Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Fiat u Srbiji predstavio novi model Fiat 500L Living
 
KOC_2798resize.jpg  KOC_2806resize.jpg

 

Kompanija Fiat Automobili Srbija svečano je predstavila novi model Fiat ''500L Living'' u svojoj fabrici. Ovom prilikom fabriku je prvi put posetio i Nj.E. Đuzepe Manco, novi ambasador Italije u Srbiji, a ovo je ujedno bila i prva zvanična poseta Njegove ekselencije bilo kojoj kompaniji u našoj državi.
''Kragujevac i ova izuzetna fabrika jasno dokazuju zašto mnoge kompanije dolaze i investiraju u Srbiju. Ovde pronalaze nove mogućnosti za prodor u zemlje u razvoju, uz rast u matičnoj zemlji'', izjavio je ambasador Manco. ''Model Fiat 500L nije samo primer italijanskog kvaliteta  u prošlosti i sadašnjosti. Mnogi ne znaju da je 500 takođe broj italijanskih kompanija koje posluju u Srbiji. Sa Fiatom na čelu, zajedno čine  Italiju glavnim partnerom i najvećim stranim investitorom u Srbiji. One su spremne da se pridruže Srbiji na putu ka priključenju Evropskoj uniji, nakon prošlonedeljne istorijske odluke Saveta Evrope da počne pregovore o pristupanju sa Beogradom’'', dodao je ambassador Manco.
 
Model 500L Living predstavlja najkompaktnije MPV vozilo sa 5+2 sedišta u svom segmentu, i jedini je model sa nosivošću od 638 litara. Ovaj model se izdvaja po izuzetnoj udobnosti, prostoru i nosivosti, a zbog idealnog odnosa unutrašnjeg prostora i spoljnih dimenzija, predstavlja i najbolji izbor automobila za celu porodicu. 
''Drago nam je što je Nj.E. gospodin Manco odlučio da upravo Naša fabrika bude prva kompanija koju će posetiti, ali i što imamo priliku da predstavimo najnoviji model Fiat 500L porodice. Novi ''Living'' je nešto sasvim novo, idealan je za veliku porodicu, i siguran sam da će kao takav imati uspeha kako na srpskom, tako i na svetskom tržištu'', rekao je Antonio Ćezare Ferara, generalni direktor kompanije Fiat Automobili Srbija. 
 
KOC_2815resize.jpg  KOC_3471resize.jpg

 

Nova linija 500L Living uključuje i dve konfiguracije (Pop Star i Lounge), obe sa 5 i 7 sedišta, 19 boja karoserije (uključujući i 11 kombinacija sa dve nijanse) i 6 setova opreme u unutrašnjosti, 15 različitih tipova alu-felni i radkapni, što sveukupno kupcu pruža izbor od 282 različite kombinacije. Novi model nudi opremu dostojnu višeg segmenta, što je i demonstrirano novim kožnim enterijerom, integrisanim navigacionim sistemom i zadnjom kamerom za pomoć pri manevrisanju prilikom kretanja u rikverc. 
Novi model će se proizvoditi u fabrici u Kragujevcu, dok će početak primanja porudžbina biti u julu u Italiji, nakon čega će se proširiti i u ostale zemlje u Evropi. Nova verzija ''Living'' predstavlja proširenje 500L porodice, nakon osnovnog i Trekking modela.
 
Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Linija modela 500 raste: novi 500L Living i 500L Trekking
  • Fiat 500L Living: novi model nudi novu interpretaciju prvog automobila za vašu čitavu porodicu, zahvaljujući upečatljivom stilu, funkcionalnosti i efikasnosti.
  • Fiat 500L Trekking je slobodan duh, sa dve savršeno spojene duše, koje vole da se svakodnevno nadmeću: jedna je urbana, za laganu vožnju kroz grad, dok je druga više avanturistička, savršena za ona mala zadovljstva vikendom, koja život čine vrednim. 
  • Linija modela 500: počev od prvog iz 2007. godine do novog modela 500L iz 2012.
  • Novi sajt fiat500.com posvećen liniji modela 500.  
Fiat predstavlja modele 500L Living i 500L Trekking međunarodnim medijima, kao dva razvijena identiteta modela 500, koji liniju modela vode 500 u istraživanje nove teritorije, probijajući uobičajene segmentne barijere. Dva automobila, vrlo različita po obliku i karakteru, ali sa istim zajedničkim korenima: Fiat 500, par ekselans ikona italijanske proizvodnje, koja se afirmiše širom sveta zahvaljujući italijanskom stilu, neprestanim inovacijama, ekološkom pristupu i vrhunskom kvalitetu. To je čarobna formula sa kojom je model 500 opovrgnuo ustaljeno shvatanje na svom tržištu, pokazujući da mali  gradski automobil može da ostvari globalni uspeh, kao i da uspostavi liniju atraktivnih, pristupačnih automobila, koji omogućavaju najveći izbor i raznovrsnost. 
 
500L Living 
500L Living je najnovija evolucija linije modela 500, automobil koji se obraća različitim ciljnim grupama, populaciji koja traži nešto novo, sklad između funkcionalnosti i dizajna, sa fleksibilnošću korišćenja i prostorom za niz interesovanja, bez potrebe za kompomisima na račun stila.
Fiatov novi MPV (Magic Purpose Wagon) poseduje šarm modela 500, agilnost i kompaktnost kao kod automobila srednje veličine, udobnost i sadržajnost kao kod karavana C klase i prostranost i raznovrsnost kao kod MPV vozila. Ovo su elementi novog koncepta automobila, koji nije zasnovan samo na tehničkim specifikacijama, već, iznad svega, i na tome kakav utisak ostavlja u stvarnosti: kod ovog automobila, ''životni prostor'', koji određuje njegovo ime, zauzima glavno mesto. Kao evolucija ikoničnog modela lansiranog 2007. godine, 500L Living je namenjen za one koji žive  život punim plućima, kombinujući nepogrešivi ''made in Fiat'' dizajn sa optimalnim odnosom unutrašnjeg prostora i spoljnih dimenzija.
Sa dodatim trećim redom sedišta, novo vozilo predstavlja najkompaktniji MPV model sa 5 + 2 sedišta u svojoj kategoriji: dugačak je 435 cm, širok 178 i visok 167 cm. Uprkos tome što je 20 cm kraćoj u odnosu na karavan C-segmenta, Fiat 500L Living pruža vrhunsku udobnost, prostranost i teretni kapacitet, kao što sugeriše njegova zapremina prtljažnika od 638 litara. 
 
To je razlog zbog koga je novi model savršeno prvo vozilo za celu porodicu, automobil koji se sviđa širokom krugu kupaca, zahvaljujući svojoj kombinaciji stila, funkcionalnosti i efikasnosti. Fiat 500L Living predstavlja  vrhunski izraz Fiatove prepoznatljive ingenioznosti, kada je u pitanju kreiranje vozila koja svakodnevni život čine jednostavnijim, ali i malo zabavnijim. Prilikom izbacivanja na tržište, Fiat 500L Living će biti opremljen jednim benzinskim motorom - 0.9 TwinAir Turbo od 105 ks – kao i sa dva turbo-dizel motora: 1.6 MultiJet II od 105 ks i 1.3 MultiJet II od 85 ks, od kojijh je drugi, takođe, sa automatskim prenosom.
Linija obuhvata dve konfiguracije (Pop Star i Lounge), obe sa po 5 ili 7 sedišta, 19 boja karoserije (uključujući 11 dvobojnih kombinacija) i 6 konfiguracija enterijera, 15 različitih tipova alu-felni i radkapni, za, ukupno, ne manje od 282 moguće kombinacije. Pored toga, novi Fiat 500L Living nudi opremu kakva priliči višem segmentu, što demonstriraju novi kožni  enterijeri, integrisan navigacioni sistem i zadja kamera koja olakšava kretanje unazad. 
Fiat 500L Living će se proizvoditi u novoj srpskoj fabrici u Kragujevcu, a prijem narudžbina će početi u julu u  Italiji, a potom, postepeno, i u drugim evropskim zemljama.
 
500L Trekking
Fiat 500L Trekking je slobodan duh, sa dve savršeno spojene duše, koje vole da se svakodnevno nadmeću: jedna je urbana, za laganu vožnju kroz grad, dok je druga više avanturistička, savršena za ona mala zadovljstva vikendom, koja život čine vrednim. Novi automobil nosi upečatljiv izgled univerzalnog vozila, u spoju sa visokim podvozjem i posebno oblikovanim branicima sa zaštitnim lajsnama. Pored toga, elegantan eksterijer je poboljšan novim 17-inčnim alu-felnama sa dijamant završnicom, ručkama sa satenskom završnom obradom i bočnim lajsnama od brušenog čelika. 
Novi model nudi čitav niz standardnih funkcija, uključujući pametan pogon na prednje točkove, sa Traction+ tehnologijom, koji, zajedno sa M+S gumama sa ''pahuljicom'' (takođe standardan deo opreme), olakšava rukovanje vozilom na terenu sa slabim oslanjanjem. Ne dovodeći u pitanje prostranost i funkcionalnost modela 500L, Fiat ‘City Lounge’ dizajniran je tako da lako smesti mala zadovoljstva i velike radosti zajedno - decu, prijatelje, putovanje – zahvaljujući svojih 3,17 m3  prostora za putnike i prostranom prtljažniku pravilnog oblika (zapremine do 455 litara). 
 
Fiat 500L Trekking dostupan je sa dva benzinska motora - 1.4 16v sa 95 ks i 0.9 TwinAir Turbo sa 105 ks – i dva turbo dizel motora - 1.6 MultiJet II od 105 ks i 1.3 MultiJet II od 85 ks, koji poseduje i Dualogic, robotizovani automatski prenos. Sve nove verzije motora Trekking su sa funkcijama visoke vrednosti. Pored opreme modela 500L Pop Star, Trekking nudi važne standardne funkcije kao što su automatski sistem upravljanja klimom, električni podizači zadnjih stakala, svetla za maglu, sistem Traction+, CD/MP3 UConnect radio sa tač-skrinom od 5 inča, automatski farovi i senzor za kišu. Jedan od motora iz ponude, koji na najbolji način demonstrira istraživački duh novog modela je, svakako, turbo-dizel  motor 1.6 MultiJet II sa 105 ks, koji je nedavno lansiran kao deo linije modela 500L. To je veoma prilagodljiv motor koji nudi visok obrtni momenat pri niskom broju obrtaja, najbolji u segmentu. To ga čini savršenim motorom za svaku situaciju, na bilo kom putu, istinskim univerzalcem koji je naišao na veoma dobar prijem kod vlasnika modela 500L – brojke sve govore: za svega 4 meseca od lansiranja na tržište izabralo ga je 20% kupaca Fiat „City Lounge“ modela.
Isti motor je izabran za ekskluzivnu Opening Edition verziju modela 500L Trekking, ograničenu seriju koja je izbačena na tržište u Italiji u junu – preko ‘Facebook offer’ i ‘Google offer’ servisa – za koju je primljeno 500 narudžbina, zahvaljujući mnoštvu standardnih funkcija koje su uključene u cenu: dvobojna karoserija, zadnji senzori za parkiranje, City Brake Control sistem, Beats Hi-Fi zvučni sistem i paket Comfort (prednji naslon za ruke i električno podešavanje prednjeg sedišta u lumbalnom delu).
 
Linija modela 500: od prvog člana 2007. godine do novog modela 500L 2012. godine
 
500.jpg
 
abarth_01.jpg  abarth_02.jpg  abarth_03.jpg

 

Novi Fiat 500, koji se pojavio na tržištu 4. jula 2007. godine, je ikoničan italijanski automobil, uspešan model koji je osvojio svet svojim veselim stilom i životnim žarom. Dovoljno je reći da je to najprodavaniji Fiatov model van Italije: prodat je u više od 1.100.000 primeraka od 2007. do danas, od čega je 65% prodato u inostranstvu.

Fiat 500, koji se proizvodi u Poljskoj od 2007. godine i u Toluki u Meksiku od 2010. godine, prodaje se u više od 100 zemalja širom sveta – od Italije do Brazila, od Južne Afrike do Poljske, od S.A.D. do Japana – i obeležio je povratak brenda Fiat u Sjedinjene Američke Države, gde 15 meseci obara sopstvene prodajne rekorde, i do sada je prodat u preko 100.000 primeraka. Ovaj model je naišao na podjednako dobar prijem kritike širom sveta, osvajajući preko 40 međunarodnih nagrada do danas, uključujući i prestižnu nagradu 'Najbolji automobil 2008', i ima 357.000 registrovanih fanova na zvaničnoj Facebook stranici za fanove (www.facebook.com/fiat500). Ovoj izuzetnoj kolekciji priznanja možemo dodati brojne rekorde koje je Fiat 500 postavio  u okviru svog segmenta. 
Da pomenemo samo nekoliko: prvi automobil koji je ponudio 7 vazdušnih jastuka kao standardan deo opreme, prvi koji je postigao NCAP rejting od 5 zvezdica, prvi koji je ponudio ESP funkciju za celu liniju, kao i prvi automobil grupacije Fiat na kojem je uvedena linija dvo-cilindarskih TwinAir motora.  
Jedna od tajni globalnog uspeha ovog vozila je, nesumnjivo, sposobnost linije modela 500 za kontinuiranu evoluciju i ponudu novih interpretacija: dovoljno je uzeti u obzir 500 Abarth (mart 2008.), 500 by Diesel (septembar 2008.), 500 Pink (jun 2009.), 500C (jul 2009.), 500C Abarth (mart 2010.), 500C by Diesel (jun 2010.), 500 TwinAir (jul 2010.), 500 u mat-crnoj boji (septembar 2010.), 500 u dvobojnoj izvedbi (decembar 2010.), 500 i 500C by Gucci (april, tj. avgust 2011), 500 America Limited Edition (februar 2012), 500S i 500 Color Therapy Lounge (decembar 2012.), kao i najnoviji model, 500 GQ (jun 2013).
Na krilima globalnog uspeha ikoničnog modela iz 2007. godine, odlučeno je da prošlogodišnja linija modela 500 istraži novu teritoriju, tako da je kreiran model 500L, Fiat 'City Lounge', koji uspešno kombinuje karakteristike koje deluju nespojivo: kompaktne spoljne dimenzije, tipične za B segment, sa performansama, prostranim enterijerom i bogatom opremom, što je tipično za C segment. Sve ovo isporučuje se po pristupačnoj ceni gradskog automobila, kao i sa dodatnom vrednošću kakvu nećete naći na bilo kom drugom mestu: to je upečatljiva ličnost modela Fiat 500, koji predstavlja pravu ikonu italijanskog dizajna.
 
