Jump to content
FAS Euroauto Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Nema razlike drasticne u vesanju izmedju delte i brava takoreci isto samo  delta sira  ali  delta ima cvrscu i kvalitetniju konstrukciju mislim na  sasiju  limariju i enterijer  dajem primer predjete preko pruge sa bravo  i eto neki zvrcak negde se cuje dok sa deltu  samo  tihi sum  kao sa mercedes e klase.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva udobnost sa krutom gredom pozadi ?

Može da bude mekše trimovana ali onda gubi na stabilnosti, a ako je auto stabilan onda je na uštrb udobnosti. Samo kompromis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bolje sa krutom gredom pozadi nego nezavisne viljuske  za nase puteve nema bolje od te grede  dva silena bloka  greda i to je to  a da je nezavisno oslanjanje  bilo bi kuku lele  ja licno nevolim  nezavisno oslanjanje jeste ima ono neke prednosti ali u pogledu izdrzjivosti nemoze se meri sa ovom gredom sto nosi delta bravo i stilo . :thumbsup: ako cemo posteno  nova delta ne samo sto je udobnija kvalitetnije uradjena limarija  nego je jednostavno bezbednija i jaca  od brata brava  i teza je  znaci  zato je i cvrsca   jer ima jacu sasiju koja drzi limene sklopove . :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam Deltu a Bravo vozim i nikakve drasticne razlike nema barem po meni. Ok Delta ima udobnija sedista za nijansu ali nista preterano . . .

Послато са GT-I9070 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva udobnost sa krutom gredom pozadi ?

Može da bude mekše trimovana ali onda gubi na stabilnosti, a ako je auto stabilan onda je na uštrb udobnosti. Samo kompromis.

 

Ne pričamo o poređenju udobnosti Delte i S klase, nego poredimo udobnost Delte i Brava. :thumbup:

 

Da li se slažeš da auto koji ima veće međuosovinsko rastojanje, a isti sistem kao onaj sa manjim, bude udobniji?

Da li se slažeš da auto koji ima adaptivne amortizere, tj. Lancia Delta is fitted with an electronic variable damping suspension system (Reactive Suspension System) that considerably improves driving comfort while filtering out more vibrations over uneven road surfaces. It also further emphasises driving satisfaction by improving handling under all conditions (the system automatically adjusts ride according to the type of road and the driving stresses)...mora da je udobniji od auta koji to nema?

http://www.magnetimarelli.com/press_room/news/magneti-marelli%E2%80%99s-innovations-lancia-delta-damping-control-system-instant-nav-led

 

 

Šta je inače standard u toj klasi, dakle u premium C segmentu po pitanju vešanja pozadi...da li je moguće kupiti i limuzinu D segmenta (poput npr. Škode Octavie) i da isto ima gredu pozadi? ;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Octavia je D, bez obzira što je Golf platforma sa gepekom. Ako to ne bi bilo tako, tj. ako bi sve takve automobile (na platformi C sa gepekom i oblikom limuzine) brojali i dalje u C segment bez obzira što nisu hatchback nego limuzine, onda bi došli dotle da uopšte i ne postoji D segment osim onog premium D segmenta, tj. Audija A4 i ostalih.

Ili, još gori paradoks... :D onda bi npr. Octaviu vRS brojali zajedno u kategoriju sa ostalim tzv. C hot hatchback-ovima poput Focusa ST (RS), ili Astre OPC, ili Golfa GTI, ili Renault Megane RS, itd, itd.

Ili...kad se uzme C platforma, izdigne i napravi automobil koji pripada MPV klasi, nećemo valjda sada npr. i Ford C Max brojati i dalje u C segment, a ne MPV (segment za sebe) koji je samo baziran na C platformi...kao što je i 500L mali MPV baziran na B platformi (Grande Punto), kao što je npr. i Fiesta poslužila kao osnova za Ford B Max, za najvećeg rivala 500L-u po Evropi.

Takvim gledanjem bi onda izbrisali gomilu klasa čiji modeli nastaju na B ili C platformama, tj. više ne bi imali mali MPV, veliki MPV, razne male SUV modele, krosovere...sve bi to nestalo i brojali bi ih i dalje samo u B ili C.

Lancia Lybra je isto D segment. Nije čudno da ima neka rešenja drugačija od C, tj. segmenta ispod nje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta nije napravljena za trzista sa sirotinjom kao kod nas, kao i za lose puteve. Za sirotinju i takve puteve su konstruisani drugi auti.

Delta nema multilink jer je skup! 

Hitlermobil (njegovo velicanstvo zvano golf) sedme generacije sa jacim motorima ima multilink dok oni sa slabijim motorima nemaju. Razlog je naravno stednja a i prica da multilink nema previse svrhe sa slabim motorima itekako pije vodu.

Mercedes serije 123 ako se ne varam je jedan od prvih velikoserijskih modela sa multilnkom pozadi i nema narocitih problema sa trajnoscu istog dok serija 124 vec ima. Multilink vesanje ima daleko vise delova pa je normalno i da se cesce kvari jer kao sto rekoh ono cega nema nemoze se pokvariti!


I jos nesto. Multilink zauzima mnogo vise mesta pa ga neki izbegavaju i zbog veceg prtljaznika koji itekako donosi bodove na testiranju.


I da ne ostanem duzan za sedala. Sedala su hajde da kazem "dobra". Pa i na drvenoj stolici se sedi ali zasto onda prave fotelje? 

