Jump to content
FAS Euroauto Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

@max23

 

Nisam razumeo, na kraju ti je promenjen konektor dizne na trećem cilindru, ili nije?

Kod tih 1.9 MJet sa 150 konja se često dešava problem sa konektorom baš na trećoj dizni (čitao o učestalosti toga na forumu, a dogodilo se i meni na tom motoru).

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvi put je zamjenio neko kuciste dizne (tako mi rekao),drugi put na reklamaciji prckao je po tom konektoru ali ga nije zamjenio (nije imao na stanju).narucio sam se u ponedeljak pa ce valjda zamjeniti.koliko to kosta (u eurima)? komplicirana zamjena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, jucer mi se javila greska engine fault, prikljucio na komp i pise greska sinhronizacije obrtaja :huh: nije mi do sada bio problem to, nakon nekog vremena lampica se ugasila, tokom voznje dok je bila upaljena nisam osjetio nikakvih promjena u voznji... sta bi mogao biti uzrok ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator ako je slabiji može biti jednostavan uzrok.
Bivši vlasnik kupio je nov aku, za 1.9 jtd još je u garanciji, celih 54Ah...
Neki dan -7 žena pali vidim muči se, zove kaže pisalo lose contact i popalile se sve greške...
Siđem otvorim haubu, pogledam ulje, i bacim oko na aku.. Kutijica od 54Ah a treba 75+.
Konsultujem se sa majstorom, kaže 100% aku, pali i javi posle vožnje, sve se pogasilo.

Послато уз помоћ Тапатока

Tako da me čeka i nov aku.

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, bit said:

Kutijica od 54Ah a treba 75+.

I ja sam na prethodnom Stilu uvek isao na 75-77Ah. A fabricka preporuka je bila 60Ah :) (startna struja 380A):

accu.jpg.8f6015c95d4fc90f5b1a80ea33db1852.thumb.jpg.99f776834e0d50993e40afebbae8cd66.jpg

 

Mada se i tehnologija izrade menjala vremenom, tako da iz trunku vece amperaze danasnji akumulatori izvlace duplo vecu startnu struju (posebno znaci kod zimskih jutarnjih paljenja na dizelu). Na benzincu mi je OEM Magneti Marelli, lepo se pokazao na ovim minusima, tako da cu se u ovom slucaju verovatno drzati fabricke specifikacije ako ga budem menjao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, 10-20% veći, neće da škodi.

 

Opet ja i buba, ona je fabrički trebala imati neki koliko se sećam 45 ili 55Ah, međutim, 90tih nije bilo lako biti vozač. Nigde nije bilo za kupiti takav aku na 6V, pa sam uzeo traktorski 115Ah, par puta sam do benzijske preverglao čekajući u kolonama za benzin. :)

 

Послато уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vjerujem da je do akumulatora. Do sada mi se nije javljala ta greška ni jednom, promijenio sam senzore na bregastoj i radilici  i vozio jedno 5 dana i pocelo mi se pojavljivati to... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas uzeo oprao auto, malo da sperem so. Upalim auto normalno, dodjem kuci normalno sve. Navece oko 6 sati da izadjem nece da upli vergla upali se engen fault lampica, dva sata sam verglao nakon nekog vremena ugasi se lampica engine fault i opet nece d upali vergla, i na kraju upali. I malo sam vozao se po gradu palio gasio i sve ok. Mislim da dok perem sa kompresorom negdje voda se uvuce u elektroniku i pravi problem, to je bilo i prosli put vozilo ekstra operem pocnu se gremlini javljat  :wacko:znate li kako bi se moglo provjeriti je li to priblem? Ako je ko imao slicnih iskustava uveliko bi pomoglo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nema veze sa tvojim problemom, ali je svakako poklopac osiguracke kutije/akumulatora "must have" na Stilu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, treba mi neko vase misljenje. Vozim stila 1.9mjet 120ks 2006god. Kupio ga pre dva meseca. Palio i na vecim minusima na pola kljuca. Naime pre 10dana u toku voznje mi izbaci gresku check engine i trepere grejaci. Odem na dijagnostiku izbaci greske: grejaci, centrala releja grejaca, overboost ventil, egr i leptir gasa. Zamenim grejace jer nikad nisu menjani, on posle toga obrise gresku grejaca. Al ostanu ostale 4. Kupim nove releje grejaca i nov oveboost. Zamenim to, proverim vakum creva, zatvorim egr sa plocicom. I dalje su iste greske i dalje se isto ponasa. Sto se tice samog ponasanja a to je da na bilo kojoj temperaturi on dugo vergla da bi upalio, kad je vruc pali bez problema. Drugo on je u safe modu i na leru kad stisnes gas dodje do 3200obrtaja i tu staje. Tako i u voznji ne vuce... ovo sam sve radio i popravljao u servisima. Njihova preporula da idem kod elektricara, ili da je otisao kompjuter, da li je neko imao slican problem? Da napomenem, da od kad je upalio te greske on se cudno ponasa, u smislu da ne moze da uhvati ni jednu stanicu ili da cim ubacim kljuc on upali napred maglenke, i ne mogu da ih ugasim vise...itd. i jel ima neki majstor za preporuku nbg,zemun,ledine...koji je bas za fiata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, nov sam ovde, ne znam u koju temu da postavim, citam forum i preko njega sam ocistio Map senzor, ali auto mi je i dalje ponekad u safe modu, nekad ne, ali check engine lampica je uvek prisutna, treba mi pomoc i misljenje da li ga sad mozda nesto drugo zajebava ili moram da skinem gresku, ili da ga pustim da je sam skinem ?! Ako je to uopste moguce.

Pomagajte

Fist stilo 2004 1.9 jtd 85kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stilojl

 

Da, može bukvalno 1001 razlog da bude, a svaki od njih pali tu lampicu. Treba da se očita greška, da se vidi šta je tačno prijavio. Kad već auto može da pomogne i da kaže šta ga zeza, treba to iskoristiti. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, neshaoct said:

@Stilojl

 

Da, može bukvalno 1001 razlog da bude, a svaki od njih pali tu lampicu. Treba da se očita greška, da se vidi šta je tačno prijavio. Kad već auto može da pomogne i da kaže šta ga zeza, treba to iskoristiti. :thumbup: 

Hvala na odgovoru, pre čišćenja ja sam mezimca vodio na dijagnostiku, covek kaze map senzor, ja ocistim kad greska i dalje stoji, doduse nisam presao 10km posle čišćenja, tako da ako u sledecoj voznji ne ugasi sam, moram opet na dijagnostiku, trebalo bi da ocistim i MAF senzor cisto radi preventive, a verujem da je i in u haosu. Ii jos jedno pitanje :)

Vidim da mi je egr zatvoren limom, ali mi je sve oko tog lima garavo i crno od cadji, srafovi i ceo taj spoj, da li bi trebalo ocistiti egr i ako je zatvoren limom?  Hvala puno 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, kako moze da se rijesi problem sinhronizacije broja obrtaja, naime u voznji mi nekafa se javlja taj problem pa pocne mi pistati piskalo :sofa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze pomoc, fiat bravo 2.0 mjet 121kw u pitanju, zabola vakum pumpa puko zupcasti da ne duzim zamenio vakum pumpu uradio veliki servis klackalice hidropodizace takodje za ventile sve bilo ok i majstor mi kaze uzmi cleaner operi tu masnocu oko vakum pumpe i oko turba cisto da ispratim curka li sta i taman da bude cist jer ga majstor malo zaprljao. Uzmem 2 cleanera i ocistim sve naprscem kad sam upalio auto izbaci mi check engine p2563 gresku nesto pozicija senzora tako nesto

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Nesto ne bi rekao da sam cleaneron mogao da napravim biiip1deaac3d654a2a7780cecd58a13a59ae.jpg

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupi nov Map sensor stavi,isti je 3 bar i na 1.9 8v 120 ps i na 150 ps 16 v 

i na tvome 2.0 121 kw

nemoj da se trudis da cistis stari samo nov!!!

Jos nesto iz price od prije ,tebi je dpf i agr ugasen

Iscupaj kabal sa AGR ventila vidi hoce li auto paliti gresku opet!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavezno stavi plocicu metalnu 

na tom 2.0 je malo blesavo staviti nezgodno ali ide vidio si kolege stavljaju,sam stavio 5 komada,zatim da ti ugasi pravilno AGR totalno ga ubije znaci da mozes da iscupas kabal od Agr ostavis istekan tako i da auto ne pali nikakvu gresku

mene mucilo pre 3 god ,7 dana izludio...

Cinsoft Marcin Kowalski resio mi za 5 minuta 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra idem kod majstora i sta mi je ciniti, meni je egr ugasen softverski jos odavno

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavezno stavi plocicu metalnu 

na tom 2.0 je malo blesavo staviti nezgodno ali ide vidio si kolege stavljaju,sam stavio 5 komada,zatim da ti ugasi pravilno AGR totalno ga ubije znaci da mozes da iscupas kabal od Agr ostavis istekan tako i da auto ne pali nikakvu gresku

mene mucilo pre 3 god ,7 dana izludio...

Cinsoft Marcin Kowalski resio mi za 5 minuta 

Naravno prvo stavi nov map sensor!!!prije svega

ne treba ti majstor brate za sada...,

prvo stavi nov map sensor 15 minuta posla

i obrisi greku

Nema veze sto ti je Agr software odavno ugasen

ima vise metoda gasenja.....,

A kod tog auta jedini lek plocica i kabal istekati

pitanje da li propusta.....

nebitno podji sa map sensor nije skup

zamena traje 15 minuta brisi gresku

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je auto normalno radio juce i danas i cim sam naprskao cleanerom oko vakum pumpe on mi izbacio gresku, ne verujem da je Map posto njega nisam dirao sa cleanerom, mozda su zice negde ogoljene pa napravio kratak spoj ili osigurac neki zveknuo

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...