Mijailović P. 3450 Posted June 25, 2016 Pogledaš uputstvo za zloupotrebu pa kreneš od osigurača, relea, preko inercionog prekidača itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted June 25, 2016 Imas pored akumulatora onu crnu kutiju sa osiguracima i relejima,proveri prvo tu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gakovo 0 Posted June 25, 2016 gde dodje taj inercioni prekidac i imasli to uputstvo za zloupotrebu ili bar taj deo gde da pogledam Quote Share this post Link to post Share on other sites
gomba34 0 Posted June 26, 2016 prekidac je iispod vozacevog sjedista ili pored pedale kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 26, 2016 Nadam se da će ovo da ti pomogne Quote Share this post Link to post Share on other sites
gakovo 0 Posted June 27, 2016 Hvala Ivan.Ik to mi je jako mnogo pomoglo resio sam slucaj bila je zica u prekidu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 27, 2016 Nema na čemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted December 13, 2016 Juce supruga posla na posao i Bravo se ugasio i nikako da upali,doslepam ga kuci i danas krenuo sa utvrdjivanjem kvara,pumpa se ne cuje kad se da kontakt,pregledam i zamenim relej,pregledam osigurace,sve dobro,spojim direktno pumpu sa drugim konektorom,pumpa radi,baca gorivo normalno...Uzrok losa masa,samo sam izveo dodatnu zicu do srafa koji steze sediste i pali i radi bez problema!Ako je nekom od pomoci,kad ima problem ovakve vrste neka photo sharing proba prvo sa strujom da otkloni kvar! U pitanju je Bravo 1,2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexa313 13 Posted May 7, 2017 Pozdrav Skoro sam imao problem sa pumpom za gorivo. Naime odjednom prilikom ubacivanja kljuca vise se nije culo zujanje pumpe za gorivo tako da sam pretpostavio da je crkla.Proverio sam osigurac on je bio ok . Trazio sam onaj inercioni prekidac isod sedista , nisam ga nasao. Ajde reko da skinem pumpu goriva pa da vidim u cemu je problem . Posto nisam mogao da skinem pumpu kroz onaj mali otvor u gepeku skinuo sam ceo rezervoar. Izvadio pumpu skinu elektro motor probao ga na akumulator, u pocetku je bilo kao par nekih pokretica ali posle par pokusaja ne daje nikakve znake zivota. Da bi se uverio dal je sve uredu sa ostatkom istalacije na konektor koji ide na pumpu za gorivo sam povezao ventilator sa kompa koji takodje radi na 12v. Kad okrenem kljuc on se zavrti par sekundi i stane . sto smatram da tako i treba da bude. Sad me interesuje , dal kupiti novu pumpu to jest samo motor u ap sportu kinesku za 2500 iljade din ili uzeti za iste pare celu polovnu pumpu ? Da napomenem da auto ima ugradjen sekvent plin i da sam uspeo da ga upalim na onu foru da u istom trenutku paljenja drzis dugme na prekidacu za plin i okreces kljuc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted May 15, 2017 Ako mijenjaš pumpu uzmi Magnet Marelli i to samo uložak. Ali nemoj uzimat onaj najjeftiniji kineski jer to ne valja. Ili kompletnu polovnu ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedja7c 1 Posted May 20, 2017 Zdravo svima, Imam problem, verovatno sa pumpom za benzin, ali nisam siguran. Auto je fiat bravo 1.6 16v benzinac Problem je sledeci. Pre 2-3 nedelje mi je zamenjen rezervoar i pumpa za benzin, i rezervoar i pumpa su bili osteceni, curio benzin, nebitno.... Pumpu sam kupio polovnu na otpadu, prvih par sati auto je radio normalno a onda je odjednom poceo da trza mnogo kad dam jaci gas. Kad upalim auto u leru se trese mnogo i proj obrtaja skace gore dole (skace malo) kod se ne spusti na ispod hiljadu, onda se umiri Bio sam kod majstora (drugog, jer ovaj prvi mi rekao da je verovatno losa pumpa, i da on moze samo da mi ponovo zameni, ako kupum drugu pumpu. nece da dira pumpu nista, nije teo cak ni da proveri pritiska, cudno, ali sta god) Ovaj drugi majstor proverio pritisak, kaze da je ok, ocistio dizne, i dalje isti problem, onda je na kraju ustanovio da je zadnji lonac i katalizator zapusen i da se motor gusi zato sto ne moze dovoljno brzo da izbaci izduvne gasove. Ja zamenio zadnji lonca, i stavio lonac umesto katalizatora (kod treceg majstora, tj u auspuh servisu) ali problem i dalje ostaje. Ne znam sta vise da radim... Samo da napomenem da na imam sekvent plin i na plinu radi normalno. Probao sam da sipam ono neko sredstvo za ciscenje u rezervoar ali nije pomoglo. Ima jedna malo cudna stvar kod pumpe. Naime obe pumpe imaj 2 neka prikljucka (za gorivo valjda), ali kod stare pumpe tu gde ide taj drugi prikljucak je rupa, a kod ove sto je trenutno u autu, je samo leziste na koje je samo ubodeno to crevo :/. Sta je uopste to drugo crevo? Pomagajte molim vas, imam osecaj da me majstori me vuku za nos da bi mi uzeli pare Jos jedna cudna stvar, ali verovatno ne povezana. Kada sam cackao sa pumpom skinuo sam minus klemu sa akumulatora, i tu se navatalo nesto belo, kao neka masna prasina. Akumulator je nov, varta, kupljen pre 2 meseca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted May 21, 2017 Ako ti radi dobro na plin onda je problem za sustavom goriva. E sad jel to pumpa ili injektori. Na pumpi oba crijeva moraju biti prohodna. Jedno je izlaz pumpe drugo je povrat. Moguće da ti zato dobro ne radi ili je možda povrat zaštopan. Ili ako pumpe nisu identične naravno da neće dobro radit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedja7c 1 Posted May 21, 2017 Da li smem da samo otkacim to drugo crevo kod radi auto pa da vidim da li ce isto da se ponasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted May 21, 2017 Možeš al ćeš se zalit benzinom. Nije pametno jer je to pod pritiskom. Možeš to napravit da daš kontakt isto će biti pritisak na izlaznom crijevu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedja7c 1 Posted May 21, 2017 Probao sam to jutros, nista ne izlasi na to crevo. Bilo mi je cudno kad sam otkacio crevo, skroz je suvo na kraju, zato sam i probao. Inace stavio sam crevo u posudicu pre nego sto sam upalio auto, jer sam i misio da cu se zaliti, ali nesto tu ne radi kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted May 21, 2017 Ili nemas struje na pumpi ili je pumpa kaput. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted June 16, 2017 Posto u poslednjih 10 ak dana zavrcem plinsku bocu svaki put kad stanem negde sasvim slucajno sam cuo da mi nesto cvrci kod benz. pumpe. Inace meni vec duze vreme auto ne radi bas najbolje na benzin ali se ne opterecujem preterano time jer vozim na plin, pali kao mina ali ne prima gas najbolje dok je hladan i kad se ugreje onda bude bolje ali tad je vec na plinu. Probao sam malo da pomeram one zice tamo vamo jer zvuk ima kao da gubi kontakt negde, ali nista nisam dobio time. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted October 19, 2017 ljudi,bedakkk. Sad upalim auto da krenem do radnje Krene da se gusi slabo ide,bukvalno odjednom... vracam se sedam u auto dajem kontakt kad ono pumpa ne zuji vec se cuje neko "klokotanje" u rezervoaru isto tako i kad radi cuje se to klokotanje...desilo mi se da se ugasi.. inace na vecim obrtajima lepo puni nema trzanja i slicno.. Ako moze hitan help,sutra vec idem u ap sport da uzimam diskove pa ako je vrisnula pumpa da uzmem i nju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted October 20, 2017 (edited) 'fala lepo na brzom odgovoru :D... Bila je pumpa za gorivo uzeta u ap sportu neka kinezara "zoren" ili tako nesto za 2 'iljade...razlika je u debljini pipka sto ide crevo za odvodvod tako da se mora malo improvizovati... eto mozda nekom pomogne Edited October 20, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvele100 0 Posted October 22, 2017 Da ti je majstor lepo izmerio pritisak pumpe(manometrom) ustedeo bi vreme i novac...Pumpa je stajala na otpadu ko zna koliko,a ona kad je na suvom propada,retko ko ih potopi u benzin i tako cuva...Ja pumpe drzim pune goriva u flasicama od Hello soka(imaju veliki otvor i pumpa ulazi) i napunim benzinom,tako moze da stoji koliko hoces...mozda malo skrenuh od teme al eto mozda nekom zatreba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted October 30, 2017 Crkla mi pumpa za benz na fiat stilu 1.8 16v... Sta raditi ? Polovna ? Nova kolko para jel zna neko, ja guglao ali slabo ih nesto nalazim Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted October 30, 2017 Dal je ista kao za ostale benzinjare stilice ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted October 31, 2017 resio Quote Share this post Link to post Share on other sites
masaivan 0 Posted October 31, 2017 Daj neki info...123 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kenan.stilo 0 Posted November 19, 2017 Pozz imam fiat bravu 1.6 16v. Sa plinom. Plin mi je crko pa je vozam vec 20 dana na benz. Danas kad sam krenuo u prodavnicu da se ukljucim na cesti, dadnem gas otprilike na 2000 rpm da krenem otpustim kvacilo, auto trzne i ugasi se naglo. Dodam kontakt pumpa goriva ne zuji, lampica gori 4 sec, ugasi se na sekundu pa se opet upali, dignem haubu i poklopac gdje su maxi osiguraci, izgorio osigurac od 30 amp onaj desni do brisaca, zamjenim ga opet vergla nece ni da se javi... Autu je pucalo nesto iz auspuha kad se dadne oun gas zadnjih dana ako je to neki simptom. Pomagajte hitno bez kinte sam daleko od kuce Quote Share this post Link to post Share on other sites