nemanjasd 0 Posted June 14, 2013 (edited) Pozdrav svima.Trazio sam ovaj problem svuda al ja sam te srece da se to nikom jos nije desavalo(ili ja nisam nasao)Pre par dana sam kupio Lybru 1,9jtd motor.Motor nenormalno radi na leru trese se poskakuje nekako cudno.U voznji je sasvim ok lepo vuce nema nikakvih problema.Proverio sam sve nista cudno nisam mogao da vidim sva creva su ok .I danas kada sam ga vozio upalio je crvenu Check lampicu koja se ne gasi.Kada se to desilo odem do servisa kaze ima manje vazduha nego sto treba.Nisam pre vozio Libru pa bi vas molio ako moze neka pomoc odakle da krenem da me ne bi odrali.Hvala Edited June 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 14, 2013 zameni filter za vazduh I pravac servis da ti obrisu greske.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 14, 2013 Kao sto rece Gusar Ako imas manje vazduha promeni prvo filter vazduha. Mozda je zapusen , vlazan il sl pa na leru ne propusta. Ne kosta mnogo a svakako je za zamenu pogotovo za mladjanog mezimca od par dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
setozar 0 Posted February 9, 2014 (edited) prilikom paljenja Lybra 1.8, upalila mi se lampica i vozio auto ona nece da se ugasi. Da napomenem da sam pre par dana imao ugradjen plin, holandski i sada je skinut. ima li to neke veze? Edited February 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2014 Treba da odeš na dijagnostiku da se vidi konkretan razlog zašto se upalila. Nema druge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted March 24, 2014 (edited) Vec nekoliko meseci imam jedan problem. Naime, kada nacepim gas, i predjem preko nekih 3.500-3.600 obrtaja, upali mi se crvena engine check lampica, i izgubi snagu, tj. nece vise da prima gas dok se ne smanji broj obrtaja ili dok ne promenim stepen prenosa. Kod majstora, dijagnostika prikazuje totalno pogresna merenja i vrednosti kolicine vazduha koju turbina daje. Izmerena kolicina bude veca ili manja od trazene sigurno bar za 150-200%.Kaze da iscimam oglase, da treba da se zameni senzor pritiska turbine. E sad, posto sam imao nekih troskova ovog meseca, trenutno bas i nisam u povoljnoj situaciji za nabavku delova, pa me zanima da li se taj problem moze resiti ciscenjem tog senzora? Tacnije, da li je moguce da daje pogresna ocitavanja jer je zaprljan? Edited March 24, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 24, 2014 Baci pogled na ove teme: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37115-stilo-19-jtd-mjet-overboost-ventil-problem/http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/52230-bravo-19-jtd-overboost-valve-greska/http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57596-stilo-19-jtd-engine-fault-check-engine/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
FrostBound 0 Posted July 20, 2014 (edited) Lancia Lybra 1.9JTD se pri vecoj brizini i predje 3000 obrtaja se na kontrolnoj tabli upali crvena lampica sledece ikone. Pri oduzimanju gasa lampica se ugasi.Sta bi moglo biti? Edited July 22, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Atko92 0 Posted July 21, 2014 Najbolje na dijagnostiku pa ces znati tacno sta je, jer ta lampica ima vise unkcija, mozda ne dobija motor dovoljno vazduha, to bilo kod mene nedavno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted July 22, 2014 Sto rece kolega iznad,prvo na dijagnostiku. Moze da bude zbog mnogo stvari,protokomer,overboost,MAP senzor....bez dijagnostike mozemo samo da nagadjamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tata78 1 Posted October 12, 2014 (edited) U pitanju je Lancia Lybra 1.9 JTD, 85 kw, 2004. godina. S vremena na vreme upali mi se greška, kada očitam koja greška je u pitanju uvek mi izbaci kod P0685. Ja je obrišem i opet se pojavi za 10-15 dana, nema nikakvih problema što se tiče vožnje auto radi normalno i kad postoji greška i kad se obriše. Jel zna neko o čemu se radi i šta može biti uzrok pojavljivanja greške?Hvala u napred i pozdrav Edited October 13, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2014 http://engine-codes.com/p0685.html http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