Fiat 500L, koji je nedavno obnovljen uvođenjem dva nova motora - 1.6 MultiJet II od 105 ks i 0.9 TwinAir Turbo od 105 ks – nudi smanjenu emisiju izduvnih gasova i potrošnju goriva, širok izbor konfiguracija putničkog prostora i izvrsnu fleksibilnost kada su u pitanju rešenja za prevoz tereta. Zapravo, ovaj model se može pohvaliti najboljim indeksom prostora za putnike u svojoj klasi. Panoramski prozori takođe garantuju najbolju vidljivost u segmetu, dok su troškovi korišćenja i performanse još dve najbolje osobine u klasi. 
Upravo zahvaljujući ovim posebnim svojstvima  – u spoju sa sveobuhvatnom zaštitom vozila, koja je sertifikovana prestižnim Euro NCAP rejtingom od pet zvezdica - Fiat 500L je jedini model u svom segmentu čija prodaja u Evropi konstatno raste, uprkos teškoj ekonomskoj situaciji.
Od izbacivanja na tržište, model je prodat i registrovan u 41.000 primeraka. Zanimljivo je da su 52% kupaca modela 500L prethodno vozili automobile drugih brendova, dok je 61% njih prethodno vozilo veoma različite tipove vozila, od kojih: 35% iz B segmenta, 15% iz C segmenta i 10% iz A segmenta. Ukratko, 500L je trans-segmentni automobil koji zadovoljava potrebe široke klijentele, u širokom opsegu sklonosti, godišta i zahteva svakodnevne upotrebe vozila. Na primer, zahvaljujući svojoj funkcionalnosti, 500L odgovara kupcima u okviru ovog segmenta koji imaju tradicionalnije poglede - 40% njih su stari između 36 i 50 godina, dok je 30% njih između 50 i 65 godina starosti – uključujući odrasle porodice, tradicionalno okrenute modelima viših segmenta, koje biraju Fiat City Lounge zato što žele funkcionalan, prostran i udoban automobil.
 
Slično tome, ''nasmejan'', zabavan izgled modela 500L dopada se kupcima koji su mnogo mlađi od proseka koji važi za ovaj segment (16% kupaca su stari između 18 i 35 godina), kojima se dopadaju njegova sofisticirana ali pristupačna tehnološka rešenja i njegovi sadržaji koji daju praktične odgovore na potrebe svakodnevne mobilnosti i rastuću ekološku svest. Inače, Fiat je, već šest godina uzastopno, brend sa najnižom prosečnom emisijom ugljendioksida među automobilima prodatim u Evropi - svega 119.8 g/km. 
500L model je stoga savršen primer koji će pokazati da budućnost porodice 500 leži u njenom transverzalnom razvoju. Ustvari, ako je model 500 savršeni „kul“ gradski automobil, 500L model mu dodaje funkcionalnost koja ga čini nepobedivim u svakodnevnom životu, te performanse i sadržaje koju mu dopuštaju da doživi nova iskustva van gradskog područja.
 
Internet sajt
Povodom 6. rođendana ovog Fiatovog kultnog gradskog automobila, lansiran je novi globalni fiat500.com internet sajt posvećen porodici modela 500. Predstavlja modele iz kompletne ponude: od prvog člana iz 2007. godine do dva najnovija modela, 500L Living i 500L Trekking.  
To je prvi vebsajt dizajniran za iPad uređaje koji se može pretraživati i preko vašeg PC-ja: namenjen tablet uređajima, njegov dizajn vam dozvoljava da istražujete portal na jednoj strani, otkrivajući sve modele i  verzije u asortimanu porodice 500 preko dva velika bočna podmenija koji prikazuju konfiguracije, boje, motore, felne i enterijer sa odgovarajućim detaljima. Pored privlačne grafike i veselih boja, novo virtualno okruženje modela Fiat 500 nudi jednostavnu, brzu i intuitivnu navigaciju, koja će sigurno privući njegove brojne fanove širom sveta. 
Nakon početnog pokretanja u julu, drugi, potpuniji sajt će biti dostupan u oktobru, uz značajan broj interaktivnih odeljaka, uz magazin koji će biti posvećen svetu modela 500 sa sadržajem prokupljenim preko društvenih mreža; traka sa alatkama će omogućiti pristup svetu modela 500 na društvenim mrežama, kao i pristup igrici koja će imati za cilj za zabavi, ali i da informiše. 
 
 
Fiat 500L Living
  • Najveći ''životni prostor'' u svojoj kategoriji: 5+2 sedišta u svega 4,35 metara. 
  • Prvo vozilo za celu porodicu: Nepogrešiv dizajn modela Fiat 500, u spoju sa optimalnim odnosom prostora u unutrašnjosti i spoljnih dimenzija. 
  • Agilnost i kompaktnost kao kod automobila srednje veličine, udobnost i sadržajnost kao kod karavana i prostranost i raznovrsnost kao kod MPV vozila.
Living_01.jpg  Living_02.jpg  Living_03.jpg
 
Novi 500L Living je vrhunski izraz Fiatove prepoznatljive ingenioznosti, kada je u pitanju kreiranje vozila koja svakodnevni život čine jednostavnijim, ali i malo zabavnijim. Osećaj pripadnosti porodici je uočljiv već na stilu eksterijera, koji odbacuje oštre ivice radi „zaobljenijih“ formi, zadržavajući prijateljski, vedar izgled, modela Fiat 500. Međutim, u unutrašnjosti, novo vozilo obiluje iznenađenjima, garantujući izuzetnu udobnost, prostranost i prtljažni kapacitet. To je razlog zbog kojeg je 500L savršeno prvo vozilo za celu porodicu, model koji se sviđa širokom krugu kupaca, zahvaljujući svojoj kombinaciji stila, funkcionalnosti i efikasnosti. 
 
500L Living model demonstrira Fiatovu sposobnost da dizajnira i proizvede inovativna vozila uz maksimalnu uštedu prostora. Ovaj novi model nije slučajno lider među MPV vozilima srednje veličine u pogledu odnosa svojih spoljnih dimenzija i prostora u unutrašnjosti, uključujući i odeljak za putnike i prtljažnik. Sa dodatnim trećim redom sedišta, novi automobil je najkompaktnije MPV vozlilo sa 5+2 sedišta u svom segmentu: dugačak je 435 cm, 178 cm je širok a 167 cm visok. Pored toga, uprkos tome što je 20 cm kraći od karavana iz C segmenta, Fiat 500L Living obezbeđuje izuzetne vrednosti u pogledu udobnosti, prostora i nosivosti. A zahvaljujući njegovim kompaktnim dimenzijama, ovaj novi automobil garantuje lako upravljanje i praktičnost tokom vožnje u gradu – parkiranje na malom prostoru, lak prelazak iz trake u traku, agilnost pri skretanju i u uskim ulicama – što ga čini jedinstvenim. 
Činjenica je da model Fiat 500L Living ne može biti ograničen na tradicionalne segmente, obzirom da uzima ono najbolje iz različitih kategorija, dajući novu interpretaciju kako bi jednom rešenju ponudio sve stavke sa sledećeg spiska: šarm modela 500, agilnost i kompaktnost kao kod automobila srednje veličine, udobnost i sadržajnost kao kod karavana C klase i prostranost i raznovrsnost kao kod MPV vozila. To su sastojci nove čarobne formule, koja širi pobedničku formulu modela 500, ikone stila koja nudi kontinuirane inovacije i vrhunski kvalitet, kao i modela 500L, koji donosi dodatnu funkcionalnost, pored svega gore navedenog. 
 
Enterijer je, stoga, gostoljubivo mesto, krajnje prijatno za boravak, zahvaljujući širokom opsegu kombinacija boja, posebnim rešenjima i ekskluzivnim dodacima, poput 6 opcija tapacirunga. Kod svake konfiguracije, kupci mogu da biraju između dve posebne tkanine: crna/crvena ili siva/crna kod Pop Star verzije, siva/siva ili siva/bež kod Lounge verzije. Na zahtev, možete dodatno prilagoditi svoj 500L Living, sa dve elegantne opcije kožnih presvlaka (siva/siva ili siva/bež). Obe konfiguracije isporučuju se sa sedištima od crne tkanine u trećem redu. 
Odeljak za putnike ispunjen je svetlošću zahvaljujući staklenom krovu, sa električnim upravljanjem, veličine najmanje 1,5 m2.
Naposletku, novi model se može lako prilagoditi i u eksterijeru, zahvaljujući mogućnosti izbora između 19 boja karoserije, uključujući i 11 dvobojnih opcija (crn ili beo krov), kao i 15 različitih opcija čeličnih ili alu-felni, od 16 i 17 inča, koje omogućavaju ukupno 282 kombinacije.
 
living_04.jpg  living_05.jpg

 

Prostor

Fiat 500L Living može da se pohvali vrhunskim kapacitetom i komforom unutrašnjosti, a nudi i inovativne konfiguracije sedišta kako bi olakšao transport putnika i tereta. Kako bi zadovoljio najrazličitije potrebe, ovaj novi model je dostupan u dve konfiguracije: 5 sedišta (standard) ili 5+2 (po zahtevu). U ovom drugom slučaju, dva dodatna sedišta omogućavaju udoban smeštaj za dva putnika srednje visine. Pored toga, pristup trećem redu sedišta je olakšan velikim okvirom vrata i mehanizmom koji omogućava da se sedište potpuno sklopi upotrebom samo jedne ruke.
Kod konfiguracije sa 5 sedišta, zahvaljujući modularnom drugom redu sedišta, odeljak za prtljag ima minimalan kapacitet od 560 litara (sedišta pomerena nazad) i maksimalan kapacitet od 638 litara (sedišta pomerena napred). Drugi red obarajućih sedišta i suvozačevo sedište se mogu potpuno sklopiti. To znači da kupac može da ima ravnu površinu za utovar u čitavoj dužini putničke kabine (2,60 metara), zarad optimalne upotrebe unutrašnjosti: zapremina dostiže 1584 litre. Ali, to nije sve.  Sa ’Cargo Magic Space’ sistemom i teretna platforma se može podešavati na tri nivoa, odvajajući lomljive predmete od teških predmeta, čiste od prljavih, kabaste od malih predmeta. Teretni odeljak je isto tako opremljen džepovima i kukama, što vam omogućava apsolutno bezbedan i uredan transport bilo kog predmeta.
 
Kod 5+2 konfiguracije sedišta, model 500L Living zadržava nosivost od 168 litara, što je iznad proseka ovog segmenta.
Sve zajedno, postoji preko 6000 mogućih konfiguracija unutrašnjosti ovog vozila, kao i 22 odeljka različite veličine, a komandna tabla je dizajnirana da grupiše instrument tablu i glavne kontrole audio i IT uređaja u dve zone koje su smeštene jedna pored druge. Putnička kabina predstavlja ugodno mesto za boravak, što potvrđuje prostor za putnike od 3,89 m³ kao i neke dimenzije unutrašnjosti: maksimalna širina prednjeg dela je  1456 mm (mereno u ramenom delu), dok visina od sedišta do krova iznosi 1034 mm (u zadnjem delu mere su 1387 mm i 993 mm).
Mogućnosti za podešavanje sedišta takođe doprinose vrhunskoj udobnosti u kabini. Sedišta se mogu podešavati na svim šinama, na 8 različitih načina, počevši od vozačevog sedišta koje kao standard nudi longitudinalnu konfiguraciju i zavaljen naslon, a ima i opciju električnog grejanja i podešavanje visine i lumbalnog dela po potrebi. Prednje suvozačevo sedište je opremljeno  sklopivim stočićem na zadnjem delu sedišta, koji  nudi korisnu površinu na koju se mogu odložiti predmeti koje koristimo svaki dan, kao što je torba ili laptop. Zadnje sedište nudi istu takvu raznovrsnost. Sklopivi naslon za leđa u odnosu 60:40 može longitudinalno i pojedinačno da se podešava u 12 položaja, sa trećim srednjim naslonom za glavu i za ruke kao opcijom.   
 
Iskustvo vožnje
Novi 500L Living je automobil za trenutke opuštanja i putovanja u udobnosti, delimično zahvaljujući izvedbi vešanja – Mekferson napred, torzione poluge nazad – koje su unapređene kako bi se obezbedili najbolje upravljanje i udobnost. 
Konkretno, model 500 Living u stanju je da amortizuje udare neravnih površina i da ograniči pomeranje karoserije, a može da se pohvali i veoma brzim odgovorom na promenu traka. Ovaj rezultat postignut je zahvaljujući uvođenju ''frequency dependent'' amortizera – svojstvenih verziji sa sedam sedišta, koja je podložnija uticaju težine automobila  – koji prilagođavaju amortizovanje u skladu sa uslovima korišćenja: 
  • visoko amortizovanje u uslovima niskih frekvencija (pitch, roll) radi smanjenja pomeranja karoserije, poboljšanog upravljanja i bezbednosti; 
  • nisko amortizovanje na visokim frekvencijama (male neravnine, hrapave površine itd.) radi povećanog prilagođavanja vešanja i optimizovanja nivoa udobnosti. 
Prednje vešanje sa Mekferson podupiračima ima novi anti-rol bar izvrsne krutoće, napravljen zahvaljujući tehnologiji proizvodnje šupljih tela koja poboljšava performanse uz smanjenje težine. Prednji poprečni nosač je takođe visoke krutoće, radi bolje akustične izolacije i integrisanja treće linije opterećenja, radi povećanja kapaciteta apsorpcije energije u slučaju sudara. Jedna od inovacije je usvajanje „podeljene“ ugradnje amortizera koja omogućava prenos opterećenja na karoseriju dvema raziličitim putanjama, radi boljeg ublažavanja vibracija od putne površine, bolje akustičnosti i efikasnijeg amortizovanja.
Naposletku, zadnje vešanje uključuje izvedbu u vidu torzione poluge, sa novim dizajnom visoke krutoće, koji omogućava eliminisanje dejstva težine anti-rol bara. Upotrebljene su i hidraulične čaure radi poboljšanja udobnosti u automobilu. Poslednje, ali ne najmanje važno, zadnje vešanje modela Fiat 500L je dodatno olakšano primenom  jednocevnih amortizera. 
 
