Jump to content
FAS Euroauto Goran
bglion

Lancia Lybra 1.9 JTD - provera cilindra kvačila / problem sa kvačilom

Recommended Posts

Sve je provereno i testirano, oba cilindra su popuno ispravna. Nakon zamene seta kvacila, kvacilo ima sve karakteristike novog kvacila, automobil krece sa neverovatnom lakocom, kvacilo odvaja na samom dnu i tu nema nikakvih problema, ali sam primetio da je dosta tvrdje, kao i otezano ubacivanje u prve tri brzine. Interesuje me da li problem mogu da prave one sajel sto vode do rucice menjaca.

1 hour ago, ISV_01 said:

Meni se upravo desio problem da ne mogu da uopste ubacim ni u jednu od 5 brzina. Malo 'nadrukam' kvacilo i onda udje. Rezime kod majstora: potisni lezaj aka druk lager aka donji cilindar kvacila gubi pritisak. Mozda je isto kod tebe (ofc ne mora da znaci ali ako je ovo problem, vrlo verovatno do njega).

Jos mi samo reci na koji cilindar tacno mislis, onaj na papucic kvacila ili onaj na samom menjacu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donji cilindar kvacila je tkz druk lager. On je u/na menjacu. Gornji cilindar kvacila je mislim van.

PS, kod mene je 1.9 mjet, da li je konstrukcijski reseno isto/slicno kod tebe to ne znam.
O da, ako je ito novo, vidi sistem creva, da ne gubi negde pritisak tj tecnost za kocnice.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je isto, jedan cilindar se nalazi ispod same papucice kvacila, a drugi se nalazi na menjacu. Jesi promenio taj cilindar, i ako jesi, kako ti sada funkcionise kvacilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod majstora je auto, to mi se danas oko 13h desilo, a prvenstveno sam isao da menjam prednje diskove i plocice, tako da je ovo vanredni kvar, tj neplaniran. Po recima majstora, rekao mi je da nadjem te cilondre kvacila proizvodjaca FTE (prva ugradnja) a ako ja ne nadjem ili kod njega budu jeftiniji, on ce uzeti.

Jedino kada zavrsim znacu, jer bih sve menjao (set kvacila + zamajac po potrebi).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocem. Ja sam mislio isto na sajle menjaca, ali eto nisu jer nisam mogao napred/nazad tj 2/3 4/5 da ubacim, dok na poziciji lera ide levo desno tako da nisu sajle. Da li su popustili mozda, kaze majstor nisu. E sad meni kvacilo puni ok (drukanjem) ali kroz voznju izgubi pritisak te tako i pozvao slep da ne rizikujem.
Javicu sta je bilo svakako.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, alfini0507 said:

Kod ISV01 je malo skuplja od tih 3-4 iljadarke

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

Molim te da mi pojasnis, sta znaci kod ISV01?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je 'nick - nadimak' na forumu odnosno registrovano ime, kao kod tebe Foxara :) I da, skuplja je od tih 3-4 crvene, pogotovu ako i ruke gledamo :)

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 kod tebe je drugačiji sistem nego na Lybri. Ti imaš takozvani "hidro-druk" (nemački sistem, verovatno Opelov menjač :lol:) pa je zato i skuplje. @FOXARA Lybra ima običan druk, i pomoćni cilindar kvačila NA menjaču, pa je sve to dosta jeftinije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, ISV_01 said:

To je 'nick - nadimak' na forumu odnosno registrovano ime, kao kod tebe Foxara :) I da, skuplja je od tih 3-4 crvene, pogotovu ako i ruke gledamo :)

Sent from my S10 PRO using Tapatalk
 

Istrazivao sam malo na internetu, i vidim da se taj cilindar nekog srednjeg kvaliteta krece od 2500 do 3500 din.

3 minutes ago, Sedla said:

@ISV_01 kod tebe je drugačiji sistem nego na Lybri. Ti imaš takozvani "hidro-druk" (nemački sistem, verovatno Opelov menjač :lol:) pa je zato i skuplje. @FOXARA Lybra ima običan druk, i pomoćni cilindar kvačila NA menjaču, pa je sve to dosta jeftinije. 

Ovo je moj problem: 

 

 Imam problem sa kvacilom na automobilu Lancia Lybra 1.9 jtd. Moram da napomenem da je zamenjen set kvacila (korpa, lamela, druk lezaj, kao i sam zamajac ), proizvodjac svih delova koje sam naveo je Valeo. Problem je u tome sto je papucica kvacila postala dosta tvrdja u odnosu na prvih par dana nakon zamene, tacnije pri paljenju automobila i prvom pritiskanju papucice, kvacilo je bas mekano. Pored malopre navedenog, desava se otezano ubacivanje u prvu, drugu, a nekada i u trecu brzinu, dok u ostale brzine i rikverc ulazi kao noz u puter. Moram jos napomenuti da su pre godinu dana zamenjena i oba cilindra kvacila. i da kvacilo odvaja pri samom dnu kako bi i trebalo da bude. Majstor je ponovo sve pregledao i zakljucio da je sve kako treba, ali problem je jos uvek prisutan. Naprosto vise ne znam sta da uradim i kako da zakljucim u cemu je problem.

 

da li ti mozda znas u kom grmu lezi zec. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što je papuča kvačila malo tvrdja, mislim da je normalna pojava. Jednostavno takvo je kvačilo, neki ga zovu i "prevrnuto" kvačilo, i normalno je da posle nekog vremena postane tvrdo, samo što zbog kvaliteta delova na našem tržištu, postane tvrdo brže nego što bi trebalo. A to što ti teško ulazi u brzine, ja bih prvo dobro pregledao sajle birača, jer hoće to da se dešava ako se neka od sajli iskrivi prilikom demontaže/montaže. Ima na sajlama onaj fixni deo, kao šipka, gde dolaze na birač, i taj deo hoće da se iskrivi i da otežano ulazi u brzine. 

Inače, @FOXARAne moraš dva puta pisati o istom problemu, pročitao sam i kada si prvi put napisao. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=19651]ISV_01[/mention] kod tebe je drugačiji sistem nego na Lybri. Ti imaš takozvani "hidro-druk" (nemački sistem, verovatno Opelov menjač ) pa je zato i skuplje. [mention=22488]FOXARA[/mention] Lybra ima običan druk, i pomoćni cilindar kvačila NA menjaču, pa je sve to dosta jeftinije. 
Fiatov C530 ako je ispravna oznaka, nije onaj M32 zloglasni srecom Ali da svakako, hidro druk lager je kod mene, zato sam se i ogradio jer ne znam kakav je sistem na Libri.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Lybre je običan druk, nije hidro. Što se tiče menjača i kompletnog prenosa, Lybra deli sve sa Alfom 156,identično je. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pocetak vidi da lo je do njih. Ne bacaj pare tamo gde ne treba.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako ce i biti. ;) Pretpostavljam da ni polovne nisu ispod 50e?

2 minutes ago, ISV_01 said:

Za pocetak vidi da lo je do njih. Ne bacaj pare tamo gde ne treba.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk
 

Kako da znam da li je problem u sajlama?

Edited by FOXARA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za pocetak vidi da lo je do njih. Ne bacaj pare tamo gde ne treba.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk


Ti se javni sa dijagnozom u svakom slucaju...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alfini0507

Dijagnoza: biciklista

Znaci para za delove i bicikle previse dajem

Javljam ofc

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da cu sledece nedelje imati malo slobodnog vremena, kako bih oterao kola kod nekog majstora da pogleda te sajle, pa javljam sta sam uradio. Hvala svima na pomoci. :thumbup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...