Jump to content
FAS Euroauto Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Nove Lancie su klasa za sebe! To sto su na Delti isti delovi kao i na Bravu moze biti samo prednost u smislu povoljnijeg odrzavanja ali tu prestaje svako poredjenje.

Cena jeste paprena ali... ima li i jedan slican a tako lep auto u toj klasi? Po mom misljenju NEMA!!!

Delta je umetnicko delo na tockovima koje nigde ne moze proci neopazeno.

Ukusi su razliciti ali meni je trenutno daleko najlepsi auto na trzistu a zbog takvog dizajna moze se i mnogo toga oprostiti ali osim ekskluzivnosti  mislim da nema drugih mana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde sturdust neke slikice prvo (mada pretpostavljam da je ona sa vozdovca sa onim batman  :ninja: felnama :p )

Pusti moguce probleme kad je takva lepotica u pitanju :)

Upravo ta. hahaha batman felne :D

 

Kad smo vec kod felni ,cudno mi je sto su zapravo te gume koje su na Delti  povoljne, jeftinije su od guma koje sam koristio na proslim kolima i koje su bile manjih dimenzija. ranije (205-45 R16) a ove su (215-40 R18).

 

Jos nije preuzeta, cekamo da se zavrse jos neki papiri.

 

Imao sam do skoro ibizu i navikao sam se na nju. Vozio sam je 6 godina , i sada sve sto probam nekako mi deluje cudno. (volan  , prenosi i tako dalje) ali predpostavljam da cu se navici posle nekog vremena.

Sto se tice dizajna - lep je . Slazem se.  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da dodam par stvari vezanih za deltu...

 

Ovde provejava misljenje da je auto radjen na istoj platformi kao bravo, a cinjenica je da delta ima 10 cm vece medjuosovinsko rastojanje i samim tim vise prostora u unutrasnjosti sto se najbolje primecuje na zadnjoj klupi.

Motor 2.0 mjet sa 165 ks je malo tromiji na manjim obrtajima, cak i u poredjenju sa bravom 1.9 mjet sa 150 ks, ali zato manje trosi i kad treba da se potera bas lepo ide.

Motor 1.9 mjet twinturbo sa 190 ks je bas snagator i trosi vise, ali i daje vise dobrog osecaja brzine za one koji to vole.

Motor 1.6 mjet sa 120 ks je izbor za one koji uzivaju u lepoti ovog auta, a ne u nekim drugim karakteristikama.

 

Ono sto je me odusevilo je upravljivost i lezanje na putu. Delta je u tom smislu daleko ispred brava i u rangu sa alfom 159. Auto jednostavno ide kao po sinama i lezi na putu perfektno cak i na velikim brzinama. Na 220 km/h nisam imao osecaj da ispada iz krivine i bila je perfektno pod kontrolom. Nisam imao priliku da na otvorenom vozim verziju sa twinturbo motorom, ali verujem da je sve isto osim ubrzanja i jos vece stabilnosti zbog sirih guma.

 

Sve preporuke za 2.0 mjet sa 165 ks, jer je dosta stedljiv (na primer, manje trosi nego bravo sa motorom 1.9 mjet sa 150 ks), ali kad se potera lepo ide. Dobra varijanta za grad i otvoreni put. Za one kojima potrosnja nije bitna i koji vole svu lepotu mjet snage izbor je jednostavan - 1.9 mjet twinturbo.

Enterijer je posebna prica. Odlicno uradjen, a vizuelni efekat nocu je sjajan. Sedista su udobnija nego na bravu. Mislim da je oro oprema mera ispod koje ne treba razmatrati kupovinu ovog auta, jer u argento varijnati to deluje smesno, barem meni. Ima onih koji drze da je delta drugi bravo, ali ta prica nikako ne stoji. Osim slicnog vizuelnog identiteta enterijera, pre svega instrument table, sve ostalo nije za poredjenje. Ja imam brava, ali realno delta je bliza alfi nego bravu i vredi pare koje se plati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam na BG autp sajmu Deltu i mogu reci da sam se razocarao kvalitetom enterijera, tj pojedinih dijelova. Na oplatama vrata i donjem dijelu konzole ima tvrde plastike kao u mom GP. Npr na A3 toga nema i vidi se vec na prvi pogled veci kvalitet.

Za sve ostalo vjerujem da je Delta odlican automobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi lepo kada bi imali više informacija što se održavanja tiče, i nekih mana... S obzirom da se slabo piše o tome, da li da pretpostavim da je savršen? :D Recite mi da jeste!!!

 

Gleduckam neke Delte, iz radoznalosti, jer mi se auto mnogo dopada. Kada bih našao neko rešenje da Alfu zamenim sa ovom lepoticom, iste sekunde bih to učinio....i stalno mi se motaju u glavi neke kombinacije. Samo je problem što je još uvek, nažalost, auto u finoj meri nepoznanica. 

 

Evo sada, kada bih je kupovao, ne bih znao na šta da obratim pažnju... Ali pretpostavljam, ukoliko nema nekih skrivenih mana, kroz probnu vožnju i posetu servisu, dosta toga bi se pokazalo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali pretpostavljam, ukoliko nema nekih skrivenih mana, kroz probnu vožnju i posetu servisu, dosta toga bi se pokazalo... 

 

Tačno. :thumbup:

Auto je inače Fiat Nuova Bravo, ali sa drugačijim dizajnom, kao što znaš. Zato i ne može da ima neku skrivenu manu jer bi se ista pokazala kod novog Brava.

 

Nepoznanica bi bila ako bi hteo da uzimaš onu 1.9 Twin Turbo, ili onaj benzinac 1750 Di Turbo Jet...oni su ubedljivo najređi. Jedino što sam čuo, pročitao da taj novi benzinac nije uopšte ''mali'' potrošač (ide i u Giuliettu, Alfu 4C...i nema isto KS kod svih, ali u kojoj god varijanti da je ima preko 200KS...i pije 14, 15 po gradu i više.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1750 tbi, je priča za sebe :) . Što se Delte tiče, nekako mi se čini da je 2.0 mjet neka optimalna varijanta. 

 

Iskreno, i pre nego što sam uzeo svoju Alfu, Giulietta mi je bila nedosanjani san. Međutim, kad sam seo u Giuliettu, koja inače nije imala neku posebnu opremu, nekako nije na mene ostavila toliko intenzivan osećaj kao kada sam recimo prvi put seo u 147. Samo počevši od sedišta, koja uopšte nisu atraktivna kao kod prethodnih modela, pa do nekog hladnog dizajna unutrašnjeg dela vrata, gde mi se čini da je plastika dosta tvrđa i deluje skromnije od prethodnih modela Alfe.  E sad, naravno, kod modela sa jačom opremom je priča potpuno drugačija, ali to što bi meni bilo ok, košta papreno. 

 

 Sa druge strane, Delta mi nekako odaje baš prijatan osećaj u svakom smislu. Iako unutrašnjost nije preterano inovativna, i više ide na retro stil, sve mi se to iz nekog razloga dopada...  A uzimajući u obzir da je prosečna cena polovne Delte niža od Giuliette, i to nezanemarljivo niža, nekako Delta kod mene dobija poene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sajmu automobila pre mesec dana u Kg-u sam imao priliku da sednem i u Giuliettu i u Deltu i mogu reći da mi je u Delti bilo daleko zanimljivije..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Skuplje su od Alfi 159, a ljuta egzotika, Jako malo ih je izgleda prodato cak i u Italiji. Ne znam u kojim kolicinama je Lybra prodavana, ali eto je ozivela kod nas kao vrlo dobar polovnjak za nisku cenu. Trebace izgleda jos jedno dve godine da se Delte pojave kod nas u nekim pristojnim cenama i kolicinama... Inace neobicno lep auto. :clap:

Steta sto ce im Markione zavrnuti kljuc u bravu.....

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se Delta svidja. cal sa, i razmisljao za 2-3 godine da krenem u kupovinu polovnjaka. Ali sada sam definitivno odustao, kad se Lancia povlaci, kome bih to prodao za 7-8 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta je zaista nesto posebno samo bio bi greh kupiti onu sa osnovnom opremom. Takva raskos izvana zahteva ako ne vise ali sigurno ne manje takvu unutrasnjost. 

Jedina zamerka su mi sedala! Fiat ocito ne zeli dobra sedala u drugim modelima osim Alfa Romea mada i tamo ima mnogo mesta za doradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se Delta svidja. cal sa, i razmisljao za 2-3 godine da krenem u kupovinu polovnjaka. Ali sada sam definitivno odustao, kad se Lancia povlaci, kome bih to prodao za 7-8 godina.

Ne povlaci se Lancia u bukvalnom smislu, povlaci se ime. Ionako je poslednjih nekoliko modela bilo luksuznija varijanta Fiata. Lybra deli dosta delova sa Mareom, Musa sa Ideom, Y sa Puntom, Delta sa Bravom.

Iako sam razocaran sto je nece razvijati kao Alfu, mozda je i bolje da prestane da se proizvodi (jednog dana je mozda opet pokrenu) nego da gledam Chrysler sa Lancijinim bedzom. Jednostavno nema mesta za dva slicna brenda pod istom kapom (Fiatovom).

 

Meni ce Delta, zdravlje boze, biti sledeci auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da Lancia nece bas skroz prestati sa proizvodnjom, bice to sigurno neke male serije po potrebi najvise Italijanskog trzista dok ne dodje na red posle alfe ili ne znam cega, a to verovatno moze i da potraje...definitivno su napravili promasaj sa velikim modelima drugog proizvodjaca, koliko mi se cini ostace samo Delta i Ypsilon sto i jeste njihov uspesan proizvod koji ce se stalno doterivti, presvuceni Fiat kao i drugi brendovi ali opet sa nekim sarmom...nije mala razlika kad se iz nove Pande sedne u Ypsilon kao ni iz Brava u Deltu...proverio oba modela!

Ko ocekuje da minimalno izgubi na autu prilikom par godina voznje na to neka ne racuna pogotovo kod Italijanskih proizvodjaca i to svi znaju, Lancia vam nikada nece vratiti ulozeno ali mnogo daje osecajem luksuza, lepotom voznje i pojave, nadam se da su na ovom forumu ljudi koji vole ovakve zabarske proizvode zbog takvih kakvi jesu sa svim manama a ne kupujem/prodajem varijante!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, i ne govorimo to auto :D (pod to spadaju vw, OOOO i Mercedes).

Bas me briga koliko cu izgubiti na autu, kupio sam ga da vozim a ne da ga preprodam kroz pola godine, godinu, i naravno, kako vole da kazu, ni dinara ne ulozim.

I sere mi se od onih prica da je vw kao polovnjak bolji za onoliko koliko je skuplji.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam seo da provozam drugarov BMW 320d, 2001 god, 136 KS. Lybra je avion za njega u svakom pogledu, udobnija, unutra lepša 5 puta, jeftinija za održavanje... I ne znam da l' nešto nije u redu sa njegovim ali Lybra ga otrese kao slinu, ni približan kick nema kao JTD. A, koliko je samo skuplji kao polovnjak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam ja negde za 320d karavan 150ks kako ne može da se uporedi sa jtd-om. Mene je vlasnik nagovarao da kao proverim da li kvačilo proklizava i ja ga od druge brzine potpopim i ništa, niti vuče, niti šlajfuje, bukvalno ništa da se desi. A sa bilo kojim jtd-om imam osećaj da bi svukao gumu da se u 2. brzini na 2000 obrtaja stisne :)

Da ne pominjemo zastareli dizajn na starijim modelima i što je održavanje višestruko skuplje nego za naše traktorčiće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budemo iskreni, verovatno su ti BMW-i koje ste pominjali u poluraspad stanju. Pa Shime koji se vratia (aka Oktopod) je posteno i iskreno napisao kakvi likovi voze BMW i kako ga (ne)odrzavaju. Realno, ispravan 320d od 150 ks bi odvalio svakog stila jtd sa 8 ventila.

