Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Sve ima svoju cenu... Pa sta hocete ljudi??? Da vam daju auto za dzabe... Ovo je novi model, tek je promovisan i izasao u salone. Secam se da je tako je krenula prica ovde po forumu i za obican 500L kad je izasao. Mnogi su bili skepticni, te skupo, te sta sve mogu da uzmem za te pare.... A onda sajam i buum... NACIONALE! Sacekajte sl. sajam, akcije salona, staro za novo, ovo-ono... Siguran sam da ce biti pogodnosti u narednih par godina za ove modele.

Living je sjajano vozilo za viseclanu porodicu. Ja imam drugara koji ima 4 dece i koji je sa odusevljenjem docekao vest o Livingu.

Sjajna stvar je i to sto ce rez. delovi i ostala oprema u buducnosti biti nama pristupacnija i povoljnija nego za dosadasnje fiatove modele koji su pravljeni u italiji ili poljskoj. Bicu srecan da sutra mogu da udjem npr u ap sport i narucim branik od trekking verzije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da ne računate dobro, na opremu pop star ima popust 3000 EUR, sto znači da je cena 13.650 + 850 EUR opcija 1(felne, svetla za maglu) što iznos 14.500 za 1.3 mj. Cena više nego pristojan  i čak jevtinija za living od običnog modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trekking deluje daleko lepse od obicnog, a pogotovo u ovoj zutoj bicolore kombinaciji. Jedva cekam da ga vidim uzivo.

Zeleni trekking je izložen u Kompresorovom salonu u Rakovici. Izgleda odlično.

Paradoks kod trekkinga je da serijski ide sa 17" i MS gumama, a za 16" se doplaćuje.

 

Ja ipak naručih običan 1.6 mjet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da ne računate dobro, na opremu pop star ima popust 3000 EUR, sto znači da je cena 13.650 + 850 EUR opcija 1(felne, svetla za maglu) što iznos 14.500 za 1.3 mj. Cena više nego pristojan  i čak jevtinija za living od običnog modela.

 

Da li je ovo tačno? Da li postoji popust/subvencija za još neke modele osim 500L Nacionale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popust je isti za sve. Nacionale nije model nego subvencionisani nivo opreme i isti je u L, Living i Trekking varijantama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam taj trekking u Rakovici. Mlogo lep!

Primetio sam da mu se vrata lakše zatvaraju nego na mom Nacionale: kada otvoriš vrata par cm i pustiš ona se sama zatvore - kod mene neće (video sam to negde na youtube pa reko da probam). Voleo bih da je to jedina razlika u kvalitetu naših Nacionale i auta za inostranstvo

tapatok 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popust je isti za sve. Nacionale nije model nego subvencionisani nivo opreme i isti je u L, Living i Trekking varijantama.

odakle ti ovo :question:  ne bih rekao da je tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni rekli u Kompresoru da i na trekking ide popust od 3000€ pa sam ja zaključio da mora da ide i na dugačkog. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam taj trekking u Rakovici. Mlogo lep!

Primetio sam da mu se vrata lakše zatvaraju nego na mom Nacionale: kada otvoriš vrata par cm i pustiš ona se sama zatvore - kod mene neće (video sam to negde na youtube pa reko da probam). Voleo bih da je to jedina razlika u kvalitetu naših Nacionale i auta za inostranstvo

tapatok 4

Kako nece?? To je jedan od razloga zasto sam uzeo 500l. Vrata. Extra su. I zasto mislis da je Nacionale losijeg kvaliteta izrade? Nema logike da zbog par stotina vozila ili ajde par hiljada za Srbiju, menjaju dobavljace ili isporuke od dobavljaca. Nacionale je samo nivo opreme. Imao sam priliku da vidim 500l koji je kupljen pre ove akcije, sve je isto. Veruj mi. Makar spolja i unutra, sta je ispod karoserije to ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao pre 5 sec. RADI! Sama se zatvaraju!  :guitar:

Naime, cim sam kupio auto to sam probao i nije 'telo. Bas mi bese krivo pa nisam vise ni pokusavao ali mi ostalo u secanju pa cima sam se dohvatio nekog drugog 500l-a reko da probam na tom drugom. To bese pomenuti trekking u Rakovici.

 

Izgleda da su se i vrata razradila! :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene mnogo zavisi od toga da li su sva vrata I prozori zatvoreno ili ne. Ako je bar nesto otvoreno sama se zatvaraju, ali ako je sve zatvoreno mora im se malo "pomoci". Pored toga prednja vrata se bolje zatvataju nego zadnja. Zadnja se moraju otvoriti bar do pola da bi se zatvorila (ako su svi prozori I vrata zatvorena).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiat 500L Pro za profesionalce
 
fiat%20500l%20pro.jpg
 
Fiat Professional je na evropskom tržištu ponudio novu verziju modela 500L namenjenog, kako se kaže, profesionalcima.
Nazvan Fiat 500L Pro, ovaj 500L je zadržao zadnja sedišta i zadnja bočna stakla, a nema ni zaštitnu mrežu između putničkog i tovarnog prostora. U Fiatu svoj 500L Pro kratko opisuju kao ''novi model koji kombinuje nepogrešiv italijanski dizajn sa karakteristikama Fiat Professional proizvoda - niski troškovi, izuzetna ergonomija, niska emisija CO2 i potrošnja goriva, pouzdanost i robusnost na najvišem nivou.''
Fiat 500L Pro se nudi sa dva motora, a to su 1.3 16v MultiJet 2 turbo-dizelaš sa 85KS i 1.4 16v Fire benzinac sa 95KS.
Cene za 500L Pro u Italiji počinju od 10.300 evra.
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na oko, nacionale bez ijednog paketa, crni retrovizori, crna lajsna, ne znam jel ima klimu, 600 evara jeftiniji sa transportom do Italije. Ako je samo ovo razlika (klima je imperativ) iskreno, ja bih radije uzeo ovakvog za manje pare.

Edited by milkobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

mislim da ne računate dobro, na opremu pop star ima popust 3000 EUR, sto znači da je cena 13.650 + 850 EUR opcija 1(felne, svetla za maglu) što iznos 14.500 za 1.3 mj. Cena više nego pristojan  i čak jevtinija za living od običnog modela.

 

Da li je ovo tačno? Da li postoji popust/subvencija za još neke modele osim 500L Nacionale?

 

Apsolutno tačno.Popust jena opremu pop star kod medela living.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Negde oko tridesetog minuta kreću da pričaju o 500L i o nekih 200 modifikacija koje su urađene za USA model.

Zanimljiva su pitanja gledalaca, i naravno nezaobilazne teme o "fabrici u kojoj se pravio Jugo" i radniku koji je šrafcigerom rezbario automobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sberbanka spremna da podrži izvoz Fiata 500L

 

fiat-500l-2.jpg

 

BEOGRAD, 12. jula 2013. (Beta) - Ministar finansija i privrede Mladjan Dinkić izjavio je u petak u Moskvi da je ruska Sberbanka zainteresovana da bude glavni nosilac izvoza automobila proizvedenih u Kragujevcu na rusko tržište.

O plasmanu Fiatovih automobila proizvedenih u Kragujevcu na rusko tržište Dinkić je u Moskvi razgovarao sa prvim čovekom najveće ruske banke Hermanom Grefom, zamenikom direktora Sberbanke Sergejem Gorkovim i zamenikom predsednika Fiat Grupe Alfredom Altavilom razgovarao Kako je saopstilo Ministarstvo finansija i privrede Srbije, Dinkić je izrazio očekivanje da će Vlada Ruske Federacije uskoro i zvanično odobriti aranžman koji su ruski predsednik Vladimir Putin i premijer Srbije Ivica Dačić dogovorili pre tri meseca.

"Fiat ima nameru da prodaje vozila koja proizvodi u Srbiji na ruskom tržištu, a naš premijer i predsednik Putin su postigli dogovor da se Srbiji odobri jedan bescarinski kontingent od 10.000 vozila za plasman u Rusiji", rekao je Dinkić. On je istakao da je to jako važno za Srbiju, jer je FIAT, koji ima fabriku u Kragujevcu, najveći srpski izvoznik i dodao da je FIAT spreman da poveća proizvodnju i plasira automobile na rusko tržište. Ministar finansija i privrede Srbije je u petak u Moskvi potpisao i sporazum sa Sberbankom o uspostavljanju saradnje te banke i Agencije za osiguranje i finansiranje izvoza Srbije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"FIAT 500L", invazija na Ameriku
 
I stručni i novinarski komentari testiranja modela "Fiat500 L" u SAD više nego povoljni i ocenjuju ga kao savremen i kvalitetan proizvod. Posle probne serije koja je prošlog meseca stigla u SAD, očekuje se da će do kraja godine više od 30 hiljada automobila iz Kragujevca biti isporučeno američkim kupcima.
Prvi novinarski testovi o "Fijatu 500 L" u Americi pokazuju da je priča o "jugu" zaboravljena. Utisci sa testiranja u kojem je učestvovao novinar lista Ju-es-je tudej više su nego povoljni i zaključak je da je iz iste fabrike došao potpuno novi, savremen i kvalitetan proizvod.
Slični su i komentari stručnih časopisa koji ističu malu potrošnju, dobar menjač i dobro ubrzanje na auto-putu. Posle prve probne serije koja je u junu stigla u Ameriku očekuje se da će do kraja godine više od 30 hiljada automobila iz Kragujevca biti isporučeno američkim kupcima.
Spot o osvajanju Amerike simpatičnim, italijanskim automobilčićima i promeni života u svakodnevici američke tek stasale građanske klase, koja strah od britanskih trupa sa početka spota, potiskuje slikom razdraganih Italijana, pokazuje na koje karte igraju Italijani sa modelima "FIATA" preko okeana.
Reklama je usmerena na buđenje jakih emocija od stvaranja američke države, do promena u svim oblastima života od mode do kafea. "FIAT" se odlučio da pored toga što je vlasnik Krajselra ipak stvori svoju prodajnu i servisnu mrežu i da tržištu u usponu ponudi nekoliko tipova automobila. Naravno najviše raduje činjenica da sve verzije u Ameriku dolaze iz Kragujevca.
"Za model 500L imamo dovoljno narudžbina, možda i više od kapaciteta fabrike. Naš tajni adut je 500L produženi, koji omogućava da se njime veoma udobno vozi 7 osoba. Veliki prtljažni prostor dobar izbor menjača i motora takođe nam daje prednost," kaže Mauro Pieralini, iz ogranka "FIAT Amerika".
Jedan od glavnih promotera "FIATA" u Americi je i kolekcionar i poznati televizijski voditelj Džej Leno koji je među prvima dobio "FIAT 500L" kao eksponat za svoju garažu, čiju vrednost stručnjaci procenjuju na skoro milijardu dolara.
"Na ovom automobilu sve je u redu, sedišta su udobna, unutrašnjost automobila je veoma živopisna i puna dizajnerskih preokreta. Vidi se da nisu sve pare potrošili na dizajn, dobar je i motor naročito ovaj od 160 konjskih snaga koji imam i u u "Abartu 500" i u njimu se dobro ,zabavljam" kaže Džej Leno.
Cena osnovnog dobro opremljenog modela "Pop" je samo 19.100 dolara, a najluksuzniji "FIAT 500L" produženi sa kožnim sedištima košta 27.800 dolara.
 
IZVOR: RTS

 

Edited by Nidzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još jednog review-a američke verzije...

 

 

Zanimljivo je gde se nalazi kamerica (0:57) za rikverc... Na između nule na znaku 500L. :smoke:

Takođe pri kraju snimka (9:34) se vidi i navigacija na U-connect uređaju.



A evo i doticnog g. Fabricija dizajnera  :vava:  :ouch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...