Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Ovaj 1.6 105ks mnogo zanimljivo deluje. Po ovoj krivoj je najjači u rasponu 1500-2000 obrtaja i već kreće da pada obrtni moment. 

Ivane jesi kačio prenose i obrtaje za taj motor? Baš me zanima koliko se vrti na većim brzinama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo podataka sa net-a (http://www.automobile-catalog.com)

 

1.3MJ 
******************************************
I    4.273
II   2.238
III  1.444
IV 1.029
V  0.767

60-100 km/h u IV: 10.7s
80-120 km/h u IV: 13.4s
80-120 km/h u V:  18.1s
 
0-30 km/h (s): 2
0-40 km/h (s): 3.3
0-50 km/h (s): 4.4
0-60 km/h (s): 5.7
0-70 km/h (s): 7.6
0-80 km/h (s): 9.5
0-90 km/h (s): 11.8
0-100 km/h (s): 14.6
0-110 km/h (s): 18.3
0-120 km/h (s): 22.5
0-130 km/h (s): 27.9
0-140 km/h (s): 36
0-150 km/h (s): 49.7
0-160 km/h (s): 96.6


1.4
****************************************
I     4.1
II    2.158
III   1.345
IV  0.974
V   0.766
VI  0.646
 
60-100 km/h u IV: 13.1s
80-120 km/h u IV: 14.1s
80-120 km/h u V:  22.6s
80-120 km/h u VI: 34.8s
 
0-30 km/h (s): 2.1
0-40 km/h (s): 3.1
0-50 km/h (s): 4.3
0-60 km/h (s): 5.4
0-70 km/h (s): 6.7
0-80 km/h (s): 8.9
0-90 km/h (s): 11
0-100 km/h (s): 13.3
0-110 km/h (s): 15.9
0-120 km/h (s): 19.8
0-130 km/h (s): 24.2
0-140 km/h (s): 29.8
0-150 km/h (s): 37.7
0-160 km/h (s): 59

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivi podaci. 1.4 16v bi od 0 do neke cirfre sigurno dobio mjet-a, ali u međuubrzanjima je ćumuraš više nego dominantan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Igore, ali što je najvažnije, međubrzanja i potrošnja, apsolutno na strani turbo dizelaša. Meni je zanimljivo kako će ubuduće tržišnu bitku voditi turbo benzinci i turbo dizelaši. 

Edited by Madra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zbog toga i jurio jtd pošto mi nikad nije bio cilj da brzo idem od semafora do semafora već snagu vozila i koristim samo u preticanjima.

 

A turbo benzince i dalje zeza potrošnja, ali idu baš dobro i ,koiiko sam imao prilike da vidim, mnogo bolje od dizela, mada dosta zavisi i od kubikaže i konjaže koju izvuku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinci su za trke, dizelasi za porodicna kola i teretna vozila... i tacka.

 

Ko misli dobro svojoj porodici (i sebi) neka kupi dizelasa... smirice ga, vozice smirenije, sporije, opreznije...  nema zvuk sportske masine, poredio bi ih sa motociklima - dizel je tip Harley-a i ostalih cruiser-a... polako, da uzivas u (sporoj) voznji... a benzinci su tipa Kawasaki, Suzuki trkalica... sve u svoje vreme... za mladje, neizivljene (kakav sam i ja bio nekada - nemojte se osecati prozvanim) su bolji benzinci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neka kupi dizelasa... smirice ga, vozice smirenije, sporije, opreznije...

polako, da uzivas u (sporoj) voznji...

E, je*i ga sad ;) , nadam se da si vozio jos nekog novijeg CR dizelasa, pa kad osetis 300+ Nm pod nogom cak i u najobicnijoj stock 1.6 varijanti, milina za magistralu i preticanje...

Volim brzu i agresivniju voznju (a daleko od toga da sam neizivljen posto imam prilicno staza i km iza sebe). A dizelas mi to itekako pruza, dovoljno je da kazem da sam do pre 10-ak godina iz svog iskustva bio njihov zakleti protivnik, sve dok me nisu odusevili.

Svaka masina ima svoje prednosti i mane - a sta god da je u pitanju, bezinac ili dizelas, najbitnije je je sta je (ili nije :) ) vozacu u glavi...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni snage i veličine, nikada dovoljno, što jače i veće to bolje ... ali nemojte da palimo vatru između ljubitelja jednih i drugih, neka vozi ko šta voli i može da plati.

 

Ja sam jedva skupio pare za benzinca i vrlo sam zadovoljan a da sam mogao pre bih uzeo dizelaša. Izneo sam one podatke čisto informativno da ljudi mogu da steknu neku sliku o jednom i drugom a ne o tome da se sudi koji je bolji. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali nemojte da palimo vatru između ljubitelja jednih i drugih, neka vozi ko šta voli i može da plati.

Ma jok, samo caskamo... A za paljenje vatre i zaje*anciju postoji moja omiljena tema na forumu "Benzinci vs dizelasi" (uz onu "Nemci vs Zabari"). Ko zna koliko strana ziske i ko zna koliko puta otisla privremeno pod lock. Nego, nesto nam je zamrla u zadnje vreme :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinci su za trke, dizelasi za porodicna kola i teretna vozila... i tacka.

 

 a benzinci su tipa Kawasaki, Suzuki trkalica... 

 

joooj, ajd dodji jednom na okupljanje da ti dam ovu moju zujalicu pa da vidis da li je kawasaki ili harley iz `68  :2guns:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto? Pa brzi je od dizelasa? Poredimo iste automobile... Tvoj brze ubrzava, dostize vece brzine nego moj... Nisam te najbolje razumeo, posto vidim da vozis benzinca, nije valjda da mislis da je benzinac spor... jer je dizel jos sporiji... samo je elasticniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spor ili trom zavisi o cemu si prvo pricao, kazem da je 1.4 trom za ovaj auto, meni ne treba brze ali kazem da nije kawasaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

500L nije napravljen da bude auto za sportsku voznju I ko ga kupi za tu namenu debelo ce se zaj. (ponavljam n-ti put za sve one koji ne citaju stare postove, ne za tebe).


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U junu je 500 L omanuo na Italijanskom tržištu samo 2 419 u poređenju sa prošlim mesecom kada je prodato 4 559 ili 4 560.

http://bestsellingcarsblog.com/2013/07/02/italy-june-2013-renault-clio-best-selling-non-italian-at-5/#more-32258

Share this post


Link to post
Share on other sites

U klasi, Italija, Jun 2013.:

 

Fiat 500L >> 2.419

Citroen C3 Picasso >> 2.085

Mini Countryman >> 1.257

Renault Captur >> 1.185

Ford B-Max >> 905

 

Namerno stavih i Captur ovde jer Trekking verzija upravo ''udara'' na Captur i slične modele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U maju oko 70 % prodaje u evropi je otpadalo na italijansko tržište. Teško je doći do podataka jer ne neka tržišta ga prikazuju zbirno sa 500.

 

fiat_500l_rivals_may_2013_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne dopada mi se grafika multifunkcionalnog displeja, sve je pregledno i slova su veeelika ali deluje zastarelo, pogotovo kada se uporedi sa TFT displejem Uconnect-a. Ne  znam da li je to tako namerno urađeno, kao da deluje retro? Takođe, bolje bi bilo i da su slova bela.

 

"amerikanac" izbliza, ima zanimljivih detalja na snimku:

Edited by Madra

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i cena

500L Trekking 1.4 95HP – 13900 EUR

500L Trekking 1.3 MJTD 85HP – 15900 EUR

500L Trekking 1.3 MJTD 85HP MTA – 16900 EUR

500L Trekking 1.6 MJTD 105HP – 16900 EUR

 

500L Living 1.3 MJTD 85HP Pop Star – 13650 EUR

500L Living 1.6 MJTD 105HP Pop Star – 14650 EUR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...