Jump to content
FAS Euroauto Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

 

Pravda za Oktaviju... :D

 

 

Evo pravde , Octavia na evropskom tržištu za januar 2014. zabeležila rast od 30% i zauzela odlično drugo mesto u C segmentu (naravno ko drugi nego Golf prvi sa 41 601) tj na skupnoj listi odlično šesto mesto sa prodatih 16 405 kom. Ako je strpamo u D tu je ubedljivo prva.

Šta god pričali Škoda se odlično prodaje.

Dok tužna sudbina Lancia/Chrysler Delta čitavih 452 tj -43%, Bravo za dlaku bolji 469 ili - 60%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem svrhu poređenja prodaje najnovijeg modela sa onim modelima starim 7, odnosno 6 godina? To je isto kao kada bi sada krenuli da se čudimo kako je 2+2=4... :)

Pa, da mogu modeli stari 6, 7 godina da pariraju novim modelima, ne bi se onda nikada ni pravile nove generacije...a, one se prave na tih 6, 7 godina proizvodnog ciklusa. Fiat nema nov model u tom segmentu baš tih 6 punih godina i ušli smo u sedmu godinu, i naravno da će onda 2+2=4, odnosno da će biti na začelju prodaje.

 

Mišljenja sam da Delta po nameni ne može da se poredi sa Oktavijom. Ona se poredi npr. sa Audijem A3.

Ne može ni sa Golfom, pa zašto bi onda mogla sa Golfom koji ima gepek i zove se Oktavija? :)

 

Usput, niko nije rekao da je Oktavija loš auto, bar ja to nisam video na temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Octavia je C.

Nešo, ne mešaj babe i žabe. D segment nije oznaka veličine, kao ni C uostalom. Ima dosta primera gde C segment zalazi u dimenzije prosečne D limuzine, Civic, Fluens, Astra... Ono što izdvaja D od C je pre svega kvalitet izrade i ugođaj u vožnji, kao i tehnološka rešenja koja to podržavaju. A vrlo često na uštrb praktičnosti.

Kao što znaš, pored Stila nam je drugi auto bila Octavia nekoliko godina, a sad je pored Alfe opet Octavia, ova nova, u najvišem paketu opreme koji može da se kupi kod nas. Octavia je kudikamo praktičnija od Alfe, veća unutra, prostranija, iako su dimenzije tu negde.

Ali, kad sedneš i provozaš jedno i drugo, jasno ti je što je Škoda C, a Alfa D segment. Jednostavno u nekim stvarima ne mogu da se porede. :-)

Racionalan čovek kupuje C, sladokusac sa dubljim džepom D.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, jasno je meni šta je Oktavija, kako je nastala. Napisao sam gore jedno 5 puta da je na platformi C, da je to Golf  sa gepekom, itd, itd.

 

Ono što ističem:

- kada se npr. na B platformi napravi MPV, onda je taj automobil koji je tako napravljen postao small MPV, nije više B (Fiat 500L, Ford B Max...).

- kada se npr. na C platformi napravi MPV, onda je on kompakt MPV, nije više C (Ford C Max, Citroen C4 Picasso, nekada Fiat Multipla...).

Ispade da jedino kada se na C doda gepek, tj. napravi limuzina, onda je to i dalje C. Ispade da se samo tom promenom ostaje u C segmentu, a kod svih ostalih naknadnih radova na početnim platformama dolazi do promene namene tog novog modela.

 

Npr:

 

Alfa Romeo Giulietta

Lancia Delta

Audi A3

Lexus CT200h

BMW serije 1

Mercedes A klase

 

To je premium C i tu Škoda nema auto koji može da se poredi sa njima. Tu su najkvalitetnija rešenja, materijali, oprema...

''Narodni'' C segment je mnoooogo brojniji i tu ide svašta nešto...da ne nabrajamo sada, lista je mnooogo duža.