Opcije motora
Prilikom lansiranja, Fiat 500L Living biće dostupan sa jednim benzinskim motorom - HP 0.9 TwinAir Turbo od 105 ks – kao i sa dva turbo-dizel motora: 1.6 MultiJet II sa 105 ks i 1.3 MultiJet II sa 85 ks, koji poseduje i Dualogic, robotizovani automatski prenos. Svaki od motora ima sopstvene različite kvalitete, i svi su maksimalno iskorišteni u kombinaciji se 6- ili 5-stepenim manuelnim menjačima za odgovarajuće benzinske, odnosno dizel motore. 
Među motorima će biti novi 1.6 MultiJet od 105 ks, koji omogućava zabavnu vožnju, velik domet, niske troškove korišćenja i duže servisne intervale. Ovako opremljena, nova verzija postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h i ubrzava od 0 do 100 km/h za svega 12,2 sekunde. Sve to postiže se uz smanjenu potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova: podaci koji su dobijeni u kombinovanom režimu vožnje prilikom ispitivanja su 4,5 litara/100 km, odnosno 117 g CO2 /km.  Aerodinamičnost koja je postavila standarde u okviru segmenta – CX koeficijent od svega 0.30 – doprinosi smanjenju potrošnje i emisije izduvnih gasova. Ovo je postignuto zahvaljujući posebnoj pažnji koja je posvećena obliku i konfiguraciji automobila u celosti. 
 
Motor 1.6 MultiJet snage 105 ks, na modelu Fiat 500L Living, opremljen malim turbo-punjačem fiksne geometrije, varijabilnom pumpom za ulje i alternatorom sa "pametnim punjenjem", deo je druge generacije MultiJet motora sa najvećom ekonomičnošću i najboljim ekološkim svojstvima i performansama u kategoriji. Tajna njegovih performansi krije se u novom sistemu dovoda goriva sa bržim brizgaljkama  sposobnim za višestruko ubrizgavanje goriva velikom brzinom. Konkretno, servo-ventilska tehnologija sistema MultiJet II sa balansiranim klipom daje do 8 ubrizgavanja po ciklusu, omogućavajući veću brzinu, fleksibilnost i preciznost u različitim fazama rada. 
Brizgaljka je takođe jednostavnija i pouzdanija, obzirom da je njena konstrukcija manje složena i sa 40% manje delova. Ovaj novi tip brizgaljke utire put novim strategijama usredsređenim na optimizovanje sve naprednijeg sagorevanja, kao što je sistem Injection Rate Shaping, koji obuhvata dva uzastopna ubrizgavanja u toliko malom vremenskom razmaku da dolazi do kontinualnog i moduliranog snabdevanja cilindara gorivom. Ovom metodom se poboljšava proces sagorevanja, sve u korist tišeg rada i smanjene emisije čestica gareži i azot-oksida (NOx). MultiJet II motori danas u potpunosti zadovoljavaju Euro 5 standarde  i , u isto vreme, predstavljaju  ključni korak ka strožijim propisanim nivoima u budućnosti. Start&Stop je, naravno, uključen, dok motor i prenosni mehanizam koriste ulje za podmazivanje niske viskoznosti radi minimizovanja trenja. 
 
Napokon, od ove jeseni, Fiat 500L Living će biti opremljen inovativnim 0.9 TwinAir Turbo dvogorivnim metanskim motorom, koji je nedavno osvojio nagradu ‘Najbolji ekološki motor 2013. godine’,  u jednoj od 12 kategorija u okviru 'Međunarodnih godišnjih nagrada za najbolje automobile'. Već dostupan na modelima Panda i 500L models, novi dvocilindrični motor kombinuje ekološke prednosti upotrebe metana sa snagom i zabavnošću vožnje koji idu uz TwinAir Turbo tehnologiju. Dokaz za ovo je maksimalna snaga od 80 ks (59 kW) pri 5500 ob/min, i maksimalan obrtni momenat od 140 Nm na svega 2500 ob/min. Sve to pstignuto je uz smanjejnu emisiju izduvnih gasova i potrošnju goriva: zabeležene su vrednosti od 105 g CO2 /km, odnosno 14,2 kg metana na pređenih 100 km (kombinovani režim).
 
Fiat grupacija je već preko 15 godina vodeći evropski proizvođač originalne opreme (OEM) za vozila na zemni gas, i ima najveću ekološku ponudu sa dvogorivim rešenjima (zemni gas/benzin), koja ispunjava potrebe široke klijentele, uključujući i potrebe profesionalaca koji se bave prevozom robe: od 1997. do danas, Fiat je prodao preko 560.000 vozila iz game Natural Power i komercijalnih vozila. I na kraju, moramo da spomenemo činjenicu da je ponuda rešenja na zemni gas sigurno značajno doprinela rekordima koje je JATO Dynamics, svetski lider u domenu automobilskog konsaltinga i istraživanja, zabeležio. I zaista, u 2012. godini, već šestu godinu za redom, Fiat se dokazao kao brend sa najnižim nivoom emisije CO2 u Evropi među najprodavanijim automobilskim brendovima, sa prosečnim vrednostima od 119.8 g/km. Ali to nije sve. Tokom poslednjih 5 godina, Fiat je redukovao svoju prosečnu emisiju za 13%, što je znatno niže od ciljane vrednost od 130 g/km, određene od strane Evropske unije za 2015. godinu.
 
Linija (tržište Italije) 
500L Living je dostupan u dve konfiguracije – Pop Star i Lounge – sa 5 ili 7 sedišta (opciono). Gledano spolja, karakter verzije Pop Star oblikuju elegantni hromirani detalji , kućišta retrovizora u boji karoserije i 16-inčne radkapne. U unutrašnjosti, pored instrument table u boji karoserije, Pop Star verzija nudi najviše standardnih sadržaja u svojoj kategoriji: manuelno upravljanje klimom, Uconnect radio, kontrolu putovanja, daljinsko i centralno zaključavanje i kožni  upravljač i ručicu menjača. Radi veće bezbednosti u vozilu, ono se isporučuje sa nekim od najboljih tehnologija koje su danas dostupne: 6 vazdušnih jastuka, ESP, ESR i pomoć pri kretanju na uzbrdici.
Za probirljivije kupce, kada su u pitanju udobnost i tehnologija, Lounge verzija, najbolja u liniji, obuhvata sledeće dodatne funkcije: dvozonsku automatsku kontrolu klime, svetla za maglu, instrument tablu od eko-kože, 16-inčne alu-felne, kućišta retrovizora u boji karoserije, senzore svetlosti i kiše, električne podizače zadnjih stakala i zatamnjena stakla. Povrh svega toga, samo za ovu verziju, u ponudi je Loft paket, koji obuhvata kožna sedišta, ParkView zadnju kameru, zadnje senzore za parkiranje i 5-inčni tač-skrin radio sa Uconnect navigacijom. 
 
