ivica su 154 Posted August 7, 2015 Kad smo već kod autoplaca, stvari stoje ovako. Pri kupovini sam dobio pisanu garanciju, uredno potpisanu, pečatiranu, ali sa jasno navedenim uslovima. Uslovi otprilike glase da garanciji ne podležu potrošni delovi tipa: kaiši, lanci, španeri, pumpe, dizne, senzori itd. ali važi na delove poput glave motora, radilice, klipova itd. Takođe je navedeno da se mora odraditi veliki servis kako bi se ostvarilo pravo na reklamaciju, što sam ja i odradio. Eto toliko, prvo sam se radovao što imam pisanu garanciju, ali kad sam detaljnije pročitao, ustanovio sam da ja ovde pravo na reklamaciju nemam jer su upravo ti "potrošni" (što je ovde jako širok pojam) delovi u pitanju. Inače auto je kod mene 5 meseci. I dalje ću ponoviti što sam ranije pisao, on je za to vreme perfektno radio, ali sad kad su problemi krenuli, nema kraja. I dalje mi nije jasno ovakvo ponašanje auta, ja sam kod prethodnog mogao da naslutim da nešto nije u redu: da se povremeno gasi, ne drži ler, teže vergla, nema dovoljno snage itd, dok ovde sve radi besprekorno, a posle 5 min. nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 7, 2015 Vidi sa nekim advokatom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted August 7, 2015 Odakle je uvezen auto i gde si ga kupio i koliko platio, kao pouka drugima čisto ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 7, 2015 Vidi sa nekim advokatom.Složio bih se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 7, 2015 Nema od toga ništa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 7, 2015 Slozio bih se..m Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted August 8, 2015 Odakle je uvezen auto i gde si ga kupio i koliko platio, kao pouka drugima čisto ? Uvežen je iz Nemačke, 4000e, mada smo se iscenkali sa 4350, plac je Siki auto u Subotici. Nikome ne preporučujem ovaj plac, ne toliko zbog toga što mi neće ništa refundirati, već iz razloga što se tamo vlasnik kune kako nije vraćana kilometraža i kako je uzeo direktno od vlasnika u Nemačkoj itd...Puno bi mi značilo kad bi priznao istinu, znao bih šta mi je dalje činiti. Treba biti čovek i lepo reći pa da znam šta me još sve čeka i da li da uopšte zadržavam auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 8, 2015 Zabluda je da je auto star 9 godina presao samo 120000km pogotovu preko. Auto sa tom km tamo kosta isto kao i ovde posto tamo cenu odredjuje km a ne godiste kao kod nas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted August 8, 2015 Odakle je uvezen auto i gde si ga kupio i koliko platio, kao pouka drugima čisto ?Uvežen je iz Nemačke, 4000e, mada smo se iscenkali sa 4350, plac je Siki auto u Subotici. Nikome ne preporučujem ovaj plac, ne toliko zbog toga što mi neće ništa refundirati, već iz razloga što se tamo vlasnik kune kako nije vraćana kilometraža i kako je uzeo direktno od vlasnika u Nemačkoj itd...Puno bi mi značilo kad bi priznao istinu, znao bih šta mi je dalje činiti. Treba biti čovek i lepo reći pa da znam šta me još sve čeka i da li da uopšte zadržavam auto.Nisi ga ti uopšte malo platio, ne znam ne moraš da se hvataš za kilometražu, možda je i realna činjenica je da je počeo da zeza star je 9 godina bez obzira na broj km, jednostavno zalomilo ti se i kraj sve je to mačka u džaku ni oni ne znaju šta uvoze, a ti vidi šta ćeš zadržati i ulagati ili prodati, ja mislim da treba da ga voziš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 9, 2015 Možda je samo bila loša sreća. Realno priče da ljudi održavaju kola u inostranstvu pa ih prodaju u tip-top stanju su neboluze. Niko ni tamo ni ovde nije sisao vesla i ako zna da će prodati kola za 2 godine ima maksimalno da ih amortizuje i dovede do raspada pa posle proda, pogotovu ako zna da dobija smešne pare u svakom slučaju. Isto tako je moguće da je i auto maltretiran, zamenjen neki