A i da se ne lazemo, sve je je vise Stila u stanju totalnog raspada (golf 2 sindrom), koji idu kao imt 539, a isto tako i dime, a i vesanje im je slicnih karakteristika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus, taj osećaj ''zabadanja u sedište'' nije merodavan jer...pisali su ljudi svoja iskustva po forumu (sad se setih Ivana u prvi mah) kako je npr. kod 2.0 MJet motora (koji ima ozbiljno veći obrtni moment od 1.9 JTD 8v) to ustvari sve blago, da je on očekivao da oseti taj udar mnogo jače od onih 255Nm na koje je navikao kod svog Stila, kad ono...nema toga. A, auto brže ide.

Npr. onaj auto koji ima 700 Nm neće lomiti vrat (iako bi trebao ako se misli da on treba ~3 puta jače da zabada u sedište od Stila JTD sa 255 Nm).

 

Gledajte više brzinomer, kako lakše pune brzinu jači automobili, a batalite osećaj zabijanja u sedište.

Evo Igore, da li Kuvaljin (1.9 MJet 140) Stilo (pominjem njegov jer si se vozio i/ili ga vozio) baca u sedište nešto spektakularno jače od tvog Stila (koji ima dobrih 20% manje obrtnog momenta)? Ne, ali kada bi stali jedan pored drugog (ako već slučajno niste :D), ostavi te lagano... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno Neso, zavisi od toga kako je rasporedjen obrtni moment. Vozio sam oktaviju 2.0 tdi PD od 140 ks. Do 2500 rpm auto je mrtav, posle toga lomi vrat, i na, lupam, 3500 rmp klone. Moj cipovani matori bravo ne cimne bas tako krvnicki, ali zato pocne da vuce od recimo 2000 rpm bas zestoko, i na 4000 rpm ne posustaje. Naravno, dobijam tu oktaviju od 0-100, od 100-160. Na mobilnom sam, nezgodno mi je da trazim, ta oktavija 2.0 tdi PD od 140ks ide bas dobro, i ima fabricki neki ludacki obrtni moment, nesto tipa 350nm, ako ne i vise (inace, po meni, ovo je jedan od razloga zasto im brzo odu plivajuci zamajci).

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus, taj osećaj ''zabadanja u sedište'' nije merodavan jer...pisali su ljudi svoja iskustva po forumu (sad se setih Ivana u prvi mah) kako je npr. kod 2.0 MJet motora (koji ima ozbiljno veći obrtni moment od 1.9 JTD 8v) to ustvari sve blago, da je on očekivao da oseti taj udar mnogo jače od onih 255Nm na koje je navikao kod svog Stila, kad ono...nema toga. A, auto brže ide.

Upravo tako, linearnije rasporedjen obrtni momenat ciji je max od 360 Nm dostupan na 2000 rpm. Kod Stila je to 255 Nm na istih 2000 rpm (ali u kracem opsegu), to je ogromna razlika, skoro 50% vise u korist Brava. Pa kad se na to doda bolja zvucna izolacija, normalno i noviji auto...

Nema tako izrazenog lepljenja (bar se tako subjektivno cini), ali dovoljno je samo baciti pogled na cajger, on leeeeti. Sjajan motor, sto vise imam priliku da ga provozam, sve sam vise odusevljen, odlicno se ponasa i u gradskoj voznji. A ne daj Boze da se ONO jos i cipne :) , zlo i naopako...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...