deki87 7 Posted February 1, 2014 Pa samo u srbiju ne podnose to je ocigledno,samo kod nas ima 6 vrste gorivo.Svuda u eu imas dizel i bezolovni,a ovde te euro,te evo,te avio,super premium.....cist lopovluk a kvalitet -0! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted February 1, 2014 Moja strana priče je malo drugačija. Gorivo još davno sipano pošto više volim da sipam jednom nego svake nedelje po malo i ostalo oko pola rezervoara. Tada kada je sipano nije ni bilo priče o snegu i opet fino pali. Jutros opet iz cuga skače i trese Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 1, 2014 Pa samo u srbiju ne podnose to je ocigledno,samo kod nas ima 6 vrste gorivo.Svuda u eu imas dizel i bezolovni,a ovde te euro,te evo,te avio,super premium.....cist lopovluk a kvalitet -0! I u EU imaš sve to. Svaka pumpa ima kao "običan" ED i neki svoj poboljšani... MaxMotion, Shell V-power itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 1, 2014 Mislio sam na bec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted February 1, 2014 Baš primetih to čudo kod Slovenaca. Imaju ED i Racing ED. Pitao sam ih da mi objasne, ali nisu baš ni oni najsigurniji.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 1, 2014 @deki87 Pa i Beč je u EU. @igor0511To je izgleda svuda ista priča... standardni ED sa dodatim aditivima. E sad, imaš opciju da kupiš sam za 150rsd bočicu pa da dolivaš, a imaš varijantu da dodaš 500rsd (na ce rezervoar) pa da ti oni to promešaju u svom rezervoaru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 1, 2014 Jesu li sigurni ili ne, ne znam i nije me briga, Bitno mi je samo da sam na +20 napunio rezervar i sada je na rezervi ali auto pali na zub bez obzira sto bude -8 ujutro.Imam ratne rezerve od letos, istocio u flasu i stoji u snegu, isto izgleda kao i na +30.Dakle ispada da aditive protiv smrzavanja toce i u po leta?Gorivo u rezervaru je neko Petrolovo xxxyyz ono malo skuplje, a ovo iz ratnih rezervi OMV isto neki xxxyyz skuplji,sa aditivima za baliranje magle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 1, 2014 Nije nemoguće da sipaju aditive protiv smrzavanja i u toku leta. Možda im je to "sastojak" uz druge aditive... to već prelazi u domen nekog upućenijeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 1, 2014 Stvarno ne znam? Uvek uzmem to malo skuplje.Imam od letos uvek stoji nesto za ratne rezerve i citam da ledi nafta, istocim punu flasu od pola litre, bacim u sneg i svako jutro pre posla je pogledam. NISTA, nema promena! Sutra je stavljam u zamrzivac! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 1, 2014 (edited) Pravila i standardi / prelazni režimi + uštede http://www.ekoserbia.com/Text.aspx?menuitemid=409&lan=1 http://www.ekoserbia.com/uploads/Dizel%20goriva.pdf http://www.merz.gov.rs/sites/default/files/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BE%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8%D0%BC%20%D0%B8%20%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B8%D0%BC%20%D0%B7%D0%B0%D1%85%D1%82%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B0%20%D0%B7%D0%B0%20%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0.pdf http://en.wikipedia.org/wiki/EN_590http://www.repsol.com/imagenes/es_gl/EN%20590_04__93548_tcm10-67163.pdf Edited February 1, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23030 Posted February 1, 2014 Ja sipam na maloj lokalnoj NIS-ovoj pumpi u kraju, svaki 3-4 dan, uvek oko 1/3 mi je rezervoar pun (nekad i manje), akumulator gura 5 zimu, treperi mi lampica od grejaca (nemam vremena da samo zbog toga odem do majstora) i jos mi se nije desilo da nije hteo da upali. Doduse vozim svaki dan pa mozda nije ni imao vremena da zaledi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 1, 2014 kakav je to akumulator, ja sve koje znam a radi im akumulato ili je od ove ili od prosle zime ... a ovi koje zeza imaju ga 3 godinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 1, 2014 da znam sta da kupim sledeci put, a ne ja kupujem black horse ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 1, 2014 Traje i po 6 sezona , ali nije ni jedan konj , pisao sam review na odgovarajucem mestu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 2, 2014 Evo mene je počeo Black Horse da zeza, nije hteo u petak da upali (na -6C), a pre toga sam vozio u utorak (klinac mi ima boginje pa sam kod kuće sa njim). Sedam u auto, a ono dnevna kilometraža na 0! Reko ok, verovatno je akumulator. I nisam upalio. Jutros (mislim u subotu ujutru, temperatura -1C) sam upalio na kablove, ali bukvalno na "pola ključa", ćale koji je došao da me upali nije mogao da veruje. Nije verglao ni trećinu sekunde. Doduše, preventivno sam dva puta uključio grejače.Akumulator ima više od tri godine, tj bar 3 godine i 4 meseca, koliko je auto u mom posedu. Stavili su ga na auto placu, jer je onaj sa kojim je došao iz Italije krepao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 2, 2014 Jutros izvadio naftu iz zamrzivaca. temperatura u zamrzivacu -19,2 stupnja po Celzijusu-mereno instrumentom.. Nafta odnosno ED je malo gusci ali tecan!!! jedva primetni tragovi kristalizacije parafina. Po slobodnoj proceni mislim da problema sa njom ne bi bilo do -25 stupnjeva jer je na -8 potpuno bistra kao i na +30. Da ne offfujemo previse. U 20 i kusur vozackog staza sto se akumulatora tice, Trepca au izdrzali 1-1,5 godina, Somborci (bili onda puno bolji) 2-4 godine, Kada je Sombor privatizovan bilo je svega kod Black Konjova kako sta stave i koga zapadne uglavnom od par meseci (sreca da priznaju garanciju) do i 5 godina! ali uglavnom ne vise nego 3 (ne znam kakva je sada situacija jer ih ne kupujem odavno) , Neki no name italijanski 5 godina, Slovenski Starter <9 godina, Bosh isto tako. orginalni M. Marelli u GPu 6 godina. Fiiam cu videti! Auti su svi garazirani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 2, 2014 Pre sam na skodi Felaciji ima Bosch silver, kupljen na nis-ovoj pumpi. Nije ni 3 godine izdrzao. I D2 mi nije nikada smrzao, doduse kada je zima sipao sam aditive. Palio je na -15C bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 2, 2014 Ispraznio sam filter, bilo je neke svetlo zute tecnosti ali je bilo i par balona vode, videcemo kako ce biti ujutro, ako bude isto zamenicu filter. Od kad sam ispraznio filter auto ujutro normalno pali Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 2, 2014 Pa stavi novi filter mozda je mala privreda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 2, 2014 Filter je Champion, stavljen kod Gorana kad sam bio na malom servisu, btw dok sam vozio stila ovo mi se nikad nije desavalo mada sam uvek stavljao UFI filtere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 3, 2014 Pa stavi fabricki ufi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted February 3, 2014 Ljudi, tema se pretvorila u polemiku o kvalitetu ED i aditivima u njemu. U pravu ste vi za sve sto kazete, moje konstatacije su iste ali se tema zove: "Sta kad nafta zaledi?", pa aj da se vratimo na temu. Evo mog saveta sta da se uradi, meni se pokazalo 100% tacan postupak.U petak ujutro sam napisao da je i meni zabola Croma. Kada sam dosao kuci sa posla nadao sam se da se otkravila i da ce moci da sastavi, ali jok. Opet ni da cuje. I krenem ja sa uobicajenim pokusajima. Izvucem produzni iz gajbe i prikljucim fen, pa krenem da grejem malo filter malo rezervoar. Grejao sam tako oko 45 minuta i na kraju je sve bilo toplo na dodir ali dzaba. Auto i dalje nece da upali.Konacno se meni upali lampica u glavi i zovem svog majstora da ga pitam za savet.On se prvo smejao i rekao da se auto zaledio meni i jos bar 30% ljudi koji voze dizela u srbiji. Onda sam mu ja rekao da pokusavam da ga otkravim grejanjem filtera i rezervoara, a on mi rece, citiram:"Batali to, neces se leba najesti. Nije ti problem ni rezervoar ni filter goriva. Idi u kucu, sipaj 10l vrele vode u kantu i to lepo sipaj preko bosh pumpe, ima da sastavi na 1!"Ja ga poslusao i bilo je tacno kako mi je rekao. Da ne bih rizikovao da nesto popuca usled nagle promene temp, prvo sam sipao 5l tople vode, a minut posle jos 5l vrele. Usao u auto i stvarno je sastavio na 1. Dakle, zakljucak. Kada zaledi auto, nazad u kucu, kanta vruce vode iz bojlera, pljus na bosh pumpu i problem resen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 3, 2014 Pa stavi fabricki ufi.Evo sad sam zvao euroauto i cena je prava sitnica 6155 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 3, 2014 Pa sta je to na ovu skupocu! Quote Share this post Link to post Share on other sites