Kuvalja 406 Posted December 9, 2014 Moze i FES (MES) ali ima neki problem, body uopste ne prima signal sa daljinca, postoji neki problem problem, da li u instalaciji ili u racunaru u vozacevim vratima.... Probacemo da resimo nekako ovih dana....ako ne budemo uspeli nek otera kod nekog strucnijeg tipa kod Sime. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sdonca 0 Posted February 26, 2015 Evo i meni se ovih dana desio ovaj "kvar".Hteo bih da pitam da li mozda postoji sansa da su problem baterije i da mozda one praqve problem ? Kupljene su naravno kod kineza Ne otkljucava niti zakljucava kola, ali mi se danas pritiskom na dugme svi prozorili otvorili.Cinimi se da ipak hvata neki signal.Sta mislite ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sdonca 0 Posted March 21, 2015 Samo da kazem da je resen problem ubacivanjem koda preko dijagnostike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted June 20, 2015 (edited) Primetio sam da mi se auto (Nuova Bravo) sam otkljuca posle izvesnog vremena, nema pravila kad se to desi, nikad se nije desilo neposredno posle zakljucavanja. Nemam pojma sta da radim. Sa autom nisam dobio skakavac kljuc nego 2 obicna kljuca sa privescima na kojima su tasteri za otk/zaklj. neko mi je rekao da to nisu originali, cisto da napomenem i to. Jel ima neko resenje ili neki savet sta da radim? Pozdrav Edited June 22, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 21, 2015 Najverovatnije je neko ugradio običan kineski modul za daljinske komande i sada taj modul baguje. Najbolje da vidiš sa nekim električarem da ti to izvadi, a da ti neki ključar napravi krštene ključeve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted June 21, 2015 (edited) Ovako izgledaju ti privesci sa kljucevim. Da li svi koji imate nuova bravo imate fabricki skakavac kljuc ili neko ima i ovako nesto. Drugo pitanje , da li je neko video ovakve priveske za centralnu bravu negde kod nekog ? Edited June 21, 2015 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted June 21, 2015 Takav je uvek samo rezervni ključ, s' tim da je znak crven. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 21, 2015 Moguce da su original kljuc izgubili, pa je ovo neka kopija...Kakav je drugi kljuc? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted June 21, 2015 Dobio sam 2 identicna kao sa slike, i privesci sa daljinskim komandama su isti Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 22, 2015 Kao što si je rečeno, u pitanju je naknadno ugrađen alarm (zaključavanje). Ko zna čiji, ko zna gde.Zato bih se manuo popravljanja toga, nego kod električara, skini, baci...i ugradi neko novo, bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted June 22, 2015 Ok , koje bi to moglo biti novo, bolje ako moze pomoc posto nisam nikad razmatrao takvu kupovinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
statichawk 72 Posted June 22, 2015 Mislim da ti je original skakavac dosta skup. Sad je u trendu Meta sistem alarma, koji se vezuje za can liniju. Ovaj sistem radi na original kljucu - skakavcu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 22, 2015 Ok , koje bi to moglo biti novo, bolje ako moze pomoc posto nisam nikad razmatrao takvu kupovinu? Klik:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37004-alarm-dane-koji-gde-koliko/ Generalno, gledaj da onaj koji ti proda uradi i ugradnju, da ne bi posle možda bilo priče kako je neko nešto nestručno povezao. Plus, gledaj koliko garancije daje.Govorim o aftermarket opciji. Dakle, dobiješ posebnu ''šapicu'' za dugmićima, nema veze sa ključem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted July 31, 2015 Resen problem a ja ispao glupson . Naime obratio sam jako paznju na daljinski privezak i to na vecim udaljenostima , kako ga stavljam u dzep ili torbicu i problem sa otkljucavanjem je resen... Ne mogu da verujem da je toliko osetljiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 7, 2015 pa nije valjda da uspe da otkljuca auto sa npr 200m? kad kazes na vecim udaljenostima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ersin 0 Posted September 10, 2015 (edited) Pokvasio sam kljuc i sada mi ne rade senzori za otkljucavanje i zakljucavanje na daljinskom, da li neko zna sta treba da uradim? Edited September 24, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 10, 2015 Izvadi bateriju i osuči ključ dobro prvo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted September 12, 2015 Bilo bi dobro i da ga ubacis u kesu rize ako nadjes i ostavis tako 24h najmanje. Koristi rezervni do tada. Nadaj se najboljem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 24, 2015 Proveri bateriju. Ili, ako imaš u blizini nekoga sa dijagnostikom, očitaj šta ona kaže kada je ključ u kontakt bravi i dat kontakt. Stiskaj tada dugmiće i gledaj šta kaže dijagnostika u odgovarajućem meniju koji se izabere.Na fabričkoj dijagnostici (Examiner) se može videti status ključa i baterije. Ako je sve ok, tj. ako komp vidi ključ, sve to prikaže i napiše ''napunjeno'' za status baterije.Ako je sve ok, a komande i dalje ne rade, probajte sa ponovnim prijavljivanjem ključa. Za to ti treba ona kartica sa kodom ključa napisanim na njoj.Moraju prvo da se odjave svi ključevi (uključujući i onaj rezervni), da piše 0 ključeva...i onda ponovo da se prijave oba. Drugim rečima, neka to proveri samo onaj koji je već to radio i upoznat je sa procedurom i ne brza. Jer, ako požuri, stisne par puta OK po automatizmu, može se dogoditi da na kraju operacije radi samo ključ koji je bio u bravi, a onaj drugi (ako nije bio odjavljen), više neće proraditi dok se ne čačka body komp, a to košta dodatne evre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted November 19, 2015 Nadam se da sam pogodio temu... Upravo mi se desila jedna čudna stvar. Prilazim autu i preko daljinca otvaram gepek. Ubacim šta sam imao da ubacim i zatvaram ga. Pošto auto nisam otključao nego samo otvorio gepek, pritiskam dugme za otključavanje ali... neće! Neće da otključa, neće da zaključa, neće da otvori gepek. Gurnem ključ u bravu, centralna radi. Otključava, zaključava ali preko daljinskog neće. Rekoh, možda je nešto istripovao pa daj da ga upalim da se resetuje.Kako sam dao kontakt, tabla se upalila pa se ugasila i opet upalila! Kao da se zaista resetovala. Upalim auto i ugasim. Posle toga je daljinski radio normalno. Ima li neko slična iskustva? Treba li da se zabrinem ili da teram? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted November 20, 2015 Jutrašnji update! Palim auto, sve najnormalnije. U trenutku kad sam hteo da krenem, palim svetla i u tom trenutku mi se u isto vreme pale lampica za akumulator i žuta lampica sa autom i katancem (po uputstvu, neispravnost Fiatovog sistema kodiranja). Ugasim auto i pri davanju kontakta, ne pali se komandna tabla i krece karakteristično kuckanje. Ponovo gasim, sačekam 10-15 sekundi, dam kontakt i normalno upalim. U vožnji do posla nije palio nikakve greške niti se nešto čudno dešavalo. Akumulator je Manjeti Mareli i verovatno je iz prve ugradnje. Prvo mi pada na pamet da je on zveknuo. Zna li neko nešto više o ovakvom problemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted November 20, 2015 Cim krenu razne greske da se pale bez razloga, sumnjaj na akumulator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 20, 2015 Bas tako, probaj da ga napunis, ili ako imas neki drugi da stavis na par dana, a ima i u prodacnicama oni testeri da ti provere akumulator, i to obicno ne naplacuju, a varta ima akciju po nekim pumpama da vrse proveru akumulatora, pa se raspitaj gde to ima ...... Quote Share this post Link to post Share on other sites