 

---------------------

 

Isto tako bih raslojio i D segment, čak tu možeš na 3 podsegmenta, a sve u okviru D, tj. limuzina...da ne spamujem temu dalje, ako hoćete otvorite temu o klasama, pa možemo o tome nadugačko i naširoko, tj. da svako izloži i argumentuje zašto nešto svrstava ovde ili onde... :thumbup:

 

Ako tako ne odvajamo, onda dođemo do paradoksa da neko krene da poredi npr. Audi A4 i Ford Mondeo. Ili Audi A3 i Kia Cee'd... Mišljenja sam da se to ne poredi.


Racionalan čovek kupuje C, sladokusac sa dubljim džepom D.

 

A, šta će onaj koji ima pare, ali neće limuzinu (oblik karoserije), neće auto dugačak skoro 5 metara. Šta on kupi...možda premium C? :)

Ako već postoji premium C, postoji li premium D? Znamo da postoji. A, možda kod D segmenta, za razliku od C može da se izdeli na 3 (ne samo na 2) podsegmenta imajući u vidu baš razlike u kvalitetu, ceni, opremi koju pružaju te limuzine (najmanje limuzine, tj. D segment)? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem svrhu poređenja prodaje najnovijeg modela sa onim modelima starim 7, odnosno 6 godina? To je isto kao kada bi sada krenuli da se čudimo kako je 2+2=4... :)

Pa, da mogu modeli stari 6, 7 godina da pariraju novim modelima, ne bi se onda nikada ni pravile nove generacije...a, one se prave na tih 6, 7 godina proizvodnog ciklusa. Fiat nema nov model u tom segmentu baš tih 6 punih godina i ušli smo u sedmu godinu, i naravno da će onda 2+2=4, odnosno da će biti na začelju prodaje.

Pa šta se glupiraju, proizvodnja na nivou manufakture.

Nissan Qashqai (nije direktan suparnik ali dobar primer) je na kraju svog životnog veka prodavan ko blesav, a model vršnjak Fiat Brava / 2007.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada vidiš neku Deltu 1.9 twin turbo u full opremi bude potpuno jasno značenje  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam,ali bas nema pravih informacija...procitao sam sve sto se tice deklaratavnih informacija proizvodjaca,ali ipak informacije oz prve ruke su neprocjenjive.

Nadam se da cu uspjeti uloviti maxspeeda za dodatne informacije..imam u planu da kupim novu deltu,no ne bi se htio zaletiti po pitanju motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da kupim jednu Delticu u skorije vreme, pa sam pokušao da se informišem na forumu koji motor zadovoljava moje potrebe.

Elem, pošto kod nas u ponudi (polovnih) vozila još uvek nema benzinaca, a twin tubo mi nije neophodan, izbor je pao na 1.6 120ks i 2.0 165ks. Pošto se isti motori ugrađuju u Fiat Bravo, pretpostavljam da su podjednako pouzdani i relativno jeftini što se održavanja tiče, ali mi nije jasno (dosta se provlači po forumu) kako je motor od 120ks slab za auto od 1600kg? Primera radi, moj brat ima 307 1.6 109ks, doduše benzinca, koji je težak oko 1550kg i sasvim fino ide, drugar ima passata B5.5 1.9tdi sa 130ks i isto 1600kg mase i ide fantastično, a Delta sa 120ks nema snage?

 

Hvala na odgovoru.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je da nadjes tu deltu od 120 Ks da je provozas i vidis kako ide.Sve ostalo je rekla kazala.Nekom je slabo,nekom je ok a neko je i vise nego zadovoljan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio sam da kažem da trenutno vozim Bravu 1.2 16v 80ks 2001 mislim da je 114Nm, i da je to auto koji u potpunosti zadovoljava moje potrebe (brzina, ubrzanje, potrošnja, malo manje udobnost), i da taj motor sasvim pristojno nosi 1040kg, jednostavno ne vidim razlog da 120ks i svojih 300Nm bude nekome malo?!

 

Tek sad mi nije jasno, piše da dotični model ima cca 1400kg!?!?!

Edited by Juric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da kupim jednu Delticu u skorije vreme, pa sam pokušao da se informišem na forumu koji motor zadovoljava moje potrebe.