 
Fiat 500L Trekking
  • Visoko podvozje i specijalni enterijeri: sloboda za istraživanje novih teritorija sa Fiatovim novim “univerzalcem”. 
  • Traction+, inovativni sistem kontrole vuče koji poboljšava upravljanje vozilom na teškom terenu sa slabim naslanjanjem, standardan deo opreme.
  • Dva benzinska motora - 1.4 16v od 95 ks i 0.9 TwinAir Turbo od 105 ks – i dva turbo-dizel motora: 1.6 MultiJet II od 105 ks i 1.3 MultiJet II od 85 ks. 
  • Bolja zaštićenost u uslovima gradske vožnje zahvaljujući inovativnoj funkciji 'City Brake Control'. 
  • Nova Parkview zadnja kamera, Uconnect multimedijalni sistem sa 5-inčnim tač-skrinom – takođe sa funkcijom navigacije - i Beats Hi-Fi audio sistem od 520 vati. 
  • Ekskluzivni Mopar® dodaci kako bi vaš Fiat 500L Trekking bio više ''u duhu Mopara''. 

trekking_09.jpg  trekking_01.jpg  trekking_02.jpg

 
Svaki dan može doneti nepoznatu teritoriju koja čeka da bude istražena. Međutim, nesvakidašnja avantura sa interesovanjem i agilnošću zahteva talenat, sličan onome kakav ima novi model 500L Trekking, slobodan duh sa sa dve savršeno uklopljene duše, koje vole da se svakodnevno nadmeću: jedna je urbana, za laganu vožnju po gradu, dok je druga više avanturistička, savršena za one male emocije na otvorenom koje život čine vrednim. Univerzalni karakter novog modela Fiat 500L Trekking je uočljiv na prvi pogled: posebno dizajnirani branici, prednji i zadnji štitnici i visoko podvozje (+10% u odnosu na model 500L, što za rezultat ima ukupan klirens od 145 mm) za savladavanje neravnog terena sa lakoćom. 
 
Na eksterijeru je takođe prisutan čitav niz stilskih detalja, poput umetaka sa satenskom završnom obradom na branicima i bočnih lajsni koje se savršeno uklapaju sa ručicama na vratima.
Fiat 500L Living model je vrhunski izraz italijanske proizvodnje, izuzetno funkcionalan automobil, sposoban da „vodi dijalog“ sa vozačem i da ponudi kvalitet koji će se ceniti tokom godina. Na primer, jedna od njegovih posebnih karakteristika je obimna zapremina unutrašnjosti, ostvarena zahvaljujući velikom naporu da se smanji veličina mehaničkih delova, kroz saradnju sa dizajnerima i inženjerima. Ako arhitektura vozila uglavnom sledi principe „cab forward“ koncepta, iz čega proizilazi smanjenje prednjeg dela i haube kako bi se dobio dodatni prostor u unutrašnjosti – posebno u visini linije struka i krova – onda pre svega „empatična“ nota dizajna modela 500L Trekking naglašava celokupnu ergonomiju automobila. Ovaj novi model takođe donosi i dobar pregled spoljašnjosti i najviše svetlosti u kategoriji jer ima najveći krov u svom segmentu - 1,5 kvadrata staklene površine – a stubovi vetrobrana su zgodno podeljeni i stanjeni kako bi ponudili jasnu prednost u pogledu aktivne i pasivne bezbednosti. 
 
U unutrašnjosti, nova tkanina visoke tehnologije za sedišta i setove opreme, dolazi sa umecima od eko-kože. Možete da birate između dve upečatljive kombinacije: tamno siva tkanina sa kožnim umecima koja nudi izgled terenca, ili crna tkanina sa belim umecima za urbaniji izgled. Ovo je stil koji nikada ne pristaje na kompromis kada je u pitanju funkcionalnost, između ostalog zahvaljujući i staklenim površinama i zastakljenim stubovima vetrobrana  koji obezbeđuju povećanu vidljivost, pored zgodnih odeljaka za spremanje vaših osnovnih predmeta. Između ostalog, 500L Trekking model vam dozvoljava da maksimalno proživite vaše strasti, takođe zahvaljujući njegovoj izvanrednoj fleksibilnosti: ona je očigledna pored velikog broja podešavanja sedišta, kao što je suvozačevo sedište sa sklopivim stočićem na zadnjem delu prednjeg sedišta, ili podeljena zadnja sedišta, koja se zahvaljujući funkciji sklopivosti mogu skroz sklopiti i obezbediti vam ravnu teretnu površinu koja čitavu dužinu automobila čini upotrebljivom. 
I na kraju, 500L Trekking proizvodiće se u sedam različitih boja karoserije - Cappuccino bež, Cinema crna, Moda siva, Gelato bela, Toscana zelena, Amore crvena i najnovija  Sorrento žuta – u kombinaciji sa crnim ili belim krovom, što donosi 17 mogućih kombinacija. 
 
trekking_03.jpg  trekking_04.jpg  trekking_05.jpg
Slobodan duh
Vlasnici modela 500L Trekking se mogu prebaciti sa gradskih ulica na rute sa više avanturističkog duha pritiskom na dugme, zahvaljujući opciji Traction+, inovativnom sistemu kontrola koji obezbeđuje odlične performanse u borbi sa snegom ili klizavim površinama. Sloboda tokom vožnje, podržana jednakom dozom bezbednosti i superlativne zaštite, koja je pored svih najnaprednijih aktivnih i pasivnih bezbednosnih sistema unapređena i City Brake Control opcijom, naprednim uređajem koji detektuje prisustvo prepreka ispred automobila i automatski koči kako bi sprečio sudar.
 
Traction+ sistem
Ključno svojstvo novog modela Fiat 500L Trekking je Traction+, inovatini sistem kontrole (uključen u standardnu opremu) koji poboljšava oslanjanje na neravnim, klizavim površinama. On je ujedno i jeftiniji i ima manju emisiju izduvnih gasova u odnosu na konvencionalni pogon 4×4, a pokazao se i kao efikasniji u svakodnevnoj terenskoj upotrebi. 
Novi Traction+ sistem koristi napredan hardver koji je prisutan na automobilima opremljenim sa ESC funkcijom, ali predstavlja mnogo više od proste nadogradnje osnovnog sistema. 
 
Kontrolna jedinica koristi posebne algoritme za kontrolu i upravljanje kočionim sistemom kako bi elektronski stimulisala samo-blokirajući elektromehanički diferencijal. Optimizovan softver i činjenica da se sila primenjuje preko redovnog (hidrauličkog) kočionog sistema, čini dejstvo sistema naprednijim u odnosu na konvencionalne sisteme. Iako se performanse mogu lako uporediti, sistem nudi prednost mnogo manje težine. Ovim sistemom se upravlja pomoću prekidača na instrument tabli i isti može da radi na brzinama do 30 km/h.
Kada bilo koji od pogonskih točkova ima nisko, ili nulto oslanjanje, kontrolna jedinica opaža proklizavanje pogonskog točka i daje komandu hidrauličkom sistemu da zakoči točak sa najslabijim oslanjanjem, na taj način prebacujući pogonski obrtni momenat na točak koji se najjače oslanja na put. To olakšava upravljanje vozilom, održava stabilnost pravca i kontrolu i obezbedđuje najbolju moguću vuču, čak i na neravnim terenima sa slabim oslanjanjem.
 
Bezbednost 
Fiat 500L Trekking je jedan od najbezbednijih automobila u automobilskom sektoru. Kako bi obezbedio zagarantovanu bezbednost putnika, novi 500L Trekking kombinuje karoseriju dizajniranu u skladu sa najmodernijim kriterijumima sa aktivnim i pasivnim bezednosnim opcijama koje obezbeđuju optimalne performanse, u tolikoj meri da  uživa status najboljeg u klasi. Preciznije rečeno, novi automobil ima strukturu bezbednosne ćelije sa duplim stubovima na prednjem delu dizajniranim u skladu sa aktuelnim regulativama SAD kada su u pitanju testiranja sudara i dimenzione specifikacije upotrebljenih materijala. 
 
Novi  500L Trekking nudi 6 vazdušnih jastuka kao standard (napred, na prozorima i bočni), prednje farove sa DRL (dnevna svetla) tehnologijom i svetla za maglu sa self-adaptive cornering funkcijom, kao i ABS i B.A.S. (sistem za pomoć pri kočenju) te sofisticiranu opciju ESC (elektronska kontrola stabilnosti). Pored toga, na zahtev, automobil se može opremiti i novom ParkView zadnjom kamerom za vožbnju unazad. Ovaj uređaj nudi širok pogled na prostor neposredno iza vozila na ekranu navigacionog sistema, tako omogućavajući vozaču da mirnije ide u rikverc. 
Na zahtev, u Fiat 500L Trekking se može ugraditi i „City Brake Control“ sistem, koji je nedavno osvojio prestižnu nagradu „Euro NCAP Advanced 2013“.
Dizajniran za borbu sa gradskim saobraćajem i aktivan pri brzinama ispod 30 km/h, City Brake Control uređaj – u zavisnosti od određenih parametara kao što su dinamika vozila, ugao upravljanja, položaj i pritisak na papučicu gasa – može u potpunosti da izbegne sudar („Collision Avoidance“), ili da minimalizuje posledice mogućeg sudara („Collision Mitigation“). Pored toga, ovaj sofisticirani uređaj u Fiat 500L Trekking modelu  ima tri funkcije:  AEB sistem kočenja, Prefill i opcija Brake Assist. Poštujući želje vozača koji u potpunosti zadržava kontrolu nad vozilom, AEB uključuje kočenje u kritičnim situacijama tek kada se čini da je sudar neizbežan, a vozač ne reaguje na vreme, čime zapravo predviđa njegovu/njenu reakciju.  „Prefill“ funkcija, pak, vrši pretpunjenje kočionog sistema radi obezbeđenja bržeg odgovora na komande u oba slučaja - i kad se uključi sistem automatskog kočenja u kritičnim situacijama i kada vozač pritisne kočnicu.  
Poslednja, Brake Assist funcija kočnica prepoznaje kritične situacije i, ukoliko je sudar neizbežan, sistem reaguje, dajući snagu kočenju radi radi skraćenja zaustavnog puta. 
 
trekking_06.jpg  trekking_07.jpg  trekking_08.jpg

Opcije motora

Novi Fiat 500L Trekking dostupan je, zavisno od tržišta, sa sledećim motorima 1.4 16v od 95 ks, 0.9 TwinAir Turbo sa 105 ks i sa turbo-dizel motorima 1.6 MultiJet II od 105 ks i 1.3 MultiJet II sa 85 ks (takođe sa Dualogic menjačem). Konkretno, za pokretanje modela 500L Trekking u svim uslovima vožnje, u gradu  i van grada, potreban je izvrstan motor kakav je novi turbo-dizel 1.6 MultiJet II sa 105 ks, koji pruža mnoštvo zabave, izuzetan domet, niske troškove korišćenja i nižu učestalost servisnih radnji. Sa ovim motorom, nova verzija omogućava najveću brzinu od 175 km/h, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za svega 12 sekundi. Sve to postignuto je uz smanjenu potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova: podaci zabeleženi u kombinovanom režimu vožnje prilikom ispitivanja su 4,7 litara/100 km, odnosno 122 g ugljendioksida/km. Izvršne nivoe performansi takođe garantuje nova kombinacija motora 1.3 MultiJet sa 85 ks sa 5-stepenim  Dualogic robotizovanim prenosom, koji, u poređenju sa istim motorom uparenim sa manuelnim menjačem, poboljšava potrošnju goriva i nivo emisije sa 4,3 l/100 km na 4,2 l/100 km (kombinovani režim), odnosno sa 114 g/km na 109 g/km. 
 
Oba Fiat 500L Trekking turbo-dizel motora pripadaju drugoj generaciji MultiJet motora koji nude ekonomičnu potrošnju goriva, ekološka svojstva i nivoe performansi koji su najbolji u klasi. Dva motora, koji su opremljeni malim turbo-punjačem - fiksne geometrije na 1.6, odnosno varijabilne na modelu 1.3 – sa varijablilnom pumpom za ulje i alternatorom sa "pametnim punjenjem", poseduju novi sistem dovoda goriva, sa bržim brizgaljkama koje su u stanju da vrše višestruka ubrizgavanja goriva veoma velikom brzinom.  Konkretno, sistem sada može da vrši glavno modulirano ubrizgavanje goriva u nekoliko posebnih faza i da predvidi faze koje slede. Servo-ventil sistema MultiJet II sa balansiranim klipom omogućava do 8 ubrizgavanja po ciklusu, dajući veću brzinu, fleksibilnost i preciznost u različitim fazama rada. Brizgaljka je takođe jednostavnija i pouzdanija, obzirom da je njena konstrukcija manje složena i sa 40% manje delova. Ovaj novi tip brizgaljke utire put novim strategijama usredsređenim na optimizovanje sve naprednijeg sagorevanja, kao što je sistem Injection Rate Shaping, koji obuhvata dva uzastopna ubrizgavanja u toliko malom vremenskom razmaku da dolazi do kontinualnog i moduliranog snabdevanja cilindara gorivom. Ovom metodom se poboljšava proces sagorevanja, sve u korist tišeg rada i smanjene emisije čestica gareži i azot-oksida (NOx). MultiJet II motori danas u potpunosti zadovoljavaju Euro 5 standarde  i , u isto vreme, predstavljaju  ključni korak ka strožijim propisanim nivoima u budućnosti. Start&Stop funkcija je, naravno, uključena, dok motor i prenosni mehanizam koriste ulje za podmazivanje niske viskoznosti radi minimizovanja trenja. 
 
Linija
Novi 500L Trekking nudi širok opseg opseg standardne i opcione opreme, zavisno od tržišta. U Italiji, na primer, standardna oprema obuhvata: Traction+ sistem, 6 vazdušnih jastuka (prednji, na prozorima i bočni), ABS sa EBD, prednje farove sa dnevnim svetlima, senzorom za kišu i ESC sistem u kompletu sa funkcijama ASR, MSR, DST i ERM i podršku pri kretanju uzbrdo. Radi maksimalne udobnosti, sledeće funkcije su takođe standardne: automatska kontrola klime, električni podizači prednjih i zadnjih stakala, visinski i dubinski podesiv upravljač, Dualdrive električni sistem upravljanja sa ’City’ funkcijom, visinski podesivo sedište vozača, centralno i daljinsko zaključavanje. 
Standardne funkcije na modelu Fiat 500L Trekking je i klizni zadnji red sedišta podeljen u odnosu 60/40 za 3 putnika, koji se može fiksirati pomoću funkcije “Fold&Tumble System”, praktični odeljci za odlaganje na instrument tabli i korisna visinski podesiva platforma za teret. Naposletku, bliži pogled na tri elementa opreme od posebne vrednosti i interesovanja: nova ParkView zadnja kamera, inovativni CD/MP3 UConnect radio sa 5-inčnim tač-skrinom – takođe sa funkcijom navigacije – i sofisticirani Beats Hi-Fi audio sistem od 520 vati. Poslednji, ali ne najmanje bitan, jeste širok opseg  jedinstvenih, ekskluzivnih dodataka koji omogućavaju dodatnu personalizaciju vašeg vozila. 
Naposletku, 500L Trekking zahteva finansijske proizvode koji se mogu prilagoditi zahtevima svakog evropskog tržišta, a jedan od njih je ‘500LWays’: niz kombinacija koje kupcima omogućavaju lak pristup proizvodu, zahvaljujući ograničenim mesečnim uplatama, odloženom plaćanju prve rate i, poslednje ali ne najmanje važnu, produženu garanciju.
 