deo, sipano lož ulje ili biodizel i ko zna šta još.Sada sredi ovo što treba, pregledaj kod nekog dobrog majstora i uživaj u vožnji. Inače, kolega je imao jako sličnu situaciju. Na moje insitiranje je pre kupovine odvezao kola u serivs i tamo je utvrđeno da je sve tip-top. 1000km od kupovine odlazi pumpa za gorivo.Odmah nakon toga puca crevo antifriza i ostaje bez rashladne tečnosti.1000km kasnije se raspada druk ležaj i kvačilo. Majstori ništa nisu uspeli da predvide, a prilično su skupi kvarovi bili. Po meni je to samo loša sreća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted August 9, 2015 Slazem se sa kolegom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted August 9, 2015 Kakva losa sreca? Taj je preso puno, cim su mu i creva trula, a to se vidi golim okom Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 10, 2015 (edited) Kupljen nov u Srbiji i sada ima 160 000, a nije ni mator nešto - čini mi se 7 godina Edited August 10, 2015 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted August 10, 2015 Slažem se sa Igorom. Možda ni ovaj moj zaista nije puno prešao, barem sudeći po enterijeru i eksterijeru koji su zaista očuvani, ali ko zna kako, kojim stilom, u kakvim uslovima i sa kakvim gorivom je vožen. Možda je i stvarno prešao 116.000, ali čiste gradske vožnje gde je stalno bio izložen čestom paljenju, kratkim relacijama gde motor ne postiže ni radnu temperaturu, oštrijom vožnjom itd. U svakom slučaju, danas ili sutra treba da mi poprave auto pa javljam dalja iskustva. U svakom slučaju, nadam se da tu prestaju nevolje i da ću moći na miru još dugo da ga vozim. Možda treba da ove stvari gledam sa vedrije strane: polovnjak je polovnjak i nikad nećeš znati šta će te zadesiti, ovako ću barem biti miran kad odradim servise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted August 20, 2015 (edited) Izgleda da se agonija od gotovo mesec dana bliži kraju. Znači pored zamene kompleta lanca, vodene pumpe itd...pa sad kod bošiste dve dizne, pumpe i regulatora pritiska, sada auto konačno radi. Naravno nije još sve gotovo, prilikom čišćenja rezervoara se očigledno oštetio senzor za gorivo i sad mi pokazivač više ne radi i konstatno mi svetli lampica za rezervu i izbacuje upozorenje na ekranu...no dobro, u najkraćem roku ću to zameniti. Nego, možda mi se samo čini, ali kao da se ne čuje turbina, odnosno nema onog zviždućeg zvuka kada se jače pritisne papučica gasa, ali opet motor ima obrtaje i solidno vuče. Da li slabije vuče nego ranije, nisam siguran, pošto sam ga i ranije uglavnom vozio na niskim obrtajima. Da li je moguće da se možda turbina zaista ne pali, ali možda zbog toga što ne radi senzor za merenje goriva u rezervoaru? Edited August 20, 2015 by ivica su Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted August 20, 2015 Rekao bih da nije nista od toga sto ti kazes, turbina je upaljena i na leru... Pogledaj da nije spalo vakuum crevo, ako je spalo, onda je ugasena turbina, i ne zvizdi, ali i ide slabije...(ne lepi za sediste) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted August 21, 2015 Sad ću ga svaki dan voziti da vidim hoću li uočiti neku manu. Čini mi se da turbina ipak radi, ima on snagu, samo mi je generalno drugačiji zvuk motora nego ranije, ni lepši, ni ružniji, samo drugačiji...a onda opet, nisam ga vozio mesec dana kako je bio u servisima pa sam već možda i zaboravio, ali sam gotovo siguran da se turbina palila, tj. da je već "lepio" na tek nešto iznad 2k obrtaja, dok mi sad deluje da mu treba mnogo duže, pogotovo u trećoj brzini (ako to uopšte ima nekakve veze)...mada, kao da već danas lepše ide nego juče, možda treba da se malo razradi, otkud znam. No nadam se da problema sa paljenjem više neće biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted August 22, 2015 Rekoh ti, proveri vakuum creva sa over bost