Elem, pošto kod nas u ponudi (polovnih) vozila još uvek nema benzinaca, a twin tubo mi nije neophodan, izbor je pao na 1.6 120ks i 2.0 165ks. Pošto se isti motori ugrađuju u Fiat Bravo, pretpostavljam da su podjednako pouzdani i relativno jeftini što se održavanja tiče, ali mi nije jasno (dosta se provlači po forumu) kako je motor od 120ks slab za auto od 1600kg? Primera radi, moj brat ima 307 1.6 109ks, doduše benzinca, koji je težak oko 1550kg i sasvim fino ide, drugar ima passata B5.5 1.9tdi sa 130ks i isto 1600kg mase i ide fantastično, a Delta sa 120ks nema snage?

 

Hvala na odgovoru.

Ljudi su postali previse razmazeni!

Pre 20 i kusur godina auto sa 100 Ks je bio sportski auto sa snaznim motorom. Danas kazu da Punto sa 1.2 i 60Ks motorom ne ide! samo mi nije jasno ako ne ide kako onda dodje do 155Kmh? Netko pita moze li 500L sa 1.4 motorom vuci prikolicu! Pre 30 godina su dve porodice (jedna u autu a druga u kamp prikolici) skupa sa stvarima i hranom iz Poljske bez problema stizale na more preko Bosanskih planina i to u Peglici!

 

Delta 1.6 i 120 Ks je raketa!!!  I naravno da ne postoji realan razlog da je to nekome malo!

Cisto da podsetim. Ogranicenje brzine na autoputu je 120 ili 130 Kmh  dakle i sa Yugom mozete platiti kaznu za prebrzu voznju.

Po mom misljenju Delta sa 120 Ks je razuman izbor pogotovo sto se tice cene, cene registracije  a i potrosnje.

Twin turbo je azdaja ali netko tko vozi auto od 500 Ks bi mozda rekao da ne ide!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bravo 1,9 120 KS ide ko lud! nista mu nefali, kad god treba ima snage da obidje i da povuce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i meni je bilo nelogicno da je auto od 120ks "slab". Vecina vozila koja se voze po nasim putevima ima do 110ks, bilo da su benzinci ili dizelasi (ne govorim o visoj klasi nego o automobilima koji su nama pristupacni, sto cenom, sto potrosnjom). Po meni je, za prosecnog korisnika koji pazi i na potrosnju i na registraciju i cenu odrzavanja, ova lepotica ivise nego dovoljna. Nervira me kad kazu da joj sedista nisu udobna, a do juce su se vozili u "traktoru" (prim.aut. golf II).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam joj kritikovao sedišta. Nisu ona neudobna nego previše obična, kao u jeftinom autu niže klase!

Takva lepotica zaslužuje daaaleko bolja sedišta.

Pu,pu,pu! Daleko bilo! Oduvek baš ne gotivim narodne aute. A što se tiče traktora ovaj GP mi je prvi dizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde sam procitao u nekim novinama, dal vrele gume, kao da sedista ne pruzaju dovlojnu bocnu potporu. Gde su oni vozili? Na stazi u Monaku pa su ih iscimale krivine? Ili mozda na cemernom?

Kontam da bi trebala da budu bolja, kao u alfi.

Edited by Juric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala pomoć, snimio sam da se ova Lancia vec duze vreme nalazi u oglasima, pre je imala neke BG tablice i na slikama je bila parkirana ispred garaze, al mi je daleko da dodjem da je obidjem (Delta mi je prvi pik za kupovinu, a zbog jednog primerka, koji moz bit ne valja nista, da potezem 200km...).

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas4571584/lancia_delta_16_mtj_120_ks/

 

Clip_10.jpg

 

I ovde je ispred garaze, ona je bila drugacija  :smoke:

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je kupljena na lizing pa je oduzeta vlasniku iz razloga neplacanja rata mada ne mora da znaci. Pozovi i pitaj, deluje brutalno kako izgledom tako i opremom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice opreme, i nije da ima nesto specijalno, po meni klot osnovni paket + tempomat (korisna stvarcica, al za nekoga ko svaki dan prelazi po 200km auto putem), a za cenu, mislim da ce je dati za 7500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...