igor0511 2821 Posted July 1, 2013 Ovaj 1.6 105ks mnogo zanimljivo deluje. Po ovoj krivoj je najjači u rasponu 1500-2000 obrtaja i već kreće da pada obrtni moment. Ivane jesi kačio prenose i obrtaje za taj motor? Baš me zanima koliko se vrti na većim brzinama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted July 2, 2013 Malo podataka sa net-a (http://www.automobile-catalog.com) 1.3MJ ******************************************I 4.273II 2.238III 1.444IV 1.029V 0.76760-100 km/h u IV: 10.7s80-120 km/h u IV: 13.4s80-120 km/h u V: 18.1s 0-30 km/h (s): 20-40 km/h (s): 3.30-50 km/h (s): 4.40-60 km/h (s): 5.70-70 km/h (s): 7.60-80 km/h (s): 9.50-90 km/h (s): 11.80-100 km/h (s): 14.60-110 km/h (s): 18.30-120 km/h (s): 22.50-130 km/h (s): 27.90-140 km/h (s): 360-150 km/h (s): 49.70-160 km/h (s): 96.61.4****************************************I 4.1II 2.158III 1.345IV 0.974V 0.766VI 0.646 60-100 km/h u IV: 13.1s80-120 km/h u IV: 14.1s80-120 km/h u V: 22.6s80-120 km/h u VI: 34.8s 0-30 km/h (s): 2.10-40 km/h (s): 3.10-50 km/h (s): 4.30-60 km/h (s): 5.40-70 km/h (s): 6.70-80 km/h (s): 8.90-90 km/h (s): 110-100 km/h (s): 13.30-110 km/h (s): 15.90-120 km/h (s): 19.80-130 km/h (s): 24.20-140 km/h (s): 29.80-150 km/h (s): 37.70-160 km/h (s): 59 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted July 2, 2013 Zanimljivi podaci. 1.4 16v bi od 0 do neke cirfre sigurno dobio mjet-a, ali u međuubrzanjima je ćumuraš više nego dominantan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted July 2, 2013 (edited) Da Igore, ali što je najvažnije, međubrzanja i potrošnja, apsolutno na strani turbo dizelaša. Meni je zanimljivo kako će ubuduće tržišnu bitku voditi turbo benzinci i turbo dizelaši. Edited July 2, 2013 by Madra Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted July 2, 2013 Ja sam zbog toga i jurio jtd pošto mi nikad nije bio cilj da brzo idem od semafora do semafora već snagu vozila i koristim samo u preticanjima. A turbo benzince i dalje zeza potrošnja, ali idu baš dobro i ,koiiko sam imao prilike da vidim, mnogo bolje od dizela, mada dosta zavisi i od kubikaže i konjaže koju izvuku Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted July 2, 2013 Benzinci su za trke, dizelasi za porodicna kola i teretna vozila... i tacka. Ko misli dobro svojoj porodici (i sebi) neka kupi dizelasa... smirice ga, vozice smirenije, sporije, opreznije... nema zvuk sportske masine, poredio bi ih sa motociklima - dizel je tip Harley-a i ostalih cruiser-a... polako, da uzivas u (sporoj) voznji... a benzinci su tipa Kawasaki, Suzuki trkalica... sve u svoje vreme... za mladje, neizivljene (kakav sam i ja bio nekada - nemojte se osecati prozvanim) su bolji benzinci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted July 2, 2013 (edited) neka kupi dizelasa... smirice ga, vozice smirenije, sporije, opreznije...polako, da uzivas u (sporoj) voznji...E, je*i ga sad , nadam se da si vozio jos nekog novijeg CR dizelasa, pa kad osetis 300+ Nm pod nogom cak i u najobicnijoj stock 1.6 varijanti, milina za magistralu i preticanje...Volim brzu i agresivniju voznju (a daleko od toga da sam neizivljen posto imam prilicno staza i km iza sebe). A dizelas mi to itekako pruza, dovoljno je da kazem da sam do pre 10-ak godina iz svog iskustva bio njihov zakleti protivnik, sve dok me nisu odusevili.Svaka masina ima svoje prednosti i mane - a sta god da je u pitanju, bezinac ili dizelas, najbitnije je je sta je (ili nije ) vozacu u glavi... Edited July 2, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted July 2, 2013 Po meni snage i veličine, nikada dovoljno, što jače i veće to bolje ... ali nemojte da palimo vatru između ljubitelja jednih i drugih, neka vozi ko šta voli i može da plati. Ja sam jedva skupio pare za benzinca i vrlo sam zadovoljan a da sam mogao pre bih uzeo dizelaša. Izneo sam one podatke čisto informativno da ljudi mogu da steknu neku sliku o jednom i drugom a ne o tome da se sudi koji je bolji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted July 2, 2013 ali nemojte da palimo vatru između ljubitelja jednih i drugih, neka vozi ko šta voli i može da plati.Ma jok, samo caskamo... A za paljenje vatre i zaje*anciju postoji moja omiljena tema na forumu "Benzinci vs dizelasi" (uz onu "Nemci vs Zabari"). Ko zna koliko strana ziske i ko zna koliko puta otisla privremeno pod lock. Nego, nesto nam je zamrla u zadnje vreme . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 2, 2013 to mi sve lici na onu staru: SVAKI CIGA SVOGA KONJA HVALI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 2, 2013 Benzinci su za trke, dizelasi za porodicna kola i teretna vozila... i tacka. a benzinci su tipa Kawasaki, Suzuki trkalica... joooj, ajd dodji jednom na okupljanje da ti dam ovu moju zujalicu pa da vidis da li je kawasaki ili harley iz `68 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted July 2, 2013 Sto? Pa brzi je od dizelasa? Poredimo iste automobile... Tvoj brze ubrzava, dostize vece brzine nego moj... Nisam te najbolje razumeo, posto vidim da vozis benzinca, nije valjda da mislis da je benzinac spor... jer je dizel jos sporiji... samo je elasticniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 2, 2013 spor ili trom zavisi o cemu si prvo pricao, kazem da je 1.4 trom za ovaj auto, meni ne treba brze ali kazem da nije kawasaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted July 2, 2013 500L nije napravljen da bude auto za sportsku voznju I ko ga kupi za tu namenu debelo ce se zaj. (ponavljam n-ti put za sve one koji ne citaju stare postove, ne za tebe). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted July 3, 2013 Koga zanimaju rezultati prodaje: MAY/13: THE 500L SHINES IN ITALY, NOT IN EUROPEhttp://fiatgroupworld.com/2013/06/23/may13-the-500l-shines-in-italy-not-in-europe/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 3, 2013 U junu je 500 L omanuo na Italijanskom tržištu samo 2 419 u poređenju sa prošlim mesecom kada je prodato 4 559 ili 4 560.http://bestsellingcarsblog.com/2013/07/02/italy-june-2013-renault-clio-best-selling-non-italian-at-5/#more-32258 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 3, 2013 U klasi, Italija, Jun 2013.: Fiat 500L >> 2.419Citroen C3 Picasso >> 2.085Mini Countryman >> 1.257Renault Captur >> 1.185Ford B-Max >> 905 Namerno stavih i Captur ovde jer Trekking verzija upravo ''udara'' na Captur i slične modele... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 4, 2013 U maju oko 70 % prodaje u evropi je otpadalo na italijansko tržište. Teško je doći do podataka jer ne neka tržišta ga prikazuju zbirno sa 500. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted July 4, 2013 (edited) Ne dopada mi se grafika multifunkcionalnog displeja, sve je pregledno i slova su veeelika ali deluje zastarelo, pogotovo kada se uporedi sa TFT displejem Uconnect-a. Ne znam da li je to tako namerno urađeno, kao da deluje retro? Takođe, bolje bi bilo i da su slova bela. "amerikanac" izbliza, ima zanimljivih detalja na snimku: Edited July 4, 2013 by Madra Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokka167 0 Posted July 4, 2013 http://www.rtv.rs/sr_lat/ekonomija/predstavljen-model-FIAT-500l-living_404980.html slažu se kockice sa cenom:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokka167 0 Posted July 4, 2013 evo i cena500L Trekking 1.4 95HP – 13900 EUR500L Trekking 1.3 MJTD 85HP – 15900 EUR500L Trekking 1.3 MJTD 85HP MTA – 16900 EUR500L Trekking 1.6 MJTD 105HP – 16900 EUR 500L Living 1.3 MJTD 85HP Pop Star – 13650 EUR500L Living 1.6 MJTD 105HP Pop Star – 14650 EUR Quote Share this post Link to post Share on other sites
milkobgd 43 Posted July 4, 2013 Jbt, ako ima klimu skuplji je samo 750e od 500l nacionale 1.3mj Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokka167 0 Posted July 4, 2013 Ima klimu. Opcija 2 (felne, maglenke, parking) 850 eur.treci red sedista 800 eur.ponuda odlicna Quote Share this post Link to post Share on other sites