igogitar 0 Posted May 29, 2013 Meni je pištila pumpa ali sam onda shvatio da kad skinem čep sa rezervara prestane da pišti. Probušio malu rupicu na čepu i sad radi bez pištanja ali moraću je skinuti jer mi smrdi benzin u autu pa da vidim šta je tačno u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladanSpajic 0 Posted June 29, 2013 (edited) Pumpa za gorivo mi ne radi. Svi osiguraci su ispravni, rele se cuje kada se da kontakt, zamenio sam pumpu (ugradio novu a i stara je ispravna) a i dalje nema promena. Da li je neko imao ovakav problem? Pozdrav! Edited July 1, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Delic9 2 Posted June 29, 2013 Možda ti je iskočio inercioni prekidač Quote Share this post Link to post Share on other sites
duki83 0 Posted October 29, 2013 (edited) Nakon drzanja auta na strogoj rezervi,posto vozim na plin, ostao bez goriva,nece da upali,vergla,ima struju na svecicama,ima struju do pumpe,ali pumpa jednostavno ne daje nikakve signale. Bio majstor to kontsatovao,skinuo pumpu,ali sa 6000 din koliko je bilo u startu da mi nadje drugu polovnu pumpu,izgleda da ce biti mnogo vise. Ljudi ima li neko da prodaje pumpu, po kojoj ceni,molim za savet. poz Edited November 6, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted October 29, 2013 Ja mislim da je ista kao i na puntu i da je nova oko 10 000. Polovnu se ne bi usudio da stavljam . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted October 29, 2013 Pa ne znam. Drugar smo '11.g. na Puntu stavili polovnu i šljaka dan-danas. Bila je 30-tak jura al' eto. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted October 29, 2013 (edited) Jel ti treba samo uložak pumpe ili komletna pumpa, sa svim plastikama? Kad je skineš,daj Bosch kataloški broj koji pročitaš sa nje. Kod mene npr. je orginal 14000 dinara a po kataloškom broju sam našao gomilu pumpi istih karakteristika ( kod mene je npr. bilo 270l/h, 3.5 bar) ,i kupio sam QPR za 2500 dinara i šljaka bez problema Meat & Doria takođe imaju pumpe, pogledaj u AP Sportu... npr. http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=31953 Edited October 29, 2013 by TheWickerMan Quote Share this post Link to post Share on other sites
duki83 0 Posted October 30, 2013 Drugari pomagajte majstor mi je vratio pumpu, kaze nemoze dsa nadje takvu, da lije neko video ovakvu i da liima predstavu gde se moze uzeti,stavio sam slike,jos jednom auto je fiat brava 1,2 16V ,snaga motora 59,treba mi ovakav deo kao na slici, ne razumem se da li je to komplet ili nesto drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
duki83 0 Posted October 31, 2013 wickerman da li si skidao kad sa ovakovog kucista pumpu,majstor moj je pokusavao i nije uspeo,dali si imao ovakav slucaj,u ap sportu mi kazu da se skida i da imaju pumpu oko 4000,a majstor mi kaze da se ne moze skinuti da je zalepljena,opet drugi majstor kaze da se moze skinuti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted October 31, 2013 Meni je bio totalno drugačiji tip pumpe. na žalost, ne znam kako se kod tebe skida i da li može uopšte. Moje je bio ovakav Quote Share this post Link to post Share on other sites
brane037 0 Posted November 4, 2013 Cao drugari.Imam isti auto i imao isti problem . Moj majstor je razvalio kuciste da bi zamenio ulozak pompe,sto naravno nikako ne bi preporucio. Sljaka i dan danas ,inace za potrebe taxija. Moj ti je savet da namestis i polovnu nego da nesto budzis i onda ti ne radi plovak ili nesto drugo. A ta koju si pokazao na slici je fabricka i ne rastura se! Inace ako neko ima neku povoljnu cenu za pumpu i kuciste ,bilo bi od koristi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 4, 2013 Jednom kad se rasturi crni deo nema vise sklapanja. Na slikama iznad se vidi da je majstor skinuo sito sa kucista sto odmah znaci da pumpa mozda nece sastaviti ni pola sata ako ima necistoca u rezervoaru. Ukidanjem celog crnog dela se eliminise filter goriva i to povlaci skracenje veka dizni. Mogu da proverim da li mi je ostalo jos koje crno kuciste sa pumpom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
duki83 0 Posted November 5, 2013 brane i martini,gde ste bili pre ljudi. U pravu ste ne moze se pumpa izvaditi iz crnog kucista,promenio sam majstora i on mi je to rekao,juce kad sam isao kod majtora ispala mi je pumpai zamislite sta, majstor ju zakaci kad pumpa radi, pa ce ju probati vratiti,inace nova je oko 17 hiljada bosova, ako ne uspe ova moja,sigurno cu uzeti novu,jer polovnu nisam nigde uspeo da nadjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GIGGOLO 0 Posted May 25, 2014 Pozdrav drugari. Procitao sam celu temu ali nigde nisam nasao problem koji je priblizno slican mom. Naime, auto kad je hladan ide normalno, medjutim kad se zagreje pocne po malo da trza kad se potopi gas, cak stavise nekad kao da totalno izgubi dovod goriva, ili ga izgubi do te mere da drzi jednak gas iako sam ga "stisnuo" do kraja.. i onda nekako sastavi odjednom i puni do kraja. I tako dokle god ga derem pun gas on ide i ide, ali kad mu oborim obrtaje posle par minuta i opet iz nizih obrtaja probam ubrzanje on opet kao da gubi gorivo.Kazaljka od rezervoara mi je pala prekjuce i upalila se rezerva iako imam skoro pun rezervoar, a od juce je pocelo ovo da mi se desava sa tresuckanjem. Na Umci mi je prodao covek relej koji se nalazi na prednjem stubu kod vozacevih vrata, koji (valjda) sluzi da prekine dotok goriva i ubedjen je bio da sve sve desava zbog toga, ali to mi nazalost nije resilo problem. Predpostavljam da je pumpa crkla, ali voleo bi kad bi dobio bar jos neki savet.. jer sam vec pukao 30e a nisam nista uradio. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted May 25, 2014 Pozdrav drugari. Procitao sam celu temu ali nigde nisam nasao problem koji je priblizno slican mom. Naime, auto kad je hladan ide normalno, medjutim kad se zagreje pocne po malo da trza kad se potopi gas, cak stavise nekad kao da totalno izgubi dovod goriva, ili ga izgubi do te mere da drzi jednak gas iako sam ga "stisnuo" do kraja.. i onda nekako sastavi odjednom i puni do kraja. I tako dokle god ga derem pun gas on ide i ide, ali kad mu oborim obrtaje posle par minuta i opet iz nizih obrtaja probam ubrzanje on opet kao da gubi gorivo.Kazaljka od rezervoara mi je pala prekjuce i upalila se rezerva iako imam skoro pun rezervoar, a od juce je pocelo ovo da mi se desava sa tresuckanjem. Na Umci mi je prodao covek relej koji se nalazi na prednjem stubu kod vozacevih vrata, koji (valjda) sluzi da prekine dotok goriva i ubedjen je bio da sve sve desava zbog toga, ali to mi nazalost nije resilo problem. Predpostavljam da je pumpa crkla, ali voleo bi kad bi dobio bar jos neki savet.. jer sam vec pukao 30e a nisam nista uradio. Hvala idi kod majstora da ti izmeri pritisak pumpe,to je lako i znaces odma dal je do nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GIGGOLO 0 Posted August 2, 2014 Problem je bilo loše gorivo, sipano na Eko pumpi... Čim sam natankao na NIS-u, posle toga mi se ni jednom nije desilo da zaštuca, ali još uvek mi je kazaljka oborena. Kaze mi ortak da na Bravama zna da zaglavi ako se ostane bez goriva, pa se kanim da je vadim napolje da nekako očistim (ako se to moze?) jer mi je svaka vožnja lutrija i proračunavanje kilometara Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 2, 2014 Bolje prvo probaj da natankas do vrha rezervoar da sto vise vuce plovak na gore i onda nadji neki makadam pa ga poteraj po rupama ,mozda se "odglavi" bez skidanja pumpe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GIGGOLO 0 Posted August 2, 2014 Probao, bio je pun kad sam natankao na NIS-u al dzabe... mada ga nisam terao po dzombe al eto zato sam mislio da je nesto crklo... pojma nemam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule032 0 Posted December 21, 2014 Pozdrav!Pre dva sata,u toku vožnje,mi se upalio signal za benzinsku pumpu.Ona žuta ikonica.Pošto sam vozio na plin,nisam smeo nigde da stanem jer sam se plašio da posle neće moći da upali (imam sekvent plin).Kada sam stigao kući,ugasio sam auto i posle toga sam ga tri puta palio na benzin bez problema.Nisam mogao da ga "turiram" jer odmah prebaci na plin.Ima li neko ideju šta može da bude uzrok,uključenja te lampice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted December 22, 2014 pa prebaci ga na benzin i malo provozaj pa vidi, ako je sve ok i ne primecujes nista- nista ne diraj Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko019 0 Posted October 22, 2015 (edited) Vozim Mareu 1.8 16v, i pojavio se problem.Pocela pumpa za gorivo da se ne cuje i kad se ne cuje nece auto da upali.Sad mi treba vasa pomoc ako neko zna semu osiguraca da mi kaze koji je osigurac za pumpu posto tu mislim da ima prekid.Proverio sam sve osigurace i svi su dobri. Edited October 26, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 26, 2015 Pogledaj temu na kojoj smo, plus imaš i ova servisna uputstva:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49169-fiat-marea-servisna-uputstva/https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44470-fiat-bravoa-servisna-uputstva/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted January 4, 2016 Jutros krenuo kolima auto radio nekih 15 min tj vozio se i pocela pumpa goriva da zuji auto se posle par min ugasio i to je to, pokusam da ga upalim zazuji pumpa radi 2,3 sekunde i ugasi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
gakovo 0 Posted June 25, 2016 (edited) Pozdrav svima Imam veliki problem pumpa za gorivo na Fiat Bravi 1,6 16v 1996 godiste nedobija struju. Interesuje me imali neki rele ili osigurac ili odakle da krenem sta da pogledam i pregledam kako bih dosao do kvara. Edited June 27, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites