Jump to content
FAS Euroauto Goran
bglion

Lancia Lybra 1.9 JTD - provera cilindra kvačila / problem sa kvačilom

Recommended Posts

Sachs je mene razocarao na libri.Reklirao dobio drugi ,radio je lepo,al nije perfekcija.Recimo luk set na Mikri kao i prvog dana.Presla je 25k km od zamene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2019 at 6:54 PM, kaskabgd said:

Danas sam bio kod majstora. Medjutim nista nije reseno, menjao sam ulje i rekao mu da pogleda sta se moze pogledati. Sto se tice ovog cilindra kaze da je 99% u njemu problem sto se tice ovog zapinjanja. Verovatno se zbog njega stvrdne kvacilo jer se lepo vidi da teze radi. Savetovao me da ne menjam ako mi ne smeta jer to moze tako da radi ko zna koliko dugo jos. Istina, tako sam ga i kupio a ko zna koliko je tamo neko vozio tako.  A sto se tice vibracija prilikom kretanja i vracanja u nizu, kaze verovatno je set u pitanju. Sve je pregledao kaze nigde i nista nema lufta. Sad moje pitanje normalno ide kako je to moguce kad je set star ajde neka bude 3 meseca, on je rekao "pa to je pitanje sad..." ne znam sta je hteo da kaze. Da sam ja bio miran sto se tice podrhtavanja ovih 3 meseca posle zamene pa da je krenulo opet da zeza pa da kazem da bi mozda i sam pomislio na set. Zamenom seta meni uopste nisu nestale vibracije, samo sam dobio dosta mekse kvacilo. 

 

Cilindar cu verovatno zameniti uskoro pa cu videti sto se toga tice, a sto se tice ovih podrhtavanja ti je mat pozicija do daljnjeg. 

 

Sledece nedelje ide menjac dole, pa javljam sta se desava. Ko zna mozda bude nekom od pomoci za ubuduce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da. Rekao bih kako je vreme odmicalo tako je vise tresao pri polasku. Inace i dalje trese pri vracanju u nizu i smrdi kad se vaga. I strese se auto kad se pali i gasi, nekad manje nekad vise. Ljudi su pogledali sto se moze pogledati ovako, i sami su videli da trese, smrdi kad se vaga itd. Kazu jako cudna situacija, obziorm da je set menjan pre 2 godine a simptomi isti pre i posle zamene. Sl nedelje ce skinuti zamajc i set pa ce da salju kod nekog na proveru. Hteo sam ove godine da menjam auto za AR 159 ili A4 iz tih godina, medjutim stvari su se malo promenile pa nije momenat za trosenje. Tako da sam odlucio da vidim sta se desava sa ovim i to je to.  Jedino sto sam u dilemi ako dodje do toga da li uzeti novi set ili reparaciju raditi, kaze majstor videcemo sta kazu u tom servisu gde salju set. Jbg rekao sam da cu javiti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjac je skinut, ali kao i sto sam ocekivao ljudi jednostavno ne znaju sta je problem. Kazu zamajac ima jako malo lufta i zbog toga sigurno ne trese a pogotovo ne bi trebao da smrdi kad se vaga. Odnece set sa zamajcem kod onih sto remontuju valjda da ispitaju da i oni daju misljenje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista nije uradjeno jer ljudi ne znaju u cemu je problem. Zamajac su nosili u servis kazu ima lufta ali tek tek, i da zbog toga sigurno ne trese. Kazu da je u pitanju korpa tj set kvacila je los. Menjac i ceo set je samo vracen na auto, ali gle cuda auto vise ne trese kad krecem i vracam u nizu. Cak imam neki drugaciji osecaj kao da menjac lakse upada u brzine, ali ono za sta sam siguran to je da bez ikakvih problema upada u prvu a da se nisam zaustavio u potpunosti. Ranije je bas teze ulazio u prvu pri zaustavljanju a dok je hladan bio gotovo nemoguce, pogotovu ako je napolju hladnije. Da li ovi prethodni nisu lepo montirali menjac ili ceo set i da li je to uopste moguce ne znam, uglavnom to vam je ljudi to. 

Evo sad se dopisujem sa covekom iz servisa da mu javim da ne trese itd, kaze sledece: Mnogo je bilo rdje na biracu i vodjici druka, i vracen je jedan zeger koji treba da je na druku ali ga svi bacaju metodom sta ce ti to tu. 

Edited by kaskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno nije dobro montiran set kad je stavljen nov. Verovatno nije centrirana lamela sa onim alatom prilikom monzaže. 

Ali ko bi se setio baš toga?!? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ili nije lepo montiran ili ga je zezala ta rdja ili mozda taj zeger ili sve to zajedno, Jbg nikad necemo saznati. Inace, malo mi je falilo da kupim ceo set sa zamajce, kakva bi to ispala bila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druk ležaj kliza na spojničkoj osovini kada radiš pedalom kvačila. Ako osovina nije čista, klizava, polirana, druk pravi zastoj u odvajanju-spajanju korpr, lamele, zamajca i javlja se podrhtavanje.

Naši, nazovi, majstori rade samo ono za šta su plaćeni, npr. zamena seta kvačila. Ne pada im na pamet da ošmirglaju- ispoliraju spojničku, ako rade kočnice, da odmaste, očiste kandže i sl. Bukvalno, moraš da ih nadgledaš i budeš stručan koliko i oni.

Pa šta će mi onda majstor ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, vicent said:

Druk ležaj kliza na spojničkoj osovini kada radiš pedalom kvačila. Ako osovina nije čista, klizava, polirana, druk pravi zastoj u odvajanju-spajanju korpr, lamele, zamajca i javlja se podrhtavanje.

Naši, nazovi, majstori rade samo ono za šta su plaćeni, npr. zamena seta kvačila. Ne pada im na pamet da ošmirglaju- ispoliraju spojničku, ako rade kočnice, da odmaste, očiste kandže i sl. Bukvalno, moraš da ih nadgledaš i budeš stručan koliko i oni.

Pa šta će mi onda majstor ?

Upravo sam taj osecaj imao i bio poprilicno siguran da iz nekog razloga lamela ne naleze dobro na zamajac. A kad bi maksimalno agresivno pustio kvacilo pri kretanju vibracija skoro da ne bi bilo. Svi su mi govorili korpa, korpa.  Ja sam bio gotovo 100% siguran da nije do nje, jer nemoguce da i sa novim setom ja imam iste simptome kao i pre zamene.  Da je on meni samo tresa pa ajde, korpa je. Ali on je meni smrdeo kad ga vagam, a to znaci ili je lamela istrosena ili ne naleze dobro.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav svima. Imam situaciju mada mislim poprilicno jasnu ali bih ipak voleo da cujem misljenja.  Otkad sam uzeo auto 2018 imam problema sa vibracijama pri kretanju, paljenje-gasenje, vracanje u nizu, smrad kvacila pri vaganju.  Set kvacila( bez zamajca)  je 2019 zamenjen ali jedino sto sam dobio je mekse kvacilo nista vise.  U poslednje vreme pojavile su se vribacije na pedali pri blago pritisnuto kvacilo bez zvukova ikakvih. Prosle nedelje sam isao do CG i nazad, primecujem da su vibracije na kvacilu jos jace ali sad imam i zvuk na proslonjenu nogu na kvacilu. Zvuk je recimo, bo bo bo bo bo bo bo ako mogu tako da poredim. Dakle pitanje je prosto, zamajac kaput?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sredu auto ide na menjanje komplet seta sa zamajcem, nadam se da cu otkloniti ove vibracije i ostalo.  Imam ponudu Valeo 48.000 i Luk 56.000 ako neko ima iskustva voleo bih da cujem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni LUK vrši posao (komplet set + zamajac) radio, neki kažu Valeo škripi i dok je u kutiji, drugima se ok pokazao...Ko zna, videćeš i sam kroz eksploataciju da li su dobio dobar set ili neki falš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja sam cuo za Valeo sve i svasta. Mada dok sam Fiata imao sa Valeo setom presao 80.000 gradske voznje.  Mozda se ipak odlucim za Luk kad vec pucam pare da dodam jos malo i uzmem "najbolje". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luk je super ali je tvrdje kvacilo. Bolji je set od valea, ali moze da se desi da ti u luk setu lamela bude valeo :) tj nalepnica luk na lameli a utisnuto valeo, cisto da znas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presao sam nekih 150km od zamene seta, i mogu reci da je svim mojim mukama dosao kraj. Za sve je bio kriv zamajac. Dakle, vibracije pri polasku, pri vracanju u nizi stepen prenosa, smrad kvacila pri vaganju vibracije pri paljenju i gasenju su i dalje prisutne ali manje, takodje su mi rekli da je jedan nosac zreo za zamenu. Kvacilo "drasticno' mekse, kao paucinu da gazim. Menjac bukvalno sam upada u brizne, mada su rekli da su nesto uradili oko njega pa zato upada tako u brzine. Uglavnom, verovatno automobil sa najboljim menjacem koji sam vozio za sad to je sigurno.  Jedan servis mi je rekao da je zamajac kao nov i sigurno nije do njega, a drugi i treci su mi rekli da ima lufta malo ali da sigurno auto ne trese zbog njega. U samoj voznji nikad nista nije treslo, sve sam moguce metode testirao u voznji je bio kao benzinac, nebotno vozio 40 ili 200. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...