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd da probam jos jednom: Audi TT 2.0TFSI sa 197ks i 280Nm.

audi_tt_chip_tuning_bobo_sport.jpg

Ako neko vidi problem, vidi, ako ne, ja ga ne znam bolje ubediti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugisa, po mom merenju odstupanja za NM i HP za ovog TT-a se razlikuju -+ 2 od dijagrama. Kako si ti stigo do brojke od 301Nm?

 

357Nm na 3497rpm... 237hp na 3497rpm

 

210Nm na 6176rpm... 248hp na 6176rpm

Edited by mladenke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...