Jump to content
FAS Goran
nsmarea

Šta kada nafta zaledi?

Recommended Posts

Ja i dalje sipam samo na Mol, ne što je bolji, nego što nije lošiji. Mnogo ljudi ima raznih problema sa kolima koji mogu biti prouzrokovani kvalitetom goriva. Ne mora da znači, ali mogu. Ja takve probleme nisam nikad imao na Stilu, niti ih sad imam sa Alfom. Jedino zajedničko je što sipam uvek na istoj pumpi već mnogo godina unazad i ne planiram da menjam.

 

Ne, auto ne radi bolje, niti brže, niti manje troši, nego jednostavno nisam nikad imao neki od problema koji se mogu povezati sa gorivom. Nisam čak ni dizne čistio nikad, a automobili su prešli već mnogo i dugo su u Srbiji. Alfa nije imala dobre rezultate na diznama kad je tek kupljenja, a sad je "u vinklu". Ništa joj nije rađeno sem što je uporno sipano Mol-ovo gorivo u Braće Jerković (i to više volim onu dalju pumpu od autoputa, ne odmah na početku mosta), u početku je sipan Wynss kliner, a sad ništa ne sipam sem ovog ED sa aditivima. Zbog čega da menjam taktiku? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, ja sam ubedjen da jtd/mjt motori nece da upale zbog nekih elektricnih gremlina, moj grande 1.9 mjt nije hteo 2 dana da upali, ispraznio sam mu akumulator verglanjem, uopste ne ubacuje gorivo, skida creva sa filtera, baca kao lud, a superba tdi mi je palio na pola kljuca sve vreme, na istoj pumpi sipam oba auta (avia).
Evo sad prikopcam grandea na kablove i upali bez problema.
Licno sam prezadovoljan grandeom i smatram jtd za najkvalitetnije dizele pored tdi i cdi.

 

P.s. prilikom verglanja sam ponekad dobijao poruke za "excess radiator temperature".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se NIS-ovog goriva tiče,prošla su vremena kad su radnici na pumpi mogli da "krste" gorivo. To je sada nemoguće,i nekorektno je da za eventualno loš kvalitet goriva optužujemo momke i devojke koji rade za dvadesetak hiljada preko agencije i pod stalnim su video nadzorom. To znači da slobodno moze da se sipa na velikim i umrezenim pumpama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje sipam samo na Mol, ne što je bolji, nego što nije lošiji.

E ovo je prava definicija :thumbsup: , svaka cast .

Kao da slusam sebe za ovo sto Nidza iznad napisa :) . Takodje dizne nisu pipane, to sam zaboravio da dodam. S tim sto sam ja primetio da auto za nijansu mekse radi i da mi je za nijansu manja potrosnja. Posle skoro 2 decenije iskustva sa raznoraznim masinama, vise od 6 godina sa Stilom i skoro 5 godina sa Xsarom valjda ne treba niko da mi kaze da je to subjektivno. Govorim iskljucivo o bivsem EuroMOL D5 i sadasnjem EvoDiesel.

Samo za razliku od Nidze ja uglavnom tankujem na onoj njihovoj donjoj pumpi u Medaku :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ulazim u statistiku, to me ne zanima... Ja znam samo to da su se iz NIS-a hvalili pocetkom prosle zime da su poceli da proizvode gorivo koje se nece zamrznuti... da su ove godine rekli da nisu imali ni jedan problem sa zamrzavanjem goriva od kada su poceli da proizvode novo gorivo... a da se meni zamrzlo.

 

Ne znam zbog cega, ali se jednostavno desilo... a ne bi smelo. Neko je kriv zbog toga sto se to desilo... nadam se da ce odgovarati zbog toga, jer ako opet bude "pojeo vuk magarca", i niko se ne oglasi povodom toga, mogu da kazem da nista nisu bolji nego pre nekoliko godina...  to nije vise onaj NIS u koji sam verovao... kad se jednom izgubi poverenje tesko se vraca... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se NIS-ovog goriva tiče,prošla su vremena kad su radnici na pumpi mogli da "krste" gorivo. To je sada nemoguće,i nekorektno je da za eventualno loš kvalitet goriva optužujemo momke i devojke koji rade za dvadesetak hiljada preko agencije i pod stalnim su video nadzorom. To znači da slobodno moze da se sipa na velikim i umrezenim pumpama.

kad vidim ko im dovozi gorivo pitam se da li vozaci kamiona mogu da "krste" gorivo...........cak su i emisije snimate o njemu a niko nista.....