tata78 1 Posted October 12, 2014 To sam i ja nasao ali sta je to konkretno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosovic 0 Posted October 12, 2014 Na mojoj Alfi sam imao nešto slično kao ti. Javljala mi se greška P1619, koja kad pogledam šta je ispada isto kao ovo tvoje, greška na ECU. Auto išao bez ikakvih promena i problema. Da kucnem u drvo, od promene akumulatora, to se više ne javlja. Takođe, javljao mi se problem sa Air Bag-om koji je takođe nestao promenom akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejanrdr 1 Posted November 27, 2014 Pozdrav svima sinoć mi se pojavila nainstrument tabli check lampica a na displejuj lampica pod brojm 1. nije mi najjasnije u čemu je problem pretpostavljam da su kočnice ili senzor istrošenosti kočnicau pitanju, ali odlično koči. Zna neko o čemu se radi? i H V A L A p.s. u subotu ide na dijagnostiku ako ne otklonim kvar do tada ali ko da čeka subotu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted November 27, 2014 Jedna od sijalica za poziciju je crkla,napred ili pozadi. Proveri koja je i zameni sijalicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejanrdr 1 Posted November 27, 2014 Hvala, bilo mi je malo čudno pošto rade i oborena i duga svetla. Toga nije bilo na floridi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejanrdr 1 Posted July 13, 2015 (edited) Evo sta se meni desava. Nedavno mi je uplio lampicu na instrument tabli za problem na usisu, na dijagnostioci pokaze da je EGR ventil (dijagnostika radjena u AMSS, bilo mi najblize), obrisali gresku i auto dalje normalno radio, a i tada je normalno isao, kasnije posle dan dva upali se chek lampica i iz cista mira se ugasi, kod majstora ustanovljeno da je egr vec zatvoren italijani to odradili (auto uvezen prosle godine iz italije): Što se vožnje tiče, u jednom momentu je auto bio teska mrcina ali vrlo kratko, i od tada, ne oseća se ništa nikakve promene u voznji, da li je u pitanju protokomer da li njega da cistim? Neko mišljenje ili savet? P.S. Nadam se da nisam bio previše nejasanLybra 1.9 JTD Hvala svima Edited July 13, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted July 13, 2015 Na dijagnostici ce da pokaze da li je do njega i tu ciscenje skoro da ne pomaze uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2015 ...da li je u pitanju protokomer da li njega da cistim? Neko mišljenje ili savet? Otkačiš protokomer i vidiš da li auto ide bolje ili isto. Ako ide bolje, jasno ti je da je on u problemu.Njegovo čišćenje je uglavnom mit , tj. nema tu mnogo pomoći kad krene da zeza osim kupovine novog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted July 15, 2015 Pogledaj i stanje MAP senzora, isplati ga se ocistit ili uzet novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAVID 1 Posted July 24, 2015 Meni se pali lampica kada predjem 3000 obrtaja, majstor mi je rekao da se slomila peraja turbine i kada treba da se ukljuci turbina, ona nema snage i lampica to detektuje. Zato i ne mogu voziti brze od 130-140 km/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 24, 2015 Proveri da nije spalo crevce sa over bost ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 24, 2015 +2 čak ne mora ni da je spalo, može samo da napukne ali dovoljno da podsisava...tad turbina ne puni..Mislim da se ovo dešava na svakoj Lybri kad tad...I promeni majstora jer turbina se "ne pali" u nekim obrtajima već radi od startovanja motora konstantno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 24, 2015 (edited) Tako je, pre neki dan sam jedno zamenio, 150din sam platio crevo sa zamenom.Lampica tj CHECK se pali kad registruje da ne radi overbost (na 3500-4000obr) jer on sluzi valjda da turbina ne prepunjava... objasnice neko ko zna... npr spalo mi je crevo pre neki dan, 30km magistralom vozio, nije palio check, kad sam ga izvukao do 3500obr upalio. Edited July 24, 2015 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites