Skaki_81 0 Posted July 26, 2013 Ja koliko sam skapirao tog lika farovi su dosta bolji i skuplji od obicnih i imaju kao fabricki ksenon, mene samo zanima jos samo koliko bi para ja morao jos da ulozim da ksenone adaptiram da svetle u normalnom pravcu a ne na sve strane i ometam druge vozace? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted July 26, 2013 Pa ako su farovi sa fabrickim xenonom i socivom kako kazes oni bi trebali da svetle samo u jednom pravcu ne da rasipaju.Oko ulaganja sve zavisi u kakvom su stanju farovi,koja su sociva i kakva su,i ima li ih uopste i sl..Nekad moze sve to skuplje da izadje nego da radis recimo u tvoje farove ugradnju xenona ili projektora.Kazem opet ne znam stanje farova ni kako uopste izgledaju da bih mogao blize da ti pomognem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted August 1, 2013 Samo da obavestim da sam od subote 03.08. na odmoru sve do 15.08. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted August 29, 2013 Dosta sam se ulenjio ,ne sto se posla tice vec postavljanja slika radova,pa cu to ovom prilikom ispraviti.Bilo je dosta posla u poslednje vreme narocito pre odmora,nisam sve stigao bas i da slikam,neke slike su i losijeg kvaliteta,oprostite na tome.Pa da lagano krenem.... Alfa 147 xenon 5000k Fiat Stilo xenon 4300k Opel Zafira 2013 god. xenon 4300k Renault Megane xenon 4300k Jos jedan Megane i xenon 4300k Renault Laguna xenon 4300k + led pozicije Volvo V40 xenon 4300k + led pozicije BMW 645 angel eye zamena postojecih fabrickih sijalica u LED,kao i led unutrasnjost. Hyndai IX 35 2013 parking senzori Skoda Octavia A5 restyling parking senzori Jaguar X type parking senzori napred i nazad Honda Stream parking senzori Audi A6 2007 parking senzori Alfa 147 morimoto 4300k-led angel eye prstenovi-farbanje rozetni u GTA look i dnevno svetlo Fiat Stilo morimoto-vec su mu bili ugradjivani projektori(Ne kod mene) koji su imali problem sa klapnom i soljicama koje su nagorele,tako da je ovde uradjena kompletna zamena projektora i stavljene su sijalice 4300k. Skoda Octavia A5 morimoto To je dosta za sada Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted September 23, 2013 Interesuju me da li imas i koja je cena za h4 bi xenone. TAkodje me interesuju i h1 xenoni i kako bi moglo da se odradi da i oni budu na dugom i oborenom svetlu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 23, 2013 Posto je set H1 za Bravo JTD, imam sve spremljeno i razbusene poklopce, nosio sam xenone, pa odmarao, pa bih opet mozda stavio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted September 24, 2013 Posto je set H1 za Bravo JTD, imam sve spremljeno i razbusene poklopce, nosio sam xenone, pa odmarao, pa bih opet mozda stavio? lazes, opet su ti crkli hahaSent from my HUAWEI Y300-0100 using Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 24, 2013 Pa pise da sam odmarao, nisam sigurno iz dosade povadio.... Mada bez godinu dana garancije ne bih stavio nista vise, na svakih mesec dana menjaj sijalicu, balast, balast, sijalicu, balast.... Smor brate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted September 24, 2013 Razumem te skroz. Isti slucaj, s'tim sto meni uvek crkne jedan balast, sijalica nikad. evo i sad ja mislim da imam 5 sijalica i 1 balast Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 24, 2013 (edited) Isto. A razlog sto crkavaju balasti su - sijalice. Uvek ostane ista sijalica, stavis drugi balast, onda ubije i njega i tako redom... Sijalice ubice... Edited September 24, 2013 by FantomX Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted September 24, 2013 (edited) Interesuju me da li imas i koja je cena za h4 bi xenone. TAkodje me interesuju i h1 xenoni i kako bi moglo da se odradi da i oni budu na dugom i oborenom svetlu?H4 bi-xenon varijanta,Bear classic 12 meseci garancije 55e.H1 set Bear classic 45e,isto 12 meseci garancije.Navedene cene su bez ugradnje,koja je inace 10e.Da bi se stavio xenon i na oboreno i na dugo svetlo,moralo bi se staviti dva xenon seta,osim u slucaju H4 sijalice koja moze biti bixenon. Posto je set H1 za Bravo JTD, imam sve spremljeno i razbusene poklopce, nosio sam xenone, pa odmarao, pa bih opet mozda stavio?Za tvoju makinu H1 isto 45e sa 12 meseci garancije. Edited September 24, 2013 by yuhica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arman 0 Posted September 29, 2013 Pozdrav, zanima me cena morimoto mini H-1 projektora, i da li ih saljete kurirskim sluzbama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted October 1, 2013 Pozdrav,cena seta projektora je za clanove foruma 60e,a za clanove kluba sa vazecom clanskom 55e.Set podrazumeva,2 projektora,set za montazu sa lezistima za H4 i H7 ,i 2 maske po izboru.Saljem iskljucivo postexpres sluzbom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 1, 2013 Izgleda da nisam pazio na casu...Ukoliko ugradjujem projektore da li se farovi moraju otvarati (rastavljati) rezati ili slicno... odnosno kazes set za montazu H4... dakle izvadim H4 halogenku, stavim adapter, projektor,ksenone.... i ako mi se to ne svidi poskidam i vratim H4 ? Dakle nema nekih prepravki unutar fara (osim el instalacije)?Prema tome nije ih nikakav problem za ugraditi jer se ne treba nista rezati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted October 1, 2013 Far se mora otvoriti kako bi se ubacio projektor unutra.Adapter sluzi za centriranje projektora na leziste,u tvom slucaju H4.Projektori su iskljucivo za xenon sijalice i ne postoji mogucnost stavljanja halogenih u njih.Postoji ali u slucaju da se izvade projektori napolje.Instalacija se mora malo doraditi kako bi H1 sijalica radila na sistemu za H4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 1, 2013 Instalacija je najmanji problem,znam da u projektore idu ksenoni H1. Interesuje me da li se far mora rastaviti u smislu da se odvoji senilo od od vanjskog dela?Skidanje fara,vadjenje motora... nije nikakav problem. Ako se far mora rastaviti kako se rastavlja? predpostavljam da nije na vijke nego je nekako zalepljen i da se to bas lako ne rastavlja i da se opet mora zalepiti?....Da li si pod time mislio "Far se mora otvoriti kako bi se ubacio projektor unutra" da li je on zatvoren sa vijcima ili nekim lepkom? Dakle mogu li to sam odraditi bez nekog secenja,grejanja,odlepljivanja ili slicnih intervencija na faru? Kao sto rekoh motor nije problem izvaditi jer je na vijke.Nadam se da si shvatio na sta mislim? Sarafanje je najmanji problem ali otvaranje fabricki zatvorenog fara grejanjem, rezanjem ili sl jos nisam radio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 1, 2013 Sad gledam na You Tube kod audija je sve kulturno na vijke a kod Alfe zalepljeno i tip se ubi grejuci far nekoliko puta ga da ga otvori. Predpostavljam da je i na GPu zalepljeno i da mora ista procedura? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 1, 2013 Alfini su najlakši za otvaranje, bez ikakvog grejanja, lik je mentalac pa se ubio otvarajući. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 934 Posted October 1, 2013 Zavisi na kojoj Alfi, na 145 i 147 mora da se greje Jedno pitanje, taj H1 Bear classic xenon, da li su balasti AC ili DC? sent from my Google Nexus 7 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted October 1, 2013 Za GP nisu stakla na vijcima ili srafovima vec je lepljeno,kako se otvaraju to je vec umece onog ko ih radi,moram reci da im grejanje ne pomaze. Bear xenon setovi su sa AC balastima,inace samo i radim sa AC setovima ,ono DC djubre zaobilazim. Послато са HTC Sensation Z710e користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 1, 2013 Zavisi na kojoj Alfi, na 145 i 147 mora da se greje Na 147 ne mora, provereno Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 934 Posted October 2, 2013 Ozb? Kako? jel' u pitanju Restyle ili obična? Drugar koji je radio drugau ih je grejao na običnoj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 2, 2013 (edited) Ovo sto sam ja gledao je far AR 147 i nije ni malo naivno zalepljen! Tip ga je nekolko puta grejao i strugao lepak odvijacem dok nije uspeo da ga gurne dublje da zapne za prednje "staklo" Kada ga je konacno malo odvojio jos je bilo dosta muke i posla!Za GP nisu stakla na vijcima ili srafovima vec je lepljeno,kako se otvaraju to je vec umece onog ko ih radi,moram reci da im grejanje ne pomaze.Dakle to ne bi bilo preporucljivo da odradim sam!Kada je vec toliki problem otvoriti ih onda bi trebalo i ugraditi LED dnevna svetla u njih.Koliko bi me kostalo to zadovoljstvo? Donesem farove ti ugradis projektore, ksenone i LED dnevna svetla?Naravno otvoris i zatvoris farove! Majko moja mila!!!http://www.youtube.com/watch?v=4s_MjB9LgwQPa zar ih je tako tesko otvoriti?Mislim da bi ih daleko lakse otvorili onom malom busilicom-brusilicom! Edited October 2, 2013 by Zvezdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 2, 2013 Ajde i u ovoj temi, što se tiče otvaranja trajno zalepljenih farova: Lepo, precizno, savršen rez, bez čupanja, rasturanja, pucanja i lomljenja noktiju i prstiju, posle se lepo dvokomponentim lepkom zalepi na spoju i ćao zdravo, ne može lakše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 2, 2013 Jeste lako je samo sto je ovo REZANJE fara ali u svakom slucaju izgleda daleko bezbolnije i sigurnije nego sa brenerom. Quote Share this post Link to post Share on other sites