Ako po nicemu drugom makar po odelu ona je svojevrsna kreacija i kao takva zasluzuje vrhunska sedala a ova sadasnja su cist primer Italijanse stednje na totalno pogresnom mestu! Multilink se ne vidi i vecina ni ne zna sta je to ali sedala svi vide i itekako osete! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato ja cenim Forda, jer se zadnjih 15-ak godina stvarno dobija jako kvalitetan auto za te pare.

Svaki Focus, još od prve generacije, ima nezavisno multi link vešanje, nevezano za to koji je motor unutra.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Octavia je D, bez obzira što je Golf platforma sa gepekom. 

Lancia Lybra je isto D segment. Nije čudno da ima neka rešenja drugačija od C, tj. segmenta ispod nje.

Nesho, nije sporno da je Lybra D segment za razliku od Octavije koja je u svim mogucim klasifikacijama iskljucivo C segment.  :) 

Delta nema multilink jer je skup! 

Glavni i najbitniji razlog zasto ga u odredjenim modelima nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, jasno :thumbup: , nego je samo nelogično kad vidiš veličinu auta, veličinu gepeka i veličinu unutrašnjeg prostora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora multi link, svako nezavisno vešanja nudi više udobnosti ali što je najbitnije bolje vođenje točka tj geometriju. Dakle stabilnost.

Kruta greda je jednostavno najeftinije rešenje.

Ako se želi vrhunska stabilnost onda se ide na varijantu multi link.

Inače prvi Mercedes sa multi link zadnjom osovinom je 190 W201 1982g. To je tzv prostorna osovina sa pet ramena. W123 je imala nezavisno zadnje vešanje sa kosim ramenima.

 

200px_5link3_Drear1.gif 200px_5link3_Dtop1.gif 

 

Što se tiče Octavije jeste pravljena na Golf platformi i pripada tom segmentu i upoređuju je sa C segmentom.

Ne ide u isti koš sa C klasom , Insignijom ili Pasatom. Mada ova zadnja generacija sa 4, 66 metara opasno se približava.


Što se tiče samog međuosovinskog rastojanja, naravno da će veće međuosovinsko pružati veću udobnost tj auto će biti manje osetljiv na ulegnuća i sl. Veće međuosovinsko po pravilu (ne baš uvek) nudi i više prostora na zadnjoj klupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...po platformi koju koristi je 100% C.

 

Onda Fiat 500L nije small MPV, nego je B segment. :) I svi drugi small MPV koji su svi redom napravljeni na B platformi treba da budu B.

Kada se isti recept primeni na C segment pa dobijemo npr. C4 Picasso, ili Ford C Max, ili Renault Scenic, itd...to sve treba brojati u C jer je na toj platformi napravljeno.

I one SUV koji se prave na C i razne krosovere isto...sve je to C.

 

Razumem šta pričaš i sve je tako, kao što sam rekao Octavia jeste Golf sa gepekom (pojednostavljeno), ali zašto samo njoj oduzeti da pripada D segmentu (po nameni) jer je eto napravljena na C platformi...a, svim ostalim modelima (neke sam nabrojao) takođe napravljeni na C platformi (ili na В) ne oduzimamo da su postali small MPV, ili MPV, ili compact SUV... ;)

 

p.s. Nekadašnja Multipla...ona je isto C? Znamo da je pravljena na tadašnjoj Fiat platformi C segmenta, ali je po nameni MPV i tu je svi broje.

Još jedan primer kako samo jadnoj Octaviji :D zameramo to što je na C platformi i ne damo joj zato da bude zajedno sa ostalim limuzinama, dok svim ostalim modelima takođe pravljenim na C platformama raznih proizvođača dajemo da postanu drugi segment...

 

Pravda za Oktaviju... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po toj logici Opel Astra Sedan , Renault Fluence, Ford Focus sedan itd da ne nabrajam sa svojom dužinom prelaze svoju klasu i ulaze u D. Zašto bi Škoda bila izuzetak ? Samo zato što nema hečbek verziju .

Šta ćemo sa  Fiat Lineom i 4 560 mm dužine ?

Sa ostalim limuzinama ide Superb. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta kruta greda kako je zovete na zadnjem vesanju je samo prednost nikako mana ja licno nevolim auto sa nezavisno zadnje vesanje  samo razmislite kad morate da centrirate i zadnji i prednji trap  

 

Dejice, ovaj koncept je poodavno prevaziđen. Potrošni materijal sandolin a dodatna oprema kantica sa tovatnom mašću.

 

Zaprezna_volovska_kola_slika_O_9535313.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nema centriranja zadnjeg trapa, što je najvažnije :thumbsup:

A može da ga održava iole priučen majstor.

Ivane, od koliko coli su ove multi spoke felne?

 

Dejice, nije sve u "prostoti" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran za leguru ali pretpostavka 25 coli. ET bolje zna kolega Ivan.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

mercedes 190 e  je naj veci lom koji je ikad napravio mercedes  enterijer puca  krut  auto a zadnje vesanje uzas  sto je naj gore kad odu ta ramena i sileni pozadi  na malo vecoj brzini mozete se okrenuti na putu kad pocne da se ljuja auto 

 

Kum mi vozi 190 E 1.8 celih 10 godina i relativno često je pretovaruje (par puta je odvaljivao auspuh). Auto je punoletan od 2010. godine i apsolutno ništa na zadnjem trapu nije rađeno. U planu su ležajevi zadnjih točkova i ležaj kardana.

A auto nema baš lepu reputaciju što se tiče zadnjeg trapa.

Sve je relativno, mada ako se lepo dimenzionišu u fabrici delovi trapa to može dosta dugo da traje.

Stilo naročito karavan ima probleme sa trajnošću zadnjih silen blokova. Bilo je nekih fabričkih modifikacija ali za naše uslove odlični su od pune gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...