neshaoct 9664 Posted January 10, 2019 @max23 Nisam razumeo, na kraju ti je promenjen konektor dizne na trećem cilindru, ili nije? Kod tih 1.9 MJet sa 150 konja se često dešava problem sa konektorom baš na trećoj dizni (čitao o učestalosti toga na forumu, a dogodilo se i meni na tom motoru). Quote Share this post Link to post Share on other sites
max_23 11 Posted January 10, 2019 prvi put je zamjenio neko kuciste dizne (tako mi rekao),drugi put na reklamaciji prckao je po tom konektoru ali ga nije zamjenio (nije imao na stanju).narucio sam se u ponedeljak pa ce valjda zamjeniti.koliko to kosta (u eurima)? komplicirana zamjena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted January 10, 2019 Nije skupo. Pronašao sam kasnije koliko je to plaćeno dok je Alfa bila još u Švajcarskoj: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/75384-alfa-romeo-159-sw-by-irenahgt-neshaoct/&do=findComment&comment=1461338 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dedmen 1 Posted January 11, 2019 Pozdrav, jucer mi se javila greska engine fault, prikljucio na komp i pise greska sinhronizacije obrtaja nije mi do sada bio problem to, nakon nekog vremena lampica se ugasila, tokom voznje dok je bila upaljena nisam osjetio nikakvih promjena u voznji... sta bi mogao biti uzrok ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 947 Posted January 12, 2019 Akumulator ako je slabiji može biti jednostavan uzrok.Bivši vlasnik kupio je nov aku, za 1.9 jtd još je u garanciji, celih 54Ah...Neki dan -7 žena pali vidim muči se, zove kaže pisalo lose contact i popalile se sve greške...Siđem otvorim haubu, pogledam ulje, i bacim oko na aku.. Kutijica od 54Ah a treba 75+.Konsultujem se sa majstorom, kaže 100% aku, pali i javi posle vožnje, sve se pogasilo.Послато уз помоћ ТапатокаTako da me čeka i nov aku.Послато уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19067 Posted January 12, 2019 25 minutes ago, bit said: Kutijica od 54Ah a treba 75+. I ja sam na prethodnom Stilu uvek isao na 75-77Ah. A fabricka preporuka je bila 60Ah (startna struja 380A): Mada se i tehnologija izrade menjala vremenom, tako da iz trunku vece amperaze danasnji akumulatori izvlace duplo vecu startnu struju (posebno znaci kod zimskih jutarnjih paljenja na dizelu). Na benzincu mi je OEM Magneti Marelli, lepo se pokazao na ovim minusima, tako da cu se u ovom slucaju verovatno drzati fabricke specifikacije ako ga budem menjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 947 Posted January 12, 2019 Ma da, 10-20% veći, neće da škodi. Opet ja i buba, ona je fabrički trebala imati neki koliko se sećam 45 ili 55Ah, međutim, 90tih nije bilo lako biti vozač. Nigde nije bilo za kupiti takav aku na 6V, pa sam uzeo traktorski 115Ah, par puta sam do benzijske preverglao čekajući u kolonama za benzin. Послато уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dedmen 1 Posted January 14, 2019 Ne vjerujem da je do akumulatora. Do sada mi se nije javljala ta greška ni jednom, promijenio sam senzore na bregastoj i radilici i vozio jedno 5 dana i pocelo mi se pojavljivati to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dedmen 1 Posted January 16, 2019 Danas uzeo oprao auto, malo da sperem so. Upalim auto normalno, dodjem kuci normalno sve. Navece oko 6 sati da izadjem nece da upli vergla upali se engen fault lampica, dva sata sam verglao nakon nekog vremena ugasi se lampica engine fault i opet nece d upali vergla, i na kraju upali. I malo sam vozao se po gradu palio gasio i sve ok. Mislim da dok perem sa kompresorom negdje voda se uvuce u elektroniku i pravi problem, to je bilo i prosli put vozilo ekstra operem pocnu se gremlini javljat znate li kako bi se moglo provjeriti je li to priblem? Ako je ko imao slicnih iskustava uveliko bi pomoglo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19067 Posted January 17, 2019 Mozda nema veze sa tvojim problemom, ali je svakako poklopac osiguracke kutije/akumulatora "must have" na Stilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IvanK88 0 Posted January 22, 2019 Pozdrav drugari, treba mi neko vase misljenje. Vozim stila 1.9mjet 120ks 2006god. Kupio ga pre dva meseca. Palio i na vecim minusima na pola kljuca. Naime pre 10dana u toku voznje mi izbaci gresku check engine i trepere grejaci. Odem na dijagnostiku izbaci greske: grejaci, centrala releja grejaca, overboost ventil, egr i leptir gasa. Zamenim grejace jer nikad nisu menjani, on posle toga obrise gresku grejaca. Al ostanu ostale 4. Kupim nove releje grejaca i nov oveboost. Zamenim to, proverim vakum creva, zatvorim egr sa plocicom. I dalje su iste greske i dalje se isto ponasa. Sto se tice samog ponasanja a to je da na bilo kojoj temperaturi on dugo vergla da bi upalio, kad je vruc pali bez problema. Drugo on je u safe modu i na leru kad stisnes gas dodje do 3200obrtaja i tu staje. Tako i u voznji ne vuce... ovo sam sve radio i popravljao u servisima. Njihova preporula da idem kod elektricara, ili da je otisao kompjuter, da li je neko imao slican problem? Da napomenem, da od kad je upalio te greske on se cudno ponasa, u smislu da ne moze da uhvati ni jednu stanicu ili da cim ubacim kljuc on upali napred maglenke, i ne mogu da ih ugasim vise...itd. i jel ima neki majstor za preporuku nbg,zemun,ledine...koji je bas za fiata... Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1702 Posted January 23, 2019 Altina... Dr @Goran Zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilojl 0 Posted February 1, 2019 Pozdrav, nov sam ovde, ne znam u koju temu da postavim, citam forum i preko njega sam ocistio Map senzor, ali auto mi je i dalje ponekad u safe modu, nekad ne, ali check engine lampica je uvek prisutna, treba mi pomoc i misljenje da li ga sad mozda nesto drugo zajebava ili moram da skinem gresku, ili da ga pustim da je sam skinem ?! Ako je to uopste moguce. Pomagajte Fist stilo 2004 1.9 jtd 85kw Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted February 2, 2019 @Stilojl Da, može bukvalno 1001 razlog da bude, a svaki od njih pali tu lampicu. Treba da se očita greška, da se vidi šta je tačno prijavio. Kad već auto može da pomogne i da kaže šta ga zeza, treba to iskoristiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilojl 0 Posted February 2, 2019 15 hours ago, neshaoct said: @Stilojl Da, može bukvalno 1001 razlog da bude, a svaki od njih pali tu lampicu. Treba da se očita greška, da se vidi šta je tačno prijavio. Kad već auto može da pomogne i da kaže šta ga zeza, treba to iskoristiti. Hvala na odgovoru, pre čišćenja ja sam mezimca vodio na dijagnostiku, covek kaze map senzor, ja ocistim kad greska i dalje stoji, doduse nisam presao 10km posle čišćenja, tako da ako u sledecoj voznji ne ugasi sam, moram opet na dijagnostiku, trebalo bi da ocistim i MAF senzor cisto radi preventive, a verujem da je i in u haosu. Ii jos jedno pitanje Vidim da mi je egr zatvoren limom, ali mi je sve oko tog lima garavo i crno od cadji, srafovi i ceo taj spoj, da li bi trebalo ocistiti egr i ako je zatvoren limom? Hvala puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dedmen 1 Posted February 2, 2019 Pozdrav, kako moze da se rijesi problem sinhronizacije broja obrtaja, naime u voznji mi nekafa se javlja taj problem pa pocne mi pistati piskalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 17, 2019 Moze pomoc, fiat bravo 2.0 mjet 121kw u pitanju, zabola vakum pumpa puko zupcasti da ne duzim zamenio vakum pumpu uradio veliki servis klackalice hidropodizace takodje za ventile sve bilo ok i majstor mi kaze uzmi cleaner operi tu masnocu oko vakum pumpe i oko turba cisto da ispratim curka li sta i taman da bude cist jer ga majstor malo zaprljao. Uzmem 2 cleanera i ocistim sve naprscem kad sam upalio auto izbaci mi check engine p2563 gresku nesto pozicija senzora tako nestoPoslato sa RNE-L21 uz pomoć TapatokaNesto ne bi rekao da sam cleaneron mogao da napravim biiipPoslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted February 17, 2019 Kupi nov Map sensor stavi,isti je 3 bar i na 1.9 8v 120 ps i na 150 ps 16 v i na tvome 2.0 121 kw nemoj da se trudis da cistis stari samo nov!!! Jos nesto iz price od prije ,tebi je dpf i agr ugasen Iscupaj kabal sa AGR ventila vidi hoce li auto paliti gresku opet!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 17, 2019 Ako upali gresku?Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted February 17, 2019 Obavezno stavi plocicu metalnu na tom 2.0 je malo blesavo staviti nezgodno ali ide vidio si kolege stavljaju,sam stavio 5 komada,zatim da ti ugasi pravilno AGR totalno ga ubije znaci da mozes da iscupas kabal od Agr ostavis istekan tako i da auto ne pali nikakvu gresku mene mucilo pre 3 god ,7 dana izludio... Cinsoft Marcin Kowalski resio mi za 5 minuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 17, 2019 Sutra idem kod majstora i sta mi je ciniti, meni je egr ugasen softverski jos odavnoPoslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted February 17, 2019 Obavezno stavi plocicu metalnu na tom 2.0 je malo blesavo staviti nezgodno ali ide vidio si kolege stavljaju,sam stavio 5 komada,zatim da ti ugasi pravilno AGR totalno ga ubije znaci da mozes da iscupas kabal od Agr ostavis istekan tako i da auto ne pali nikakvu gresku mene mucilo pre 3 god ,7 dana izludio... Cinsoft Marcin Kowalski resio mi za 5 minuta Naravno prvo stavi nov map sensor!!!prije svega ne treba ti majstor brate za sada..., prvo stavi nov map sensor 15 minuta posla i obrisi greku Nema veze sto ti je Agr software odavno ugasen ima vise metoda gasenja....., A kod tog auta jedini lek plocica i kabal istekati pitanje da li propusta..... nebitno podji sa map sensor nije skup zamena traje 15 minuta brisi gresku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 17, 2019 Meni je auto normalno radio juce i danas i cim sam naprskao cleanerom oko vakum pumpe on mi izbacio gresku, ne verujem da je Map posto njega nisam dirao sa cleanerom, mozda su zice negde ogoljene pa napravio kratak spoj ili osigurac neki zveknuoPoslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted February 17, 2019 uhhhhh zameni map sensor 2000 din kosta nisu zice nije osigurac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted February 18, 2019 Spalo crevo sa rezervoara vakuma Quote Share this post Link to post Share on other sites