YUgisa 2528 Posted March 15, 2011 Evo, da predstavim svog Yugica. Vozim Yuga 1.1 EFI, 2002 godista sa predjenih 60.000km... Po fabrickim podacima 63ks/5600, moment 85Nm/3800, 1116ccm motor i menjac 5 brzina sa odnosom 17/64, ubrzanjedo 100 za 15s i max brzina 151km/h. Po GPS izmereno 153km/h pri cemu je na tabli pokazivao 143km/h dok je po tabli najvise vozen 150km/h sto bi u prevodu trebalo da znaci da ide oko 160km/h. Kupljen polovan pre tri godine. Od neke kao dodatne opreme je imao pojaseve pozadi, metalik boju, maglenke.Na Yugu je izmenjeno...Kod bivseg vlasnika montirani napred ventilirajuci diskovi 257mm (fabricki puni 240mm) sa pripadajucim klestima i veci glavni kocioni cilindar, napred stavljeni Zastava Sport amortizeri, pozadi spusten sa caurama i gibanj sa 4 platne i skinut katalizator... Stavljeni distanceri od 20mm napred i 25mm nazad, felne od alfe 15", 6j ET39 sa gumama 175/55. Sto se tice izgleda, odradjen set branika i pragova, stavljeni beli migavci napred od Z101, zamenjen volan i palica menjaca... Alarm i CB, gpepk na dugme i digitalna tabla iz Opela GSI. Imao je i N2O ali nazalost nisam imao para da ga kupim.Kodmene je odradjeno:Zamenjene sve 4 gume za nove Miselinke u istoj dimenziji...Stvaljena pecurka sa pregradom koju sam pravio namenski... Usustini, motor dobija uvek cist i hladan vazduh u odvoljnim kolicinama jer ga redovno odrzavam (filter)...Stavljena duza 2-1 grana tj od Z101.Zamenjeno kvacilo sa plitkom korpom od pezoa 106 i sinter lamelom sa tri kraka i stavljen zamajac olaksan na 6120 grama.Skracen hod palice menjaca za 5cm.Spusten auto napred jos dodatno 2cm (napsram fabrickog oko 10cm) i pozadi za 7cm (toliko je i naspram fabirckog), tako da sada od ruba do centra tocka iznosi 28.5cm. Napred stavljene ficine opruge duzine 2.5cm, stavljena floridina ramena (8mm duza od fabrickih), stavljeni teflonski nosaci b. stagle i ubaceni tefloni umesto gumica u ramenu. Pozadi ispeglan gibanj sa 4 platne na 11cm, novi amortizeri tvrdji od fabrickih i kraci 3cm. Stavljene viljuske od Poly-a. Napred rasiren trag tockova i sad iznosi 136.5cm (fabricki130.8cm). Pozadi trag tockova takodje rasiren i sad iznosi 136cm (fabricki 131.2cm). Rastojanje od prednje do zadnje osovine iznosi fabricku meru od 215cm. Minus napred i pozadi oko 2 stepena.Zamenjen dihtung glave i stavljen od 1.4T motora i glava obrijana za 1.1mmStavljeni H pojasevi u 4 tacke kacenja za vozaca i suvozaca i izbaceni fabricki pojasevi napred.Postavljeni "banana" brisaci.Stavljena LED za osvetljenje unutrasnjosti.Izbacen plin odmah po kupovini.Nabavljene dve balans stagle i nosaci,skupljene jos ostale potrebstine pa sledi ugradnja b. stagle pozadi i jos jedne napred ovih dana. Nabavljena pancirnih, teflonskih creva za kocnice.U planu jos kada finansijske mogucnosti dozvole, ugradnju kracih gasnih amortizera napred, zadnjih diskova (nabavljena klesta), bregaste osovine od Specijala, hladnjak za ulje, kompletno varenje karoserije i ojacavanje sa roll barom i farbanje kompletne karoserije, spajanje sanki... Ugradnja sinter lamele sa 6 kraka i kraci diferencijal, 13/53. Od stajlinga, zamena volana, presvlacenje tapacirunga i table u crnu boju, hteo sam sa skajem ali ce biti verovatno neki materijal na fazon reli automobila sa farbanjem donjih delova table u crno. Izvlacenje rubova, felne 7j i ET do 13 male kilaze, osiguraci haube.I evo neke slike. Buduci plan kako bi trebao da izgleda Da napomenem da auto pravim samo u skladu sa svojim zeljama i potrebama tj nemam neki stil koji bi pratio Slike zadnje b. stagle I jos par slicica. Proba uglavljivanja karbova za ITB Prvi pokusaj ugradnje malo neuspesan, drugi kad malo otopli i ako bude uspesan dalje predstoji pravljenje airboxa slicnog onom sa BMW CSLNova korpa (215mm), druk lezaj i osovina snopa sa 13 zuba za petobrzinac i zupcanik diferencijala sa 53 zuba. Ugradnja takodje kad otopli i kad se kupi lamela Napravljena koska, ceka je finisiranje i farbanje prosto da ne poverujete, takodje kada otopli. I dve bzvz slike zimskih carolija. I ovih dana stize jos:0-280-150-702 3 paracinac, horvat and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 16, 2011 (edited) super yugic,extra odradjen dal je ovaj yugo mozda bio u jednom broju tuning stayling.posto mi je dosta poznat yugo,tad je imao i nitro u sebi Edited March 16, 2011 by silenci 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 16, 2011 (edited) hvala, da jeste to je taj Yugic sa nitrom Ja se nadam da cu uspeti vec sledece godine nitro opet ubaciti nazad u Yugica Edited March 16, 2011 by YUgisa 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 17, 2011 Entuzijazam vredan paznje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted April 17, 2011 Interesantno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted April 17, 2011 Au brate, svaka ti čast na Jugiši. Ovo što si uradio je zaista izvanredno! Svaka čast, vidi se da je rađeno sa ogromnim entuzijazmom!!!!Samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted April 17, 2011 Pratio sam tvoje radove na autu na ts forumu. Jos jednom sve pohvale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted April 17, 2011 (edited) Takodje sa TS foruma mi je poznat jugic! Sta da kazem sem svaka cast na svemu sto je odradjeno! Iako se o ukusima ne raspravlja, ipak moram da priznam da nisam poseban ljubitelj ovakvog stajlinga(mislim da pragove branike itd...). Sto se tice tuninga tu ima mesta samo za pohvalu! Edited April 17, 2011 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted April 17, 2011 Zaista lep auto! Nego,ofarbaj mu u tu boju kochione cheljusti i doboshe i bice vrh!!! Nego,shta ce ti toliko pojaseva napred ? xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 18, 2011 Pa iskreno nisam ni ja ljubitelj branika i toga, ali kad sam ja kupovao Yuga naleteo sam slucajno na ovog koji je vec pored modifikacija i nekih propratnih delova bio jeftiniji nego obican polovan tog godista pa sam odlucio da ga kupim, a i moram da naglasim da ne sad zato sto je moj, ali ovaj mi je jedini Yugo koji mi se dopao vizuelno sa tim unikatnim branicima... Necu da farbam dobose kad cu da stavljam diskove pozadi Hvala na pohvalama a sto se tice pojaseva, pa bezbednost na prvom mestu Inace montiran 13/53 diferencijal i promenjeno kvacilo, ponovo je sinter 180mm posto nisam uspeo da kupim zamajac od Punta GT a strugari su se neckali oko prepravke fabrickog zamajca za 215mm korpu...Danas bi trebalo da padne pravljenje novog airboxa (tj prepravka fabricke kutije za filter da unutra stane pecurka) za pecurku sa dovodom hladnog vazduha pravo iz maske pa ce biti nekih slika kasnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
pjaf 2 Posted April 18, 2011 Svaka cast na entuzijazmu, i , super je ispao Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 18, 2011 Hvala Napravljena danas kutija za pecurku pa vise nece biti problema sa toplim vazduhom... Sada vazduh direkno iz maske ide u kuciste...Znam da su kanalizaciona creva malo bzvz, ali sta da mu se radi, bice lepsa kad ih sutra ofarbam u mat crno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 19, 2011 Evo kad je ofarbano I slika montiranog kvacila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 28, 2011 I evo kako izgleda kuciste iz unutra kad je bilo gotovo Dignut pritisak goriva sa 3 na 4.6bara... I cisto da se pohvalim da sam juce oduvao nekog Punta dvojku dizelku Dobro istina, decko je bio u losijem polozaju, imao je devojku koja mu otezavala auto a ja sam bio sam Pa cisto ako je na ovom forumu neka mi se javi da probamo ponovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted April 28, 2011 Veoma zanimljivo rešenje pakovanja pečurke u kućište za panel filter manje će se prljati a verovatno će imati istu funkciju! Svaka čast za ideju! Svaka čast za entuzijazam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 28, 2011 Hvala Pa iskreno ja ne mogu a da ne kazem da funkciju definitivno ima naspram montirane samo pecurke na autu bez pregrade... Jer da bi radio rodovno motor posle montaze ove pregrade sa filterom, morao sam da podizem pritisak goriva sa 3 na 4.6 bara i samim tim sa povecao protok goriva kroz brizgaljke za 24%... I motor je definitivno prodisao skroz Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted April 29, 2011 Odličan posao! Samo napred! Ako ti nije problem mogao bi neki video da okačiš, čisto da vidimo kako sve to izgleda u pokretu Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 29, 2011 Pa nema nista specijalno Imam par bzvz snimaka sa okupljanja, od pre godinu dana, ali onda nije bilo jos nista prepravljano na trapu... Ovo je trka na 402m, 1.3EFI vs 1.1EFI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted April 29, 2011 I cisto da se pohvalim da sam juce oduvao nekog Punta dvojku dizelku Dobro istina, decko je bio u losijem polozaju, imao je devojku koja mu otezavala auto a ja sam bio sam Pa cisto ako je na ovom forumu neka mi se javi da probamo ponovo ako si oduvao jtd, to je fino. Ako je obican, nista posebno. To moze i obicna 55 ica sa karburatorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 29, 2011 (edited) Zaista ne znam koji je motor bio, nisam skontao nigde natpis, video samo da dimi i tandrce, a to me nervira Uradjeno ojacanje grede sa mogucnosti stelovanja:I montiran zadnji brisac od Punta.Ostalo jos dva ojacanja da se odrade, povezivanje sanki sa X ojacanjem i montiranje koske pozadi... Edited April 29, 2011 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 5, 2011 Ofarban volan u crno tako da nema vise "hrom" detalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 5, 2011 Svaka cast! Od cega ti je ova tabla ili si je sam pravio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 5, 2011 Tabla je od Opela GSI Quote Share this post Link to post Share on other sites
F.I.A.T. 0 Posted June 5, 2011 Jel sve radi na tabli,kako si je povezao? Svaka cast za trud,lepo si spakovao u juga fabricke nedostatke Sve je odlicno,samo tako nastavi,jedino branici su malo preveliki (moje misljenje). Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 5, 2011 Radi sve na tabli, ali nisam je ja povezivao, to je ubacio bivsi vlasnik Mada koliko ja znam, nije tesko ubaciti, treba samo staviti elektricni pinjon umesto klasicnog Yugovog i ima samo nesto malo cimanja oko povezivanja meraca za nivo goriva... Tj nije povezano samo par signalnih lampica, ali to nije nista komplikovano za nekog ko se malo razume u elektroniku A sto se tice branika, ne znam u kojem smislu su ti veliki? Quote Share this post Link to post Share on other sites