------------------------------

 

Ali s obzirom da je ovo tema o zamrzavanju nafte reci cu samo srecno drugovima dizelasima a i vreme vidim ce vam ici na ruku narednih dana  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje sipam samo na Mol, ne što je bolji, nego što nije lošiji. Mnogo ljudi ima raznih problema sa kolima koji mogu biti prouzrokovani kvalitetom goriva. Ne mora da znači, ali mogu. Ja takve probleme nisam nikad imao na Stilu, niti ih sad imam sa Alfom. Jedino zajedničko je što sipam uvek na istoj pumpi već mnogo godina unazad i ne planiram da menjam.

 

Ne, auto ne radi bolje, niti brže, niti manje troši, nego jednostavno nisam nikad imao neki od problema koji se mogu povezati sa gorivom. Nisam čak ni dizne čistio nikad, a automobili su prešli već mnogo i dugo su u Srbiji. Alfa nije imala dobre rezultate na diznama kad je tek kupljenja, a sad je "u vinklu". Ništa joj nije rađeno sem što je uporno sipano Mol-ovo gorivo u Braće Jerković (i to više volim onu dalju pumpu od autoputa, ne odmah na početku mosta), u početku je sipan Wynss kliner, a sad ništa ne sipam sem ovog ED sa aditivima. Zbog čega da menjam taktiku? :)

 

Upravo o tome se radi kolega.

To sam i ja pisao i poenta cele moje pisanije je bila da dok sam tocio MOL ov Evrodizel ,a to je bilo vise godina unazad na istom autu, nikada nije zaledio na mnogo ostrijim zimama od ove sada.

Da ne pominjem da Stilo i danas posle 165 000 km nema problema sa diznama ,niti necim drugim.

Sistem odrzavaj,sipaj i vozi.

A sa NIS ovom "kvalitetnom naftom" koju uzgred sipam unazad tek nesto vise od pola godine vec vidim zimske neprijatnosti.

Nadam se da ce se na tome zavrsiti jer sam presao na drugi Evro Dizel.

 

A kolega DOVLA nek slobodno brani NIS i njegovu naftu koja ledi i neka ubedjuje i dalje da je to normalno da evro dizel evropskog kvaliteta zamzrne na -5,6 C. Naravno nije bas svima, i verovatno nece, faktor i srece malo.

 

Nemam nista protiv. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pocetka godine je na snazi nov sistem obelezavanja goriva, takozvanim nanomakerima.

 

Ukratko, sva goriva koja na pumpu dolaze legalnim putem imace u sebi odredjen procenat nanomarkera. Kontrola goriva, sa odredjenom aparaturom i tehnologijom uzima uzorak sa pumpe i ako marker ne postoji, ili nije u odredjenom procentualnom odnosu sa gorivom smatra se da je pumpa prodaje gorivo iz nelegalnih izvora. Kazne su astronomske.

 

Ovo je ukratko preprican tekst iz revije SAT.

 

Ja licno sam pomalo upoznat sa svim tim i mislim da je drzava resila da stane na put muljatorima sa gorivom, jer pare ostaju kod privatnika a ne pune budzet.... ili vec... "drzavnu kasu"

 

Ako nista drugo nadam se da ce se malo uvesti red u nasim rezervoarima.

 

Problema sa paljenjem nisam imao, ovo su smesni minusi, sipao sam MaxMotion i dopunio na EKO pumpi. Mene vise zabrinjava Energizer star godinu dana jer nije zivahan ujutro...

Edited by milan-jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ata

Kako se je zavrsila tvoja epizoda sa zaledjenim gorivom?

Odslepao si ga kod Stojanova i oni su tamo ustanovili da je zaledilo gorivo. Jesi li dobio racun-papir na kom pise razlog intervencije i da li si ga odneo na pumpu ili u NIS?

Ako jesi sta su ti momlim te rekli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U firmi u kojoj radim iskljucivo tocimo na NIS-ovim pumpama sirom Srbije, i nikad do sada se nije desilo da nam zaledi nafta... Cak sam se juce prvi put uplasio oko toga, posto sam citao ovu temu, kada sam pristigo ujutru u Svrljig zabezeknuo sam se od trenutno spoljne temperature kolika je bila, iskreno sam mislio da ce nafta da zaledi i bas me je hvatala frka, ali nista od toga nije bilo, sve je proslo ok. A evo i slike koliko je bilo stepeni i u koliko sati...

 

cxcb6200.jpg

A na privatnom kombiju koji imam mi je zaledila nafta pre 3 dana a inace je ED sipan na LUKOIL-u. Nisam vise pametan sta je i kako je...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nekome bude od pomoci, oterao sam danas auto kod majstora i on je ocistio pumpu u rezervoaru (kaze da je bila prljava) i auto mi sada bolje pali nego usred leta, videcemo da li je ovo trajno resenje mog problema.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ulazim u statistiku, to me ne zanima... Ja znam samo to da su se iz NIS-a hvalili pocetkom prosle zime da su poceli da proizvode gorivo koje se nece zamrznuti... da su ove godine rekli da nisu imali ni jedan problem sa zamrzavanjem goriva od kada su poceli da proizvode novo gorivo... a da se meni zamrzlo.

 

Ne znam zbog cega, ali se jednostavno desilo... a ne bi smelo. Neko je kriv zbog toga sto se to desilo... nadam se da ce odgovarati zbog toga, jer ako opet bude "pojeo vuk magarca", i niko se ne oglasi povodom toga, mogu da kazem da nista nisu bolji nego pre nekoliko godina...  to nije vise onaj NIS u koji sam verovao... kad se jednom izgubi poverenje tesko se vraca... :no

 

Šta si učinio povodom cele situacije u smislu kontaktiranja NIS-a, Agencije za zaštitu potrošača i sl? 

 

 

A kolega DOVLA nek slobodno brani NIS i njegovu naftu koja ledi i neka ubedjuje i dalje da je to normalno da evro dizel evropskog kvaliteta zamzrne na -5,6 C. Naravno nije bas svima, i verovatno nece, faktor i srece malo.

 

Nemam nista protiv. 

 

 

Očigledno nisi lepo čitao. Naglasio sam da ne želim da branim NIS niti bilo koga drugog. Trenutno je diskusija o NIS vs MOL, a isto bih rekao i da je obrnuta situacija ili da su neke druge pumpe u priči. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ata

Kako se je zavrsila tvoja epizoda sa zaledjenim gorivom?

Odslepao si ga kod Stojanova i oni su tamo ustanovili da je zaledilo gorivo. Jesi li dobio racun-papir na kom pise razlog intervencije i da li si ga odneo na pumpu ili u NIS?

Ako jesi sta su ti momlim te rekli?

 

 

Nemam nikakav racun, jer nista nisam ni platio, i nisam dobio, ni trazio nista napismeno, tada mi je bilo najvaznije da je sa kolima sve u redu, a i zurio sam na posao, tako da sam jedva cekao da sednem u kola...

 

Trag je ostao u Fiatovom Call centru, kod servisa koji me je doslepao i koji isto moze potvrditi da auto nije mogao da upali, jer su i oni po proceduri prvo probali da ga upale - i kad nisu mogli odslepali me do Stojanova... dalje, oni su napravili radni nalog na kome je pisalo da se zamrzlo gorivo, ispustili gorivo iz filtera, upalili motor i vratili mi ga. Kada sam ih pitao sta je bilo, dobio sam odgovor da se zamrzlo gorivo i da im od jutros samo dovoze zamrznute dizelase... da su ih dovezli 6 kom do 12h...

 

Nisam stigao da odem na pumpu, a i nije mi prioritet, jer vec znam kakav cu odgovor dobiti... verovatno ce biti nesto kao "Kod nas... ma nije moguce?!"  A nemam vremena da idem u inspekciju i slicno, jer znam da od toga necu imati nikakve koristi, jer nisam imao materijalne stete... niti vredi da ih tuzim zbog izgubljenih 3 sata vremena... ???

ps. Sve pohvale za FIat asistenciju na putu i njihovu efikasnost! Kada sam prijavio kvar zapisali su adresu na kojoj je auto i rekli da ce me uskoro pozvati neko iz slep sluzbe. U roku od 5-10 min pozvali su me iz Atlas servisa iz Futoga, koji imaju ugovor o slepanju sa Fiatom, kome sam detaljno objasnio gde se nalazim, i koji su stigli za 10-15 min, koliko im treba od Futoga, gde su se nalazili... Nakon zavrsenog slepanja pozvali su me jos jednom iz Atlasa, da provere kako sam zadovoljan uslugom, i juce su me jos jednom pozvali iz Fiata (sa telefona +43121325 iz Austrije??? -  na iskvarenom Srpskom), da jos jednom pitaju kako sam bio zadovoljan uslugom!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da verujem da je sve tako brzo obavljeno u vezi slep sluzbe! Lepo je cuti da tako nesto funkcionise u napacenoj Srbiji!

I jos te iz Austrije zvali i pitali je si li zadovoljan! Sta reci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma idi begaj :D Znači makar šlep služba šljaka kako treba.  :guitar:

Ja bi ih ganjo za pretrpljeni stres pa da zemlja gori. :D

Ja bih im napisao kulturno pisamce i priložio zapisnik iz servisa http://www.nispetrol.rs/sr-lat/kontakt ili nazovi call centar 0800-008-888 i pitaj kod koga bi mogao da prijaviš reklamaciju. Čisto da vidim koji bi odgovor bio.


Treba reagovati za takve stvari!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budemo realni, to je malo marketinški trik. Videli da je krenulo sa zaleđivanjem i onda mobilisali sve šlep službe, a onda te zovu dva puta da vide kako si zadovoljan. 

 

Daleko od toga da želim da umanjim profesionalnost Fiata, ali sve ozbiljnije firme imaju taj sistem kontrole kvaliteta i u praksi se pokazao veoma efikasnim u smislu zadovoljstva klijenata. Jednostavno kad znaš da se neko interesuje za tvoj problem (pa čak i ako ga ne reši) nekako ti bude lakše... :) U Srbiji je taj efekat još izraženiji jer je narod toliko izmučen da im svaka vrsta pažnje prija. ;) U svakom slučaju svaka čast za efikasnost ;) 

 

@ata

Ne želim da shvatiš nešto pogrešno ili lično više onako... drugarski... tvojih poslednjih nekoliko postova deluje otprilike ovako: 

 

- zaledila mi nafta na NIS-u

- neću više nikada sipati kod njih gorivo

- neću to ni da im kažem jer mi je rešen problem i neću da se cimam jer

- ne mogu ništa dobiti ako im se žalim

 

Sad ovako sa strane u par reči sve to deluje - moje dupe je namireno i jebe mi se da se cimam s njima. 

 

E sad... to je naravno tvoje pravo da odlučiš i kod koga ćeš trošiti svoje pare i na osnovu čega ćeš izgrađivati kriterijume ocenjivanja nečije profesionalnosti. ALI. 

 

Zamisli ti sad odeš na NIS i kažeš takva-i-takva stvar i oni kažu - evo izvinjavamo se dođite da vam naspemo rezervoar goriva (kao što je to neko već napisao ove da su mu uradili i + mu platili štetu). A onda te sutradan pozove neko iz Call centra NIS-a ili neko iz Rusije da pita kako si zadovoljan rešavanjem prigovora i da iskaže nadu da ćeš i dalje biti njihova mušterija. 

 

Iskreno reci - da li bi imao isti stav kao sada? Baš onako isti u potpunosti nimalo izmenjen? 

 

Dalje, ne uzimajući u obrzir sveopštu situaciju prethodnih dana (recimo da si izdvojen slučaj) tvoj prigovor bi mogao ukazati na neki propust koji imaju na toj pumpi i možda bi imali priliku da reaguju da se problem "ne širi" na druge vozače tj. automobile. To bi bio tvoj doprinos toj firmi (konkretno NIS-u), ali i drugim vozačima da ne dođu u istu situaciju zbog (možda) nenamernog propusta u NIS-u. 

 

Ja znam da postoje mnoge firme kojima reklamacije idu direktno u spam i da nema poente slati bilo šta, ali isto tako znam da u NIS-u to nije nikako slučaj. Ako ništa drugo, "neko" će primiti tvoju informaciju k znanju i uradiće možda i nešto da i ti ne znaš ;) 

 

Na kraju pored tih "moralnih" vrednosti mislim da imaš pravo i na materijalnu korist. Možda neko ne može da ti isplati 3 sata koja si izgubio, ali može da te časti gorivom za dolazak na prolećni FLCS skup :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zamisli ti sad odeš na NIS i kažeš takva-i-takva stvar i oni kažu - evo izvinjavamo se dođite da vam naspemo rezervoar goriva (kao što je to neko već napisao ove da su mu uradili i + mu platili štetu). A onda te sutradan pozove neko iz Call centra NIS-a ili neko iz Rusije da pita kako si zadovoljan rešavanjem prigovora i da iskaže nadu da ćeš i dalje biti njihova mušterija. 

 

Tako bi to u normalnom svetu trebalo ali meni to ipak zvuci kao naucna fantastika mada priznajem i ovo sa Atlasom i Fiatom isto tako ali eto cuda se desavaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je neko na ovoj ili na nekoj drugoj temi pisao da su mu nadoknadili štetu + nasuli rezervoar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dovla ("..moje dupe je namireno i jebe mi se da se cimam s njima...")

 

Mozda cu i probati... Iskreno, nisam stizao do sada, niti zeleo da istrazujem, al sad kad sam dobio broj kontakt centra vec sam na pola puta do toga. Znajuci situaciju u Srbiji ne nadam se, ali nada umire poslednja.

 

Mali off, ali povezan sa temom: Juce sam se posvadjao sa glavnim menadzerom odrzavanja objekta u Mercatoru u NS (na akademskom nivou, naravno)... Gospodin (koji me je docekao u izlizanom duksu) je bio tako kulturan da mi je stalno upadao u rec i pravio se pametan, a razgovor smo zavrsili kad mi je rekao da je Mercator privatna firma i da moze da radi sta hoce... posle cega sam mu se "zahvalio na vremnu i rekao da nemamo vise sta da pricamo"! Prenosim ovde samo da vidite kako se resevaju reklamacije... u jednom Mercatoru, predstavniku "civilizovane" Slovenije... za koga sam mislio da je organizovan po Evropskom nacinu poslovanja.. za pocetak planiram (cim stignem) posetu inspekciji da se zalim na takav stav u "velikom Mercatoru"... Cemu da se nadamo u drugim firmama... necu prenositi oko cega smo razmenjivali misljenja, jer je to debeli off...

 

Da sam zainteresovan samo za svoje dupe (no offence) - ne bih ovo ni pisao - vec se nadam da ce neko iz ovoga izvuci pouku.

Kao sto reko' ...Nada umire poslednja   :clover:

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je neko na ovoj ili na nekoj drugoj temi pisao da su mu nadoknadili štetu + nasuli rezervoar. 

 

 

Meni su nadoknadili stetu koju je auto pretrpeo zbog loseg kvaliteta goriva na MOL pumpi.I kao znak paznje poslali mi pismo iz Beograda u kome su naveli da se opet izvinjavaju zbog toga sto se desilo i u kome je pisalo da idem na pumpu da ce mi nasuti pun rezervoar goriva.Saznao sam ja da je taj kontigent goriva sto je cisterna dovezla bas tada kada sam ja bio dosla sa dosta vode pomesane sa gorivom.Tocio sam jos koji put tamo,ali od kada tocim za 115 din/1l na NIS  sipam iskljucivo pun rezervoar tako da nemam potrebe da idem na MOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji adetiv preporučujete pošto je I meni  smrzo e.d. u cromi sipan na nis, jedno vreme pumpa opšte nije gurala gorivo da bi kasnije kada sam stavio auto u toplu prostoriju 4 sata upalio iz prve ali se čulo brujanje od pumpe kod rezervoara pa sam ugasio I ostavio još 10 sati I sada pali normalno I sve ok. Sve je dobro što se to desilo kući sada nesmem nigde da idem ako bude minus opet isti problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ne znam da li je neko na ovoj ili na nekoj drugoj temi pisao da su mu nadoknadili štetu + nasuli rezervoar. 

 

 

Tocio sam jos koji put tamo,ali od kada tocim za 115 din/1l na NIS  sipam iskljucivo pun rezervoar tako da nemam potrebe da idem na MOL.

 

Gde to ima po 115 din/l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...