Ekskluzivni Mopar® dodaci kako bi vaš Fiat 500L Trekking bio više u duhu Mopara 
Nakon što je napravio preko 140 specijalnih dodataka za 500L model – automobil grupacije Fiat automobili sa najviše ponuđenih dodataka – danas Mopar brend proširuje svoju ponudu serijom ekskluzivnih proizvoda posvećenih modelu  Fiat 500L Trekking. Sasvim novi dodaci koji su u savršenom skladu sa tehničkim i stilskim karakteristikama modela 500L, pružajući najveću i najkompletniju ponudu za individualizaciju vozila. Na primer, tu su četiri nova namenska seta nalepnica za karoseriju čime će vaš automobil biti još posebniji. Na isti način sasvim novi detalji na haubi sa satenskim završnim premazom se mogu upariti sa prefinjenim hromiranim elementima ovog modela. Tu su i novi otirači sa prefinjenom završnom obradom i originalne alu-felne u sivoj boji.
 
Štaviše, dolazak modela Fiat 500L Trekking je propraćen novom specijalnom kolekcijom za maloprodaju, koja vam omogućava da u potpunosti iskusite slobodan i tipičan karakter ovog modela koji voli otvorene prostore. Od velikog broja visokokvalitetnih proizvoda, možemo da spomenemo sportski sat sa visokom tehnologijom, sklopivi mini šator, ranac za plažu sa peškirom i jastukom sa dva ugađena zvučnika, sklopivu korpu za piknik sa namirnicama, dvogled sa uvećanjem od 20x50, vodootpornu putnu torbu i višenamensku sklopivu rashladnu piknik torbu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trekking deluje daleko lepse od obicnog, a pogotovo u ovoj zutoj bicolore kombinaciji. Jedva cekam da ga vidim uzivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se jednog posta gde je posiljalac rekao kako ga je tek kupio a ne moze brze od (mislim 150 km/h) pod punim gasom... :thumbdown:

Sigurno neko od takvih ga sad prodaje. Bilo bi lepo da napise jos "Pazljivo razradjen..."  :rofl: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je slucajeva da su likovi kupovali Imprezu 1.5...pa dolazili u servis da se zale da nesto nije u redu....slabo vuce :blink: Taj model sa 1.5l motorom je bio smehotres, auspuh ko od stojadina...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mene i nije Impreza ako nema barem 2500 kubika. Ako je bal neka je maskembal  :laughing:

 

Što se ovih balvana kojima kola nova ne vuku tiče, zanemeo sam kada sam prvi i jedini put bio u Opelovom ovlašćenom servisu. Ja sam odvezao Astru da joj ugrade neku lajsnu ispod branika koje tada nije bilo u prodaji i ulazi dečko od max 16 godina(pomislih prvo odakle mu dozvola  :thumbdown: ) i kreće da se dere da je juče uzeo Astru 1.4 i da neće "gov*o" u drugoj preko 80, psuje da li su normalni i da će da ih tuži što će poginuti zbog njih jer ne može da pretekne, njegova Suza je išla 100 i nešto u drugoj i slično...Uključuje se drugi čovek i smiruje ga, kaže da je uzeo auto pre 2-3 meseca i da takođe nije išao nikaok na punom gasu, ali da sad ide 140km/h u 3. brzini kada se razradio  :wallbash: Malo je falilo da ih pitam jesu sami kupili kola kada ih tako maze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiva boja sedišta ali obratite pažnju šta još ima USA model -- inverter na 110 V  :nuke:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

500L Living
(obratiti pažnju na izbor motora negde oko drugog minuta): 

 

 

500L Trekking:

 

 

Ako ne radi umetnuti plejer na ovoj stranici, evo direktnih linkova:

|
Edited by Deda Jung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiva boja sedišta ali obratite pažnju šta još ima USA model -- inverter na 110 V  :nuke:

 

Samo na to? Ovo je kompletno drugacije opremljen automobil. Najveca razlika je na displeju, koji ima pored navigacije i gomilu drugih opcija, kao sto je "sitnica" od kamere za hod unazad... zatim volan koji na sebi ima komande za tempomat, pa onda rekonfigurabilni displej na instrument tabli koji izgleda prikazuje trenutnu brzinu u digitalnom formatu... O "perverziji" od pokretnog krova da i ne pricam...  E o tome mozemo samo da sanjamo mi "drugorazredna klasa ljudi" :rant: Cime su ameri zasluzili ovakva kola i sve druge uslove, mozda vecom pameti? Nemojte odgovarati molim vas... samo malo moram da ispraznim ventil... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka ti čast što si odmah pomislio da ti je nešto obrisano, jer:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=60251

Dobio si odmah (čim je izdvojeno) i privatnu poruku o tome da je izdvojeno kao posebna tema, kao i link ka temi.

 

I, šta ćemo sad? Jedno ''izvini Nešo'' što ne čitam privatne poruke...i što ne gledam početnu stranu foruma...i što ne odem u svoj profil i pronađem svoj post (ako već ne vidim privatnu poruku)...i što uopšte ne gledam deo foruma gde mi sve piše i kako da pročitam poruku i kako da pretražim svoje teme, postove:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=104

 

itd, itd...

I, šta sada misliš u sebi? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
500 L Living
 
 
Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap
 
Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap
 
Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap
 
Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap Fiat_500_L_Living_2014_1600x1200_wallpap


500 L Trekking

 

Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp
 
Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp
 
Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp
 
Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp
 
Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp  Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp
 
Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp Fiat_500_L_Trekking_2014_1600x1200_wallp 
 
 
500 L US
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal  Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal
 
 
Fiat_500_L_US_Version_2014_1600x1200_wal 
Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je genije smislio da 3 red sedista bude u drugacijoj boji kod modela living ... izgleda kao da su dokupljena u Sapcu kraj Save ... 

 

inace ovaj Trekking izlgeda mnogo zanimljivo ... mada i obican 500L izgleda mocno kad se noci priblizava sa upaljeni svetlima, izgleda kao ne dzip :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, to je vec realnije. Mal se nisam roknuo kad sam video da je Trekking 13900 sa onoliko opreme. Sad mi je lakse :-) Edited by nikola0406

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim u spisku dodatne opreme: 5.4" touchscreen radio CD mp3 + bluetooth + USB + AUX + Navigacija sa kartom Evrope. To je već bolje, kad već postoji ovaj touchscreen da ima i navigaciju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad saberem sve sto bi bilo lepo da imam dodjem do cifre od 24.000 eura... ostah bez teksta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...