Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ma znam,ocekivao sam da ces napisati za cenu: neprocenjivo :)

al svaka cast za ovaj tuning,samo nastavi auto je prava masina,ja gledam da nadjem neki 20vt,fali mi turbinaa :D

a i ja kad bih znao sta mogu da doradim na svom 16v rado bi ga sredio nije mi dovoljna ova snaga kojom raspolaze xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za relativno malo para mozes doci do snage.Mogu da ti nadjem za oko 600 e kompletan 16vt motor spreman da upali.Iskoristis svoje agregate i gotovo,195 ks.Za pocetak nije lose,posle mozes da stavis chip itd,itd. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nasao sam ja za 300e 16vt motor,iz italije sam dovukao za sad felne,spojler,i 1 haubu jer mi je bila cuknuta stara,a nisam hteo da gitujem nego mi covek poslao haubu sa ostalim delovima :D

Edited by FiatCoupe16v Zmn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto samo jos dobra volja i to je to.Misljenja sam da zamenu motora ukoliko se razumes u to mozes da odradis za 2-3 dana lagano jer je sve na sraf.Ja sam uspevao taj motor da ubacim u Tipa sa kompletnim prepravkama koje su bile potrebne za 4-5 dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za auto, kad je Chelic imao lepe reci za njega, to znaci da je stvarno dobar :D

Sve mi se svidja, diskretni spojler i radovi na motoru, samo mi se chunak ne svidja nikako... keep up the good work ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Manfred

Sto se tice cunka moralo je biti tako.Ja licno ne volim preterivanje,medjutim posto je kompletan izduv od pocetka po do kraja fi 80,onda ti je jasno da nije moglo biti drugacije.Na samom autu uzivo uopste ne izgleda previse.Inace radi se o aftermarket loncu marke Simons(nisam ga ja budzio).Nadam se da cemo se mozda sresti na nekom skupu pa da mozes malo blize pogledati.

@Stilista

Da druze felne su od Novog Brava 18ice.Legle su mu iznenadjujuce dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast, ovako ozbiljne projekte kod nas mozes na prste izbrojati.

Samo napred, neka bude 501ks, pa da ti se desi ona poznata recenica iz Fast&Furios :)

Whats The Retail in One of Those ?

More Than You Can Afford Pal, Ferrari...

SMOKE HIM !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.Neko vreme se samo uzivalo u voznji,nije nista radjeno na kolima.Evo slicice srednje konzole koja je presvucena 3M karbon folijom.Uzivo tek izgleda extra.Ko god se razmislja da li da radi ovako nesto na svom autu,moj predlog je GO FOR IT!!!

Slika0123.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nešto nosim mišlju. Te mi trebaju neke preporuke: koja folija, gde nabaviti, i još po koja caka.

Veoma je lepu upaovano, rupe perfekktne :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno druze veoma je laka za rad.Sve sto ti treba od alata je fen za kosu i skalpel.Sto se tice folije ja sam kupio 3M foliju u Gang landu.Parce folije 50x120cm je bilo 2800 din.

Meni je licno ovo prvi put da radim sa folijom.Medjutim samo ne treba zuriti i sve samo dodje na svoje mesto.Ides redom polako je zagrevas i ujedno oblikujes prema krivinama na plastici.Rezultat vidis i sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ekstra,ali bas i ja sam razmisaljo o toj kombinaciji.kako je peglas da tako kazem ili se sama prijanja uz plastiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice "peglanja" nista posebno ti nije potrebno.Ja sam prstom oblikovao foliju prema plastici.Naravno laksa ide i bolje se lepi ako blago zagrejes foliju.Samo mora da se pazi da je ne sagoris.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel to ona fen za lepljenje plastike,branika itd?

ta folija moze i bez njega da se lepi,ima lepljivo svojstvo i na obicnoj temperaturi?

Ti si bas ekstra uradio.Novi pionirovi cd plejeri su u tom fazonu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze sa fenom za plastiku a mozes i da koristis najobicniji fen za kosu.Folija jeste samolepljiva i na obicnoj temperaturi s tim sto se mn ogo bolje lepi kad se zagreje fenom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da te nisam uplasio bukom. :smoke::thumbup: Salim se!!!Ja sam tek pre neki dan dao drugaru da provoza auto a ja sam stao pored da ga cujem kad prodje.Mogu ti reci da sam se najezio kakav zvuk ima. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bojke, pridružujem se i ja "tapšanju po ramenu", na moju žalost tek sad videh temu. Sve pohvale autu ali još više tebi jer ti stojiš iza projekta. Englezi bi za njega rekli "dark horse", spolja je skroz "običan", mislim uglađen, ne odaje na prvi pogled neku brutalnu snagu kojom sigurno pobeđuje...

Inače meni se njegove neobične linije baš sviđaju, podsećaju na multipline, barketine, mareine... Nije ni čudo kad ih je pravila ista kuhinja u Centro Stilu: kupe - Andreas Zapatinas & Chris Bangle, multiplu - Roberto Giolito & Andreas Zapatinas.

Nego jedno konkretno pitanje ako si merio: 20 VT fabrički do 100 km/h ide za 6.5 s, a koliko onda ide tvoj u ovoj fazi? :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice dizajna Italijani su stvarno klasa za sebe.To ih izdvaja iz gomile. :thumbup:

Isti slucaj je i sa kupeom.Izgled,snaga,zvuk,pojava su neke od njegovih vrlina.Dok je jos bio serijski motor postideo je vlasnike mnogih "besnih" automobila.Sad kad je tjuniran mislim da je preskocio 2 klase.Jos nisam merio tacnu snagu motora tako da nemam papir koji bi to potvrdio "crno na belo".Medjutim imao sam prilike za ova dva meseca da stvarno proverim snagu na drumu,i iskreno sam impresioniran.

Skoro je moj najbolji drugar imao prilike da ga proba.Inace covek radi u BMW-u i imao je prilike da provoza sve i svasta(M3,M5,M6).On licno kaze da "nije vozio nista brze u zivotu".E sad ja licno nisam imao prilike to da uporedim ali ima vremena. :thumbup:

Auto trenutno radi sa mapom koja radi na 1.2 bara ali tjuner koji mi je radio chip iz Engleske mi je rekao da smem da koristim maksimalno 1.4 bara pritiska sa tom mapom.Da bi mogao to da probam treba mi neki boost kontroler pa upravo jurim neki da kupim.

Kad budem izmerio snagu postavicu odmah papir sa dynojeta.

Sto se tice ubrzanja stvarno ga je tesko izmeriti.Nije lako krenuti iz mesta a da se ne proslajfuje masivno.Uporedjujuci moj setup sa setupom slicnih kupea rekao bih da je ubrzanje ispod 5 sekundi.Ali to nije jos provereno u stvarnim uslovima.Kako god ja sam veoma zadovoljan ponasanjem i mogucnostima kola.A to je najbitnije. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste Bojke, sve je to lepo, ali kojim ćeš putem voziti? Možda uz sve delove za mašinu koji ti pristižu potražiš odma' i useljeničku vizu za Nemačku... Ili pošto kažeš da više voliš krivine od tipa vožnje "raspali po auto-putu" za Francusku, Italiju ili Švajcarsku. Pa da uživaš u Alpima (Col De Turini, San Bernardino Pass, Stelvio Pass... ). :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad su mi 18ice na kolima ponekad mi dodje da zaplacem.Ili lepo da izadjem iz kola i idem peske. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...