ventila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikitzca 7 Posted December 27, 2015 (edited) Pozdrav,treba mi pomoc ili neko ko je imao slicno iskustvo ili ko god moze da ikako pommogne. naime, auto nece da upali. nakon okretanja kljuca do pozicije pre samog startovanja sve signalne lampice se upale normalno i pogase normalno. nikakva lampica upozorenja se na pali niti ostaje da gori, medjutim kada okrenem kljuc nista se ne desava, nikakav znak da se nesto pokrece, kao kada je kompjuter zakljucan, a nije jer, kazem i ta se lampica ugasi. ne "vuce" nigde struju jer se intenzitet lampica ne smanjuje kada pokusam da startujem. pokusao sam da pojacam drugim akumulatorom ali ista situacija. pokusao sam na guranje i auto je upalio (nije preporucljivo ali...). Nakon toga sam vozio auto i kada sam ga ugasio i pokusao da upalim, opet isto. Da kazem i to da sam oko osiguraca ispod haube pre prvog danasnjeg paljenja proveravao osigurac za odledjivanje zadnjeg stakla posto mi ne radi. kako nisam mogao da ga skinem morao sam da povadim nekoliko osiguraca (ili su to releji) okolo i vratio ih onako kako su i bili postavljeni. nisam im zamenio mesta. da li je moguce da taj osigurac ima nekakve veze sa paljenjem uopste. to je osigurac br 20 po semi od 20 A. auto je do sinoc normalno palio bez problema. Edited December 29, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted December 30, 2015 Meni se tako ponašao kad mi je kabel za masu od akumulatora do motora bio u prekidu (nije bio pokidan do kraja, ali dobrim delom je krenuo da se lomi)... Sve je pokazivao normalno na tabli, samo nije hteo da vergla. Pogledaj prvo to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drazen.OS 31 Posted December 30, 2015 Dodao bi na ovo gore da je može biti i problem i u anlaseru. Jer ako je upalio na guranje onda anlanser ne vrti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavac 0 Posted March 24, 2016 Jutros i ja, prvi put od maja 2015. ne upalih GP-a. Dan ranije sam ga vozio po onoj kišurini i sve je funkcionisalo normalno. Ugasio ga, otišao kući. Jutros krećem na posao, dajem kontakt i vidim da je ventilator ostao upaljen (ne vuče struju kad se auto ugasi, zar ne ?). Vratim ključ na poziciju stop i ponovo dam kontakt, ali on više ne pali lampicu grejačea kao obično. Pogledam malo bolje, stoji mi upaljena ona žuta lampica sa ključićem (e, tu sam se već odsekao). Uglavnom, probao sam da zaverglam, a auto se ponašao kao kada pališ bez akumulatora, tj nikako. Nisam imao vremena da otvaram haubu i zavirim u akumulator, kabl (koji pominje ivica), ali mi nešto ne miriše na dobro. Čuo se sa komšijom (autoelektričar), preneo mu dešavanja. Njegov komentar : "Ne paniči bez potrebe." Uglavnom, taj osećaj kad te tako auto izda bez prethodne najave je jedan od najbednijih osećaja (ne računajući probleme sa zdravljem). Quote Share this post Link to post Share on other sites
golf sdi 2 Posted March 25, 2016 Prvo probaj sa rezervnim ključem, naravno ako imaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavac 0 Posted March 25, 2016 Upravo sam se nakanio da odem do auta. Poneo sam rezervni ključ (koji kolega golf pominje, a tako piše i u uputstvu) i upalio sam bez ikakvih problema. Nakon par sekundi po paljenju je počela da trepće lampica grejača (nekoliko puta) uz obaveštenje na tabli "check slow plugs." Ne znam kako se proveravaju grejačii, ali prvu misteriju smo rešili. Ostaje da ispratim kako će sada da se ponaša sa glavnim ključem i da li će ponovo da mi izbaci istu grešku sa grejačima. Jedno pitanje za vas koji imate više iskustva sa novijim dizel motorima : da li zaverglate odmah nakon gašenja lampice grejača ili čekate da se i ostale lampice pogase i nestane zvuk ? Pitam to, jer pumpa se čuje bar još 3 sekunde nakon što se lampica grejača ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites