Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

:thumbup: Pozdrav svim ljubiteljima italijanskih automobila.Zovem se Aleksandar iz KV sam.Vec neko vreme sam clan foruma.Ali nikako da predstavim svoj auto,sad sam malo zaokruzio pricu sto se njega tice pa mogu da podelim neku slicicu sa vama.Radi se o Fiat Coupeu 20VT Plus iz '99 godine.Fabricki auto je imao 220ks,sto sam ja odmah pojacao GTEC1 chipom na otprilike 250KS.Od opreme auto ima menjac sa 6 brzina,automatsku klimu,servo,abs,ele.stakla,cen.bravu, ele. retrovizore.recaro sedista kozna,ksenone itd.

DSCN0203.jpgDSCN0202.jpgDSCN0200.jpgSlika0011.jpg

Felne su 18 incha od novog Brava,gume su 215-35/18.Inace auto fabricki ima pragove i dodatke na prednjem braniku.Zatim sam mu ja dodao spojler nagepeku.Nisam ljubitelj nekih ogromnih spojlera pa sam dodao neki koji je po mom ukusu.

Slika0018.jpgSlika0071.jpgSlika0072.jpg

Evo slike unutrasnjosti.

DSCN0204.jpg

E onda se krenulo sa tuningom.Zamenjeni su prednji i zadnji diskovi i plocice.Stigao je satic za turbo marke Raid.Namontirani alu prstenovi na instrument tabli,beli bocni migavci.Stigli su i neki ozbiljniji delovi poput walbro 255 benzinske pumpe,poliuretanski selen blokovi,440 ccm injektori,nova turbina Garet 2871,auspusi marke Simons fi 76,wideband lambda sonda marke AEM itd.Takodje je uradjena glava motora,prosireni usisni i izduvni kanali,kao i usisna i izduvna grana.Kao kruna svega danas je stigao chip stage 4 i auto je konacno proradio sa novom turbinom.Utisci su :thumbup::thumbup::thumbup: .

Slika0023.jpgSlika0041.jpgSlika0038.jpg

Slika0050.jpgSlika0053.jpgSlika0060.jpg

Slika0064.jpgSlika0067.jpgSlika0099.jpgSlika0097.jpgSlika0100.jpg

Izvinite sto slike nisu bas vrhunski slozene.Ima ih jos dosta.Nadam se da ste zadovoljni sa njima.Verovatno sam zaboravio gomilu stvari ali ima vremena za poprani.Pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sasvim obican auto :p... :unworthy::blink: ....svaka cast,auto je bas sredjen sa ukusom...savrsena doza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuu, batice! Svaka čast, lepota u svakom pogledu... i estetskom i mehaničkom.

E, šta je taj mali ventil (ili šta je već u pitanju) na clici pored brizgaljki i na slici pored čipa?

Jesi li radio samo portovanje glave ili i još nešto na njoj (ventile, siceve ventila, itd)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na slici je regulator pritiska goriva na 3,8 bara.Tjuner koji mi je radio chip je to zahtevao kao i dizne od 440ccm.Sto se tice glave samo su sireni usisni i izduvni kanali kao i kanali u usisnoj,izduvnoj grani i na ulasku u turbinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa trudio sam se da spolja sto vise lici na seriju da ne privlaci previse paznje. :rolleyes:

Veruj mi,privlaci,ja se svaki put okrenem kad ga vidim... :) odlican 5...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu do leta da se spremi donji deo motora kompletno kovan i izbalansiran.U tom slucaju snaga motora od 500+ konja sa jos nekim preradama veoma lako ostvariva.Bice potrebna jos veca turbina itd.Evo malo slika zadnjeg spojlera.

Slika0104.jpg

Slika0103.jpg

Edited by BOJKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu do leta da se spremi donji deo motora kompletno kovan i izbalansiran.U tom slucaju snaga motora od 500+ konja sa jos nekim preradama veoma lako ostvariva.Bice potrebna jos veca turbina itd.

Do 500 ks ma da grebes ko macka, 350 je neki maximum sa ovom konfiguracijom koju si pomenuo. Za vise ti treba...

Struja, Dizne 1000cc, menjac, brege, titanijumski ventili... Veruj mi, jos niko u Srbiji a i sire nema 500ks na 2.0 motoru a ulozili su boga oca znanja i para. Nemoj da shvatis ovo kao neku kritiku, nego kao savet da se ne razocaras kad budes shvatio da od 500ks nema nista. Inace ovo sto si odradio mi se svidja, to ja zovem silk tuning. Izobjasnjavas lozanama u limuzinama, sve je postojano i trajno, nije prenasvirano i lepo moze da se vozi.

Sa srecom nek te sluzi i da ga lepo nasviras i da se navooozis ko pravi.

POZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na lepim komentarima.Sto se tice prerade motora i 500 ks idem polako.Dobro znam sta mi sve treba kao sto vidite samo se vrhunske stvari stavljaju na auto.Verujte da je ovaj motor sposoban cak i za 700-750 KS.Dovoljno sam odlucan da sprovedem u delo sve sto sam zamislio pa ko zna mozda bude i prvi 2.0 sa 500 ks u okruzenju. :lol::lol::lol::lol:

Najbitnije od svega je da auto radi vrhunski,a za to se pobrinuo jedan od najpoznatijih Engleskih tjunera koji mi je odradio mapu.Ja licno vec skoro 10 godina vozim slicne automobile.Zadnjih 5 godina vozim kupea sa GTEC1 chipom i stvarno ga dobro poznajem.Ali juce kada sam prvi put probao trenutni setup bio sam "blago" iznenadjen.Ponasanje motora je extra,smesa koju mogu da prekontrolisem wideband AEMom je bas kakva bi trebala da bude.Posle 3 meseca rada oko auta ovo je doslo kao prava nagrada za trud. :smoke:

Slika0105.jpgSlika0106.jpgSlika0107.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate i bio je red da predstavis tvog gladijatora... Svaka cast, neka te sluzi dobro i da se navozas hiljade kilometara sad kada je stigao chip. Javi kad podjes na test voznju do Prijepolja da javimo saobracajcima :thumbsup: Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auu jbt! :o Bojke svaka cast, perfekcija unutra, vani i ispod haube :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice felni prvi put kad sam ih video bio sam malo skeptican kako ce mu stajati.Medjutim kada sam ih stavio na auto video sam da sam bespotrebno brinuo jer su mu legle dobro. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

auu ovo je vrhunki, auto u stock verziji je vrh a ovaj je jos iznad..svaka cast za uradjene stvar, vrlo kvalitetno..

planiras ga raditi za street race jel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sreet race me ne zanima.Ja volim da krivudam :thumbsup: (da vozim po krivinam).Mislim da je mnogo bolji feeling nego sprziti auto 400m na pravcu.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, ove felne na Bojketovom Coupe-u su sigurno jedne od najlepsih, ako ne i najlepse koje mu leze, a da nisu neke od njegovih serijskih. Iako su 18 incha malo preterane za nase puteve vrede svaku paru. Bojke, nadam se da ces da mi nadjes neke 17" sto si obecao :whistle:

BOJKE, narucio sam kameru za snimanje u toku voznje preko drugara iz inostranstva, malih je dimenzija relativno, samo treba naci mesto da se postavi, a da ne otpadne pri velikim brzinama :lol: posto sam planirao da je stavim negde napred blizu motora kako bi se cuo zvuk motora, turbine itd.

Inace ova kamera snima ton i sliku sinhronizovano tako da ce dozivljaj biti :thumbup:

Interesuje me gde si nabavio bele bocne migavce, moze li to kod nas da se nabavi, verovatno su slicni kao kod ostalih Fiata...

Edited by alfa&omega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denise zmigavci su kupljeni u Nemackoj.Medjutim mislim da bi mogao da ih nabavis preko Genglenda.Najbolje ti je da ih kontaktiras. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...